[TAG]: SEDAM ČINJENICA O MENI

Posted by Dear Skin at 00:35

U posljednje vrijeme kruže zanimljivi tagovi a kako sam zanemarila ovakvu vrstu postova a zapravo ih volim, danas odgovaram na tag nakon što su me nominirale kolegice AiryFairy i Stela Sequin
Dakle, nominirani mora napisati sedam činjenica o sebi. Težak posao, ali nakon dugog razmišljanja evo mojih odgovora:

1. Veliki sam anti-talenat za kuhanje.
Mislim, volim ja kuhati ali nitko moja jela ne želi jesti :D Iz tog razloga, rado sam prepustila tu ulogu drugima :)


2. U stvarnosti sam puno glasnija i pričljivija nego virtualno. Svi koji me znaju kažu da puno pričam i da sam preglasna, a zapravo više volim pričati nego pisati:)


3. Vječiti sam utjerivač pravde. Otkako znam za sebe, stalno sam u konfliktu s nepravednim osobama i institucijama. Zanimljivo je da se jače borim za pravdu drugih nego za sebe :) Da ne mrzim politiku, vjerojatno bih se dobro snašla u njoj :)



4. Užasno sam nestrpljiva osoba i mrzim čekanje: kada treba obavljati nešto što zahtjeva čekanje,doslovno moram popiti neki čaj za smirenje jer me redovi i sati čekanja dovode do ludila i vrlo često ne obavim što moram radi gužve i čekanja.

5. Obožavam bundevine sjemenke i već deset godina ih grickam svakodnevno ali moram priznati da me ostale grickalice nimalo ne privlače. Mislim da sam ovo nasljedila od oca koji ih stalno ima na stolu :)

6. Imam strahovito niski tlak i radi toga mi se često vrti u glavi. Iz tog razloga sam postala veliki kavopija i popijem po sedam-osam kava dnevno koje mi nimalo ne smetaju (za sada).

7. Položila sam A,A1, B i C kategoriju s 18 godina iako osim auta i skutera nisam nikada ništa vozila jer samtada  silno željala biti profesionalni vozač. Planiram položiti i D kategoriju i tko zna, možda vas jednom ja provozam u nekom autobusu ili taxiju, ali obzirom na činjenicu broj 4, možda ipak bolje-ne :)


Ovaj tag je nominiran skoro svim kolegama stoga ja neću nominirati ali bih voljela da mi napišete neke činjenice o sebi, možda dijelimo neku?

31 komentari:

  1. 4! i 5 :D 7. samo djelomično, imam samo B kategoriju :D Haha, mislim da bi bila pravo osvježenje na ZET-ovoj sceni, onda bi čak s guštom plaćala pokaz :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kod mene bi plaćala u naturi :) Umjesto pokaza-ruž xD

      Izbriši
  2. Delimo neke, a to je da mrzim cekanje, isto trazim pravdu, vise za druge, nego za sebe, (ipak sam vaga), a imamo obe nizak pritisak, ja imam 75 sa 55, s tim da ja ne pijem kafu. :)

    Slavica B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo puno zajedničkog! Kako se boriš s niskim pritiskom?

      Izbriši
    2. Rekao mi je privatni doktor da solim hranu, tacnije da presolim svako jelo, ali nije mi bas pomagalo, otprilike tri meseca me je drzalo. Onda malo se popravi stanje, pa me opet uhvati. S tim dok kad me drzi uvek imam osecaj da cu se onesvestiti, mucninu, spava mi se... A inace, nesto sto mozda malo deluje jeste kad pijem puno vode i jedem cveklu. Cveklu ili kao salatu, a mama je pravila sok od cvekle,(jako je ukusan), jer mi dosadi cvekla kao salata. :) A ti, kako se boris?

      Slavica B.

      Izbriši
    3. Nikako draga moja. Pijem vode koliko mogu, jedem nekad malo slanije ali me jako muci. Pokusat cu ovo tvoje s ciklom.

      Izbriši
    4. hmm sad me ovo malo buni, ja isto imam izrazito nizak tlak i doktori su rekli da sok od cikle izbjegavam u velikom luku, on navodno izjednačava tlak ali ljudima koji imaju visoki tlak, znači da ga snizuje. naravno, neće ti biti ništa od čaše do dvije soka tjedno, ali sve ostalo bi bilo previše.
      što se tiče kave, ja isto popijem 6-7 dnevno ali nažalost ona nas samo zavara jer podigne tlak napočetku ali ga kasnije još više snizi.
      ustvari bi trebalo posezati za namirnicama koje imaju nizak glikemijski indeks kako se nebi događale ovakve oscilacije kao što je slučaj sa kavom.

