BYPHASSE BODY: PROIZVODI ZA TIJELO

Posted by Dear Skin at 18:14
Nedavno sam vam predstavila Byphasse, španjolski brend koji je nedavno stigao u Hrvatsku i šokirao nas svojim gigantskim pakiranjima i cijenama a vjerujem da se udomaćio u mnogim kupaonicama. Više o Byphasse proizvodima za lice pisala sam u ovom postu a danas vam predstavljam novitete koji se odnose na njegu tijela istog brenda. Ponosna sam što sam među prvima u Hrvatskoj isprobala ove proizvode a nakon što ih dobro testiram podijelit ću sa vama detaljne recenzije.
Ako ste mislili da su jedino proizvodi za lice odličan deal što se tiče cijene/količine/kvalitete onda pazite ovo:
TUŠIRALICE dolaze u osam linija : losion za tuširanje s bademovim mlijekom, losion za tuširanje s cvijetom pamuka, gel za tuširanje s cvijetom tiare, gel za tuširanje ružičasti nar, gel za tuširanje ylang cvijet, gel za tuširanje sa organskim arganovim uljem u količinama od 500 ml i cijeni od 19,90 kn.
Isprobala sam tri verzije pa kao što vidite na fotki, gelovi su gelaste i prozirne teksture dok su losioni za tuširanje mliječne a jedni i drugi se pretvaraju u nježnu kremastu pjenu  s prelijepim mirisima koji dugo ostaju na koži i kupaoni. Ambalaža je čvrsta i praktična a količina od 500 ml više nego izdašna i definitivno idem ovih dana po verziju s tiare cvijetom jer to je miris kojeg obožavam.  Nije vam dovoljno 500 ml tuširalice? Byphasse u asortimanu nudi kremasti gel za tuširanje s mliječnim proteinima i  kremasti gel za tuširanje s ružom od 1 litre od kojih svaki košta 29,90 kn.


Nakon tuširalica, slijedi NJEGA ZA TIJELO: hranjivo mlijeko za tijelo s bademovim uljem idealno za suhu kožu (s pumpicom), hranjivo mlijeko za tijelo sa bademovim uljem za jako suhu kožu, hranjivo mlijeko za tijelo s matičnom mliječi. Sve vrste mlijeka dolaze u količini od 500 ml i cijeni od 24,90 kn dok je cijena  mlijeka za tijelo s učinkom zatezanja za sve tipove kože 29,90 kn (500 ml).
Na slici možete vidjeti teksture mlijeka za zatezanje kože i mlijeka s matičnom mliječi koje su vrlo lagane, brzo se upijaju i nježnog mirisa. Prije detaljnije recenzije ne mogu odoliti da ne primjetim kako je tekstura mlijeka s matičnom mliječi poput sorbeta: pjenasto, lagano i vrlo hidratantno, pa iako kombiniram oba, moj fokus je trenutno na mlijeku s učinkom zatezanja jer... pogodite zašto? Hitno mi treba zatezanje :-) Recenzija, naravno slijedi.
KREMA ZA RUKE sa shea maslacem i vitaminom B5 posebno se preporuča za suhe i osjetljive ruke a dolazi u količini od 150 ml (16,90 kn). Moram priznati da je ovo najveća krema za ruke koju sam ikada imala :-)
DEZODORANS-ROLL ON stiže u pet linija: miris jutarnje rose, miris cvijeta pamuka, s uljem slatkog badema, s mirisom blage kreme i roll-on s ekstraktom bambusa. Svi dezodoransi su bez alkohola i u količini od 50 ml  (16,90 kn).
Isprobala sam roll-on s cvijetom pamuka i malo je reći da me oduševio. Miriši puderasto i "čisto" a osjećaj čistoće i svježine traje cijeli dan. 
 ANTICELULITNI PROGRAM sadrži :
Body Seduct gel za smanjenje opsega tijela s nori algom i sojom :sadrži 5% aktivnih biljnih sastojaka koji djeluju lokalno na masnoće i elastičnost kože te ne sadrži parabene. Formula sadrži nori algu i soju koji su poznati po visokoj koncentraciji A,B,C i E te pomažu da tijelo postane zategnuta i čvrsta. Cijena za 250 ml iznosi 39,90 kn.
Body Seduct anticlulitni gel na bazi crvenog čaja i grožđa koji su poznati po detoksikaciji i antioksidativnim svojstvima a također sadrži  5% aktivnih biljnih sastojaka koji djeluju lokalno na masnoće i elastičnost kože te ne sadrži parabene. Cijena 39,90 kn (250 ml)
Body Seduct Q10 krema za učvršćivanje sa uljem slatkog badema: brzoupijajuća krema za učvršćivanje i sprečavanje znakova starenja. Cijena 39,90 kn  (250 ml).
Proizvodi su bez alkohola, umjetnih boja, pH neutralni te dermatološki ispitani. Byphasse ne testira na životinjama dok je naglasak na kvaliteti i pristupačnoj cijeni.
*Byphasse proizvodi dostupni su isključivo u DM trgovinama širom Hrvatske od idućeg tjedna.
**Sponzorirani post 


