PROIZVODI KOJE NE KORISTIM

Posted by Dear Skin at 00:49

U posljednje vrijeme blogosferom kruži tag "proizvodi koje ne koristim" koji mi se posebno svidio jer me natjerao da doobro razmislim što ja to ne koristim. Razmišljala sam puna tri dana, kontala i kontala " pa dobro, zar ja baš sve koristim od proizvoda?", ipak pronašla sam neke proizvode koje nemam ili sakupljaju prašinu jer im nisam pronašla svrhu.

1. UMJETNE TREPAVICE
Posjedujem čak dva para umjetnih trepavica i jedini razlog što ih ne koristim je nesavladana tehnika postavljanja. Nekoliko puta sam isprobala i odustala :-(

2. GEL I PJENA ZA KOSU
Naravno da ih imam po nekoliko komada ali eto, sakupljaju prašinu jer na mojoj kosi nemaju nikakav efekt.

3.PROIZVODI ZA ZAŠTITU OD TOPLINE
Hm, imam ih nekoliko raznih špricalica koji kao štite od topline ali zapravo sakupljaju prašinu jer se ja ne feniram niti peglam.

3.PEEL OFF MASKE I FLASTERI ZA MITESERE
Ovakve proizvode sam isprobala mnogo puta, ali osim teškog uklanjanja s lica, nisam s nijednim vidjela osobiti efekt, posebno ne kod mitesera koji i dalje stanuju na nosu nakon upotrebe.

4.VOSAK ZA DEPILACIJU
Što zbog pucanja kapilara pa izbjegavam sve što previše grije, što zbog činjenice da uvijek uneredim kupaonicu, jednostavno sam odustala od ovakvog načina depilacije. Dapače, kod kozmetičarke se rado prepustim jer znam da će biti efikasno i temeljito za razliku od moje amaterske kućne radinosti :D

5. PIGMENTI
Vrlo popularni proizvodi, no mene nisu nikada posebno privukli. Jednostavno sam zadovoljna sjenilima tako da pigment u mojoj makeup rutini nije potreban. No dobro, ako vidite da sam nekad kupila MAC pigment vanila i naked znajte da sam pokleknula jer su mi prekrasni.


6. KREMASTA RUMENILA
Gledajući kolegice i njihove recenzije, pokleknula sam mnogo puta i kupila kremasta rumenila no to je završilo "Snjeguljica look-om" i rezultiralo ponovnim šminkanjem jer eto, ja to ne znam nanositi i uvijek pretjeram. S druge strane nikako mi ne sjedaju na puder pa sve zajedno izgleda mrljavo, musavo i neuredno.

7. TUŠ ZA OČI
Tuš ne koristim samo iz jednog razloga a to je što nikako ne uspjevam jednakomjerno nanijeti.Pokušala sam s raznim oblicima i na kraju odustala. Moj oblik očiju ionako nije pogodan za crtu s tušem pa se eto tješim :D

8. MLIJEKO ZA ČIŠĆENJE LICA
Ovaj način čišćenja sam odavno izbacila iz razloga što mi svako isprobano mlijeko dodatno masti kožu pa su za mene bolji izbor micelarne ili ulja koja su po defaultu masnija od mlijeka ali savršeno uklanjaju sve nečistoće.


9. UNIVERZALNE KREME, PROIZVODI 2u1, 3u1, 100u1
S ovakvim proizvodima jednostavno nisam zadovoljna jer ne vjerujem da jedan može koristiti baš za sve, a posebno što je veća oznaka na kutiji to manje vjerujem u njega i obično su se pokazali beskorisnim. Ovo se odnosi i na šampon/regenerator 2u1

10. BODY MIST
Nemam pojma što bi to bilo? Niti parfem, niti dezodorans tako da ovim proizvodima ne vidim svrhu.


11. KREMA ZA GRUDI
Jednom sam pokleknula i povjerovala da će krema povećati moju dvojku na četvorku, ali osim neobičnih bolova u grudima nisam kupila novi grudnjak pa sam odustala od takvih gluposti.

12. MARAMICE ZA SKIDANJE ŠMINKE
Prije sam ih prilično koristila dok nisam shvatila da nepotrebno iritiraju moju osjetljivu kožu a neke uopće niti ne čiste temeljito.Ipak, kupim ih povremeno samo ako idem na put iz praktičnih razloga.


