DEXE® LIP BALM- PRIRODNI BALZAM ZA USNICE

Posted by Dear Skin at 20:44

Kažu da su njegovane i meke usne su najljepše usne i zato ne čudi da balzam za usne imaju apsolutno svi: žene, muškarci, djeca pa i naše bake. Osjećaj suhoće, ispucane usnice, ljuskice a potom i bore oko usana nisu nimalo privlačna slika, posebno ne ako volite puteni i njegovan izgled (muškarci, ovo vrijedi i za vas!).
Kako spadam u one kojima su usne kronično suhe ne moram ni pisati kako su kod mene balzami najčešće korišteni proizvod. Osim na njegu, padam na ambalažu i miris a ako ste i sami takvi, predstavljam vam novost koji je od ovog tjedna dostupan u Hrvatskoj: 

  DEXE®   Lip Balm

OPIS PROIZVODA: Dexe lip balm je 100% prirodan i 95% organski balzam za usne koji hidratizira, vlaži te štiti usne od utjecaja vjetra i hladnoće. Obogaćen antioksidantima, vitaminom E, shea maslacem i jojobom održava usne hidratiziranim, vlažnim i sjajnim bez ikakvih kemikalija.
Veselog oblika i  dostupan u šest različitih boja od kojih svaka ima svoj okus i miris:
 Strawberry, Lemon, Mint, Pineapple, Blueberry i Honey Peach


Pakiranja su preslatka, jajastog oblika,  veselih boja  i mirisa,  zapravo je prava "slatka muka" odabrati onaj najljepši. Upotreba je jednostavna, poklopac proizvoda se odvrne i dočeka vas jajasti balzam kojim jednostavno prelazite preko usana kada god imate potrebu. Jajoliki oblik koliko se god činio "čudnim" zapravo je vrlo praktičan za nošenje u svakoj torbici, lijepo sjedne u ruci i vjerujem da će se svidjeti mnogim ženama i muškarcima.

Moj primjerak koji vidite na fotografijama je okus Honey Peach koji osvježavajuće miriši na breskvu i potpuno je neutralnog okusa. Na usnicama ostavlja lagan sloj, nije mastan, ljepljiv ni težak a definitivno nije od onih balzama koji samo "sjede" na usnama. Upija se relativno brzo, otprilike za 10 minuta usne su spremne za ruž i olovku koji će na hidratizirane usne puno ljepše "sjesti" i tako se neće razmazivati. Inače, moj trik protiv razmazivanja ruža je nanošenje balzama malo iznad ruba usana :)
Ukoliko niste od onih koji koriste ruževe svakodnevno, tim bolje jer ovaj mirišljavi balzam odlično ističe prirodnu boju usana i daje lagani sjaj. Za noćnu, intezivniju njegu ako patite od isušivanja potrebno je nanijeti deblji sloj i usnice su ujutro mekane i glatke bez masnog sloja koji je samo "stajao" tokom noći ako znate na što mislim.  

SASTOJCI: Beeswax, Candelilla Cera, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Aqualane, Shea Butter, Jojoba Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Fruit Oil, Flavor, Ci 77492 


CIJENA: 29,90 kn (7gr) dostupno u svim BIPA prodavaonicama. 

ZAKLJUČAK: Odličan balzam koji sam odmah zavoljela a ono što me najviše veseli su zavidni sastojci, praktična primjena, učinak za dnevne i noćne potrebe a najbolje od svega: funkcionira u zimskim mjesecima a radi svoje lagane teksture vjerujem da ćemo se družiti i u toplijim mjesecima. 

*PR UZORAK

EDIT: Glede sastojaka koji su otisnuti na zaštitnoj foliji na Dexe balzamima a koji se ne poklapaju sa sastojcima koje sam ja navela, nakon što sam kontaktirala uvoznike ispalo je da je nastala greška kod proizvođača te su nalijepili pogrešnu zaštitnu foliju. Pravi sastojci su dakle Beeswax, Candelilla Cera, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Aqualane, Shea Butter, Jojoba Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Fruit Oil, Flavor, Ci 77492  što možete provjeriti na deklaracijama na proizvodu kao i u Bipa prodavaonicama.

