CAUDALIE POLYPHENOL C 15 SERUM ZA LICE

Posted by Dear Skin at 09:56

O francuskom brendu Caudalie koji svoje adute crpe iz koštica grožđa, odnosno jakom antioksidantu polifenolu više puta sam pisala a mogu se pohvaliti da sam isprobala veliki broj proizvoda iz asortimana. Kako nas Caudalie na našu radost uveseljava novitetima tako sam imala priliku isprobati jedini serum iz asortimana kojeg još nisam probala a zaista je bilo pitanje vremena :) Moj dojam slijedi u nastavku a za početak nekoliko tehničkih detalja:
OPIS PROIZVODA: 100% blokira djelovanje slobodnih radikala (koji su glavni uzrok nastajanja bora), vidljivo uklanja postojeće bore i štiti kožu od svakodnevnih štetnih vanjskih utjecaja (UV zraka, zagađenja, stresa…). Antioksidanti polifenoli u visokoj koncentraciji i vitamin C ima djelovanje protiv bora, a hijaluronska kiselina hidratizira kožu te popunjava bore
PAKIRANJE, TEKSTURA, MIRIS: Serum stiže u tamno zelenoj staklenoj bočici sa pipetom za doziranje. Sama boja ambalaže podsjeća me na vinovu lozu, jesen i na prirodu. Voljela bih da je doziranje osmišljeno na neki drugi način , na primjer pumpicom jer se radi o antioksidantima koje treba zaštititi od propadanja ali opraštam jer je Caudalie izabrao stabilne oblike C vitamina i ostalih antioksidanata.Tekstura je polu-gusta, pjenasta, mliječne nijanse i ne pripada rijetkim, vodenastim serumima što je meni posebno drago jer sam najviše zaljubljena upravo u takvu teksturu. Što se tiče mirisa, isti je vrlo blag, lagano citrusan i neće smetati ni najosjetljivijim nosevima. 


SASTAV: Aqua (Water), Butylene Glycol, Glycerin, Squalane, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopherol, Ceteareth-20, Palmitoyl Grape Seed Extract, Parfum (Fragrance), Glyceryl Stearate SE, Potassium Sorbate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Hyaluronic Acid, Carbomer, Sodium Phytate, Sodium Hydroxide

MOJ DOJAM: Ukoliko pratite ovaj blog onda znate moju opsesiju serumima za lice i C vitaminom. Osobno smatram da što se tiče kozmetike ništa nije toliko djelotvorno koliko serumi a posebno kada su prepuni antioksidanata. Zašto? Serumi ulaze dublje ispod kože, više su koncentriraniji, prilagođeni svim tipovima kože: na primjer masna može staviti samo serum dok suha može preko seruma dodati omiljenu kremu za lice. Današnji tempo ostavlja trag na našoj koži bez obzira na godine: nezdrava prehrana, stres, zagađeni zrak i klima, previše sunca ili zatvorene prostorije, premalo vremena na svježem zraku većinu lica može učiniti sivom i beživotnom a kada se to dogodi stvaraju se bore i koža jednostavno gubi onaj zdravi sjaj. Predrasuda je da se tako nešto događa samo starijima, puno osoba i ispod 30-te imaju identične nabrojane simptome pa iz tog razloga ja ne bih ovaj serum strpala u kategoriju +30 godina već ovisno o stanju kože mogu ga koristiti sve dobne skupine. Da se vratim mojem dojmu; jako je lako napisati recenziju kada te nešto istinski oduševi. Sam pogled na sastav izmamio mi je osmijeh i olakšanje jer se radi o obliku C vitamina  Ascorbyl Tetraisopalmitate koji je stabilniji te dublje prodire od ostalih oblika koji imaju tendenciju brzo oksidirati i postati beskorisni mada im je učinak na koži isti. Osim njega, u formuli se nalazi hijaluronska kiselina za dodatno vlaženje i ekstrakt sjemenki grožđa što je po meni jedan od boljih sastava i zaista obećava. Na mom mješovitom licu se upije za koju minutu a ako osjetite ljepljivost, to je znak da ste nanijeli previše proizvoda. Dovoljno je kremast da mi u mnogim danima ne treba dodatna krema mada kako uskoro najavljuju hladnije vrijeme, mislim da ću ipak trebati nanositi dodatnu hidrataciju ali kod masne kože mislim da ista nije potrebna. Koristila sam ga ujutro iza umivanja i toniziranja a prije BB kreme ili kreme sa UV zaštitom. Btw kada smo kod nje, u liniji Polyphenol C15 čiji je član ovaj serum, nalazi se fluid sa spf 20 o kojem intenzivno razmišljam jer sam u potrazi za nekom dnevnom kremom sa nešto nižim SPF faktorom. Dakle, ja stavim 4 kapi (čelo, obrazi i vrat) a jagodicom prsta još dodatno utapkam ispod očiju jer je zaista grijeh ne iskoristiti ovakve sastojke i na izdajničkom području oko očiju mada se također u ovoj liniji nalazi i specijalna krema za tu namjenu. Serum je vrlo je blag prema osjetljivoj koži, ne da ne pecka nego umiruje i hidratizira a osim toga blago posvjetljuje kožu i doista možete već za kratko vrijeme primjetiti kako je živnula i postala sjajnija. Napominjem da se takav efekt najbolje vidi na koži koja je baš kandidat za vitaminsku bombu, znači siva, umorna i neelastična, pa ako ste cijelo vrijeme vjerne nekom vitaminskom serumu znači da radite dobar posao a ovakav serum vam može biti samo dodatni bonus. Kako bi rekli kod mene u Zagrebu, da ne "laprdam" predugo, Caudalie Polyphenol C15 serum je za mene definicija vitaminskog seruma te se debelo popeo na mojoj ljestvici ikad isprobanih sličnih proizvoda. Isto tako ovo za mene nije anti-age serum rezerviran za zrelije godine, ovo je proizvod za sve dobne skupine kojima je potrebna svježina, vitamini i antioksidanati (klik).
CIJENA: 336 kn (30ml) dostupno u bolje opskrbljenim ljekarnama.
*Proizvod ustupljen od zastupnika .


