BEAUTY KUHINJA #3


Posljednjih dana u beauty svijetu je mnogo noviteta i promocija. U redovitoj mjesečnoj rubrici donosim vam aktualne novosti.

Vijest o lansiranju nove linije Dr.Hauscka tekućeg pudera odjeknula je širom regije, pa tako sam i ja imala priliku prisustvovati promociji održanoj u Zagrebu. Tekući puderi Dr. Hauschka dolaze u četiri prirodne nijanse koji harmoniziraju, pružaju osjećaj ugode i hidratiziraju kožu. Nijanse „01 makadamija“, „02 badem“, „03 kesten“ i „04 lješnjak“ stapaju se s prirodnom bojom kože, prekrivaju manje nepravilnosti, ali istovremeno omogućavaju da njena vitalnost dođe do izražaja.
Prezentaciju je odradio svjetski poznati make-up stručnjak Karim Sattar, koji je tom prigodom predstavio novu liniju pudera na našoj poznatoj umjetnici Jeleni Radan


Dr. Hauschka tekući puderi nijanse 01 - 04 dostupni su u pakrianju od 30 ml po informativnoj cijeni od  151,95 kn od 1. ožujka 2015. godine.


Sigurna sam da mnogi znaju za britanski brend I Love...koji se vratio u punom sjaju. 
 ItGirls & I Love...pozvali su nas na njegovu prezentaciju gdje smo saznali o novitetima, linijama pa možete birati neodoljive mirise i ekstrakte balzama za usne sa shea maslacem, kreme za ruke s kokosovim uljem, sapunie s vitaminskim kompleksom, liniju za tuširanje obogaćenu neodoljivim ekstraktima manga, papaje, kupine, maline, jagoda, te maslace i pilinge u  slatkim mirisima.

Novost je ta da I Love...od sada možete pronaći u Bipa drogerijama i Douglasu.
Osim I Love..., imala sam priliku vijeti i najnoviju proljetnu kolekciju omiljenog brenda Collistar i već napravila WL. Nova Collistar kolekcija, spoj je visokog dizajna i HE kozmetike : Kartell & Collistar.
 
Kolekcija je već dostupna u parfumerijama (Muller i Douglas).

I nešto za nas koji volimo njegu kože i u vječitoj smo potrazi za korisnim anti-age sastojcima. Juvena, poznati švicarski brend kojeg dosada nisam imala priliku isprobati osim testera seruma i tonika za lice, a drago mi je da sam se malo pobliže upoznala s ovim brendom koji je kako sam saznala prvi upotrijebio koenzim Q10 u svojim proizvodima. Osim toga, poznat je po istraživanju matičnih stanica te stvaranju je SkinNova SC Tehnologije čiji se  korijeni ove tehnologije nalaze u intenzivnoj medicini, gdje se ona uspješno primjenjuje u stvaranju kože.


Novost za sve nas koji imamo osjetljivu kožu te reagiramo crvenilom i iritacijama: Eucerin UltraSensitive i AntiRedness linija koja je stigla u ljekarne. Više o liniji sam pisala u ovom postu.

Avon čije novitete praktični ne stignemo pratiti i koji nas često iznenađuje novitetima, predstavio je novi Cherish parfem je svježa mješavina voćno cvjetnih nota koja ostavlja dugotrajan nezaboravan miris. Predstavlja tvoju veselu prirodu i proslavlja tvoju osobnost koja donosi osmijeh svima koji se nalaze uz tebe.Cijena u kampanji 03 (11. 02. – 03. 03. 2015.):
129 kn + POKLON! Cherish krema za tijelo i deo roll-on


O Dexe balzamima za usne, pisala sam vam u ovom postu a sada i službeno najava o dolasku šarenih loptica u Bipa prodavaonice po cijeni od 29,90 kn.


Od 23. veljače u Hrvatsku je stigao Giorgio Armani Beauty ekskluzivno u parfumeriji Douglas, Trg bana Jelačića 1.
I za kraj, meni osobno najdraža objava i radionica u posljednje vrijeme:  La Roche Posay radionica na kojoj smo testirali teksture, naučili koliko je važno izabrati odgovarajuću teksturu njege za svoje lice. O nekim La Roche Posay proizvodima i njihovim teksturama sam vam pisala u ovom postu, a vrlo je važno izabrati odgovarajuću teksturu za svoju kožu kako bi iz svoje njege izvukli maksimum. Radionicu je vodila Tanja Vučković iz LRP-a  zadužena za edukaciju farmaceuta, dok je program  “Podijelite s nama, mi brinemo za vas” predstavila Sandra Kljunak.

Naime, u tijeku je La Roche-Posay društveno odgovorni program “PODIJELITE S NAMA, MI BRINEMO ZA VAS”. Riječ je o inicijativi marke La Roche-Posay nastale s ciljem da se svatko od vas priključi i pomogne onima kojima je to najpotrebnije. Ovom prigodom pomažete djeci u Dječjem domu Zagreb tako što će se za svaki objavljeni „selfie” na web stranici donirati jedan La Roche-Posay proizvod njihovim štićenicima. Pridružite se, pošaljite „selfie” i postanite dio La Roche-Posay donacije za bolji život osjetljive kože! Inicijativi se lako možete priključiti putem internetske stranice (klik) a evo i mog selfija kao prilog donaciji Dječjem domu :)

Dakle, omiljeni LRP proizvod u ruke i napravite selfie jer za svaki vaš selfie, LRP donira po jedan proizvod Dječjem domu a vi imate priliku osvojiti vrijene nagrade.

U narednom periodu, očekuje nas još mnogo noviteta i promocija o kojima ću vas obavijestiti u idućem postu iz ove kategorije, do tada, pišite mi koja novost vas je najviše zainteresirala ?


Oznake: , , , , , , , , , ,