[INTERVJU] LUCIJA JOSIPOVIĆ: "SVE JE U TVOJOJ GLAVI!"

Foto: Mario Poje za Podla Poodlu
Malo koja ljubiteljica domaćih beauty blogova i Avon kozmetike ne zna za Luciju. Lucija Josipović je  Avonova voditeljica oglašavanja i odnosa s javnošću za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu te Sloveniju, majka dvoje djece, poslovna žena, velika profesionalka i humanitarka a u svim svojim obavezama, Lucija stigne pratiti beauty blogove, aktivno sudjelovati u našim raspravama, nesebično dijeliti savjete i kao takva divna osoba vrlo brzo je nama blogericama postala jedna od najdražih predstavnica brendova jer kao što znate, Avon je jedan od prvih brendova koji podržava blogere te ih uključuje u svoje projekte. Slobodno mogu reći da nema Lucije, moje kolegice i ja bi teško donosile recenzije, swatcheve i tutoriale o najaktualnijim Avon-ovim novitetima. 
Luciju sam prvi puta upoznala na Beauty Blog Day-u 2014-te (klik) kada sam odmah shvatila da se radi o ambicioznoj osobi koja je iskrena i bez dlake na jeziku  a potom se godinu dana kasnije na nedavno održanom Beauty Blog Day-u 2015-te (klik) pojavila druga osoba: mlađa i potpuno vitka ali ista kao prije: sa stavom, iskrena i puna energije.
 Lucija Josipović i moja malenkost 15.03.2014.
Lucija Josipović i Sara’s Magical World  25.03.2015.
Nisam odolila da Luciju ne upitam za tajnu njene promjene u godini dana i danas vam donosim intervju s Lucijom Josipović koja nam otkriva sve tajne svog izgleda.

Martina: Nemoguće je ne primjetiti ogromnu razliku u tvom izgleda danas i od prije godinu dana. Osim promjene frizure, blistavog izgleda ističe se veliki gubitak kilograma. Možeš li otkriti svoju tajnu uspjeha te kako je mršavljenje utjecalo na tvoje zdravlje?
Lucija: Prvo, hvala na primjećivanju :) Da znaš samo koji je divan osjećaj kad ljudi koje poznajem doslovno prođu pored mene, ili pričaju s prijateljicom pored koje stojim a meni se ne obraćaju, jer me ne prepoznaju :) a ja pucam od ponosa! Jer ne, nije bad što me ne šljive, nego je fora, jer znam zašto!
Godinama se borim s kilogramima, zapravo od prve trudnoće (uff, prije 15 godina), a druga je samo još potvrdila kilažu. I koliko se god pravila da jesam OK i zadovoljna, uvijek mi je to bio problem i stalno sam negdje u kutku mozga (i pri otvaranju usta) razmišljala kako smršaviti. Kako, kako... i kad sam prvi put pročitala o Nupo prehrani, odmah mi se nekako svidjelo. Je kad imaš obitelj, i voliš papati kao ja, teško je sad nešto još sebi i posebno kupovati, kuhati i što ja znam, a brate i lijena sam za to, iskreno. Imam predivnog muža i dvoje djece, Marka 15 godina i Klaru 8  godina, i moraš uvijek nešto kuhati, pripremati. Iako je muž pravi, možda i bolji kuhar. A Markovu ćemo tajnu otkriti poslije :)
I gledala sam ja taj Nupo neko vrijeme, ali malo preveć para uvijek bi me odbacilo... dok nisam otkrila nagradnu koju je Nupo organizirao na portalu Zdrava krava. I ne bud' i za to lijena, prijavih se... i odaberu mene i još jednu curku. Mene kao eto stariju gđu, a nju kao mlađu, da imaju raspon... i tako se i moj raspon počeo smanjivati. Kad je to krenulo tako pod morati, Nupo (ili kako odmilja danas kažem: njupač) je postao jedina prehrana u 6 tjedana (+ voda, što više vode) i izgubila 8 kila. I nije bilo teško,  jednom kad sam odlučila. U glavi. To je najvažnije, složiti kockice u glavi. Jednu priču uvijek pričam: tek 4. dan dijete muže se dogovorio s  prijateljima da dođu na roštilj. Subota. Joj kako sam ljuta bila, kao kako ću ja to, pa ja krećem i prvi su mi dani, htjela sam otkazati ali bilo mu je neugodno. ALI... sama sam sebe iznenadila. Bez ikakvih problema, sjela sam uz njih sa svojim tanjurom tople Nupo juhe s povrćem, i bila toliko ponosna na sebe na kraju dana, da je dalje sve skupa bilo još lakše. Da, sve je u glavi.  A onda kad vidiš kako se kile smanjuju, još je lakše nastaviti s odlukom. Došla sam do 79,5kg.
