THE BODY SHOP VITAMIN C MICRODERMOABRASION

Posted by Dear Skin at 10:46

Kućni preparati za dermoabraziju i mehanički pilinzi nikako nisu za moj tip kože ali im ne mogu odoljeti jer vječito vapim za temeljitim čišćenjemkože. Pisala sam već nekoliko recenzija o kućnim dermoabrazijama a posljednjih godinu dana koristila sam popularnu The Body Shop Microdermoabrasion s vitaminom C.
Osnovna stvar koju morate znati da mikrodermoabrazija nije piling iako tako izgleda i ovakvi proizvodi sadrže puno sitnije, guste čestice poput pijeska a služe kako bi dublje uklonile mrtve stanice, poboljšale teksturu i izgled kože. Za razliku od pilinga, koriste se puno rjeđe.
OPIS PROIZVODA: Sitne mikro piling čestice uklanjaju mrtve stanice i čine kožu svjetlom, bolje teksture i blistavijom. 
SASTOJCI:

TEKSTURA, MIRIS I UČINAK: Proizvod ima gustu i kremastu teksturu i miriši blago citrusno. Zapravo miris se osjeća prvi tren a već nakon nekoliko trenutaka korištenja ishlapi. Koristi se u vrlo maloj količini, otprilike veličina zrna graška i potom na mokro lice kružnim pokretima vrši piling. Odmah ćete osjetiti sićušne čestice poput pijeska koje masiranjem postaju prilično grube. Obavezno je izbjegavanje područja oko očiju i usana. Zahvaljujući praktičnoj ambalaži: plastična tuba s klik-klak otvorom vrlo lako se dozira proizvod i potrebna količina. Dakle, nakon minutu-dvije kružnih pokreta, proizvod se ispire umivanjem. Vrlo je važno da kod ovakvih dermoabrazija ne pretjerujete s dužinom korištenja jer riskirate iritacije i nepotrebno isušivanje. 


Što se tiče učinka, koža je nakon upotrebe glatka i mekana, daje suptilan sjaj i koža je doslovno ispolirana. Čak sam primjetila da i ono malo mitesera na mom nosu nakon upotrebe nestane ali..Uvijek postoji ali :) Učinak je takav, barem na meni nekih dva dana i ponovo se vraća na stari izgled. Nestaje osjećaj ispoliranosti kao i suptilnog sjaja koji se manifestira odmah nakon upotrebe a nikako nije vrijeme za novo korištenje. Ja sam osobno, obzirom na jako osjetljivu kožu, koristila svega jednom mjesečno a takav tempo preporučujem svima s osjetljivom kožom. Ono što nisam primjetila a to je poboljšanje teksture kože, kao ni uklanjanje crvenih flekica i ostalih hiperpigmentacija, a ovaj proizvod definitivno neće uljepšati lice kako tvrdi ali učinit će pore čistima i temeljitiji piling lica.

TOP:
  • učinkovito uklanja mrtve stanice
  • čini kožu trenutačno sjajnom i čistijom
  • odličan za laktove i ostale grube dijelove na tijelu
  • ne isušuje ukoliko se ne koristi predugo i prečesto


FLOP:
  • nije za osjetljivu kožu
  • ne uklanja mrlje i hiperpigmentacije
  • nije dostupan u Hrvatskoj
  • učinak relativno kratak (na meni)


CIJENA: cca 20 dolara za 75 ml isključivo preko neta ili u prodavaonicama u inozemstvu.

Koristite li kućne mikrodermoabrazije ili su vam pilinzi potpuno dovoljni?



24 komentari:

  1. Ja obozavam pilinge za lice i precesto ih koristim, cak svakog 2-3, iako znam da nije zdravo za kozu, a ko sto kazes, vapim za temeljnim ciscenjem. Ovakvim ciscenjem pimetila sam da su se nesavrsenosti poput mitisera i prosirenih pora smanjile, ali isusivanje nije izostalo :(... Do sada nisam isprobala ni jedan proizvid za dermoabraziju niti se preterano interesovala za njih do sada. Post je super i bas volim umivalice i proizvode za ciscenje lica sa vocnim mirisom, ujutru su budjenje za sva cula :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pilinge ne treba nikako koristiti prečesto. Iako se smanjuju miteseri koža se može isušiti i postati preosjetljiva.

