USPOREDBA ČETKI ZA KOSU + VIDEO RECENZIJA

Posted by Dear Skin at 00:06

Vrijeme je za post koji Vam dugo obećavam, a kako se u posljednje vrijeme skupila ekipa "čudesnih" četki za kosu u mojoj kolekciji, odlučila sam ih usporediti pa možda nekima olakšati izbor.
 Moram napomenuti da moja kosa nije najbolji model za recenziju četki koje obećavaju češljanje bez čupanja zato što je tanka, brzo se masti pa joj praktički svaka četka odgovara i radi svoj posao ali kada Vam ih malo približim kroz ovaj post, možda lakše zaključite koja bi bila najbolji izbor za Vašu kosu.

Za sve koji žele pogledati, pripremila sam video recenziju u kojoj demonstriram češljanje:


MACADAMIA NO TANGLE BRUSH

OPIS: Četka za raščešljavanje zamršene kose, s jedinstvenim savitljivim iglicama koje su dizajnirane tako da nježno raščešljavaju zamršenu kosu, pri čemu nema neugodnog čupanja i lomljenja kose. Može se jednako efikasno koristiti na suhoj i mokroj kosi.
Prednosti ove četke su što zaglađuje kutikulu, dajući kosi veći sjaj i podatnost; minimalizira lomljenje i oštećenje kose; raščešljava kosu bez imalo boli; preporučuje se za izlomljenu i kemijski tretiranu kosu; izvrsna za masažu tjemena jer povećava cirkulaciju; može se korisiti i za ekstenzije.
CIJENA: 92-120 kn ovisno o ljekarnama, na internetu nešto povoljnija, cca 7 funti
MOJ DOJAM: Vjerojatno najhvaljenija četka, mene osobno nije nešto oduševila. Na stranu to da nemam gustu, kovrčavu kosu, ali ova četka radi prosječnu masažu a čini mi se da i nije nešto prekvalitetna jer se nakon 3 mjeseca i na mojoj rijetkoj kosi, zupci već počeli savijati. Zupci su deblji, duži i pravilno raspoređeni po četki. 


HELLO BEAUTY DETANGLING BRUSH

OPIS: Ovaj model četke je prilagođen svim tipovima kose, te je ona jednako korisna i za tanku i za gustu kosu. Posebno je nježna prema tankoj kosi i kosi sklonoj pucanju jer je dodatno štiti. Uz Hello Beauty Detangling Brush kosa postaje glatka i sjajna u samo nekoliko poteza. 
Savitljive i pomno poredane iglice na četki zaslužne su za maksimalne rezultate koje Hello Beauty Detangling Brush daje. I ono najbitnije - nema zatezanja, boli, čupanja i pucanja kose. Četka je ergonomskog dizajna čime omogućava praktično držanje. Može se koristiti ili na mokroj ili na suhoj kosi. 
Njena prednost je što istovremeno prilikom raščešljavanja kose, četka nježno masira vlasište pri čemu potiče njegovu cirkulaciju. Hello Beauty Detangling Brush  pogodna je i za kratku i za dugu kosu, kovrčavu, ravnu ili valovitu, a može se koristiti i za ekstenzije. 

CIJENA: cca 60 kn u svim Bipa poslovnicama, izuzev zlatne i srebrne koje su limitirane i skuplje (80 kn) 

MOJ DOJAM: dojam o ovoj četki sam Vam pisala u ovom postu, i nakon detaljnog proučavanja i uspoređivanja nisam primijetila nijednu lošiju stranu u odnosu na gore opisanu Makadamijinu. Čak mi se čini da je nešto kvalitetnija što se tiče samih zubaca.


TANGLE TEEZER

OPIS: Četka za raščešljavanje, masažu vlasišta, bez lomljenja dlaka i čupanja kose. 

CIJENA: u Hrvatskoj se može kupiti u frizerskim salonima a cijena varira do 160 kn,  preko online shopova npr. Feelunique. je povoljnija, cca 14 dolara. Postoji i putna verzija kao moja koja je nešto povoljnija u odnosu na normalnu veličinu.

MOJ DOJAM: TT četku imam nekih 3 godine i najčešće ju koristim za pravilno raspoređivanje balzama ili maske za kosu. Zupci su kraći i nešto gušći u odnosu na HB i Makadamijine četke. 


KEUNE WET BRUSH

OPIS: četka za raščešljavanje mokre i suhe kose. Namijenjena za gustu, kovrčavu i ravnu kosu, savršena za žene, muškarce i djecu. 

CIJENA: nažalost, ova četka je promo materijal i nema je u slobodnoj prodaji.

MOJ DOJAM: Ova četka je moj favorit u posljednje vrijeme zato što je najmekša od svih četki a kako moja kosa nije gusta i ne zahtijeva guste i čvrste zupce, najbolje mi odgovara ovakva vrsta mekoće. Zupci su elastični, imaju "kapice" na vrhovima i nisu previše gusto raspoređeni. 


