LANCôME OMBRE HYPNôSE STYLO – 01 OR INOUBLIABLE I 05 ERIKA F

Posted by Dear Skin at 10:56

Kada bih bila racionalna osoba i birala samo jedno sjenilo u koje se mogu potpuno pouzdati to bi definitivno bilo ovo o kojem vam danas tipkam. 
Nedavno sam vam pisala o predstavljanju Lancome noviteta u ovom postu i tom prilikom dobila Lancôme Ombre Hypnôse Stylo u nijansi 01 Or Inoubliable koje me toliko oduševilo da sam morala kupiti još jednu nijansu: 05 Erika F. Za informaciju Erika F je kultna nijansa Lancôme sjenila i malo tko ne zna za nju a pojavila se i u novim sjenilima u olovci. 
05 Erika F/01 Or Inoubliable
Ombre Hypnose Stylo su kremasta sjenila u sticku i dolaze u osam nijansi. Pakirana su kao praktične olovke s blago šiljastim završetkom i samim time vrlo praktična za korištenje. 
Nijansa 01 Or Inoubliable * je svjetla nudasto-bež nijansa kakve ja osobno najviše volim i koristim a posebna je po diskretnom zlatnom odsjaju koji nije prenapadan a opet ne spada u one nježne nijanse koje se ne vide na kapku ako znate o čemu pričam. 
Nijansa 05 Erika F je osmišljena po uzoru na kultno sjenilo Erika F no za razliku od kamenog sjenila, u ovom stiku nema toliko šljokica ali nijansom je identična. Radi se o nijansi koja je proglašena skoro jedinom nijansom u svijetu koja odgovara svim bojama očiju a nijansa je opisana kao kaki boja sa srebrnim odsjajem. 

TEKSTURA I TRAJNOST:  Hypnose ombre sjenila su kremaste teksture i probala sam dosta takvih proizvoda no ono što čini razliku između ostalih i ovih je visoka kvaliteta. Naime, ovo sjenilo kada nanesete budite sigurne da se neće pomaknuti dok ih god ne skinete čistačima. Koristila sam ih bez baze i na visokim temperaturama i jednostavno nema razlike: kako ih nanesete ujutro tako stoje do navečer, ne nakupljaju se u pregibima kapaka ali moram upozoriti da se moraju vrlo brzo blendati jer se skoro odmah suše na kapcima. Ja osobno ne koristim nikakve četkice za njihovo nanošenje, jednostavno potegnem sjenilom po kapku i brzo razmažem prstima i izgleda super. Moram naglasiti da moji kapci nisu masni no radi visoke trajnosti obavezno navečer hidratiziram kožu na kapcima hidratantnom kremom ili avokado uljem kako bi kapci bili njegovani i da ne bi došlo do isušivanja. 

CIJENA : 205 kn (1,4 grama)
Ovako ih ja kombiniram: 05 na donjem dijelu kapaka a 01 na području do obrva

*PR UZORAK
Kada bi birali jedno pouzdano sjenilo, koje bi to bilo? Jeste li možda isprobale ovaj Lancome novitet?



13 komentari:

  1. Imam ovo ERIKA F i stvarno je super.Boja mi odgovara i bas je ekstra postojano i ja ga nosim bez baze a imam bas masne kapke i sa drugim senkama to ne mogu.Moja jedina zamerka je sto je sljokicavo ima neki sitni stras a ja nosim sociva i onda stalno imam fobiju da ce mi to upati u oko,..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za razliku od Erika F u kamenu koje je prepuno srebrnog shimmera ova Erika ih nema toliko ali da, oprez kod osjetljivih očiju mada se na meni tako brzo osuši da sam bez brige cijeli dan. Nijansa je prekrasna :)

      Izbriši
  2. Sad i meni treba Erika :D Nisam isprobala nijednu, ali odmah me privlače kad kažeš da su super postojane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postojanost im je brutalna a Erika je prekrasna nijansa, imam i Eriku u kamenu pa baci pogled na obje verzije.

      Izbriši
  3. za sad nista od lancoma nisam probala. Mozes li mi preporuciti kremu za oko ociju,jer su mi linije prema obrazu bas vidne. trenutno koristim trilogy ulje i eucerin aquaporin pa mazem i dio oko ociju - ali mi bas i ne pomaze nazalost. probala sam merz, emu oil, clinique- ne odg mi nesto u tim kremama skoci mi alergija pa izbjegavam shea butter. probala sam kamilica gel za lice od yves rocher ali mi isusuje lice dodatno pogotovo dio oko ociju.. imas li neku preporuku i za to? aptivita mi je nedostupna nazalost...

    OdgovoriIzbriši
  4. S obzirom da imam masne kapke i da trazim kremasti proizvod koji ce imati sve ove karakteristike...mozda i ulozim u ovakvu jednu investiciju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim i to ne samo da želim nego ima i da imam! :D Predivna je Erika u olovci! Meni su se generalno senkolovke dobro pokazale, odlične su mi MUFE i Sephorine, pritom su ove poslednje stvarno povoljne ako se gleda postojanost koja se dobije.

    OdgovoriIzbriši
  6. E, draga, bas citam sad ovaj tvoj post i razmisljam kako mi nikako ne bi odgovaralo, jer mi izgleda premasno i presedefasto, sto jos vise naglasava suve i spustene kapke kakve imam ja. I cudim se cudu da ima ljudi koji imaju masne kapke!? Nisam ni znala da je to moguce, s obzirom da je koza oko ociju suvlja od drugih delova lica i da se pre bora, i da zahteva mnogo vecu hidrataciju i negu.
    Kad smo vec kod te teme kapci i njihova nega, jesi li vec pisala o tome, i ako jesi, daj link. :)
    I da li imas preporuku za maskaru za nas koji placemo i na vazduh, a od maskare, senke, kreme i bilo cega na ocima mislimo da nam je drvo u oku? :D

    ps. probah sve moguce okolocne kremice, nikad potpuno zadovoljna, a par puta sam zavrsila sa nekim opekotinama na kapcima (zamisli crvenu Saharu ili Gobi kako gori) :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Alba, za takve kapke definitivno nisu ovakva sjenila jer mogu dodatno isušiti. Što se tiče maskare ja sam čula od osoba koje također reagiraju na sve i svašta da su odlične Sisley i Jane Iredale ali imaju veliku manu-cijena. Za kreme te skroz razumijem, zato najčešće koristim biljna ulja (avokado najviše) a ako nađeš Bepanten Augen kremicu obavezno probaj jer služi upravo umirenju jako suhe i osjetljive kože oko očiju,

      Izbriši
  7. haha, kako si slatka, sad si me nasmijala :)
    ti to tako "stedljivo" nanosis :)))
    ja bi si dala oduska, o yeah :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sama nikad nebi posegnula za tom bojom...danas isprobala i suuuuupee je!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na Eriku? Fascinantna je ta nijansa, stoji skoro svim bojama očiju i nevjerojatno se prilagođava. Kultno sjenilo!

      Izbriši
  9. Uuu, super izgledaju. Nisam isprobala. Obje nijanse su krasne, možda mrvičicu Erika vodi. ;-)) Ovakva sjenila u olovci su mi odlična za ekspresna spremanja/šminkanja kad sam u žurbi.

    OdgovoriIzbriši