      Izbriši
  2. Meni se proizvod čini dobar. Mana mu je što ga kod nas nema za kupiti i što ne uklanja hiperpigmentacijske mrlje (od njih sam stvarno više odustala!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za hiperpigmentacije ne moze puno pomoci ali zato je dobar za temeljtiji piling

      Izbriši
  3. Moja prva iskustva s mikrodermoabrazijom u kremi vezana su za Avon. Na žalost,taj je proizvod već godinama povučen,a ja sam ga jako voljela. Razmislit ću o kupnji. Trenutno koristim Novexpert piling i Dermalogica daily mictofoliant. Ali htjela bih i nešto 'jače'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super izbor pilinga! Pored njih ne treba ti nista jace

      Izbriši
    2. Novexpert mi je skroz pri kraju. Sad se dvoumio dal da ponovim kupnju ili uzmem dr.Brandt dermoabraziji. Koža mi je totalnom bez sjaja i energije. I uzela bi neki serum od Green Girl. Molim savjet

      Izbriši
    3. Mene nekako nije Dr Brandt oduševio, pisala sam recenziju i o njemu, mislim da je preskup za efekt koji dje ali ako uloviš na nekom dobrom sniženju, super. Što se tiče seruma, definitivno glasam za GG iz razloga što one sastojke koje ona stavi u serum rijetko gdje možemo pronaći.

      Izbriši
    4. Odustala sam od Dr. Brandta. Ipak je to puno novaca. Ljekarne Coner imaju 18.3. popust na Novexpert i onda taj piling,obzirom na učinak,dobijem stvarno po smiješnoj cijeni. Još uvijek nisam u potpunosti prihvatila da skuplji proizvod nije nužno i bolji.

      Izbriši
    5. Meni je Dr Brandt općenito precijenjen a ta abrazija me ostavila ravnodušnom. Cijena nikako nije mjerilo kvalitete ili učinkovitosti. Ja sam ovu Body Shop potrošila i sad nastavljam s klasičnim pilinzima. Trenutno John Masters Organics

      Izbriši
    6. Nadam se da ne smetam ako se ubacim, kakav ti je JMO piling, koristis onaj jojoba ginseg ? Ja sam ga volila i koristila stalno al neznam, ne djeluje mi vise jednako dobro kao i prije, možda su mu promjenili sastav, sada sam JMO zamjenila GG prvo sa polish me brow koji me navukao da sam sljedeci put uzela polish me blue da mogu koristiti više puta tjedno.

      Izbriši
    7. Da, JMO s jojobom i ginsengom. Nisam ga prije imala pa ne znam kakav je bio, ali sviđa mi se i podsjeća me na GG Polish me brown

      Izbriši
  4. Koristim ovaj proizvod već mjesecima i meni se svida. I sama imam osjetljivu kozu i atopijski dermatitis ali koristim ju gotovo svaki tjedan i nisam do sada imala nikakvih problema. Nisam nikad prije koristila ovakve proizvode pa ju nemam bas s cime usporediti ali nema mi bas velike razlike između nje i nekih drugih pilinga koje sam koristila osim sto su u njoj zrnca sitnija i koncentriranija. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. U principu nema pisebne razlike osim sto su ovi malo grublji

      Izbriši
  5. Vrlo sam oprezna sa pilinzima i njima sličnim proizvodima pošto mi se koža začas isuši, ali ovaj mi deluje zanimljivo zbog dejstva na mitesere, mislim da bih ga probala pa makar efekat bio kratkotrajan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj ne isušuje ako ga se koristi po uputstvima, vrlo je kremast pa ga čak i osobe s suhom kožom mogu trošiti.