Zapravo najveće mi je iznanađenje bilo sve ono popratno. Ja sam mislila da ću morati doslovno hibernirati od gladi, da neću biti ni za  što. To je tako uravnotežena prehrana, vitamina i minerala, da sam ja nakon tjedan dana odjednom skužila da moje tijelo želi i mora se i kretati. I počela sam hodati, redovito, u svom selu gdje bar imam divnog predjela za hodanje... Joj kad se sjetim, prve dane sam doslovno 10 min hodala i dušu ispuštala, da bi danas odradila 6-8 km brzog hoda k'o od šale. Tako da je tijelo hranom mršavilo, a aktivnošću se oblikovalo, a psiha je najzadovoljnija ikad.
Nastavila sam paziti i nakon tog početka. Kad sam vidjela rezultat u ogledalu, znala sam da je to jedino što želim. Preporodila sam se. Izgledom, osjećajem, vrijednošću prema samoj sebi. I svaki mjesec, uz promjenu svoje prehrane (jedem zdravije, zapravo jedem sve ali puno manje nego prije, i imam i dalje Nupo obroke). Iako sam neplanirano i kruh totalno smanjila, jednostavno mi paše bez njega. A da mi je netko prije rekao da bum preživila bez kruha, slatko bih se nasmijala. Stvarno su sve te promjene došle nekako same od sebe, jedna na drugu, bez planiranja i kukanja, sve je sjedalo na svoje mjesto. A pogled u ogledalu samo pomagao. I tako sam svaki mjesec pomalo gubila, 2-3 kilice... I da, nisam bila bolesna od tada. Od početka dijete. Uopće. A prije svako malo. Sve se promijenilo. I zdravlje. I energija. I mogućnosti.  I zadovoljstvo.
Trebam li uopće spominjati kupovinu? Shopping bez granica J Sada kupujem 38-40, a nosila sam 46-48. Da. Smršavila sam 20 kila u godinu dana. Morala sam obnoviti kompletnu garderobu! Ah koje slatke muke :)) Taj osjećaj kad stanem u sve što želim, i još izgleda kako želim... ma, nezamjenjivo.
Zahvalna sam Nupu totalno, ništa ne bi moglo bez njega. I dalje, to mi je baza koja me konstantno drži. Jer sad treba održavati. A ja sam tip da se svaki zalogaj odmah vidi. I znam da ću se tako od sada  boriti, i pobjeđivati. Jer sam sretna i zadovoljna. Sada na 67.  A cilj mi je  doći do 63 kg.
Martina: . Iz iskustva znam da veliki gubitak kilograma uzrokuje opuštenost kože i smanjen tonus te pojavu bora. Obzirom da se kod tebe to nimalo ne primjećuje, možeš li nam otkriti svoju tajnu lijepe kože i kose. Da li si se možda podvrgnula nekim tretmanima te kakvo mišljenje imaš o raznim tretmanima?
Lucija: I u odgovoru gore možeš vidjeti da sam krenula odmah nekako s tim hodanjem. To je bio moj spas. I sada sam zaljubljena u taj svoj trenutak u danu. Često hodam s mužem, pa smo se i mi kroz to zbližili, pa kad smo ikad inače sami skupa po sat vremena jedno uz drugo proveli u zadnje vrijeme? A da me voli i ovako zgodničku (kako on kaže) pogledati, ne moram ni spominjati :) Tako da je eto, mršavljenje dobro i za ljubav <3
Stvarno mi je koža zategnuta svuda, nigdje nema znakova mršavljenja i gubitka tonusa, ja inače nemam ni celulita (oj, to sve curke odmah prvo skuže kad se skinem u kupaći, nisam ni pratila ni razmišljala o celulitu dok mi nisu rekle) al' je to valjda nekako genetski. I redovne vježbe koje radim inače doma, jer imam problema s kralježnicom, a koje uključuju istezanje, trbušnjake... pa se sve nekako samo od sebe posložilo.