* Sve fotografije preuzete s neta.

Koje proizvode vi ne koristite? Dijelimo li koje nepotrebne proizvode?


22 komentari:

  1. Isto tako ne koristim gel i pjenu za kosu, eyeliner, kremu za grudi, mlijeko za skidanje šminke i kremasta rumenila. Što se tiče flastera za mitesere, isprobala sam Baleine i stvarno ih ti flasteri izvuku, naravno ne sve, ali se razlika vidi..

    OdgovoriIzbriši
  2. Od navedenog koristim samo proizvode za zaštitu od topline i maramice za skidanje šminke, ali ne često. Nažalost i moja tehnika nanošenja umjetnih trepavica nije zadovoljavajuća pa ih iz tog razloga ne nanosim, ali bih voljela. Super post :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se za peel off proizvode, nikada nisam videla efekat. Takodje ne koristim pigmente i praškaste proizvode, jer sam smotana i to svuda leti. :) Naravno, maramice za skidanje šminke su veliki no no.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni ja većinu tih stvari ne koristim, umjetne trepavice ne mogu nikako lijepo staviti, s peel off maskama se mučim kod skidanja, mlijeko za skidanje šminke također, većina su mi premasna ili me peku za oči, gel i pjenu za kosu... Ma pola stvari su nam jednake, a i jednaki su razlozi zašto ih ne koristimo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni ja ne koristim uvijac za trepavice, strasno mi izgleda i strah me je da ga prinesem oku, odmah pocnu oci da mi suze hahah, takodje ne umem da koristim kremasta rumenila, odustala sam od njih. Tu su i farbe za kosu, samponi za suvo pranje, maske za kosu. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Podlegla sam pogubnom uticaju blogova i ponovo kupila tuš posle silnih godina nekorišćenja...:)Valjda sam mislila da sam sad starija i pametnija i da će linija sama da se izvuče ;).Depiliram se u kućnim uslovima i često mi se desi da samu sebe "oplavim" -imam nežnu kožu a i nije baš zgodno depilirati samu sebe tako da često umesto glatke kože prošetam po koju modricu :).Proizvode za zaštitu kose od toplote gotovo pobožno koristim zato što sam blajhana plavuša a da li šta rade na mojoj kosi -nisam baš sigurna.Kremasto rumenilo,pigmente,body mist...ne koristim,ali nikad se ne zna,možda i pokleknem :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Haha, zapravo kad bolje razmislim slažem se sa 90% ovog posta :D osim tu i tamo tuša i 2u1,3u1 proizvodima :P
    Sve ostalo je toliko realno da bolje da ne pišem mišljenje jer nema smisla. A ove zablude za grudi haha, nikad nisam vjerovala u te kreme niti su me ikad interesirale jer to je takav fejk u industriji da me u to nitko ne može uvijeriti :P
    Naši ženski jadi... muški bi rekli na ovaj post da si toliko toga napisala da jel ti uopće koristiš išta? XD a ono tamo kilogrami kozmetike kod kuće ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. s većinom se proizvoda slažem, osim tuša i kremastog rumenila.
    tuš sam naučila stavljati i od tad je divan proizvod, prije smo se klali :)

    OdgovoriIzbriši
  9. He, he, od navedenih proizvoda koristim ponekad tuš i trepke, a univerzalne kremice volim jer ih najčešće koristim za stoplala :D S ovim ostalim se slažem :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Post je super i uspjela sam ga pročitati do kraja zato što mi je bio zanimljiv i drugačiji :) .
    Od navedenog, pored fena i pegle za kosu (kao grijača), koristim i tuš za oči, ali to ne znači da ne bih mogla bez njih, tako da sam se pronašla u svemu ;)
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  11. Od svega toga, koristim "samo" tus za oci (svakodnevno vec dugi niz godina), maramice za skidanje sminke ali samo da skinem "prvi" sloj tj. ugrubo i kasnije nastavljam sa cistacima itd. I volim i mlijeka za cis.lica. Ostalo sto si nabrojala isto ne koristim.

