TOPPIK HAIR BUILDING FIBERS-MIKROFIBERI ZA KOSU

Posted by Dear Skin at 22:59


Mnogo puta sam kroz razne postove opisivala svoju kosu i one karakteristike koje "krase" moje tjeme su zapravo vrlo frustrirajući, posebno kada želite da kosa izgleda gusto i puno bez posebnih tehnika poput tapiranja, feniranja i ostalih trikova koji zahtijevaju podosta vještine (priznajem, ja sam antitalenat za kućne majstorije s kosom), vremena (za frizuru odvajam najviše 10 minuta dnevno) i novaca...
Moja kosa, osim što se zamasti u roku 12 sati od pranja, prilično je rijetka a kada se bojite u tamnije nijanse onda to izgleda još izraženije. "Rupe" na tjemenu koje odaju rijetku i slabu kosu a posebno kada je masna, visoki zalisci te kao bonus izdajnički prosijedi izrast koji nije ni za ponovno bojanje a niti za ostaviti zaista ne ostavlja mnogo mogućnosti za neku reprezentativnu frizuru.


Nedavno sam saznala za najpopularniji kozmetički proizvod na svijetu za prirodan i pun izgled kose pod nazivom Toppik - fiberi za kosu.

OPIS PROIZVODA: Toppik je novi, izvanredan kompleks neprimjetnih "mikrofiber vlakana" koja će se savršeno uklopiti s vašom kosom. Toppik vlakna su napravljena od istih organskih proteina keratina kao i vaša vlastita kosa. Kroz jedan jedinstveni proces, ova vlakna se restrukturiraju izbijajući neprimjetno. 

NAČIN KORIŠTENJA: Toppik je pakiran u plastičnu bočicu na kojoj se nalazi otvor s više sitnih rupica. Vrlo slično puderima koje ste vjerojatno vidjeli a služe volumenu kose. 

Kroz rupice izlazi sitni prah koji je zapravo na tisuće sitnih vlakana u boji kose a koja se statičkim elektricitetom lijepe za kosu. Mikrofiber vlakna su napravljena od istih organskih proteina keratina poput kose. Na internetu, a posebno na YT ćete pronaći razne tutoriale nanošenja gdje se koristi posebna pumpica za raspršivanje no ona nije nužno potrebna. Jednostavno posipate prah na mjesta gdje vam je rijetka kosa, počešljate i to je to. Postoji i posebni fiksator kojim se vlakna fiksiraju, ja ga nisam probala ali moram napomenuti da vlakna i efekt traje cijeli dan bez obzira na uvjete u kojima se nalazila (vjetar, kiša). 
Toppik se nudi u devet nijansi koje možete vidjeti ovdje i važno je odabrati što sličniju svojoj boji kose kako bi efekt bio potpuno neprimjetan. 


Predlažem da pogledate video o načinu korištenja (klik).

EFEKT:



OSJEĆAJ NA KOSI I DOJAM: Ovaj proizvod nema veze s raznim puderima za volumen koji jako matiraju kosu, stvaraju ljepljiv osjećaj na kosi već suprotno: potpuno je neprimjetan (pod uvjetom da odaberete pravu nijansu), lagan na kosi, malo matira, ne masti, daje volumen i ne djeluje poput prekrivača već pruža vrlo prirodan efekt. Što mi je osobito dobro, prekriva sijedi izrast između bojanja a lako se ispire s kose običnim šamponom. Ne prlja jastuk, ne trusi se s glave i ne uzrokuje svrbež vlasišta.

SASTOJCI: 

CIJENA: Moj primjerak je naručen online, konkretnije s stranice Aliexpress gdje je koštao 18$ (cca 130 kn), pretpostavljam da ga ima na još nekim online shopovima što se isplati s obzirom na to da u Hrvatskoj košta skoro 300 kn. Još napomena da je moj primjerak u količini od 25 grama što može potrajati oko 4 mjeseca uz svakodnevno korištenje, a moguće je kupiti verzije od 12 ili 55 grama.

