NAJAVA: MÁDARA ORGANSKA KOZMETIKA

Posted by Dear Skin at 16:44

Kada je u pitanju njega kože, organsko je vjerojatno jedan od najboljih izbora. Sve više shvaćamo kako je Majka Priroda ipak najbolji saveznik u njezi kože i zdravlju a kao što znate moju sklonost prirodnim i organskim proizvodima i brendovima, danas ću vam predstaviti novi organski brend u Hrvatskoj.
Madara Organic Skincare nam dolazi iz Latvije i 100% je organski a ono što ga izdvaja je činjenica da je svaki proizvod klinički ispitan i dokazan. Konkretno, postoje certifikati iz Zavoda koji potvrđuju promjene na koži a ono što je specifično za Madara kozmetiku je vrlo visoka koncetracija aktivnih sastojaka zahvaljujući zemlji podrijetla Latviji gdje su ljeta i periodi cvatnje vrlo kratka stoga biljke moraju"uhvatiti" što više sunca u kratkom periodu. Madara je u potpunosti prirodna i eko kozmetika s EKOCERT certifikatom a ime je dobila po stoljetnoj biljci koja raste pored mora na sjeveru Latvije.
Čitala sam mnogo o ovom brendu na stranim blogovima gdje je vrlo popularan posljednjih osam godina i prvo što sam zapazila je moderan i nekako svjež izgled proizvoda i puno pozitivnih recenzija.
U asortimanu brenda nalaze se proizvodi namijenjeni svim tipovima kože i kose kao i dobnim skupinama a više o proizvodima možete pročitati na ovom linku. 

Čitajući o brendu kao i mnogobrojne recenzije, poželjela sam i ja isprobati neki Madara proizvod pa obzirom na moju strast prema serumima a i činjenici da sam u skupini anti-age odluka je pala na najhvaljeniji proizvod iz linije Time Miracle®: Intezivni serum za oporavak kože.

 Radi se o serumu koji ima posebnu formulaciju : 0% vode, koncentrat brezinog soka i kompleksa Gallium 7 a poseban je upravo po tome što je čisti koncentrat biljaka koji djeluju na obnovu kože i staničnu obnovu a uz sve ima vitamin P koji djeluje na kapilarice a vjerujte mi da je prava rijetkost pronaći proizvode s ovim sastojkom, te vitamin C koji posvjetljuje i kojeg inače preferiram u serumima plus mnoštvo biljnih i eteričnih ulja koji djeluju protuupalno kao i minerale i flavonoide od kojih bi istaknula silicij koji dokazano liječi kožu. Po sastavu čini se pravo malo čudo i jako se veselim korištenju jer serumi bi upravo trebali biti koncentrati što je danas ponekad zaista teško pronaći. Koristi se intezivno 4 tjedna svakodnevno a tada vam tipkam o svojim dojmovima :)

Madara kozmetiku inače možete vidjeti i probati u biljnim ljekarnama, Bio trgovinama kao i na web shopovima  BB Natura Vera Terra Organica.


Jeste li već uočili ovaj organski brend ili već isprobali nešto?

23 komentari:

  1. Čula sam da je Madara jako dobra prirodna kozmetika, nisam znala da ima kod nas. Čekam recenziju seruma i da li si probala možda njihovu toniranu kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima već neko vrijeme kod nas. Nisam probala toniranu kremu, moram ići pogledati nijanse koje su dostupne.

      Izbriši
    2. Tonirana krema je gelkeaste strukture, ima specifičan miris, meni po irisima, tekstura je gelasta, i ima jako slabo prekrivanje.
      Najsvjetlija nijansa neće odgovarat onima koji obično kupe npr. najsvjetliju nijansu pudera.
      Meni se nije dojmila, nisam ju opet kupila. cjenovno je preskupa za učinak.
      Molim te Martina, javi čim prije dojmove o serumu .-). Hvala.

      Izbriši
    3. Probala sam toniranu i nije me se dojmila. Ok je za nekoga kome ne treba jače prekrivanje. Svakako pišem dojmove čim prije :)

      Izbriši
  2. Nisam cula do sada za ovaj brend, ali izgleda lepo, volela bih da procitam neku recenziju o proizvodima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je nažalost jako malo recenzija, vani je vrlo popularan brend, ja ću eto isprobati ovaj serum pa pišem o dojmovima :)

      Izbriši
  3. Uočila sam ovaj brend, ali nisam ništa još koristila. Doduše, iskreno, nisam ga baš proučavala, ali zasigurno hoću. Gordana B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju vrlo zanimljiv asortiman pa baci pogled :)

      Izbriši
  4. Nisam čila za ovaj brend, ali jedva čekam tvoju recenziju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krećem s testiranjem pa javim dojmove :)

      Izbriši
  5. Jedva cekam recenziju...
    VOlim proizvode na biljnoj bazi...upravo koristim jedan hrvatski proizvod,serum od smilja...i mogu reci da nije los.
    Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smilje je fantastičan sastojak, koji to serum koristiš?

      Izbriši
    2. Serum radi gospođa Tanja Kraljic Strgacic,ayurvedska terapeutkinja.

      Izbriši
    3. Obavezno ću proguglat, hvala ti :)

      Izbriši
    4. Super...volila bi cuti i vase misljenje o toj kozmetici.

      Izbriši
    5. Pogledala sam stranicu gđe Tanje, ima jako korisnih savjeta i sviđaju mi se proizvodi. Nažalost, nigdje nisam pronašla sastav seruma i ostalih proizvoda pa ne mogu komentirati ali lajkam jako :_)

      Izbriši
  6. I ja sam luda za serumima.Za ovaj brand zaista nikad nisam čula.Sastav puno obećava.Jedva čekam tvoje dojmove!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Madara je tek nedavno stigao kod nas, vani su jako popularni. Vidjet ćemo kako će se serum pokazati, tipkam dojmove :)

      Izbriši
  7. Predivan dizajn :)
    Jedva čekam tvoje dojmove za serum! Šteta što nemaju serum za suhu kožu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dizajn je predobar a štose tiče seruma, mislim da im je ovo jedini. Inače, dosta je bogate teksture iima hranjive sastojke tako da je skroz dobar i za suhu kožu.

      Izbriši
  8. Danas u terra organici imaju 15% popusta, pa planiram uzeti serum. S obzirom na vitamin C u sastavu, mogu li ga koristiti za dnevnu njegu ili samo za noć ? Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na info za popust,svakako, možeš ga i ujutro i navečer koristiti.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :-)
      Maja

      Izbriši