    OdgovoriIzbriši
  12. O pa poklapamo se kod čitave gomile proizvoda: maramice za skidanje šminke, gelovi i pene za kosu, sprejevi za telo, univerzalne kreme, flasteri za mitesere, mleka za čiščenje pa čak i kod pigmenata, i ja neuporedivo više volim senke, smotana sam i pigmenti mi se razlete. Nikako se ne poklapamo kod trepavica i ajlajnera, obožavam i jedne i druge :)

    OdgovoriIzbriši
  13. joj što sam starija moja lista proizvoda koje ne koristim je sve duža i duža. No, dok neke stvari izbacujem ipak i neke nove uvodim. Jedno od njih je upravo kremasto rumenilo! Kako mi je preparativa i stanje same kože najvažnije ne koristim pudere u prahu ni rumenila. Naime primjetila sam da mi rumenila stvaraju sitne komedone po obrazima, a i sama upotreba kista za rumenilo me očito iritirala. Tako sam sada prešla na kvalitetna kremasta rumenila bez iritirajućih sastojaka.Prije godinu dana sam mislila da se to nikada neće desiti i uopće me nisu privlačila.:)
    Za čišćenje lica kao prvi korak uglavnom koristim emulgirajuća (ili kako se već to zove) ulja. Tj, ulja koja se u dodiru s vodom pretvaraju u onu mliječnu tekućinu koja se zatim lako ispire. Drugačija ulja za čišćenje ne koristim ni u ludilu jer ne znam kako bi ih saprala s lica. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ni meni nije nikad bilo jasno šta je body mist i za šta služi i šta će ikome :D

    OdgovoriIzbriši
  15. ja recimo volim tuš, i nije mi ga problem nanijeti... no ipak češće posegnem za olovkom ;)
    ne volim ništa stavljat na kosu, osim ulja i maske, kupila si umjetne trepavice i sad samo čekaju da se uhvatim u koštac s njima... ne volim proizvode 2u 1, radije se odlučim - ili jedan ili drugi :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Stvarno si dobro promislila! S tvoje liste dosta toga ne koristim, ali se vjerojatno u prvi mah nikad ne bih sjetila nekih stvari, recimo body mist koji su meni apsolutno nepotrebni proizvodi, većinom su slatkastog voćnog mirisa i kao služe za osvježenje pa ne mogu zamislit da se po najvećim vrućinama špricam s njima (imam osjećaj da bi dobila samo kontra efekt), maramice za skidanje šminke nisam valjda nikad kupila, ako se kojim slučajem i nađe koji paketić kod mene, onda ih koristim za brisanje prašine :DD niti mlijeka za čišćenje lica ne volim otkako sam otkrila ulja :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve sa tvoje liste ni ja ne koristim ugl.iz istih razloga,jedino sto upotrebljavam od tog je pjena za kosu.Skupila si poprilican broj tih nepotrebnih proizvoda,pola toga mi ni ne bi palo na pamet!

    OdgovoriIzbriši
  18. Od svega sto si navela koristim tri stvari - proizvod za zastitu od toplote, mlijeko za skidanje sminke i tus. Ostalo ne. Takodje ne koristim posebni skidac sminke za oci - ide redom mlijeko pa umivalica pa micelarna :) ustvari ne koristim ni posebnu okoloocnu kremu. Anticelulitni gelovi, njih takodje ne koristim za razliku od afroditinih anticelulitnih helanki, koje me spasavaju tokom zime - jedino one me griju jer sam nepopravljivo zimomorna :D

    P.s. kako mogu namjestit da mi mailom stizu obavjesti o odgovorima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Kika, imaš na desnoj strani kučicu na kojoj piše "pratite Dear Skin", tu upišeš e-mail adresu pa ti dolaze mailom novi postovi :)

      Izbriši
  19. hahah slažem se sa svime :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam probala kreme za povecanje grudi i meni su delovale, povecalo, nema sumnje. Ali ja se tih krema plasim. Ne osecam se sigurno da teram masne celije u dojci da se brze dele... brzo se dele i celije raka, ko mi garantuje da neka od tih masnih celija nece malo da "poludi"?.. Nikad to vise necu koristiti.A kako koristis ulja za ciscenje koze, molim te napisi? Ja imam mesovitu kozu. Koristim mleka jer me sve drugo previse isusi na obrazima. p.s. mnogo mi se svidja blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za čišćenje kože uljima toplo ti preporučujem mješavinu ulja suncokreta i jojobe za mješovitu kožu. Hvala ti na čitanju <3

      Izbriši