Ne, nikakvi tretmani uopće. Samo idem već godinama redovno na masažu. To je ono nešto extra, samo moje vrijeme, koje si svaki tjedan dopustim i nema cile-mile s tim. Petak je moj dan za masažu, par sati za mene :)
A što se tiče mišljenja o tretmanima, probala sam nekad, u toj debljoj fazi, npr. kavitaciju i drenažu, i moram reći da je znalo djelovati na centimetre... al' bi se opet vratilo. Papanje. Jer bit je svega hrana. Hrana je 80% mršavljenja pa i održavanja težine, sve ostalo, aktivnosti pa tako i tretmani, samo su 20%. Hrana. Samo to. Najvažnije. A najslađe. A najteže. Ufff.
Martina: Opiši nam svoju dnevnu rutinu njege lica, tijela i kose?
Lucija: Joj, kako radim u Avonu, u kozmetičkoj industriji, bolje da niti ne kažem točno, hi hi. Jer to što ja koristim (bolje reći ne koristim J ) je toliki minimum da znam da mi nećete vjerovati. Npr. neki dan pričam s frendicom koja stvarno kupuje skuplje i kvalitetno,  i još online, i kažem joj kako  se ja cijeli život, svaku večer,  samo umijem običnom vodom pri tuširanju. Naravno da nije vjerovala ;) Samo kad  skidam  šminku, koristim micelarnu (koju sam otkrila na drugom Avon BBDayu kad su nam poklonili L'Orealove micelarne, moje otkriće  desetljeća!) pa i očistim cijelo lice.
Ono što radim svako jutro jeste da popijem 3 dcl mlake vode, s tim započinjem dan, bez iznimke. Umijem se toplom vodom i stavim kremu sa SPF zaštitom, eto to sam naučila u Avonu da je dobro i to jedino ne propuštam. Sad koristim Anew Hydro-Advance, nježnu dnevnu kremu baš za ljeto, i super  mi je. Zatim korektor za podočnjake. Ufff, koliki su, i moji podočnjaci imaju podočnjake :) I to je najčešće to, odlazim na posao. Vikendom i kad ne idem nikud, ne stavljam ništa, samo se umijem. Pa rekla sam vam da nećete vjerovati da skoro niš' ne koristim ;)
Priznajem jedino, ali zato što moram zbog posla, da se našminkam kad to prilike zahtijevaju. Jer kad znam da će me naslikavati a predstavljam Avon,  jednostavno moram. Iako ni tada nikad npr. ne stavim puder. Ja i puder se ne družimo  (osim kad me profesionalno našminkaju). Ja sam si lijepa i bez njega, koža mi je super (bar si ja mislim) i nema potrebe. A nije naodmet i što mi muž, pa i djeca, uvijek kažu da sam im najljepša bez šminke. Kad se sama  šminkam, stavim eyeliner, maskaru samo na gornje trepavice, korektor za podočnjake i jaki ruž. To su mi rekli na jednom tečaju, da trebam manje naglašavati oči a više usne, jer da su mi super usne. Pa eto, odlučila ih poslušati, što ćeš. Pusa svima onda, usput, s velikim usnama. :)
Tuškam se stalno. Imam predivno veliko kupatilo (u mojoj kućici u kojoj imam i svoj Walk-in ormar, e da, morah to reći, my baby) s velikom tuš kabinom. I navečer i ujutro, pa i po danu sad, kad je ovako vruće, više puta. I tu opet nisam kao drugi, perem se samo sa Safeguard sapunom. Da, ništa mirisa i ludorija. Znam, zvuči ludo, još u Avonu toga k'o u priči, al' eto, čudna sam ja biljka. I nanesem uvijek poslije losion za tijelo, jer imam suhu kožu, Neutrogenin s pumpicom. Kosu perem samo 2 u 1 šamponom, našim Advance Techniques i to protiv peruti. I samo ponekad stavim onaj naš famozni serum za vrhove. Sad sam baš neki dan krenula prvi put umjesto njega s ovim novim BB  Leave In sprejem, i moram reći da mi je on baš dobar. Ne masti, a njeguje, i još se  poslije lakše oblikuje, nekako stoji lijepo, pa moram još manje poslije brige imati oko frizure. A kod mene samo da je manje brige, i ja happy.
