OPET DLAKE: UPDATE BRAUN FACE 2u1

Posted by Dear Skin at 23:34

Iako sam vam obećala update nakon četiri tjedna od recenzije Braunovog epilatora i četke za čišćenje u jednom o kojem sam pisala u ovom postu, nažalost nikako nisam stigla prije, pa u međuvremenu sam epilaciju obavila još jednom. Uglavnom, vrijeme je za dojmove rasta dlačica nakon dvije epilacije u razmacima od mjesec dana.
Nakon prve depilacije koju ste mogle vidjeti u ovom videu gdje sam demonstrirala upotrebu, lice je bilo glatko i lišeno ružnih facijalnih dlaka punih deset dana. Nakon tog perioda primjetila sam ponovni rast na svim dijelovima lica na kojima inače stanuju dlakavi stanovnici. Uglavnom, dlačice su bile prekratke za ponovni tretman i nevidljive golim okom ali ja sam ih primjećivala a znate onaj osjećaj kada vidite na sebi sve što drugi ne primjećuju. Iako se i vrlo kratke dlačice mogu epilirati, ipak sam ih ostavila neka rastu.
nakon 4 tjedna od prve epilacije
nakon 2 tjedna od druge epilacije

Nakon cca dvadesetak dana, dlačice su dovoljno narasle i bile spremne za novu epilaciju ali primjetila sam da su mrvicu svjetlije a možda se radi o mom subjektivnom osjećaju ili utjesi "ma još je ok i ne vidi se jako" :D 
Napokon, nakon četiri tjedna definitivno sam trebala novu depilaciju i ovog puta moram priznati da epiliranje nije bilo tako neugodno kao prvi put. Pretpostavljam da se koža naviknula a takav osjećaj znam i kod depilatora za noge. Prvi put je najgore :-) 
Drugi put je čak i koža bila manje crvena, mada to crvenilo je potpuno usporedivo i kod korištenja običnih pinceta, ništa više niti manje. 
Naredni period nakon druge depilacije protekao je u istom ritmu kao prvi put: deset dana savršeno glatka koža a potom ponovni rast. Ovog puta, primjetila sam da su malo rjeđe dlačice iako morate znati da sam ja baš ekstremno facijalno dlakava tako da je i manje prorjeđivanje za mene veliki plus. 
Najteže i najtvrdokornije ide na nusnicama: osim što podosta boli jer su završetci živaca u pitanju, tu su mi dlake i nekako najčvršćeg korijena i nikako ih istrijebiti. U svakom slučaju, tri tjedna nakon druge depilacije, dlake rastu i nerealno je očekivati čuda jer čuda ponekad ne daje niti puno veća tehnologija ali prorijeđene dlačice koje će primjetiti oni koji imaju problem poput mene je odličan efekt.



ZAKLJUČAK: želite li isprobati jedan drugačiji način epiliranja facijalnih dlačica, brzo, jednostavno a usput mislite kako propuštate čišćenje lica duplo skupljim četkama onda morate isprobati ovu jer radi posao jednako dobro poput svojih skupljih sestara. 
Moram se osvrnuti i na ogledalo koje dolazi u kompletu s modelom 830: naime, toliko je bilo često u upotrebi da se mala baterijica koja se nalazi unutar samog ogledala i služi osvjetljavanju ogledala potrošila nakon mjesec dana što ne čudi jer ovim ogledalcem sam čupkala obrve, nanosila maskaru ali i brojala svoje proširene pore.
FOTO I VIDEO napravila Gordana Sermek.


Što mislite o ovoj metodi epiliranja facijalnih dlaka?


21 komentari:

  1. A brže ih se nemožeš ni riješiti .Isto je kao i sa čupanjem na nogama Mora proći par mjeseci da bi se čupanjem prorijedile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, biti će potrebna barem godina dana do konačnog dojma.

      Izbriši
  2. A koliko ti brzo narastu ako ih cupas pincetom? Koliki je razmak izmedu cupanja, koliko dana izdrzis do ponovnog cupanja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čupanjem pincetom narastu za nekih 5 do 10 dana i obično uvijek imam razmak od nekih dva tjedna.