AUSSIE ČETKA

OPIS: Četka je također bila reklamni materijal i za sada je nema u prodaji
Radi se o jako čvrstoj četki s kratkim i gustim zupcima. Potpuno je drugačija od svih gore opisanih četki upravo po karakteristikama zubaca i malo podsjeća na TT. 
Mislim da ovakve četke vole osobe koje imaju gustu kosu, i samim time im takva čvrstoća zubaca savršeno odgovara. Nažalost, za moj jad od kose nije najbolji izbor. 
Moram pohvaliti dizajn koji je jako lijep te izbor boja (bijelo-ljubičasto). 

ODRŽAVANJE ČETKI: Moj način održavanja četki je taj da ih nekoliko puta tjedno potopim u kadicu s vrućom vodom i malo šampona, a potom isperem pod jakim mlazom vode kako bi se nataložena masnoća i styling proizvodi dobro isprali iz zubaca.

Za kraj, još dvije usporedne fotke svih četki:

Video i fotografije napravila Gordana Sermek. Hvala :)

NAPOMENA: moja kosa je takva kakvu vidite i o kojoj Vam stalno pišem - tanka, bez volumena, sklona opadanju, stalno masna na tjemenu i suha na vrhovima. U trenutku snimanja recenzije je oprana isto jutro, no nije mi palo na pamet ići na frizuru ili ju fenirati jer želim da vidite stanje kakvo je bez uljepšavanja.
Posjedujete li koju čudesnu četku za kosu? Zadovoljne?

37 komentari:

  1. Imam macadamiu i obozavam je. Ali bas bih volela da probam jos neku slicnu. odlicna ti je ova recenzija :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je Macadamijina četka najpopularnija i da ju mnogi imaju. Ne znam kako tebi,meni su se zupci počeli savijati a uopće nemam gustu kosu :P
      Hvala :*

      Izbriši
  2. I još jedna odlična video recenzija! :) Ja u upotrebi imam dvije četke, jednu ogromnu drvenu od devine dlake za po doma i TT putnu verziju s ofčicama :D Moja kosa je full duga, gusta i sklona petljanju i ove četke su moj spas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Vjerujem da su ovakve četke spas za kosu poput tvoje. Moja je jadna i nikakva, izgleda uvijek masno i bez volumena pa joj praktički sve odgovara.

      Izbriši
    2. Joj, kak sam zmotana! Od veprove dlake je četka, a ne devine haha :D

      Izbriši
    3. Pa..ja sam vidjela jedino Pikado od devine dlake pa baš razmišljam kako izgleda četka s takvom dlakom al neću pitat da ne ispadnem neinformirana :D Btw, nisam čula ni za četke s veprovom dlakom, to bi bio gušt probati :)

      Izbriši
  3. Super recenzija i video! Moja kosa je ista tvoja, stalno izgleda masno makar ju perem svaki dan i još je tamna poput tvoje pa se jače vidi. Kako rješavaš taj problem masnog vlasišta?

    Marijana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno smo se usrećile s kosom :/ Ja uglavnom nosim repa pa onda nekako izgleda najurednije.Perem svaki drugi dan, koristim šampone za suho pranje ili pudere za volumen koji koliko-toliko upijaju masnoću s tjemena ali i matiraju kosu što mi se ne sviđa.

      Izbriši
  4. Imam No Tangle i volim je jako. I imam upravo kosu kakvu si opisala= grivu :D
    Divan video, profi. Pozdrav tebi i Gogi. Vas dve ste pobednički duo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Većina ovih četki su upravo za grivu i drago mi je da si zadovoljna.
      Hvala :*

      Izbriši
  5. Od ovih u videu recenziranih imam Tangle Teezer nek. godina i do prosle godine dugo vremena samo sam nju koristila, stvarno ju volim i dobra je u rascesljavanju moje dosta duge kose. Nedavno sam kupila jednu Acca Kappa cetku i nekoliko Tigi, pa su mi te sada zanimljivije, ali su skroz drugacije od TT. Mislim da TT i dalje ostaje meni ipak najdraza jer dobro ceslja mokru, zamrsenu kosu i jer je mala i super za u torbicu i putovanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, TT je supr praktična i kvalitetnija od recimo Macadamia četke. Morat ću malo proučiti Acca Kappa i Tigi ponudu, danas stvarno ima veliki izbor, ne stignem sve ni pratiti :D

      Izbriši
  6. Odlican post i video! I ja imam Tangle Teezer! Obozavam je i veoma dobra je :)

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/essence-lip-liner-in-soft-berry.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, sve potrebne informacije su tu, a još je i tema koja me uvek jako interesuje. Probala sam jedino Macadamia četku i za tanku, kovrdžavu kosu sklonu ekstremnom upetljavanju nikako nije. Aussie me je zainteresovala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Iz svih komentara vidi se kako smo svi različiti i odgovaraju nam različite stvari :)

