[DARIVANJE] VICHY CAPITAL SOLEI BALZAM

Posted by Dear Skin at 14:47

Iako je ljeto pri kraju, kažu da nas čeka još mnogo sunčanih dana. Koliko god pisala o sredstvima za zaštitu od sunca, vrlo je važna i ona "after sun" njega. Naime, pretjerano izlaganje suncu i neadekvatna zaštita uzrokuju sunčane opekline i ostala oštećenja kože koja s godinama postaju sve brojnija te mogu rezultirati ozbiljnijim problemima. Tijekom izlaganja suncu UV-zrake prodiru u epidermis i uništavaju zaštitni omotač stanica kože koje postupno gube svoju vitalnu supstanciju. Uz UV-zrake na kožu svakodnevno dodatno agresivno djeluju i sunce, pijesak, voda, vjetar i sol. Na kraju dana koža postaje isušena i nezaštićena od  štetnog djelovanja  UV zraka te postepeno gubi sjaj, mekoću, elastičnost a nastaju i sunčane opekline.
Vichy, osim širokog asortimana proizvoda za zaštitu, u svojoj ponudi nudi rješenje i nakon sunčanja.
Capital Soleil balzam za pomoć stanicama nakon sunčanja je posebno formuliran za smirivanje sunčanih opeklina te trenutno ublažava bol i osjećaj vrućine.  Hranjiva i nemasna tekstura  pruža osjećaj ugode, štiti i smiruje kožu te je osjećaj vrućine u trenu ublažen. Laboratoriji Vichy formulirali su njegu za obnovu stanica s esktraktom vrbovice, snažnog smirujućeg aktivnog sastojka, i koncentratom biorazgradivih lipida koji ciljano djeluju na oštećene stanične membrane. Hranjiva, nemasna i neljepljiva tekstura obavija  oštećenu kožu balzamom koji pruža osjećaj ugode, štiti kožu te je u trenu smiruje. Hipoalergena formula bez parabena ispitana je na osjetljivoj koži pod dermatološkim nadzorom i obogaćena termalnom vodom Vichy koja smiruje, jača i obnavlja kožu.
Ja se osobno ne sunčam ali sam prijašnjih godina već imala ovaj proizvod koji savršeno hladi kožu nakon sunca i pruža tako potrebnu vlagu. Tekstura je vrlo gusta, lako maziva a upijanje nije toliko brzo već se dobrim dijelom zadržava na površini stvarajući vlažni omotač na koži. Nije masna te nema miris, možda vrlo blag i neutralan. Koža je vrlo vidljivo umirena nakon korištenja pa čak i kod jačih sunčevih opeklina što sam imala prilike isprobati na sestri koja se vrlo nesmotreno sunča a ljetujući sa njom nema šanse da nemamo u zalihama ovakav proizvod. Posebno dobro "legne" ako ga čuvate u hladnjaku jer tada dodatno hladi i osvježava. Odavno sam zaključila a danas i službeno dijelim sa vama činjenicu da je Capital Solei balzam dragocjen ljetni pratioc pa čak i ako ga ne iskoristite na ljetovanju, slobodno ga možete čuvati kao dio kućne ljekarne u segmentu brzih hlađenja i njege kože. 
Capital Solei balzam možete pronaći u ovlaštenim ljekarnama po cijeni od 105,45 kn (100 ml).

Ovog tjedna i vi imate priliku isprobati ovaj proizvod jer  Vichy Hrvatska nagrađuje tri čitatelja Dear Skin bloga s Capital Soleil balzamom-100 ml.
Kako osvojiti nagradu?.

  •  u komentaru napišite kako vi umirujete kožu nakon sunca.
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno).U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do nedjelje 23.08.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati tri dobitnika Vichy nagrada koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Pratite moj Facebook profil jer je u tijeku još jedna nagrada samo za muške čitatelje u kojima se dijele čak dva Vichy After Shave balzama :)

Dobitnice su Mirna Matković, Gordana Brezovečki i Nada Šaroć. Molim podatke na mail u idućih 48 sati a uskoro novo vrijedno darivanje!

40 komentari:

  1. Nakon sunčanja kožu umirujem losionom nakon sunčanja i aloe vera gelom.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  2. Kozu umirujem hladnim tusiranjem i blagim losionima kojima vratim hidrataciju kozi
    Ivana P
    i_biocic@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Kožu umirujem uljem od lavande i aloe vera gelom.
    FB: Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  4. Poslije sunčanja koristim losione na bazi aloa vere, hladi i osvježava kožu.
    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim Nivea Sun Losion poslije sunčanja s vitaminom E kako bih umirila i nahranila svoju kožu. Budući da najbolja hidratacija ipak dolazi iznutra, trudim se piti što više vode te jesti dovoljno voća i povrća tijekom ljetnih mjeseci.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Martina,sjecam se,ali ne bas tocno da si jednom ponistila nagradnu igru jer si izvukla nekoga tko je vec prije osvojio neku nagradu pa si htjela dati priliku nekome drugom,tako nesto je bilo. Pa me zanima,shodno tome,mi.koji smo vec nesto osvojili na tvom blogu(labelo ja)se ne trebamo truditi i ponovo igrati nagradne igre?
    Ne pitam sa zlom namjerom nego cisto da znam za ubuduce? Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivana, ni jednu nagr.igru nisam ponistila vec kod Niveine igre izvukla novu dobitnicu jer je doticna osvojila istu nagradu na drugom blogu koji je paralelno samnom organizirao. Tako da je ona dobila svoju nagradu na drugom blogu a ja sam pruzila sansu jos nekome

