RETINOL PROIZVODI-USPOREDBA

Posted by Dear Skin at 09:54

Sivilo lica, opušteni obrazi, sve dublje borice i nejednaki ton kože a uz sve to debelo ste zakoračili u +35-tu godinu života? Vrijeme je za intenzivan napad i pokušaj odgađanja sve očitijih izdajica godina na licu i vratu. U takvoj borbi jedan od najučinkovitijih boraca je retinol. O retinolu, njegovim oblicima i djelovanju sam puno puta pisala (klik) a kako ga sama koristim duži niz godina, danas ću usporediti neke od takvih proizvoda.

ŠTO JE ZAJEDNIČKO SVIM PROIZVODIMA: svi proizvodi spadaju u bezreceptne proizvode s retinolom koji se mogu kupiti bez liječničkog recepta. Sadrže retinol, derivat vitamina A koji je blaži oblik retinoične kiseline. Svi su namijenjeni i osjetljivoj koži ali ipak oprez kod takve vrste kože. Moguće su nuspojave poput crvenila, ljuskanja ili isušivanja.
DJELOVANJE: Proizvodi koji sadrže 0,1% retinola (obično serumi ili koncentrati) djeluju brže i učinkovitije od onih s manjom koncentracijom. Rezultati su vidljivi ali zahtjeva se dugo vrijeme korištenja (od 6 do 12 mjeseci) iako je lako moguće da brzo primijetite kako vam je lice svježije, mrlje i ožiljci svjetliji a bore pliće. Zavisi od osobe do osobe jer nije svaka koža jednaka.

Vichy Liftactiv Advanced Filler:
OPIS: nova je koncentrirana njega u kojoj Vichy po prvi puta kombinira 2 snažna aktivna sastojka poznata po djelovanju protiv bora: čisti retinol u vrlo visokoj koncentraciji i LR2412 za korigiranje izgleda različitih oblika bora - čak i onih vertikalnih. Liftactiv Advanced Filer sadrži čisti retinol u izuzetnoj, 0.2% koncentraciji za intenzivno zaglađivanje površinskih bora. Molekula LR2412 po prvi je puta kombinirana s retinolom, za potpunu nadopunu i intenzivno, dvostruko djelovanje protiv bora na površini i u dubini kože. Zbog svojih umirujućih svojstava molekula LR2412 je idealan saveznik Retinola u ovoj naprednoj formuli, prikladnoj za sve tipove kože, čak i za osjetljivu kožu
SASTOJCI: 
CIJENA: 271 kn-30 ml

MOJ DOJAM I OPIS: Tekstura je vrlo lagana, fluidna te se brzo upija. Ostavlja lagani sloj na koži tako da u slučaju masnijeg tipa kože vjerojatno neće biti potrebna dodatna krema iznad, dok je na mojoj mješovitoj ipak potrebna dodatna hidratacija. Ambalaža je vrlo praktična i higijenska s uskim aplikatorom na vrhu pomoću kojeg možete lako i precizno nanositi i dozirati proizvod na same bore. Kako je visoko koncentriran, nema potrebe mazati cijelu površinu lica već samo bore (nazolabijalne, čelo..) s oprezom na bore oko očiju kako ne bi dospio u samo oko. Treba ga vrlo malo pa može potrajati prilično vremena, konkretno kod mene je potrajao četiri mjeseca. Miris je blag, prepoznatljiv za Vichyjeve proizvode a što se tiče efekta i djelovanja kako sam gore opisala- karakterističan kod svih sličnih proizvoda.

ROC PRO CORRECT FLUID


OPIS: Sadrži 0,04% retinola  te hijaluronsku kiselinu. Pružaju trenutačni učinak smanjivanja vidljivih znakova starenja, te dugotrajni učinak punjenja bora iznutra.
SASTOJCI:
CIJENA: 266,80 kn-40 ml
MOJ OPIS I DOJAM: detaljnu recenziju ovog fluida sam napisala u ovom postu, a bitno je naglasiti kako u ovoj liniji i fluid i krema sadrže nižu koncentraciju retinola (0,04%) dok koncentrat ima 0,1% pa je time bolja opcija za dublje bore. Fluid i krema su također djelotvorni ali im je učinak puno sporiji.

SKEYNORD POWER RETINOL INTENZIVNI SERUM U KREMI
OPIS:Anti age serum u kremi s čistim koncentratom retinola. 3-u-1 inovativna kombinacija sastojaka koji se bore protiv starenja: čisti retinol 0.09%, retinoidna supstanca Bakuchiol 1% (molekula topiva u ulju dobivena iz biljke Psoralea corylifolia, Bakuchiol može imati djelovanje poput retinola) i hidrosolubilni ekstrakt soje.
SASTOJCI:
CIJENA: 444 kn-30 ml