Što kažete na ove novitete na policama? Koje proizvode bi željeli isprobati?




29 komentari:

  1. wow sve mi se svidja....Najvise me zanimaju gelovi za tusiranje i deo proizvodi,jer tesko pronalazim deo da mi odgovara (osim Neutro Roberts rozi cep :D ) i naravno anticelulitni..... :D
    jedva cekam recenzije!!
    Emina

    OdgovoriIzbriši
  2. Krema za ruke me jako zanima.Imala sam primjerke od 150 ml u rukama i taman su mi veličinom al po ovakvoj cijeni nisam pogotovo ako sadrže shea maslac. :) Jedva čekam liniju za tijelo isprobati.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican omjer cijene i kolicine,a ako si ti odusevljena i kvalitetom onda nema druge nego da od svega uzmem po jedan proizvod i uzivam u isprobavanju :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Tuširalicu od ružičastog nara ću obavezno isprobati, samo se nadam da ću ju naći na policama ak ju ne razgrabe, jer ovo je stvarno izdašna količina za tu cijenu. Lajk!

    OdgovoriIzbriši
  5. Posebno bih voljela isprobat ove proizvode za tuširanje još ako imaju dobre mirise koji dugo ostaju na koži mmm,a i ova mlijeka za tijelo s učinkom zatezanje kože divno jedva čekam isprobat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno anticelulitni program sve iz toga. Iako ću vjerovatno sljedeće kupiti tusiralice i kremu za ruke. Marina Vanjek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene uvijek presušna potreba za hidratacijom tijela pa me najviše privlače ova hranjiva mlijeka za tijelo.Uzela sam nešto njihovo za njegu lica ali još nije došlo na red

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod mene uvijek presušna potreba za hidratacijom tijela pa me najviše privlače ova hranjiva mlijeka za tijelo.Uzela sam nešto njihovo za njegu lica ali još nije došlo na red

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve mi se sviđa :-) ,tuširalice i mlijeko za tijelo ću svakako kupiti a i dezodoranse volim isprobavati

    OdgovoriIzbriši
  10. nekako mi se čini da ću prvo probati mazalice za tijelo......a možda i anticelulitni program...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme, ne mogu vjerovati, tako velika pakiranja a tako niske cijene! Predobro, iskreno ne znam što bih prije isprobala, sve me privlači i sve mi treba. ;) Mislim da ću si najprije kupiti mlijeko za tijelo od badema za suhu kožu a onda postupno i sve ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni tuširalice zvuče savršeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja ne mogu vjerovati... Tolika pakiranja, a tako niske cijene. Misalim da više nikad neću kupovati ništa drugo! Ovo se svakako isplati. Sad samo da je i kvalitetno...
    Najviše mi se sviđaju mazalice za tijelo nakon tuširanja... Ne znam koju da prvu isprobam hranjivo mlijeko za tijelo sa bademovim uljem za jako suhu kožu ili hranjivo mlijeko za tijelo s matičnom mliječi
    Možda ipak ovo drugo ako ima pjenastu strukturu.. Jedva čekam isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve zvuci i vise nego primamljivo, sto zbog cijene, sto zbog kolicine :) osobno bih najradije probala mlijeko za tijelo namijenjeno suhoj kozi jer jos nisam nasla neki koji mi je rijesio taj problem suhe koze a da mu cijena nije paprena.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja bih htjela isprobati ova mlijeka za tijelo. Toga nikad dosta. Pogotovo ovo sa bademovim uljem. Moja koža pije mlijeko za tijelo ko smuk :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako ovo lepo izgleda, ja bi se teško odlučila verujem da bi volela probati sve redom hehe <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Definitivno me najviše zanimaju tuširalice, pogotovo te velike :D zasad mi je tonik odličan, nadam se da će i ostalo bit takvo

