SVA MOJA SJAJILA ZA USNE

Posted by Dear Skin at 18:16

Volim sjajila mada im nikada ne dajem prednost ispred balzama i ruževa za usne ali tražim od njih samo jedno: da se ne lijepe i da nisu teška na usnama. 
Trenutačna kolekcija sjajila je prilično mala ali odabrana i skoro svakodnevno su u upotrebi. Moja omiljena kombinacija je olovka za usne+sjajilo jer pruža odličan efekt i postojanost tokom dana i zato za kvalitetno sjajilo nikada ne žalim ulaženog novca.
Pa krenimo redom:

LANCOME LIP LOVER u nijansi 337 je zapravo hibrid sjajila, ruža ii balzama, Godinama sam koristila njihove čuvene Juicy Tubes pa tako ni ovaj proizvod koji je relativno nov u asortimanu nije nimalo razočarao. Pigmentiranost je srednja, daje laganu boju i sjaj usnama, ne isušuje a kako nije jako pigmentiran, daje mogućnost obnavljanja onako u hodu, bez ogledala.
CIJENA: 184 kn (parfumerije)


DIOR LIP GLOW nažalost je bio limitiran i dio proljetne kolekcije 2014 i već tada sam kupila odmah dva komada. Ovo sjajilo se u dodiru s usnama doslovno prilagođava teksturi kože. To znači, ako imate "reckice" na usnicama i nabore, ovo sjajilo će ih izravnati a isto tako se prilagođava prirodnoj boji usana pa ih još više ističe. Nije teško, ljepljivi niti masno.
CIJENA: cca 250 kn (parfumerije)


ART DECO HYDRA LIP BOOSTER u nijansi 38 vrlo slično teksturom gore opisanom Dioru s tom razlikom da daje laganu boju a postoji u 3 nijanse. Boja nije pigmentirana i zapravo možete očekivati samo sjaj ali odlično zaglađuje usne, hidratizira i nije ljepljivo.
CIJENA: 72 kn (parfumerije)


YVES SAINT LAURENT VOLUPTE TINT-IN-OIL: je najnoviji član moje sjajolike obitelji i već je postao jedan od miljenika. Radi se o sjajilu s mikrokapsulicama ulja koja se u dodiru s usnama raspršuju i oslobađaju njegu, sjaj i laganu boju. Moja nijansa je I rose you ali postoje još osam nijansi za koje nisam sigurna koliko su pigmentirane. Nijansa je nježna ružičasta boja koju praktički nećete ni primjetiti na usnama ali osjetiti ćete sjaj i odličnu njegu. Također, za mene veliki plus: nije ljepljivo.
CIJENA: cca 230 kn(parfumerije)


GIVENCHY GLOSS INTERDIT u nijansi 25: ovaj proizvod nije klasično sjajilo, više je kao tekući ruž jer je izuzetno pigmentiran. Nijansa 25 je narančasta boja s sitnim zlatnim shimmerom i njegovo nanošenje zahtjeva preciznost i ogledalo. Osim moje nijanse postoji još 12 nijansi i samo je pitanje vremena kada ću kupiti još koju nijansu jer sam prezadovoljna: pigmentirano, sjajno, ne lijepi se i prekrasno miriši.
CIJENA: cca 180 kn(parfumerije)



BELL GLOSSY COLOUR LIP GLOSS u nijansi 02: eto i jednog ljepljivog uljeza u mojoj kolekciji :D Ovo sjajilo sam probala dva puta i bilo je dovoljno da ga izbjegavam jer eto, ima sve karakteristike koje ne volim: nekvalitetna četkica (pogledajte četkicu nakon samo dvije primjene), ljepljivost i efekt "kao da sam se namazala slaninom". Boja je pigmentirana ali kako se neravnomjerno nanosi tako ju je teško nadograditi da izgleda solidno.
CIJENA: 31,99 kn (Kozmo)



CHANEL je jedino sjajilo u sticku koje imam i zapravo je više balzam nego sjajilo i tako se ponaša na usnama: njeguje ali daje lagani, suptilan sjaj bez ikakve boje. Ovaj proizvod najviše koristim kao bazu za ruževe ili preko olovke kada želim više njege s mrvicu sjaja.
CIJENA: cca 200 kn



Za kraj, swatchevi na suncu:


lancome/dior/art deco/ysl/givenchy/bell/chanel

*za neke proizvode ne znam točnu cijenu već približnu jer sam bacila račune i zaboravila.

Volite li sjajila za usne? Što najčešće tražite od dobrog sjajila? Dijelimo li koje favorite ili imate preporuke? 

25 komentari:

  1. Ne volim sjajila za usne, zato i nemam nijednog! Kod sjajila ne volim njihovu ljepljivost. Ali ja nikada nisam probala ova brendirana sjajila koja po tvom opisu imaju sve ono što bi ja voljela. Tako da ću jednom stvarno uložiti novce u jedno kvalitetno sjajilo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mrzim ljepljivost! Dok ne uložiš novce, nažalost ja nisam do sada našla neko koje bi udovoljilo tom jedinom uvjetu. Probaj ovakva Art Deco, stvarno su ok.