Sviđaju li vam se Dexe balzami? Koji okus biste htjele probati? U narednim postovima Dexe priprema i malo iznenađenje za vas :)

51 komentari:

  1. Izgledaju preslatko i zelim ih sve i samo mogu zaliti sto ih nema u BiH :/ posebno jer njeguju dobro...

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa zvuce super. Uh trebalo bi sve probati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Paaadam na ambalažu a EOS sam tako dugo htjela probati. Super da i mi sada imamo ovakve balzame. Želim sve probati xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda i zvuči zanimljivo. :) Imam dva EOS balzama i njima sam zadovoljna, nisu savršeni, ali 4/5 jesu. Probat ću i ovaj sigurno jednom jer je cijena skroz prihvatljiva. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače kupujem EOS po Europi ili Americi gdje mu je cijena cca 20 kn - nema šanse da bih ga (pre)platila ovdje 40+ (mislim da sam još i malo rekla s obzirom kolike su cijene s poštarinom proizvoda, viđala sam i do vrtoglavih 60- 70 kn).
      No, dobro, zanemarimo to jer se govori o originalnom proizvodu, pa to mogu shvatiti.

      Ovo je očigledno kopija, kopija koja je skuplja od originala. Pretpostavimo da imamo EOS kod nas - mislite li da bi mu ciejna prelazila 30 kn?! A ovo je kineska kopija. Ok, nemojte me krivo shvatiti, nosim kinesku odjeću jer si drugu ne mogu priuštiti (da, mislim na Zaru i HM, pa čak i odjeću sa paprenijim cijenama), ali sam svjesna toga. Ali, koliko je testirana ova kozmetika? Kakve su sirovine? Zašto je ambalaža, pa čak i sastav kopiran do u detalj?

      Eto, prepuštam vam na razmišljanje, ali nisam mogla odoljeti, a da ne podijelim ove informacije s vama.

      Izbriši
    2. Ja ne razumijem u čemu je problem, Po tome je i HB četka kopija Makadamijine i HB spužvica kopija Beauty Blendera i tako masu toga na tržištu? To ne znači da su lošiji ili štetni. Koliko se sjećam Nivea je prva izbacila IN shower proizvod pa odmah i Dove i ostali proizvođači pa onda ispada da je sve kopija? Ovo je proizvod Dexe group ltd U.K. iz Londona, Slobodno navrati u Bipu i prouci deklaraciju. Inace, da je eos dostupan u Hrvatskoj ja prva sumnjam da bi mu cijena bila 30 kn. Btw koliko sam ja proučila sastav Dexe i Eos-a je sličan ali ne identičan.

      Izbriši
    3. Ne znam za druge, pa mogu reći samo u svoje ime - makadamijinu četku i beauty blender ne nanosim na kožu u svrhu njegovanja. Iako je makadamija kvalitetna kopija TT, ako su išli tim redoslijedom. Recimo, detangler iz dm-a je preloš, opet sam subjektivna kao i svi ovdje
      .
      Razumijem da su nakon Nivee svi izbacili IN shower, ali nitko nije prekopirao Niveinu ambalažu (za sastav ne garantiram).
      Stoji da i dalje na netu ne mogu naći nikakvu Dexe group London, a da mi ne iznaci stranicu u čijem logu stoji "China" koja je u linku dolje ispod.

      Hvala na info i vremenu uloženom u komentare,
      to je bilo sve od mene.

      Samo da se razumijemo, ovaj komentar je izričito subjektivan, znači izražava moje mišljenje. U današnje vrijeme, zahvaljujući guglanju, imamo informacije dostupne na dlanu. I dalje nisam dobila nikakve konkretne informacije već samo usporedbe i nepotkrijepljene argumente. Bipa neće propasti ako ja ne kupim taj balzam. Ni distributer, ni proizvođač. Ali, kad je u pitanju iskrenost, do toga držim. Evo još jedan primjer, recimo Durex je UK, na prednjoj strani pakiranja, dok iza stoji Made in China.

      Izbriši
    4. Svaki kometički proizvod koji se uvozi u Europsku uniju mora dobiti svoj CPNP broj ovdje u Hrvatskoj.Taj broj moguće je dobiti jedino ako proizvod prođe odgovarajući test report koji su ovi balzami prošli.Test report znači da proizvod sadrži sve dozvoljene i zdravstveno ispravne sastojke. Dakle,balzami su potpuno zdravstveno ispravni; čak štoviše sastojci su organski i prirodni.
      To je britanski brand koji se proizvodi u Kini u verificiranoj tvornici kao što je Nike američki brand koji s proizvodi u Kini kao i pola svjetske proizvodnje zbog nižih troškova radne snage i same proizvodnje općenito.

      Izbriši
    5. Tt nije ni do koljena makadamijinoj cetki. Amen!

      Izbriši
  5. Imam EOS balzam, ocijenila bih ga sa 3/5. Baš me ove loptice zanimaju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedan primjerak bude sigurno moj, samo hmm koji okus, to bude već malo teže odlučiti :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam EOS balzame i losione za ruke. Iako mi postojeći honeysuckle još nije pri kraju, mislim da ću se svejedno počastiti s jednim primjerkom Dexe balzama ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.yctbeauty.com/index.php/Product/list/55.html Dove ili Dexe, zbunjena sam...