MOJ OPIS I DOJAM: Poput ostalih proizvođača i Skeynord u liniji nudi više proizvoda: serum koji sadrži najveću koncentraciju retinola te kremu i emulziju s manjom koncentracijom te kao nadopunu intenzivnoj borbi protiv starenja. Power retinol serum je mliječne teksture i na prvu izgleda bogato no na mojoj mješovitoj koži se upije doslovno odmah. Imam osjećaj kao da vrlo duboko prodire jer nakon 5 minuta od nanošenja apsolutno ne osjećam nikakav trag na licu. Samim time, potrebna je i dodatna krema iznad za hidrataciju bilo da se radi o kremi iz iste linije ili bilo kojoj drugoj u svrhu vlaženja kože. Serum je najbolje nanositi na same bore ili hiperpigmentacije a izbjegavati područje oko očiju i također zaboravite na njega ako imate oštećenu ili ispucanu kožu, uostalom na takvu kožu ne stavljajte nikakav preparat s retinolom. Power retinol serum sam tek nedavno počela koristiti pa detaljna recenzija tek slijedi.

PAULA'S CHOICE BARRIER REPAIR MOISTURIZER WITH RETINOL
OPIS: sadrži poseban kompleks sastojaka koji dokazano pomažu kožu koja stari pomladiti i učiniti zdravijom. Receptura je bogata sastojcima koji proizvode i čuvaju kolagen, sprečavaju gubitak vlage, obnavljaju sastojke neophodne za očuvanje zaštitnog sloja kože te smanjuju upalu zahvaljujući snažnim antioksidansima
SASTOJCI: Aqua, Dicaprylyl Carbonate (emollient), Glycerin (skin-identical ingredient), Ethylhexyl Stearate (thickener), Cocoglycerides (emollient), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (antioxidant emollient), Squalane (emollient), Sodium Polyacrylate (film-forming agent), Lecithin, Adenosine, Palmitoyl Oligopeptide (cell-communicating ingredients), Ceramide 3 (skin-identical ingredient), Retinol (cell-communicating ingredient), Punica Granatum (Pomegranate) Extract, Camellia Oleifera (Green Tea) Leaf Extract (antioxidants), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract (anti-irritant), Tetrahydrodiferuloylmethane, Tetrahydrodemethoxydiferuloylmethane, Tetrahydrobisdemethoxydiferuloylmethane, Tocopheryl Acetate (antioxidants), Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (anti-irritant), Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Oil (antioxidants), Butylene Glycol, Propylene Glycol (slip agents), Glyceryl Polymethacrylate, (film-forming agent), Xanthan Gum (thickener), Phenoxyethanol (preservative). 
CIJENA: 221,16 kn-50 ml
MOJ OPIS I DOJAM: Ova krema je u najblažoj koncentraciji retinola (0,8%) i zapravo je dobar izbor za sve koji tek kreću s upotrebom retinola. Srednje lagane teksture koja se skoro odmah upija, ne masti kožu i kao takva odlična za masnokošce kao samostalna njega, iako je namijenjena hidrataciji bojim se da kod dehidrirane i suhe kože neće biti dovoljna samostalno. Paula's Choice u svom asortimanu nudi tretman s 1% retinola pa ako očekujete brže i bolje rezultate a volite ovaj brend onda obratite pažnju na njega.


Osim ovih proizvoda u današnjoj usporedbi, vrlo slični proizvodi na našem tržištu su Avene Eulage te La Roche Posay Redermic R. 
Za kraj, bez obzira na koji oblik ili proizvod s retinolom se odlučite, ne zaboravite na obaveznu UV zaštitu tijekom dana.

Koristite li koji od navedenih proizvoda? Primjećujete li već moć retinola ili tek krećete u njegovo korištenje?



27 komentari:

  1. Sve je ovo poprilično slabo što se tiče koncentracije retinola.Ja nisam mogla da se borim sa nuspojavama od Retin A kreme pa sam prešla na Differin krem.Puno manje suhoće radi,bar meni a rezultati si isti. Zadovoljna sam baš baš što se tiče teksture lica mada ne vidim ništa po pitanju tonusa.Doduše možda bi bilo lošije bez retinoida =D. Ipak punim 40 ove godine =D. Super blog.čitam redovno.Mada mislim da sve ove kreme i kremice ne pomažu toliko koliko za njih dajemo novca. Bolje uložiti u neki nehirurški lifting lica kao što si ti pokazala u svojim postovima. Odnedavno štedim da se počastim za četrdeseti rođendan. Pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tonus kože najbolje djeluju masaže i vježbe za lice kao i dobri lifting tretmani poput eloktostimulacije. Naravno, najbrže rezultate daju nekirurški liftinzi što sam i sama isprobala :)

      Izbriši
  2. Već neko vrijeme planiram, ali nikako se odlučiti. Koristim serum koja ima vitamina A, i super mi je , ali nije mu primarni naziv retinol.

    Jesi koristila pšta od VERSO kozmetike? Kažu u opisu da sadrži: "Retinol 8 Complex. Eight times more effective than typical Retinol in the same dosage." Ja već neko vrijeme pomalo čitam recenzije i mislim da ću se odlučiti na neku kupovinu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji je to serum i u kojem je obliku vitamin A? Nisam još ništa probala od Verso a jako su mi primamljivi. Voljela bih probati uskoro, gdje ih naručuješ?