      Izbriši
  6. Ja bih željela isprobati proizvod takve vrste, ali uvijek pronađem nešto što mi je važnije i onda na to potrošim novce. Studentski život. :D S druge strane, baš moram kupiti neki grublji piling za tijelo, polako kreću pripreme za ljeto :D The Body Shop me uvijek privlačio, sviđa mi se i ovaj proizvod prema opisu, a šteta što taj efekt ispoliranosti ne traje dulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sad također razmišljam o pilingu za tojelo, bome sam ispraznila sve zalihe :D

      Izbriši
  7. Gledala sam ga i gledala, ali me nikad nije dovoljno privukao da ga kupim. Mislim da isti efekt mogu dobiti i s Olivalovim pilingom koji mi uvijek ostavi predobar efekt :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olivalov nisam probala pa ne mogu usporediti ali bitno je da radi svoj posao koji god bio.

      Izbriši
  8. Nije vezano za temu, ali imam potrebu podijelit s vama svoje današnje iskustvo. Možda će se netko pronaći u mojem postu.
    Prvo da razjasnim, ovo nije napad na nikoga, dapače i ja sam ovinica o preparativnoj kozmetici. Naime, imam problema s aknama već duži niz godina. Neću sad opisivat cijelu svoju povijest lječenja, ali bilo je tu privatnih dermatologa, ginekologa i naravno, kupovanje skupih kremica iz ljekarni.
    I tako ja danas posjetim svoju novu dermatologicu. Iznimno ljubazna, draga i iskrena osoba. Ispričala sam svoju povijest liječenja i pokazala joj svoju preparativu koju trenutno koristim, sve iz Avene postave. Njezin prvi komentar je bio: ''To sve možeš bacit u kantu za smeće!'' U tom trenu sam na trenutak ostala bez zraka. :)) Sad da puno ne odužim, njezino objašnjenje je bilo ako želim zdravu kožu da lice navečer čistim samo i samo mlijekom za čišćenje, poslije umiti vodom i staviti hidratantnu kremu. Ja sam automatski zauzela obrambeni stav i objasnila joj da to moje lice, moje pore neće očistit. Rekla je da nema gore stvari nego prati lice gelom, pjenom i sl, i strogo je zabranila tonik za lice. Objasnila mi je da uzrok zatezanja kože nije nikakav suhi zrak, topli zrak, umanjen unos vode i slične stvari kojima se tješimo već isključivo sredstva za pranje lica, agresivni pilinzi i tonici. Znam da kad ovo čitate da mislite ova žena je luda,i meni se plače jer sam za sav taj silan novac koji sam potrošila mogla kupiti novi auto, ali imam povjerenja u doktoricu jer ovo je prva od koje nisam izašla van iz ordinacije s listom krema koje moram kupiti, a da ne pričam da žena ima ljepše lice od mene koja sam najmanje 20 g mlađa od nje. I tako ja danas bacam svoju Apivitu, Avene, paula's choice,aminogenesis i ostalu ekipu u smeće i krećem s novom jednostavnom njegom kože u nadi da ću si spasiti lice. :( Jelena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tvojom doktoricom da mnogi proizvodi sadrže agresivne i isušujuće sastojke ali ne bih baš sve svrstala u isti koš. Ako se pažljivo biraju proizvodi i čitaju sastojci može biti puno koristi. Ja osobno nisam zadovoljna s tzv nultom njegom, nakon samo 7 dana lice mi je neujednačeno, isušeno i bez sjaja ali ako nekome odgovara, samo naprijed. Držim fige i javi kako ide :9

      Izbriši
    2. draga jelena,

      imam sličan problem kao i ti.
      meni agresivni gelovi i sredstva za čišćenje, tonici, pilinzi i sl. nisu nikad odgovarali, ali stanje mi se uvelike popravilo otkad koristim kiseline -moja ih koža jako dobro podnosi.
      umivam se paulas choice recovery cream cleanserom (jako dobro čisti lice, skida svu šminku i nimalo ne isušuje kožu) i nakon toga samo nanesem kremu, navečer običnu, danju sa spf 30. kiseline sam prije koristila pauline, svaki dan, ali sad koristim MUAC jedanput tjedno. i to je to. također je jako jednostavno i za mene učinkovito. sretno!

      Izbriši
  9. Dugo sam se dvoumila oko ovog proizvoda. Baš dugo. U košaricu, pa van iz nje. Pa opet u košaricu :D I tako u krug.
    Mislim da ću ga preskočiti, ne volim te instant kratkoročne učinke, radije se opredeljujem za nežniju, ali dugoročniju negu.

    OdgovoriIzbriši