      Izbriši
  8. Ima li netko od vas možda informaciju o mjestu gdje se ovi balzami proizvode?
    Na internetu nema recenzija, nikakvih podataka ni web stranice proizvođača (a tko to još danas nema), čak ni stranicu za lajkat na fb...
    Bojim se da je ovo još jedna netestirana (!) kineska kozmetika... Ne znam, meni ne ulijeva povjerenje. Kupiti ću čisto da proučim deklaraciju, razmišljala sam i o tome da pošaljem mail Bipi da vidim o čemu je riječ.

    Evo linkova do kojih sam došla:

    http://www.alibaba.com/product-detail/new-DEXE-lip-balm-2014-best_60077614559.html

    http://www.yctbeauty.com/index.php/Product/show/70.html

    Drage cure, zdravlje prije svega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nije nikakva kineska i neprovjerena kozmetika. Radi se o Dexe group iz Londona koja u svom asortimanu ima jos puno proizvoda. Slobodno navrati u Bipu i prouci deklaraciju , mislim da Bipa nikad ne bi drzala nesto sto nije ok

      Izbriši
    2. Ne znam jesi li pogledala prilozene linkove gdje je jasno navedeno u logu. Ok, ispricavam se na informacijama koje nisu provjrene i subjektivne su prirode, kozmetika mozda je sigurna i provjerena (nije sve kinesko kancerogeno i lose), ali cvrsto stojim iz ovog sto sam rekla, a to je da je kozmetika porijeklom kineska. Pa koji god grad distributer stavio. I Durex je ja mislim London, a straga stoji da je made in China.

      Izbriši
    3. Dexe group je prisutna u puno zemalja (SAD, V.Britanija, Španjolska, Južna Koreja, Malezija, Singapur...) tako da ti linkovi ne moraju značiti. Na ovim balzamima konkretno piše: UK formula, London. Posjeduju certifikat a ne vjerujem da bi jedna Bipa prodavala nešto što nije provjereno. U svakom slučaju, svatko može birati što želi koristiti.

      Izbriši
    4. Baš me zanima o kakvom se certifikatu radi u ovom slučaju. Ne možeš reći da linkovi ne moraju puno značiti, ako na netu ima jako oskudan broj informacija o njima i nisam naišla na niti jednu stranu recenziju, niti jedan youtube tutorial, apsolutno ništa. Meni to nešto govori...

      Izbriši
    5. Obzirom da je potpuno novi proizvod tek izašao, vjerujem da će unarednom periodu biti više recenzija.

      Izbriši
    6. Našla sam certifikate i sve informacije: http://www.yctbeauty.com/

      Izbriši
  9. Joooj izgledaju divno da i ne valjaju ništa vjerojatno bih svejedno kupila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Joooj zelim! Sto ovo ne dodje i u Srbiju :/

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgledaju jako slatko.Sviđa mi se što si napisala da nisu teški i ljepljivi te da se preko njih može nanijeti ruž bez straha da ću za pola sata izgledati ko klaun.Malo me pokolebalo ovo što cure pišu o kineskoj kozmetici.Ipak ću malo provjeriti ove linkove.Ono što nanesemo na usne i pojedemo pa mi nije baš svejedno.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi proizvodi imaju certifikate i dermatološki su i svakako testirani. Jedna Bipa si ne bi dozvolila da prodaje nešto što nije provjereno.

      Izbriši
  12. imam EOSiće i ok su, ali vidim da je sastav od Dexe balzama slabiji od EOS-ovog. imaju vidno manje njegujućih sastojaka.
    no definitivno mi je najdraži balzam Alverde od nevena, a Balea Urea mu se opako približava :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš liči na Eos :D

    Možeš pogledat na mojem blogu, sad sam pisala o tome.

    www.blogvivalavida.com

    Katja iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga,
    danas sam išla u Bipu(precko) kupiti ovaj balzam i šokirala se.Na popisu sastojaka su između ostalog vazelin , mineralno ulje i razni parabeni.Kako je to moguće? !Što postoje dvije vrste istog proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OMG?? Evo postavila sam u postu sliku sastojaka koji su meni dani na recenziju. Ovo ću istražiti pa javim.