Koristite li vitaminske serume za lice? Jeste li već isprobali neki iz Caudalie asortimana?

31 komentari:

  1. ja sam neki dan uzela Overnight detox oil iz ove linije, i nadam se da ću biti oduševljena njime kao ti ovim serumom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Detox ulje sam probala putem testera, predivno je <3

      Izbriši
  2. Odlična recenzija. Otkako pratim ovaj blog stalno koristim serume sa C vitaminom i samo čekam kada ćeš otkriti novi. Trenutno sam na JMO pa kad potrošim kupujem ovaj.
    Nada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, između Jmo i ovog je zaista teško odlučiti :)

      Izbriši
  3. Zelim ga. :) Odlucis recenzija, kao i uvijek.Cestitam! Od kako pratim blog pocela sam koristiti serum za sad iz kucne radinosti, serum s vit.c i tester este lauder.Takodje mjesavinu ulja za pigmantacijske mrlje, kremu s aha...Hvala Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Adisa, izabrali si sve najbolje za kožu i stvari koje dokazano djeluju :))

      Izbriši
  4. Kakav je u poredjenju sa Kiehl's Powerful-Strenght Line Reducer?
    Arien

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kiehls je dosta jači i nema stabilan C vitamin pa može oksidirati. Osim toga Kiehls ne bih preporučila masnoj ili osjetljivoj koži.

      Izbriši
  5. Najveci mi je gust citati o proizvodima koji su ispunili sva ocekivanja :). Takodjer koristim C serum iz kucne apoteke i odlican mi je. Ovaj kupujem cim odem preko grane. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najdraže pisati o proizvodima koji su me oduševili a što se tiče seruma svakako probaj barem tester kada ćeš biti u prilici.

      Izbriši
  6. Htjela sam kupiti od Lieraca onaj hidratantni al mi ovaj zvuci primamljivije.Samo sto me je strah jer mi je koza jako osjetljiva i vec duze vrijeme imam sitne bubuljice.Bila sam i na hydrafacialu(po tvojoj preporuci,cak su mi i mehanicki dodatno cistili)ali jos uvijek ih imam.Nisam pametna sto koristiti pa sam za probu uzela onaj novi triacnel expert od avenea.Kupila bih ovaj ali me strah bilo sto stavljati da mi se stanje ne pogorsa.Mozda je od stresa,a mozda sam pogresno njegovala.Ne znam sta da radim.Inace mi je ten bio bez problema,premda u zadnje vrijeme cujem da jako puno zena ima sve vise problema s tenom,a nisu imale cak ni u pubertetu.Sorry na dugom komentaru....ti ces razumjeti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih ti preporučila da napraviš pretrage krvi i hormona.Nekad problemi dolaze iznutra a što se tiče kože, triakneal je dosta agresivan tako da ga oprezno koristi. Ovaj serum nije komedogen ali sve ovisi od kože do kože, obavezno zatraži testere a posebno njihove linije Vinosource koja služi laganoj hidrataciji problematične kože.