      Izbriši
  7. Na vlažnu kožu nanosim mješavinu bademovog ulja i karite maslaca. To je moj favorit odavno. Zadnje mi se vrijeme dobro pokazalo Afroditino hidratantno mlijeko za tijelo mineral water sa aloe verom.(Moram naglasiti da se ja inače ne sunčam već sam uvijek ispod suncobrana ili u hladu) Iako sam godinama koristila skupe brendove ovo me mlijeko iznenadilo mekoćom i hidratacijom koju pruža. Što naravno ne mora značiti da će i drugima odgovarati. FB Mirja Super

    OdgovoriIzbriši
  8. Aloe vera kaja umiri + La roche posay Lipikar koji hrani moju kožu!
    FB: Pizeta Suzana

    OdgovoriIzbriši
  9. Umirujem ju Nivea SOS hidratantnim losionom poslije sunčanja
    Fb:Marija Mare

    OdgovoriIzbriši
  10. Na kožu nanosim mlijeko za tijelo ili maslinovo ulje.
    .
    FB Anela Saric

    OdgovoriIzbriši
  11. Nakon mora i sunčanja i špricanja termalnom vodom, dobra je rashlađena Vichy Aqualia thermal.

    FB Marija Ujević

    OdgovoriIzbriši
  12. Kožu umirujem Afroditinim SOS losionom :)
    FB Martina Matan

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo jako želim jer sam se već počela guliti! :( Koristim Biobazin SOS jogurt u kombinaciji s uljem makadamije nakon što se otuširam.

    Pratim te kao Lipstick's blade i Mirna Matković :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najčešće koristim aloe vera gel ili shea butter.
    fb Renata Šišak

    OdgovoriIzbriši
  15. Kožu umirujem uljem od gospine trave kojeg sama pravim.
    LP
    Ana665@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kožu umirujem kokosovim uljem.
    FB Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  17. Kožu umirujem uljem od gospine trave (kantarianovim uljem)
    Lijepo darivanje!
    FB: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  18. Najčešće jedino losion poslije sunčanja
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  19. Tuširam se hladnom vodom i namažem kantarionovim uljem.
    FB: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja koristim Biobaza Sun SOS jogurt za tijelo nakon sunčanja.Fb Anusic Kate

    OdgovoriIzbriši
  21. Koristim ESI aloe vera gel te homemade mješavinu shea maslaca i macerata ulja mrkve. Ta mješavina mi se pokazala izvrsnom jer jako lijepo umiri i nahrani kozu, a pomaze mi i u odrzanju preplanulosti.
    Blogolovin: Andrea

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja koristim losion nakon sunčanja, te aloe vera gel :)
    FB: Ni Ki

    OdgovoriIzbriši
  23. Poslije sunčanja nanosim mlijeko za tijelo,
    fb Danijela Saric

    OdgovoriIzbriši
  24. Nakon sunčanja, slijedi tuširanje, zatim se namažem sa mlijekom za tijelo!!! fb: Ljiljana Solenički

    OdgovoriIzbriši
  25. Nakon suncanja koristim domaci aloe vera gel :)

    Fb : Ivana Pavelić

    OdgovoriIzbriši
  26. Nanesem najobičnije mlijeko za tijelo.
    Fb Danijela Lukač

    OdgovoriIzbriši
  27. Ni ja se ne sunčam. Odstojim 5 minuta i trčim u hlad. Obavezno tuširanje nakon svih tih mazalica, sunca i soli. I onda koristim neke losione, mlijeka ili kreme koji su baš namijenjeni za kožu nakon sunčanja. Nemam neki određeni koji kupujem, nego kako koji uzmem. Ove godine sam imala Biobaza S.O.S. jogurt i super mi je. Obično to pakiranje proizvoda ne potrošim cijelo, pa se nastavljam njime mazati i nakon što se vratim s mora.
    FB: Đurđica Maslak

    OdgovoriIzbriši
  28. Poslije sunčanja kožu umirujem baby uljem za kožu.
    FB Antea Antić

    OdgovoriIzbriši
  29. Pratim na fb pod imenom Tamara Varović.
    Od proizvoda nakon sunčanja nemam neki određeni najdraži (zasad), nego koji mi se svidi pa kupim :) Sad sam koristila Balein s kokosom i šljokicama :D Samo zbog kokosa i šljokica :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Ove godine sam koristila LRP Cicaplast baume i A dermine proizvode. Ne pretjerujem sa suncanjem, ali koza mi je zahvalna poslije hranjivih kremica, losiona. Gordana B. I FB...

    OdgovoriIzbriši
  31. Koristim hranjive losione i ulje kantariona.
    Pratim preko maila: Nada Šaroć

    OdgovoriIzbriši
  32. nekada jogurtom, cink pastom, jer mi zna puno prištića poiskakati, ili losion poslije sunčanja

    OdgovoriIzbriši
  33. Koristim losione za poslije sunčanja jer su najbolji za to budući sadrze sastojke za njegu i umirivanje kože nakon sunčanja.
    Fb: Danijela Ale Ra Žagar

    OdgovoriIzbriši
  34. ESI aloe vera gel je super ako prenaglimo na suncu
    FB Ljiljana Stanić

    OdgovoriIzbriši
  35. Aloa vera gel iz dm-a mi je ok, lagan i prirodan.

    Jelena L.M. (pratim i na FB, naravno :))

    OdgovoriIzbriši
  36. Uvijek kupujem after sun proizvode koji hlade i obavezna termalna voda.
    Pratim te kao Ivana Pisarić

    OdgovoriIzbriši
  37. Hvala!!!! Odusevljena. Gordana B. <3

    OdgovoriIzbriši