AVON FEMME ICON PAFEM ZA ŽENE

Posted by Dear Skin at 18:19
U mojoj postavi počele su pripreme za jesen a nakon toplog i sparnog ljeta, napokon stiže vrijeme za konkretne mirise i parfeme. Danas sam pripremila recenziju novog Avonovog parfema Femme Icon najavljenog za jesen 2015-te opisanog kao cvjetno-drvenasto-mošusni miris.
Ženstven, jak i dugotrajan miris, na početku se otvara svježe i cvjetno, no ubrzo nakon otvaranja, razvija se u puderastu notu vjerojatno radi irisa koji je jedan od sastojaka mirisa. Puderasti iris je savršeno uklopljen u bazu od pačulija i mošusa i upravo ta kombinacija daje mu toliko ženstvenu i elegantnu cjelinu koja traje cijeli dan. Miris je vrlo "ljepljiv" na koži, odjeći, šalovima, prolaznicima..izuzetno postojan i moćan.
Prema nepisanom pravilu "ljetni-zimski" parfemi, po meni Femme Icon pripada jeseni i zimi, hladnijem periodu godine jer je topao, začinjen i umjereno sladak miris a istovremeno moderan i senzibilan. 
Femme Icon dolazi u zlatnoj kutiji i količini od 50 ml. Bočica parfema je jako elegantna a opet jednostavna bez pretjeranog kiča te sami pogled na ambalažu upućuje na nešto ženstveno i intenzivno a parfem prati losion za tijelo u istom mirisu te mini edp
Moram naglasiti da je Femme Icon jedan od intenzivnijih mirisa pa ako takvi nisu vaš izbor predlažem da najprije naručite tester i isprobate na vlastitoj koži jer puno ovisi kakva vam je koža a moja doslovno "guta" sve parfeme i malo koji je postojan na meni poput ovog. 

Femme Icon možete naručiti putem Avon Lady dostupan u sljedećem 12/2015 Avon katalogu te posebnoj ponudi od 119,00 kn +losion za tijelo+mini edp.

Jeste li već izabrali svoj jesenski miris ili tek namjeravate?

12 komentari:

  1. Odlicna ponuda u katalogu. U zadnje vrijeme mi se svidjaju samo puderasti mirisi tako da mislim da cu ga morat isprobat,a i to sto kazes da se drugo zadrzava na kozi mi se svidja jer rijetko koji parfem na meni ostaje preko par sati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene, većina parfema ishlapi brzo i zapravo me iznenadilo koliko je ovaj trajan i ljepljiv za kožu :)

      Izbriši
  2. Volim intenzivne mirise, no više one sa gurmanskom notom. ;) Kod ovoga mi odlično zvuči kombinacija mošusa, pačulija i irisa jer sva tri mirisa volim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Avon parfemi su mi inače jako dobri. Valjda i ovaj budem isprobala! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram priznati da nisam nikad imala neki Avonov parfem, oni koje sam probala jednostavno me nisu privukli dovoljno da ih kupim.

    OdgovoriIzbriši
  5. djeluje kao divan parfem :D osvojio me kada si spomenula mošus i puderastu notu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klasik i vrlo ženstven, svakako isprobaj.

      Izbriši
  6. Na ana.rs, čitala sam da neke podseća na dinju? Da li i tebe podseća?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, mene nikako ne podsjeća na dinju. Osjetim voće lagano u otvaranju ali neko crveno bobičasto.

      Izbriši
  7. Ne volim baš jako intenzivne mirise, ali uvijek treba isprobati prvo parfem. Zna mi se desiti da mi se baš neki jako svidi i kupim ga, a recimo po onom kako je opisan ne bi ga ni pogledala. Tako da uvijek treba isprobati. Inače, obožavam parfeme!! Moram isprobati ovaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Pomirisala sam tester i svideo mi se , ali pakovanje je predivno :)

    OdgovoriIzbriši