BOCASSY PARIS AGE DEFYING DNEVNA I NOĆNA KREMA


Prije nekoliko mjeseci, pisala sam vam o Bocassy Paris brendu koji je po mom mišljenju jedan od najboljih drogerijskih brendova te nakon pozitivnog iskustva s korištenjem seruma za lice (recenzija) isprobala sam još dva proizvoda ovog brenda. Točnije, isprobale smo moja mama i ja, pa iako brend nudi više vrsta krema za lice namijenjene svakom tipu, moja malenkost je ipak u onoj kategoriji anti-age pa u ovoj liniji postoje dvije kreme o kojima vam danas pišem.

CREME DE JOUR NOURRISSANTE-BOGATA DNEVNA KREMA


OPIS PROIZVODAhranjiva dnevna krema jača je i potpunija dnevna njega koja svojim bogatim biljnim sastavom zadovoljava prvenstveno zreliju kožu kojoj je podizanje i zadržavanje razine vlažnosti i nutrijenata potrebnije. Zrelija koža slabije nadomješta te ubrzano gubi vlažnost i nutrijente stoga je ključno nadomjestiti i zadržati vlagu koju dobijemo korištenjem kozmetičkog proizvoda. Bocassy hranjiva dnevna krema kreirana je da spojem sastojaka zadrži vlažnost kože, no prvenstveno da utječe na smanjenje znakova starenja omekšavajući površinski sloj kože, hraneći ju vitaminima, mineralima i mastima koje ubrzano gubi, tako da koža ubrzo poprima mekši izgled, dobiva povećani volumen što utječe na vidljivo smanjenje i omekšavanje linija uzrokovanih baš tim vremenskim gubitkom vlažnosti i nutrijenata.
SASTOJCI:

MOJ DOJAM: kada sam prvi puta otvorila lončić s kremom, već na prvi pogled na teksturu osjetila sam da bi ova krema bila pravi spas za zimu koja je tek dolazila. I nisam se prevarila, polugusta, hranjiva, nježna i puterasta krema koja uz to ima krasan miris zadnjih mjeseci bila je jedna od mojih najkorištenijih proizvoda za lice. Iako namijenjena dnevnoj njezi, ja sam ju koristila najčešće kao noćnu iz razloga što nema SPF a dovoljno je bogata da drži hidrataciju cijelu noć. Obzirom na grijanje u prostorijama i suh zrak, često sam ju koristila i kao dnevnu njegu ispod BB kreme ili pudera, te se pokazala kao dobra podloga za makeup što me najviše brinulo. Iz dosadašnjeg iskustva, hranjive kreme mi nisu najbolje funkcionirale kao podloga za puder iz razloga što bi puder obično brzo skliznuo s lica uključujući i rumenilo. Ne trusi se s lica, upija relativno brzo (na mojoj mješovitoj koži cca 10 minuta) i nije radila nikakve probleme na mojoj osjetljivoj koži. Krema za svaku preporuku suhoj ali i mješovitoj koži, posebno zimi. Ukoliko imate masnu kožu predlažem da ju preskočite iz razloga što sastojcima nije namijenjena takvom tipu i mogla bi dodatno mastiti. 
CIJENA: 149,90 kn-50 ml

CREME DE NUIT NOURRISSANTE-HRANJIVA NOĆNA KREMA 


OPIS PROIZVODA:  izrazito je bogata prirodnim uljima i mastima (26%), te biljnim ekstraktima koji dubinski i temeljito hrane kožu u noćno doba kada se odvija prirodni proces pojačane samo-regeneracije kože. Tada je potrebno podržati taj proces dodatnim unosom vitamina, minerala, masti i ostalih nutrijenata.  Koristite svaki dan prije spavanja. Vrlo je bogata uljima pa je nepovoljna za dnevnu njegu. Nanesite na očišćenu kožu lica i vrata da biste postigli nabolju učinkovitost. Koža će uskoro postati sjajna a osjećaj punoće počinje se širiti pod prstima. Uskoro možda, i vi ćete, kao i ja, postati „ovisni“ o osjetu ove kreme i nevjerojatnom izgledu vaše kože ujutro.
SASTOJCI: 

MOJ DOJAM: moram priznati da me opis proizvoda a i sami sastojci pomalo preplašili od korištenja ove kreme obzirom da je moja koža mješovita a ne suha pa sam bila prilično skeptična iz straha da ne bi bila isuviše masna i hranjiva za moj tip kože pa sam ju proslijedila majci koja ima izuzetno suhu kožu. Sama tekstura nije toliko bogata kako sam očekivala, nalikuje gore opisanoj dnevnoj kremi iz iste linije: baršunasta, puterasta i mirisna krema koja se u dodiru s kožom topi i upija ovisno od kože. Za usporedbu, na maminom licu upila se za 5 minuta dok na mom joj treba dobrih 15 minuta pa i tada ostavlja mastan sloj što ne čudi obzirom da je prepuna ulja. Ja osobno ovu kremu ukradem mami povremeno i koristim kao hranjivu masku: namažem malo deblji sloj, ostavim na licu 20 minuta i potom vlažnim blazinicama uklonim ostatke. Nakon toga ne koristim više ništa jer je koža dobila sve izgubljene lipide i nutrijente koje ovo zimsko vrijeme oduzima. Koliko je moja majka zadovoljna, govori činjenica da ju je već kupila treći put.

CIJENA: 149,90 kn-50 ml

ZAKLJUČAK: Nakon puno toga probanog i viđenog, zaista sam sretna da napokon brendovi prirodne kozmetike koriste što više prirodnih sastojaka u svojim proizvodima, konkretno mislim na biljna ulja koja danas nažalost moraš mikroskopom tražiti u sastavu. Boccasy Paris nudi odličan omjer cijene i kvalitete plus lijepa ambalaža koja nije na odmet te bitna činjenica da ne sadrže silikonska ulja, parabene i bojila. Moram napomenuti da iako su ove dvije kreme namijenjene zreloj koži, apsolutno nema prepreke da ih koriste osobe mlađe dobi ukoliko imaju suhu kožu.

*PR PROIZVOD

Bocassy Paris možete kupiti u prodavaonicama DM-a, a od nedavno su dostupni i u Sloveniji (Muller).

Oznake: , , ,