      Izbriši
  7. I ja koristim stalno serume s vitaminom C zahvaljujuci tebi:) Vec duze od Apivite zeleni.Ovaj cu sigurno kupit:D nego bili mogla izdvojit top 3 seruma s vitaminom c?:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, probala sam ih milion ali ako moram neka bude ovako: 1. mjesto Green Girl As Time goes by, 2. mjesto dijele John Masters Organics, Caudalie i Apivita i treće mjesto Kiehls i Novexpert

      Izbriši
  8. Toliko toga sam naucila od tebe i dalje ucim :). Ukljucila trlogy ULJE u njezi koze- pravi pogodak, kremu za oko ociju za hidrataciju i jedino mi je jos ostalo C serum da probam -diy (caudalie mi je preskup :() . Da li c serum i dalje korstis? posto vidim da je diethparm pronmijenio pakovanje da li je i dalje sastav isti-posto sam ga tek nedavno ulovila http://www.dietpharm.hr/vitamin-e-200-p474 :)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Trilogy ulje sam već čula da je odlično, gdje to kupujete? A što se tiče kućnog C seruma stalno ga radim a kako isprobavam razne druge proizvode njime mažem vrat, ruke i barem dva puta tjedno lice. Odličan je već godinama. Ove kapsule su ista stvar samo drugačije pakiranje.
      Hvala ti na čitanju :*

      Izbriši
    2. Na feelunique stranici. Probacu i ja :)

      Izbriši
  9. Imamo sličan tip kože i delimo mišljenje o kvalitetu proizvoda za koje vredi izdvojiti novac,tako da prvom zgodnom prilikom - kupujem :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ušteda je uvijek dobrodošla no neke stvari ne mogu koštati malo kada se uzmu u obzir sastojci, ambalaža i učinak

      Izbriši
  10. Definitivan must buy! Kupujem čim uzmognem!

    OdgovoriIzbriši
  11. Serum obećaje :) Koristiš ga ujutro? imam još malo GG seruma, pa ću vidjeti šta dalje....no voljela bih ga ubosti na nekom popustu ili kupiti od nekoga kome ne paše. cijena mu je poveća...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas i sutra je u Farmaciji snižen 30% ;-)

      Izbriši
    2. al evo, sudbinski je došao u moje ruke - kupila malo korišten za 100 kn :)

      Izbriši
  12. Ooooo da! Odličan je ovo serum, odličan, jedino što je pomalo lepljiv pa ne mogu da ga nosim samostalno tokom dana.

    OdgovoriIzbriši
  13. Znaš da Caudalie volim kao brend i ovaj serum već dugo mijerkam i gledam te mislim da će ove jeseni biti moj :D

    OdgovoriIzbriši
  14. S tobom dijelim ljubav prema serumima.Svakako ću probati ovaj.

    OdgovoriIzbriši
  15. Koristim noćno ulje iz ove linije i obožavam ga, a sad me mamiš i s ovim serumom. Prvo sam mislila da mi ne treba jer je kao za bore, ali sad vidim da mi ovi vitamini ne bi škodili i baš me zove da ga kupim :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Sline mi cure nakon ove recenzije...
    Ok, želim!!! Ništa čudno što ga želim, jel' da? ;-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Isprobala sam Detox ulje iz te linije nedavno jer sam pri kupnji dobila nekoliko uzoraka i svidjelo mi se iako mislim da bih ga morala ipak dulje koristiti da bih formirala čvrst stav. Sve me više privlači Caudalie! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Unazad 4 mjeseca koristima Detox overnight ulje i moram priznati da sam oduševljena....ten mi se vidljivo poboljšao i proljepšao....nisam nikad imala problema sa aknama ili hiperpigmentacijama, ali koža je nekako svježija...zrači....probala sam i okoloočnu kremu iz ove linije ( samo tester) i ona mi je predivna. Ne mogu odlučiti da li da uzmem ovaj serum ili tu kremu na idućoj žutoj srijedi...:)

    OdgovoriIzbriši