      Izbriši
    2. Serum je Omorovicza Gold night drops, probala tester, bio mi super, nisam previše ni gledala sastav a kupila ga. Sad kad si pitala vidim da u sastavu piše "Retinol"... samo tako piše, pa nemam pojma...

      Ranije sam vidjela da piše da sadrži vitamin A i to u opisu - ovako piše:
      - Vitamin A (encapsulated Retinol) has powerful rejuvenating properties
      - Correct and reverse sun damage with vitamin A, reducing the depth of wrinkles and fine lines.

      Verso još nisam naručivala, nekako mi se teško odlučiti, ali probala bih serum i kremu oko očiju. Ima neki komplet s ta dva proizvoda pa dođe povoljnije, ali čekam da bude još neki dodatni popust :)

      Izbriši
  3. Mene zanima da li su i koliko ovi proizvodi ucinkoviti protiv mrlja i oziljaka od akni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Retinol sam po sebi izbljeđuje mrlje i ožiljke ali u ovim proizvodima je preslaba koncetracija. Za to bi trebala koristiti tretion na preporuku dermatologa.

      Izbriši
  4. Odličan post :). Samo bih dodala upozorenje da retinol nikako ne smeju da koriste žene koje planiraju trudnoću ili su već trudne. A od svih krema za retinolom u poslednje vreme najviše mi se dopadaju gore opisana Vichy i LRP Redermic [R] Anti-Aging Dermatological.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, puno puta sam pisala o retinolu i izbjegavanju istog za vrijeme trudnoće i dojenja ali nije viška ponoviti. LRP sam imala, odlična je.

      Izbriši
  5. I mene ta Paula's Choice kremica bas privlaci ali na sajtu pise da ima samo 0.01%. Za osobu koja nikad nije koristila retinol tako mala kolicina ne bi trebalo da izazove nikakve reakcije, nadam se?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je doista najblaža varijanta, pročitala sam kod kolegice Babushke podatak o postotku i njen dojam da ju je ipak malo oljuštila kožu. Kod mene se to nije dogodilo iako je jako osjetljiva. Definitivno ti preporučujem da naručiš testere.

      Izbriši
  6. Ne znam kako iz deklaracije iščitati postotak retinola.Vidim da samo piše retinol, ali ne i u kolikom je postotku.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piše u nazivu Madre Labs, Retinol Serum 1%, 1 oz (28 g)

      Izbriši
    2. vidim da ispod piše:
      Contains 1% Stabilized Retinol

      Izbriši
    3. Hvala ti.Kupit ću i nadam se da će djelovati.

      Izbriši
    4. @Željka, koncentraciju ne možeš iščitati ako nije navedena u deklaraciji a obično uvijek piše.

      Izbriši
  7. Kupila sam na iherbu madre lab retinol serum 1%. Tek sam počela koristiti.
    Dal netko ima iskustva? Dearskin što ti misliš?

    shttp://www.iherb.com/Madre-Labs-Retinol-Serum-1-1-oz-28-g/56333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam ga od prijateljice i sljedeći je kojeg kupujem. Čini se malo agresivniji za kožu pa pazi da preko dana obro hidratiziraš.

      Izbriši
  8. Ja na žalost ne smijem koristiti retinol uopće, koža mi ga ne podnosi niti u najmanjim koncentracijama, imam strašne nuspojave. :( Zasad mi još super djeluju AHA kiseline, a kasnije ćemo vidjeti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi još zaista nije potreban retinol :)

      Izbriši
  9. Čudne smo mi žene nekada, znam da neću koristiti retinol u skorije vreme, a ipak radoznalo pročitam svaki post ovog tipa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti tebi još zaista nije potreban retinol ali jednog dana možda dobro dođu ovakve usporedbe :)

      Izbriši
  10. Dear Skin, planiram s Ebaya naručiti onaj uljni retinol Vitamana A jer nikako ne mogu dobiti Airol u ljekarni (imam recept no dobavljači sada traže i povijest bolesti), pa me samo zanima da li se isplati to uzimati, pošto si ga koristila ili da se ipak odlučim za neki bezreceptni proizvod

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Airol je sada Locacid a ovo za povijest bolesti zaista nisam znala ?? Počni s nekim bezreceptnim retinolom, učinak je sporiji ali redovitom upotrebom itekako se vide rezultati, samo gledaj da je koncentracija 0,1%.

      Izbriši
  11. Možeš napisati nešto više o tome zašto žene koje planiraju trudnoću ne mogu koristiti retinola? Koliko je to opasno? Ja možda ne planiram, ali nikad se ne zna što se može desiti ;)... Htjela sam kupiti neku kremu sa retinolom ali sad stvarno ne znam ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trudnice i dojilje ne smiju koristiti retinol. Neka istraživanja su pokazala da postoji vezanost vitamina A s urođenim manama kod djeteta. Preporuka je da se za vrijeme trudnoće i dojenja ne koristi a poseban oprez kod Roccutane pilula i tretiona.

      Izbriši