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se ovi jarkih boja mada narandžaste nikako ne volim ali zato moja majka samo tu boju voli na usnama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu ja volim naranđaste, posebno za proljeće i ljeto :)

      Izbriši
  3. Au ovaj Bell izgleda stvarno loše

    OdgovoriIzbriši
  4. Ranije, kao tinejdzerka sam gomilala sjajeve kao blesava, ali u poslednje vreme se radije odlucujem za ruzeve, dok sjajeve imam u nekim neutralnim nijansama kako bih lako mogla da ih mesam sa ruzevima koje koristim.
    Od sjajeva trazim malo boje i nelepljivi osecaj na usnama.
    Dopada mi se boja ovog Artdeco sjaja. Takve bas volim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih nekada gomilala i bacala a sada radije kupim jedno koje ću potrošiti do kraja. Ovo AD sjajilo je prelijepo, topla preporuka:)

      Izbriši
  5. Volim sjajila ali pod uvjetom da nisu ljepljiva i da su koliko toliko pigmentirana. Ona skroz prozirna ne volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također kao i kod mene, nikako ne smije biti ljepljivo ali prozirna dobro nekad dođu preko olovke za usne.

      Izbriši
  6. Nekad sam ih volila sad puno vise volim ruževe:) Ako se odlucim ponovno na kupnju definitivno cu kupit neki skuplji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene su ruževi prvi izbor ali sjajila volim i posebno su mi dobra za svaki dan ili preko olovke. Nažalost, još nisam pronašla neko povoljno a da sam sto posto zadovoljna.

      Izbriši
  7. Imam dosta sjajeva, ali prosto zato što sam hrčak pa imam dosta sve šminke, inače nisam preluda za njima. Nisu proizvod za koji sam rada da dam dosta novca, ali definitivno postoji ogromna razlika između onih iz višeg i nižeg cenovnog ranga, u nižem je malo koji zaista nelepljiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, u nižem cjenovnom rangu još nisam pronašla neko koje nije neljepljivo, za sada.

      Izbriši
  8. Moram reci da nemam ni jedan sjaj za usne. Ne zato sto ih ne volim, nego se uvek pre opredelim za ruz. Moram priznati da je ovo veoma dobar odabir sjajeva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa moja kolekcija :)

      Izbriši
  9. mislim da si me navukla na ovo Givenchy sjajilo da ga škicnem kada budem u parfumeriji; i ja se inače pridružujem skupiti koja više voli ruževe, čak mislim da trenutno ni nemam ni jedno sjajilo otkad su ukinuli moje omiljeno YSL prije stvarno već puno godina;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno probaj, Givenchy nije klasično sjajilo, više je kao tekući ruž.Pigmentirano, sjajno ali ne previše. Koji YSL ?

      Izbriši
    2. Napisala sam bas bila odgovor, ali cini mi se da nije otisao, pa cu opet: ne znam kako se zvalo vise, to je bilo jos u vrijeme kada je ysl imao dizajn sjajila, a i drugih pakiranja sminke, da je drskica bila tamno smedje- crne boje, ne znam sjecas li se toga

      Izbriši
    3. Blogger zeza s tim komentarima konstantno :( Uglavom, poznato mi je i prava šteta što izbacuju asortiman, to me ljuti kod svih brendova :/

      Izbriši
  10. Sjajila ne volim i nikad nisam kupila niti jedno.Posjedujem 2.Jedno je Chanelovo ,lijepe nježne ružičaste boje koje sam prošlo ljeto dobila na poklon.Drugo je Este Lauder koje su mi poklonili u parfumeriji nakon izdašne kupovine..Sjajila ne volim jer se lako skidaju a nema ništa ružnije od napola " pojedene" boje na usnama.Kad se ta boja još i sjaji...užas.Koristila sam ih isključivo za večernje izlaske i to tipa teatar , kino i sl. , dakle tamo gdje se ne jede.Volim šminku i stalno se šminkam ali mislim da na licu u toku dana ništa netreba biti sjajno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim kombinirati, mada sjajila ostavljam također za večernje izlaske uglavnom. Ova moja nisu jako masna ni teška i zato kada se upiju ne ostavljaju presjajn izgled što mi je odlično.

      Izbriši
  11. Radije biram karmin, ali uvek imam po neki sjaj cisto ako se u poslednjem trenutku predomislim i odlucim se za njega. Dopadaju mi se jarke boje, posebno Lancome Lip Lover. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruževi su i moj prvi izbor ali volim kvalitetno sjajilo i uvijek imam neko.

      Izbriši
  12. Nisam neki fan sjajila jer me često peče grlo od njih, no kad ih gledam na slikama poželim ih :D. Lijepa kolekcija, lijepe boje. Jedino sam odvalila na čupavu četkicu što se vidi i na swatchu. Sve lijepe linije i onda jedna krivudava :D

    OdgovoriIzbriši