ZAKLJUČAK: Sve što mogu reći na kraju:  genijalan proizvod, pravi spas za žene poput mene a bome i muškarce koji se bore s rijetkom kosom. Mana je cijena ali kada zbrojim sve preparate koje sam kupovala kako bih riješila probleme, čini mi se da sam napokon pronašla ono vrijedno novaca.

Sviđa li vam se Toppik, imate li problema s rijetkom kosom?

29 komentari:

  1. Hvalaaa! Naručujem jedan sebi a jedan suprugu. Šteta što nemamo istu boju kose :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, ovako svaki treba svoju nijansu ali bar će vam duže potrajati.

      Izbriši
  2. da,nijanse su dosta tricky jer ja sam tamnosmeda i crni mi pristaje znaci treba nijasu gore uzeti jer inace se vidi razlika a kad se vlakna rasprse svjetlije djeluju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno treba uvijek uzeti tamniju nijansu od kose jer su vlakna jako sitna.

      Izbriši
  3. isto tako je super za punde repove i sve one rupice koje nam idu na zivce kada zategnemo kosu a josako je tamija pa se tjeme vidi ja sam to vidjela na kardashiansima i za kamere je neophodan,malo odmasti kosu al nema tezine kao sa samponima za suho pranje koji iritiraju vlasiste i pustaju boju po jastucnici ako je tamnija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja kada radim rep ili punđu uvijek se vidi tjeme koliko je rijetka kosa, s ovim čudom to super popunim.

      Izbriši
  4. Vidjela sam ovo negdje, stvarno genijalno. Efekt na tvojoj kosi je odličan i hvaal ti na recenziji. Def kupujem mami koja ima problema s ispadanjem kose!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će mama biti zadovoljna kao ja , javi :)

      Izbriši
  5. Nisam do sada čula za ovako nešto i moram priznati da zvuči interesantno.
    Nekako mi se čini da je i cenom isplativ, ako traje toliko dugo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, pod uvjetom da se naruči online, kod nas je cijena previsoka.

      Izbriši
  6. Vidjela sam reklamu na tv-u al nisam bila sigurna da dobro djeluje i mislim da su reklamirali da je DM cozmetik zastupnik pa cu potraziti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na TV-u? Moram priznati da ju ja nisam vidjela tu reklamu niti vidjela da je DM uvoznik.

      Izbriši
  7. Wow, ovo na tebi zbilja odlično izgleda, nisam još nikad naletjela na nešto slično. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ni ja dok nisam probala, nisam vidjela ništa slično.

      Izbriši
  8. Nisam znala da ovako nesto uopce i postoji. Srecom, meni ne treba jer imam mnogooo kose (zasad, hajd znaj hoce li se to nekad promijeniti), ali bratu bi nesto ovako trebalo...U svakom slucaju bas se vidi razlika..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je prvenstveno zamišljeno za muškarce ali su i žene jako brzo prisvojile :D

      Izbriši
  9. Kako zanimljivo! Nisam nikad cula za ovakav proizvod, ali bas fino sto se neko dosetio.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nekako mi se čini da ovo nije oriđiđi Toppik. Bočica je malo drugačija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je ok s mojim primjerkom, na netu možeš vidjeti ovakve bočice na mnogim mjestima.

      Izbriši
    2. Ja bih sebi naručila, ali tako me strah fejk stvarčica. Od kad sam se opekla s MAC kozmetikom s ebaya, pušem i na hladno :)

      Izbriši
    3. MAC se nikada ne naručuje s ebay-a,99,9% da ćeš kupiti fake.A ako želiš biti sigurna, onda najbolje da ga kupiš kod nas kod ovlaštenih distributera.

      Izbriši
  11. Zanimljivo! Na tvojoj kosi čini stvarno ogromnu razliku.
    Idem proučiti nijanse, moglo bi mi zatrebati za neke prigode :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučujem da dobro pogodiš nijansu, radije nijansu tamniju i definitivno može zatrebati ako imaš problema poput mene :)

      Izbriši
  12. Wow ovo je stvarno ludnica ... Na svu sreću ja osbno nemam još takvih problema, ali zato će moj tata u ovom proizvodu više uživati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će se mnogi muškarci oduševiti ;)

      Izbriši
  13. Kako naruciti iz sarajeva topik

    OdgovoriIzbriši