      Izbriši
  3. Sjecam se da si ti radila recenziju Phillipsovog IPL aparata, sad cu bas da potrazim post i ponovo iscitam. Nekako mi se ipak cini manje bolnim upotreba ipl nego depilacije...ja sam pokusavala da se priviknem na depilator, imam neki braunov za noge cija se glava lako mice i pere:) imam nastavak za facijalnu depilaciju...i nikako se nisam uspjela privici. Previse mi je bilo bolno, nausnice sam micala po 3 dana :D a najgori mi je dio tik ispod nosa...uh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako da je IPL puno ugodnijit retman od depiliranja, jedini je problem što se kod IPL-a dlake moraju obrijati a to se nikad nisam usudila na licu.

      Izbriši
  4. Uh, kad bih znala da prokletnice sigurno ne bi urastale nakon depilacije ne bih žalila para za ovaj aparatić, ubiše me proklete dlake!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da u ovih dva puta korištenja nisam imala urastanje, srećom :)

      Izbriši
  5. ja sam isto dlakavica i nakon godina borbe i čupanja na sve moguće načine, odlučila sam krenuti na elektroepilaciju. bolno je i dugotrajno, zaista treba imati strpljenja, i nešto ušteđevine, ali ja nakon godinu dana vidim itekakve pomake. za nadusnicu 20 minuta košta oko 140 kn, ovisno o salonu. koliko ćete često ići ovisi o tome koliko su vam dlake neumoljive. u početku, ja sam išla zaista često, u prosjeku 4 puta mjesečno, a sad sam na puno opuštenijem (i jeftinijem) ritmu od jednom u svakih 5-6 tjedana. tko ima strpljenja, preporučam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala elektroepilaciju ali znam da treba puno trpljenja tako da držim fige, javi nakon završetka kako si zadovoljna :)

      Izbriši
  6. Koja si ti legenda, mene je ubio naslov - OPET DLAKE. :rofl: Evo smijem se već 5 minuta. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Ponekad mi se čini da pišem samo o dlakama :))

      Izbriši
  7. Zeljno sam cekala tvoj update jer sam u neoumici da li da krenem na elektrolizu ili da kupim ovaj aparat. Nisam do sada dirala na licu nista osim nausnica, ali na zalost pripadam "srecnicama" koje imaju izrazene dlacice na licu, moje nisu jake i tamne pa laser ne moze da ih prepozna, paperjaste su ali ih ima podosta, pogotovo u predelu zulufa.. najvise me zanima da li urastaju od Braun epilatora, iz tvog iskustva? Toga se plasim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ovih dva korištenja nisam imala urastanje dlaka, srećom. Iako nemam s tim problema ni inače na licu već samo na nogama. Elektroliza zahtjeva strpljenja a koliko sam čitala ima super rezultate.

      Izbriši
  8. Hvala ti sto pises i o ovakvim problemima nas zena, ja ceznem za kozom bez dlaka, imam svuda problem sa tim, u zadnjih godinu dve je izrazenije, cak i na grudima, zadnjem delu vrata, a o nogama i ostalom da ne pricam. Pa bar da se ovih na licu za pocetak resim kad sa ostalim ne mogu da se izborim :)..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, dlakavost je jedan od najvećih problema nas žena i vječita borba s njima. Što se tiče dlakavosti na tijelu, zaista još nisam otkrila nešto najučinkovitije, laser mi je bio super ali nisam obavila sve tretmane :(

      Izbriši

  9. Mrzim ih, posvuda su :)
    Ja sam probala sve vrste uklanjanja dlaka i sada se spremam na laser :)
    Napokon sam skupila novce i jednostavno kada ja izracunam koliko izdvajam na mjesecnoj bazi meni se dugorocno gledano isplati.
    Sto se tice nausnice nekako sam u zadnje vrijeme na kremi za depilaciju, jer svi drugi oblici uklanjanja zahtjevaju malo duzu dlacicu; sto zaista mrzim.
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno nam javi kako si zadovoljna laserom!

      Izbriši
  10. Koristim trakice koje su namenjene uklanjanu dlacica sa lica. Zadovoljna sam tom metodom i koristim je duze vreme. Otprilike je ponavljam na 3-4 nedelje sto i nije kratak period, brzo ih se resim i lako jer nisu previse izrazene, a ni jake. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Da li može da čupa i jače dlake koje su baš kratke (toliko da se ne vide uopšte skoro, ali se oseća da baš grebu kad se povuče rukom)? :)
    I koliko dugo ostane baš potpuno glatka koža posle epilacije?

    Izludela sam više. Meni laser uopšte nije pomogao, džabe bačene pare. A probala sam i onaj photo epilator i ništa. Hormonska terapija ništa nije uradila takođe, a za elektrolizu sada nemam vremena nikako. :(

    OdgovoriIzbriši