      Izbriši
    2. Na žalost, kada sam došla u Bipu to kupiti,još nisu raspakirli kutiju sa balzamima pa su je otvorili ispred mene.Inace bih to i uslikala,ali od šoka i žurbe nisam stigla.Ali vidjela sam da je na vrhu vazelin i mineral oil,a pred kraj su parabeni.Inace ne kupujem u Bipu, ali ako stignem,otići ću i slikati sastojke.Sad ne znam da li je Bipa-precko usamljeni slučaj, ali kako god bilo,to je zaista necuveno i nedopustivo. Hvala na odgovoru :))

      Izbriši
    3. Ovo ću svakako istražiti i odmh javljam, zaista ne razumijem o čemu se radi. Sastojci koji su na mom primjerku su gore u postu slikani a takvi su i na certifikatu u Bipi kojeg sam imala prilike vidjeti.

      Izbriši
    4. Hvala draga na trudu i informacijama :)

      Izbriši
  15. Vrlo praktična ambalaža moram priznati. Najviše bih voljela probati Pineapple i Honey peach.

    OdgovoriIzbriši
  16. EOS nisam probala, ali ove slatke balzamiće ću škicnuti kad budem u Bipi :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam EOS i obozavam ih <3 Verujem da su i ovi dobri, prelepo izgledaju ;) Imamo i mi neku vrstu balzama koji lice na EOS u Srbiji ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja sam danas nakon pročitane recenzije naprosto pohrlila u Bipu i kupila ga! Jako mi se sviđa,usne su mi iznimno meke. Bez obzira koliko puta njime prošli po usnama neće se stvoriti onaj sloj kao kad isto radite melemom ili labelom . Slučajno sam se vratila da pogledam komentare i da vidim dal ga je itko još kupio i napisao osobni dojam. Moram priznati da sam lagano preplašena,jer uistinu koji brend još danas nema svoje stranice na FB-u ili barem web stranice..iskreno,ne znam što reći.Duboko se nadam da je sve u redu s proizvodom jer me na prvu oduševio i ne bi se više rastala od njega !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo web stranice http://www.yctbeauty.com/, ne brini svi proizvodi koji se uvezu u Hrvatsku a posebno kada se prodaju u drogerijama moraju proći velike kontrole i možeš slobodno pitati u Bipi za certifikate.

      Izbriši
  19. Mmmm izgledaju vrlooo primamljivo!!!
    Osobno bi rado probala Lemon i Blueberry :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Kupila danas! Odličan je

    OdgovoriIzbriši
  21. Prije nekoliko godina sam si bila kupila Eos jer mi je pakiranje bilo slatko, a sam proizvod jeftin, ali nije me odusevio, zapravo prosjecan mi je; ovu marku nisam prije vidjela, sama ambalaza na fotografijama djeluje malo nedoradjenije od Eosa, a ocito su se na njega ugledali (mozda i malo previse :))

    OdgovoriIzbriši
  22. jakoo mi se sviđa recenzija i spomenuti proizvodi.. ovo kupujeeem :D
    posebno me privlači Mint i ovaj Honey Peach,,,
    uz sve navedeno jako mi se sviđa što nisu premasni,, a i to što ističu prirodnu boju usana,, takav look često najčešće preferiram :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Izgleda stvarno zanimljivo, moram to probati. Odličan članak :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Baš su slatki, budem morala probati, čini mi se da su dostojna zamjena eos balzama. :) Moram obavezno nabaviti i pokoji za frendicu koja je doslovno ovisna o balzamima za usne. :))

    OdgovoriIzbriši
  25. sastojci su različiti na original prozirnom celofanu (to se vidi i na tvojoj slici) i na dodanoj naljepnici (ono što si ti fotkala)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon što sam kontaktirala uvoznike balzama, saznala sam da su na proizvodima pogrešne folije te su pravi sastojci koje sam navela a koji stoje na deklaracijama i certifikatu pod kojim su uvezeni u Hrvatsku.

      Izbriši
  26. Da, sastojci su različiti, na celofanu piše: ozokerite, bees wax, mineral oil, vaseline, brazil wax, squalane, 2-ethyihoxyl patmiltate, 1,3-butylene glycol, liponate tdtm, 1-decene, homopolymer, hydrogenated, methylparaben, propylparaben, suncroma(tm) yellow iron oxide

    OdgovoriIzbriši
  27. Preslatko izgledaju i jedva čekam nabaviti svoje primjerke i kao pravi junkie za balzame za usne naravno da želim sve :D

    OdgovoriIzbriši
  28. Da, i ja ih nisam kupila zbog sastojaka, al evo sad vidim da je bilo krivo, pa pičim po svoj primjerak ipak :)

    www.anythingandeverything145.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Prvi put vidim tvoju stranicu i svake pohvale! Oduševljena sam! Način pisanja, teme, korisnih informacija, fotografija i svega! *.*
    Bilo bi mi drago kada bi nastavila jer toga u današnjem svijetu je i više nego potrebno!

    OdgovoriIzbriši
  30. Bas super, steta so ih nema u BiH

    OdgovoriIzbriši