Martina: Postoji li neki proizvod kojeg bi ponijela i na pusti otok?
Lucija: Baš sam si intenzivno razmišljala jer želim ono baš točno napisati, stvarno. Mislim da bi to bila Avon krema za lice sa spf zaštitom,  Neutrogena losion za tijelo,  i četkica za zube s pastom.
Kad bih znala  da sam sama. Ako bi slučajno bio još netko, onda ipak i Illamasque korektor za podočnjake :)
Martina: Moram primjetiti da ti plava kosa savršeno pristaje, kako je došlo do te promjene i tko je zaslužan za nju?
Lucija: Odluka je samo moja: poticaj je dalo svakodnevno znojenje kroz  aktivnosti. Skužila sam da moram drastično skratiti kosu jer mi je lakše odlučiti se izaći van i oznojiti i onda ju oprati, svaki dan. Previše sam si puta dala razlog ne mrdati jer eto, ne pere mi se duga kosa opet.  I sad sam ju neki dan opet skratila, baš zato što je narasla da bih opet mogla postati lijena. Eto, i na to moram misliti kako bih si pomogla održavati težinu. Da, sve je uključeno.
A plava sam zapravo bila  oduvijek  to je moja priprodna boja i moji iz Vinkovaca me svi plavu i znaju. Samo mi se nešto s hormonima totalno promijenilo pri trudnoćama, pa sam potamnila. I baš sam si opet svoja sad kad sam se vratila na plavu. A kažem, oni koji me znaju od prije, njima sam tek tamna čudna.
Martina:  Poznato mi je da tvoj sin Marko voli kuhati,  možeš nam otkriti neki njegov dijetalni specijalitet koji bi preporučio svima nama? Marko je inače autor bloga Marko Bakes.
Lucija: Da, moj je Marko pravo malo čudo. Sad kreće u 2. srednje, ima 15 godina i obožava... peći kolače! (Moram li uopće reći kako je bilo mršaviti uz njega u kuhinji?!) Obožava sve oko kuhinje, sve vezano za kolače i ukrašavanje, troši svu svoju ušteđevinu na to, kupuje preko weba (a kad dođe doma, ja samo pitam „a Marko, a za što ovo služi?“) i sve peče u američkim brojkama, a komunicira i s nekim američkim blogericama koje su mu uzor.
Da ne duljim,  najbolje će reći slike, pogledajte i pratite njegov Instagram profil @marko_bakes,  uživat ćete u slikama  (a ja u klopanju, i za vas, obećajem ;))
Za vas je ekskluzivno stavio danas novi post, sa svojim ( i našim obiteljskim, moram reći) omiljenim kolačem, s kojim nas je on i upoznao, nisam ga nikad prije jela: rolice s cimetom (klik na recept)
rolice s cimetom by Marko Bakes
A što se tiče upita za „dijetni“ recept, eeee... nema dijetnog kolača, dijeta je pojesti jednu rolicu, a ne tri komada (kako bih prije, k'o od  šale) :)
Martina: Što bi za kraj savjetovala mojim čitateljicama i meni koje se borimo s viškom kilograma, možda neki beauty tips?
Lucija: Najvažniji savjet, a dovoljno kratak da ga zapamtite jest: sve je u tvojoj glavi!
Kad jednom posložiš  kockice i doneseš odluku, ti si ta koja ima jedinu moć i provesti ju. A požaliti nećeš, samo ćeš biti još sretnija i zadovoljnija sobom. A kad si ti zadovoljna sobom, onda su i svi oko tebe radosniji, i cijeli je život ljepši. I osmijeh i ljubav se šire... pa tako i ljepota, koja dolazi iznutra!




Oznake: , , , ,