    OdgovoriIzbriši
  18. Više nego povoljno! Mislim da ću isprobavanje započeti sa gelovima za tuširanje

    OdgovoriIzbriši
  19. Trenutno sam slaba na tuširalice. Ali zanimljivo mi izgledaju i krema za ruke i anticelulitni program.

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala Dear Skin <3 Jedva čekam sve isprobati, ovo je predobro da bi bilo istinito!

    OdgovoriIzbriši
  21. Nekako mi mlijeko za tijelo s matičnom mliječi zvuči najzanimljivije. Super je znati da ćemo ovo uskoro imati i kod nas. Jedva čekam recenzije. I naravno hvala na članku.

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala ti sto si nam predstavila ove predobre proizvode. Najvisevzelim gelove za tusiranje i losion za tijelo sa ucinkom zatezanja.

    OdgovoriIzbriši
  23. Jaao, izgleda predobro :D Definitivno želim isprobati tuširalice, one mi se čine najzanimljivije :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovi proizvodi deluju bas primaljivo. Posebno ovo mleko sa maticnim mlecom, krema za ruke i gel za tusiranje sa cvetom tiare. Nisam videla kod nas u Bgd, bas cu da se raspitam. Svakim svojim tekstom dan ucinis lepsim i zbog toga ti hvala.

    Veliko pozdrav.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  25. Cijene su stvarno super.Ne znam što bih prije isprobala.Mislim da će to ipak biti krema za učvršćivanje od slatkog bademaAko se pokaže učinkovitom isprobat ću i ostale proizvode..Pokušala sam pronaći ovaj brand kad si pisala o proizvodima za njegu lica ali ih kod nas ( ušla sam u dvije DM trgovine ) nisam pronašla.
    Sutra ponovo krećem u potragu.

    OdgovoriIzbriši
  26. Količine su zaista fascinantne, nisam još videla toliku kremu za ruke! :O

    OdgovoriIzbriši
  27. Sve više i više me oduševljava ovaj brand!!! Ajmeee, toliko toga, ogromne količine i zaista niska cijena. Još i dobre stvari, pa što reći više... Wooow

    OdgovoriIzbriši
  28. Prvenstveno bih voljela isprobati proizvode za suhu i jako suhu kožu (i osjetljivu), hranjivo mlijeko za tijelo s bademovim uljem za suhu kožu (s pumpicom), hranjivo mlijeko za tijelo sa bademovim uljem za jako suhu kožu, hranjivo mlijeko za tijelo s matičnom mliječi, sve tuširalice koje si navela-losion za tuširanje s bademovim mlijekom, losion za tuširanje s cvijetom pamuka, gel za tuširanje s cvijetom tiare, gel za tuširanje ružičasti nar, gel za tuširanje ylang cvijet, gel za tuširanje sa organskim arganovim uljem, a zatim roll-on s cvijetom pamuka. Cijene su povoljne, put DM-a me čeka . :) Goga B.

    OdgovoriIzbriši
  29. U tonik sam zaljubljena već par tjedana, a asortiman za tijelo uopće nisam snimila dosad! Bit će red to danas ispraviti :) Baš mi treba dobra krema za ruke, ali volim kad su manje i stanu u svaku torbicu hmhm.. mislim da će ova dobiti počasno mjesto u spavaćoj :)

    OdgovoriIzbriši