CAUDALIE HAUL

Posted by Dear Skin at 22:27

Kada se Caudalie pojavio u Hrvatskoj, meni velikoj ljubiteljici preparative jednostavno je bilo nemoguće neprimjetiti ovaj brend. Sjećam se da je prvi proizvod koji sam kupila bila maska za lice o kojoj sam pisala u ovom postu a potom isprobala još mnogo proizvoda: elixir za lice, kreme, serume, vodicu za lice, suho ulje a kolekcija se iz mjeseca u mjesec samo rasla.
Za one koji se još nisu susreli s brendom, Caudalie je brend prirodne kozmetike za njegu lica i tijela, nastala je u francuskoj pokrajini Bordeaux, poznatoj po dugoj tradiciji uzgoja vinove loze. Ekskluzivni patenti i aktivni sastojci bazirani na ljekovitim ekstraktima vinove loze. 
Nedavno sam dobila nekoliko proizvoda na testiranje od strane zastupnika te vam danas predstavljam moj novi Caudalie haul. Moram primjetiti da je onaj tko je birao proizvode za mene dobro upoznat sa mojim tipom kože i ukusom tako da svaka pohvala izboru.
Caudalie Polyphenol C15 serum protiv bora je moram priznati dugo na mojoj WL jer sam imala nekoliko testera i jako mi se svidio tako da već vidim da će ovo biti ljubav jer em je serum em sadrži antioksidante i vitamin c što je potpuno po mom ukusu. Namijenjen je zaštiti kože od svakodnevnih štetnih vanjskih utjecaja što utječe na bore. Odmah kreće u akciju u mojoj rutini. Cijena seruma je 336 kn (30 ml). U liniji postoji i Polyphenol C15 fluid protiv bora SPF 20, Polyphenol C15 krema za područje oko očiju i usana  i Polyphenol C15 noćno ulje za detoksikaciju koje također namjeravam isprobati prvom prilikom.


Vinosource matirajući fluid je proizvod koji sam već imala a namijenjen je mješovitoj koži poput moje. Ne sadrži ulja a namjena mu je hidratacija, poboljšavanje teksture te antioksadativna zaštita jer poput ostalih proizvoda sadrži polifenole iz sjemenki grožđa. Recenziju ću napisati ubzo jer sam dobro upoznata s ovim proizvodom. Cijena fluida iznosi 219 kn (40 ml).


Sljedeći proizvod koji sam dobila je Caudalie krema za ruke i nokte koju nekim čudom nisam još probala a inače su mi kreme za ruke najčešća meta. Radi se hranjivom anti-age tretmanu za ruke i nokte sa mirisom slatke naranče, uljem slatkog badema i ružinom vodicom. Cijena kreme iznosi 119 kn (75 ml). 
Osim ova tri proizvoda, u paketu su bili razni testeri a posebno bih izdvojila testere parfema Fleur de vigne i Parfum Divin za koje bolje da nisam dobila jer sada samo razmišljam o kupovini ovog drugog. Iskreno, znala sam da Caudalie nudi u asortimanu parfeme ali iz nekog razloga me uopće nisu privlačili-do sada :-) Više o Parfum Divine čim ga se dočepam:)) Cijena 319 kn.Caudalie proizvode možete pronaći u bolje opskrbljenim ljekarnama, Muller trgovinama i web shopovima. Detaljne recenzije naravno slijede a pišite mi, koji su vaši omiljeni Caudalie proizvodi? Jeste li možda isprobali nešto iz ovog posta?



26 komentari:

  1. Predveče pročitah post o Caudalie proizvodima na Beauty Axiom,evo sad čitam i ovde i rastu mi zazubice ;).Probala nisam nažalost ništa,planiram da to promenim u neko skorije vreme :).Polyphenol serum mi zvuči odlično,a i noćno ulje,tako da željno iščekujem utiske :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beauty Axiom i ja smo na istoj valnoj duljini jer imamo isti ukus :)

      Izbriši
  2. Obozavam Caudalie. Koristila sam njihove proizvode jedno 4 ili 5 godina bez prestanka. Svasta sam za to vrijeme isprobala i gotovo sve mi je bilo odlicno. Jedino mi Vinexpert linija nije pasala jer mi je zatvarala pore i imam mozda malu zamjerku na hidratizirajucu masku jer mi kozu ostavlja malo presuhom. Sve preporuke za Polyphenol nocno ulje i kremu te Premier cru kremu za podrucje oko ociju. Trenutno u trudnoci koristim njihov koncentrat minceur za bedra. Ne znam djeluje li, ali mirise predivno. Trenutno sam na Lieracu, ok, ali nije to to. Pozdrav, Andrea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratantnu masku sam probala samo preko testera a inače, dugo sam ih kupovala i isprobavala. Divan brend