      Izbriši
  8. Imam Macadamia četku duže od godinu dana i nisam primijetila ikakva oštećenja osim što su se slova na poleđini obrisala već nakon mjesec dana. Odlična je za moju tanku, a gustu kosu i to toliko da nemam potrebe isprobavati druge četke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna. Ja sam primjetila savijanje zubaca što nije big deal ali pitala sam se kako bi bilo da imam gustu kosu :)

      Izbriši
  9. Već dulje vrijeme planiram kupiti neku od ovih hvaljenih četki za kosu, točnije ili Macadamiu ili HB sam htjela i onda sam na tvom giveawayu osvojila Hello beauty četku i sad svaki dan čekam poštara da mi stigne pa da ju isprobam i silno se veselim :) Inače, kosa mi je slična kao tvoja pa vjerujem da će odgovarati :)
    Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao ja :)

      Izbriši
  10. Super video uživala sam :). Recenzija odlična kao i uvek,ja nisam probala nijednu osim Macadamia četke i ona mi zaista jako odgovara,imam jako gustu kosu a kad je mokra čak je talasasta i zamršena i ova četka mi je zaista spas i veliko otkriće,dok je nisam uzela samo što nisam plakala dok se češljam nekim drugim četkama :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Macadamijina četka je vjerojatno najpopularnija i najhvaljenija :)

      Izbriši
  11. Imam jednu ovakvu četku, mislim da se zove DeTangler tako da nije nijedna od nabrojanih, ali imam gustu kosu i super su mi ti zupci, preporodila sam se s njom :) Inače, većinu četki sam prala sa posebnom četkicom za zube koja je bila samo za četke, ali na ovoj su zupci malo duži nego na četkici i imala sam osjećaj da će se jako saviti ako budem s njom prala pa sam kupila Body&Soul roza četkicu za lice i sada njom ribam četku, očisti sve ostatke pjene i lakova za kosu bez problema :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja s četkicom za zube! Od ovih mojih, neke imaju dosta dugačka zupca pa bih i ja mogla probati s Body&Soul četkicom, taman imam jednu.

      Izbriši
  12. Imam Hello Beauty Detangling Brush i Macadamia četku i odlične su mi! ja imam dugu i gustu kosu, tako da su mi jako olakšale češljanje. Primijetila sam da od kada ih koristim, kosa mi puno manje opada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je vjerojatno jer ne oštečuješ dlake a i radiš masažu vlasišta koje je jako korisno protiv ispadanja :)

      Izbriši
  13. Hvala za recenziju! Mislim da cu si kupiti Macadamia četku :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam Macadamia četku i Tangle Teezer. Zadovoljna sam i jednom i drugom, nije da su nešto toliko različite, obje odlično odrade svoj posao. Macadamia je možda malo nježnija, mekša. Tangle Teezer sam najviše nabavila radi putovanja, jer je praktičnija, kompaktnija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, TT je baš praktična za nošenje i da, puno čvršća.

      Izbriši
  15. Vidiš, baš sam se veselila recenziji da vidim što ćeš reći.
    Doduše, ja imam samo Macadamijinu i to nekih mjesec dana možda i fantastična mi je. Kako nemam nešto gustu kosu i kosu sklonu petljanju, tu nemam što za komentirati, ali meni je apsolutno fantastična ta mikromasaža vlasišta koju radi. Stvarno mi je gušt češljati se. Dodatni plus je što tako divno i anatomski leži u ruci, barem dešnjacima :-D

    A Hello Beauty sam dobila za Božić i mogu reći da je meni tri koplja ispod Macadamije. Jednostavno su ti zupci toliko tvrdi i čvrsti da je češljanje neugodno. Ova mi je ajmo reći sličnija onim klasičnim četkama za kosu, Ne znam je li bitno, ali moj primjerak je s srebrnom pozadinom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada si to spomenula, ja imam HB tigrastu i zlatnu i da,zlatna kao da je čvršća. Možda je ipak razlika između njih. Inače, mi imamo sličnu kosu pa su nam sve četke skoro iste ali masaža vlasišta je genijalna i ako ništa, radi toga ih se isplati imati.

      Izbriši
  16. Trenutno imam zarku zelju da probam the wet brush. :) Sve jutjuberke je hvale, a sada i ti, tako da samo cekam priliku da je ugrabim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da je i ostali hvale, mene je brzo osvojila,stvarno je dobra.

      Izbriši
  17. Imam macadamiu i dobra mi je, no moja kosa je slična tvojoj, tanka je i brzo se masti na tjemenu sa suhim vrhovima i gotovo sam sa svim četkama zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
  18. meni je macadamia odlična. imam vrlo gustu kosu i dugu kosu, i ona je jedina koja me bezbolno raščešlja. toliko sam se navikla na nju i prestala da primećujem koliko je dobra, pa kkad sam zaboravila da je spakujem kad sam išla kod mame, zapitala sam se kako sam ikada korističa išta drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Super ti je video! :D
    Meni Macadamia nije isto neki hit, a znaš kakva mi je kosa. I dosta iglica mi je popucalo. :/

    OdgovoriIzbriši