SHISEIDO LUMINIZING SATIN RUMENILO NIJANSA RD103

Posted by Dear Skin at 11:02

Shiseido dekorativu naprosto obožavam, od pudera, ruževa do rumenila jednostavno prekrasne teksture, inspirativne boje i odlična kvaliteta. Imala sam nekoliko Shiseido rumenila koja su nekada izgledala drugačijeg dizajna a potom osvanula u novom ruhu. Danas ću vam pokazati moje trenutno najdraže rumenilo ovog brenda koje me oduševi svaki puta kada posegnem za njim.

Pakiranje je klasično, crna kompaktna ambalaža s prilično velikim ogledalcem i količini od 6,5 grama.

Nijansa RD103 je neutralna rozo/breskvasta nijansa fantastična za svakodnevno korištenje. Tekstura je mekana tako daje dovoljno proći jednom četkicom za rumenilo da zahvati dovoljno boje jer je prilično pigmentirano. Na licu je svilenkasto , daje prekrasan sjaj jer reflektira svjetlost i lagano osvjetljava. Savršeno za one dane kada hitno trebam svjež i prozračan izgled. 


Trajnost na licu je solidna, moji obrazi nisu masni pa relativno dobro svako rumenilo izdrži satima, tako da nisam sigurna kolika bi postojanost bila na masnoj koži ali ono što je meni osobno bitno je da rumenilo ne oksidira i ne mijenja boju cijeli dan.
Jedina mana je cijena jer ovakvo rumenilo košta 309 kn no ja sam svoj primjerak kupila na jednoj od čestih akcija na dekorativu u Douglasu i uštedila 20%

Za kraj, tražite li rumenilo koje pristaje svakom tonu kože, daje prirodan, svjež izgled, želite savršenu ravnotežu između roze i breskvaste nijanse a usput želite dodati sjaj bez svjetlucavih čestica, bacite pogled na ovu nijansu. Ovo je rumenilo koje pristaje uz apsolutno svaku kombinaciju.


Koje je vaše najdraže rumenilo? Volite li Shiseido make-up?

23 komentari:

  1. Trenutno koristim Avon rumenilo i zadovoljna sam, dobre je pigmetancije i sporo se trosi, odnos cene i kvaliteta je odlican. Dopada mi se kako izgleda ovo rumenilo. Volim taj prirodniji izgled, kada je mala kolicina stavljena cisto da upotpuni izgled. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon ima prekrasna rumenila, imam neke nijanse na WL. Inače, obožavam prirodne nijanse i skoro da nemam niti jedno kričavo rumenilo:)

      Izbriši
  2. Divno je! Koji puder imaš na ovoj slici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ovoj slici imam Avonov Luxe puder u nijansi nude a rumenilo se predobro stapa s njim :)

      Izbriši
  3. Prelepo je rumenilo, Shiseido nikad ne razocara, svaki put u parfimeriji zastanem pored njihovog Trio enhancer rumenila/bronzera, sada ce mi uz njega i ovo biti na wish listi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Trio enhancer rumenilom/bronzerom slinim mjesecima. Bit će moj kad-tad :D

      Izbriši
  4. baš ti lijepo osvježi lice :)
    mislim da se za ovakvo (svakodnevno) rumenilo, koje ti sjedne, isplati investiratu više novaca, jer to se onda nosi 90% vremena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, slažem se. Kada nađeš ono pravo na kraju ispadne da vrijedi svake lipe :)

      Izbriši
  5. Rumenilo je stvarno lijepo.cini mi se da je nijansa vrlo slicna Ilamasqunom sophie.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uspoređivala sam ga s Illamasqa Sophie koje je također prekrasno ali je puno više roskastije i nema taj satin finish.

      Izbriši
  6. Predivno je rumenilo i super ti stoji! :) Formula je zbilja vrhunska, ja imam bijelu nijansu (high beam white) i to mi je najdraži highlighter ikad! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se oko formule, najljepša formula koju sam probala a mislim da sam probala skoro sve :D Tvoju bijelu nijansu nažalost nisam probala, tražila sam u parfumerijema ali nikad nema :(

      Izbriši
  7. Baš lijepa nijansa za svakodnevni look i jako lijepo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Obožavam ovo rumenilo zaista:)

      Izbriši
  8. Odlično ti stoji ova nijansa rumenila...prirodno, a opet lijepo naglasi obraze. Ja više volim rozkasta rumenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, za tvoj ten su roza vjerojatno bolja, mada i ovo ima dosta roze u sebi.

      Izbriši
  9. Prepa je nijansa, tebi fantastično stoji! Nisam probala Shiseido rumenila, ali ću obrati pažnju nakon ove recenzije. Jesi menjala boju kose, čini mi se da je tamnija? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma, pokušala sam izvesti neku čokoladnu i na kraju ispala opet pretamna :P Svakako probaj Shiseido rumenila ako si u prilici, prekrasna su:)

      Izbriši
  10. Prekrasna nijansa i divno ti stoji,totalno tvoja boja!I ja volim takve nijanse rumenila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchica :) Ova nijansa bi i tebi divno stajala :)

      Izbriši
  11. Obožavam ovakve nijanse, baš su svevremenske i u njih se stvarno isplati investirati :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Jao, kako je lepo! Obožavam ovakva koja na prvi pogled deluju obično, a na swatchu se vidi koliko su posebna :)

    OdgovoriIzbriši