      Izbriši
  3. Taj serum je mnogo dobar! Ne sviđa mi se jedino što je lepljiv pa izbegavam da ga mažem ujutro, ali za noć je taman, posebno za dehidriranu kožu. Jako je fino i ulje iz ove linije, posebno za masnu i mešovitu kožu, a odlična je i okoloočna kremica. Planiram da svakako probam tu kremicu za ruke. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dugo koristila njihovu okoloočnu iz linije Vitaminee Pulpe tako da me naravno privlači i ova :))

      Izbriši
  4. Probala sam detox ulje i predivno je.Serum mi je sljedeci za isprobavanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi hvale to detox ulje, jedva čekam probati :)

      Izbriši
  5. Čekam recenziju Parfum Divine :) na wishlisti mi je od kad sam ga ugledala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću se potruditi što prije napisati :)

      Izbriši
  6. Lijepo od njih što su se potrudili poslati ti proizvode baš po tvojoj mjeri. Znam za Caudalie, ali nisam znala da su i oni prirodnjaci. Krema za ruke zvuči baš fino!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka im čast, sve po mom ukusu i potrebama :))

      Izbriši
  7. Ja sam vec zgresila :). Kupila The des Vignes mirisnu vodicu...Noc u vinogradu... A sad razmisljam o gelu za tusiranje, iste mirisne note. Kako da ne iskoristim Lilly 3 za 2 akciju 😁.

    OdgovoriIzbriši
  8. Eee, kod mene nema u Mulleru Caudalie. Grrr, ali srećom pa ga ima u jednoj Farmacijinoj ljekarni, barem to!! Ne prestaje mi izlaziti iz glave Divin parfem. Svakako ću ga ići šnjofnuti drugi tjedan, nadam se da će do tada stići. :-)) Inače, nisam baš previse isprobala Caudalie proizvoda, ali definitivno su mi savršeni. Čekam dojmove o serumu, naravno da mi je na WL! ;-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujatno se nalaze u određenim poslovnicama, no dobro da su ti dostupni negdje jer tko zna, možda ti jednom stigne na red :) Javi dojam za Divine :)

      Izbriši
  9. Jako puno pametnih i korisnih stvari sam saznala na tvom blogu. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na čitanju, drago mi je da ti je korisno :*

      Izbriši
  10. Jedva čekam recenzije. Nisam isprobala Caudalie, čakam pravu preporuku - od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marija, mislim da bi ti se ovaj brend jako svidio :)

      Izbriši
  11. Obožavam Caudalie, već godinama su mi najdraži brand za njegu lica. Isprobala sam stvarno masu toga, a daleko najdraži su mi Vinosource S.O.S. Thirst Quenching Serum i Gentle Buffing Cream piling. Savršena mi je bila i Premier Cru krema, do te mjere da planiram isprobati sve ostalo iz iste linije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Caudalie i ja jako volim, probala sam puno toga i također Premier Cru kremu a imala i okoloočnu iz te linije.

      Izbriši
  12. Imala sam nekoliko testera Polyphenol C15 noćnog ulja za detoksikaciju i ajme meni, fantastično je! Maska iz iste linije mi je isto dobra. ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Caudalie - moj nedosanjani san :D I meni uskoro stiže paketić, baš se pitam što se biti unutra. So excited :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Voljeni brend <3 Probala sam sve iz linije vitamine pulpe, serum mi se najvise svidjao, super za leto, zimi malo zateze, fluid mi nije odgovarao, isusivao mi obraze a krema nekako previse bogata, nije masna, nije teska, tesko i da objasnim, ostavlja film na kozi koji jako sjaji i ne prija mi, lepljiv je. Inace super hidrirala, mogla bi zimi da bude nekome super. Ali sada ove linije nema pa nema ni smisla da pisem utiske. :) Losion za telo ( sa antioksidansima )im je predivan, za mene za zimski period idealan, prolece i leto mi je tezak, ali meni je sve tesko u tom periodu, ne stavljam nista. Piling za osetljivu kozu-divan.Matifirajuci fluid iz vinosource me zatezao na obrazima pa sam morala nesto preko njega da stavljam,( koristila sam ga u prolece i jesen ) ali osim ovoga nemam zamerki.I matirao je :) Novi fluid Polyphenol C15 se nadam da ces uskoro da nabavis i da recenziras <3 :)Uzela bih ga za zimu. A da li bi 20 spf bio dovoljan zimi ako se koristi npr. roc fluid nocu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost vitaminee pulpe se više ne proizvodi a zamjenjuje ju druga linija. Polyphenol C15 serum mi je predivan i recenzirala sam ga u ovom postu http://eyedetoxx.blogspot.hr/2015/09/caudalie-polyphenol-c-15-serum-za-lice.html a fluid sam probala samo tester i divan je. Zimi je potpuno u redu spf 20

      Izbriši