      Izbriši
  3. 2,3,4,5,6 sve isto. Osim sto ja ove tikvice ne grickam stalno al kada uzimam grickalice uzmem njih. Pritisak prenizak,godi mi više kafe i slano dosta da jedem,međutim pokušavam granicu postaviti. Nestrpljiva sam,temperamentna,borim se za pravdu non-stop i također zbog te osobine mrzim kada me ljudi pogrešno shvataju i uvijek nekako imam potrebu da svoje misljenje iznesem potanko i u detalje da bih bila sigurna da će me shvatiti i uz to ide da stvarno puno pričam. U svakodnevnom životu smatram kod sebe zadnje dvije stvari manom,jer nekad mi to naruši odnos s ljudima.. uh al se napričah/napisah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ti i ja smo jako slične! Slažem se da vječita borba s vjetrenjača,a može biti mana jer te ljudi često pogrešno shvaćaju ali iskreno, draža mi je takva mana nego da trpim u sebi.

      Izbriši
    2. ahah izgleda da jesmo!! jestee bolje nego trpiti,al se nekad treba i prešutiti nešto a ja baš skoro nikad ne uspijem,ko god da je u pitanju čak i kad je u pitanju neko ko bi trebao biti autoritet. Često mi muž kaže,ne moraš prema baš svima biti iskrena hahah :D

      Izbriši
  4. Zanimljivo i ja imahronično nizak pritisak, nekad me lekari pitaju kako sam uopšte živa, mrzim da čekam i večito isterujem pravdu :). A bundevino seme je mužu zavisnost :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kako se ti boriš s krvnim pritiskom, to stvarno zna biti jako neugodno :(

      Izbriši
  5. super su ovi detalji, niš nisam znala prije :)
    što se tiče tlaka, meni je liječnica jednom objasnila da nakon treće kave tlak samo još više pada, i da je kontraproduktivno piti više od tri dnevno.
    kakva si kao vozačica, ako si nervozna u čekanju?jesi ti jedna od onih koje trube? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao vozačica sam prilično nervozna ali vozim školski i polako :D A ovo za kavu nisam znala, ponekad mi se čini da što više pijem da mi je tlak niži :P

      Izbriši
  6. hehe zanimljive činjenice o tebi :D
    slične smo po pitanju kave.. jedino ja nemam nizak tlak, ali ju stalnoo ispijam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam veliki kavopija,baš pretjerujem.

      Izbriši
  7. Zajedničko nam je da ne volim kuhati (iako ja nema zamjenu, pa kuham svaki dan!), previše sam glasna i previše govorim, imam niski tlak, položila sam davno B kategoriju, ali ne vozim

    OdgovoriIzbriši
  8. Sličnije smo nego što san mislila :D Ja se bojin vožnje, odgađam polaganje :'D To i ja volin, baš volin kuvat, posebno peć kolače, peciva, kruhove. :D Žene sa niskin tlakon koje su uz to teške kavopije UNITE! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. niski tlak, pričljivost, borba za pravdu...

    OdgovoriIzbriši
  10. Takodje sam uzasno nestrpljiva osoba i mrzim kada nekog cekam, mada ja sama cesto kasnim hah. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao ja, mada ne volim kasniti ali često mi se dogodi :D

      Izbriši
  11. Zajedničke osobine: 2. (trudim se da nadoknadim virtuelno, ali mi usmeno bolje ide lol), 3, 4, 5 i 6 do koske - zašto li me to ne čudi? :D Samo kafu sada ne smem da pijem više od 1 dnevno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tebe sam već odavno znala da imamo mnogo sličnosti :)

      Izbriši
  12. Odlično mi je vidjeti ženu vozačicu, iako sama mrzim voziti :D Oko čekanja te totalno razumijem jer mi nema ništa gore nego čekati nekoga, užas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obožavam voziti, mogla bih cijeli dan jer me opušta iako me promet generalno užasno živcira.

      Izbriši
  13. Jao, pa sjajno je ovo za C kategoriju, bravo! :) I ja sam grozno nestrpljiva, baš mrzim tu svoju osobinu, ali nikako da je promenim ili makar ublažim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se s nestrpljivošću rodimo i tu nema lijeka :))

      Izbriši
  14. sorry, ali odsada će se u mojoj glavi pri spomen tvog imena vrtiti fotka 'Martina the trucker' ;)
    najviše ti zavidim na nekuhanju... čim dobijem na lotu kukpim si vlastitog kuhara :D
    pišem zabilješku - uplati loto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E lipi si mi nadimak dala :D A kad dobiješ na lotu, kupi i meni jednog kuhara, hahha.

      Izbriši