CAUDALIE POLYPHENOL C 15 SERUM ZA LICE


O francuskom brendu Caudalie koji svoje adute crpe iz koštica grožđa, odnosno jakom antioksidantu polifenolu više puta sam pisala a mogu se pohvaliti da sam isprobala veliki broj proizvoda iz asortimana. Kako nas Caudalie na našu radost uveseljava novitetima tako sam imala priliku isprobati jedini serum iz asortimana kojeg još nisam probala a zaista je bilo pitanje vremena :) Moj dojam slijedi u nastavku a za početak nekoliko tehničkih detalja:
OPIS PROIZVODA: 100% blokira djelovanje slobodnih radikala (koji su glavni uzrok nastajanja bora), vidljivo uklanja postojeće bore i štiti kožu od svakodnevnih štetnih vanjskih utjecaja (UV zraka, zagađenja, stresa…). Antioksidanti polifenoli u visokoj koncentraciji i vitamin C ima djelovanje protiv bora, a hijaluronska kiselina hidratizira kožu te popunjava bore
PAKIRANJE, TEKSTURA, MIRIS: Serum stiže u tamno zelenoj staklenoj bočici sa pipetom za doziranje. Sama boja ambalaže podsjeća me na vinovu lozu, jesen i na prirodu. Voljela bih da je doziranje osmišljeno na neki drugi način , na primjer pumpicom jer se radi o antioksidantima koje treba zaštititi od propadanja ali opraštam jer je Caudalie izabrao stabilne oblike C vitamina i ostalih antioksidanata.Tekstura je polu-gusta, pjenasta, mliječne nijanse i ne pripada rijetkim, vodenastim serumima što je meni posebno drago jer sam najviše zaljubljena upravo u takvu teksturu. Što se tiče mirisa, isti je vrlo blag, lagano citrusan i neće smetati ni najosjetljivijim nosevima. 


SASTAV: Aqua (Water), Butylene Glycol, Glycerin, Squalane, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopherol, Ceteareth-20, Palmitoyl Grape Seed Extract, Parfum (Fragrance), Glyceryl Stearate SE, Potassium Sorbate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Hyaluronic Acid, Carbomer, Sodium Phytate, Sodium Hydroxide

MOJ DOJAM: Ukoliko pratite ovaj blog onda znate moju opsesiju serumima za lice i C vitaminom. Osobno smatram da što se tiče kozmetike ništa nije toliko djelotvorno koliko serumi a posebno kada su prepuni antioksidanata. Zašto? Serumi ulaze dublje ispod kože, više su koncentriraniji, prilagođeni svim tipovima kože: na primjer masna može staviti samo serum dok suha može preko seruma dodati omiljenu kremu za lice. Današnji tempo ostavlja trag na našoj koži bez obzira na godine: nezdrava prehrana, stres, zagađeni zrak i klima, previše sunca ili zatvorene prostorije, premalo vremena na svježem zraku većinu lica može učiniti sivom i beživotnom a kada se to dogodi stvaraju se bore i koža jednostavno gubi onaj zdravi sjaj. Predrasuda je da se tako nešto događa samo starijima, puno osoba i ispod 30-te imaju identične nabrojane simptome pa iz tog razloga ja ne bih ovaj serum strpala u kategoriju +30 godina već ovisno o stanju kože mogu ga koristiti sve dobne skupine. Da se vratim mojem dojmu; jako je lako napisati recenziju kada te nešto istinski oduševi. Sam pogled na sastav izmamio mi je osmijeh i olakšanje jer se radi o obliku C vitamina  Ascorbyl Tetraisopalmitate koji je stabilniji te dublje prodire od ostalih oblika koji imaju tendenciju brzo oksidirati i postati beskorisni mada im je učinak na koži isti. Osim njega, u formuli se nalazi hijaluronska kiselina za dodatno vlaženje i ekstrakt sjemenki grožđa što je po meni jedan od boljih sastava i zaista obećava. Na mom mješovitom licu se upije za koju minutu a ako osjetite ljepljivost, to je znak da ste nanijeli previše proizvoda. Dovoljno je kremast da mi u mnogim danima ne treba dodatna krema mada kako uskoro najavljuju hladnije vrijeme, mislim da ću ipak trebati nanositi dodatnu hidrataciju ali kod masne kože mislim da ista nije potrebna. Koristila sam ga ujutro iza umivanja i toniziranja a prije BB kreme ili kreme sa UV zaštitom. Btw kada smo kod nje, u liniji Polyphenol C15 čiji je član ovaj serum, nalazi se fluid sa spf 20 o kojem intenzivno razmišljam jer sam u potrazi za nekom dnevnom kremom sa nešto nižim SPF faktorom. Dakle, ja stavim 4 kapi (čelo, obrazi i vrat) a jagodicom prsta još dodatno utapkam ispod očiju jer je zaista grijeh ne iskoristiti ovakve sastojke i na izdajničkom području oko očiju mada se također u ovoj liniji nalazi i specijalna krema za tu namjenu. Serum je vrlo je blag prema osjetljivoj koži, ne da ne pecka nego umiruje i hidratizira a osim toga blago posvjetljuje kožu i doista možete već za kratko vrijeme primjetiti kako je živnula i postala sjajnija. Napominjem da se takav efekt najbolje vidi na koži koja je baš kandidat za vitaminsku bombu, znači siva, umorna i neelastična, pa ako ste cijelo vrijeme vjerne nekom vitaminskom serumu znači da radite dobar posao a ovakav serum vam može biti samo dodatni bonus. Kako bi rekli kod mene u Zagrebu, da ne "laprdam" predugo, Caudalie Polyphenol C15 serum je za mene definicija vitaminskog seruma te se debelo popeo na mojoj ljestvici ikad isprobanih sličnih proizvoda. Isto tako ovo za mene nije anti-age serum rezerviran za zrelije godine, ovo je proizvod za sve dobne skupine kojima je potrebna svježina, vitamini i antioksidanati (klik).
CIJENA: 336 kn (30ml) dostupno u bolje opskrbljenim ljekarnama.
*Proizvod ustupljen od zastupnika .


Koristite li vitaminske serume za lice? Jeste li već isprobali neki iz Caudalie asortimana?

Oznake: , ,