EUCERIN ® AQUAPORIN ACTIVE LINIJA

Posted by Dear Skin at 14:30
Često me pitaju koji je najznačajniji uvjet za zdravu i blistavu kožu a moj odgovor uvijek glasi jednako: dubinska hidratacija.
Pronaći dobar hidratantni proizvod želja je svake žene i muškarca bez obzira na dob ili tip kože što nije čudno obzirom u kakvom vremenu živimo: stres, zagađen i suh zrak, sunce, vjetar, hrana koju jedemo ali i činjenica da nam je čaša vode sve manje na meniju. Naš organizam bez vode ne može funkcionirati. Voda sudjeluje u gotovo svim procesima u organizmu a poseban učinak ima na kožu u smislu da ju čini  čvršćom, vlažnom i prekrasno tonificiranom.
Kožu treba čuvati ali kako joj pomoći? Teško možemo mijenjati okolinu i način života te izbjeći onečišćenja i stres ali možemo piti dovoljno vode i koristiti dobre hidratantne preparate.
Proizvodi za hidrataciju imaju višestruke koristi: instant popravljaju osjećaj zategnutosti i isušenosti, osvježavaju kožu te ju čine glatkom, a dugoročno popravljaju izgled i zdravlje  i vjerujte mi, odgađaju nastanak bora. Tajna mladolikog izgleda svima je nadohvat ruke a ona se krije u hidratantnoj kremi, još uvijek najboljoj stvari koju imamo na raspolaganju.
Nije tajna koliko volim Eucerin, te ga smatram članom svoje obitelji dugi niz godina a kako mnogo pažnje posvećujem hidrataciji svoje mješovite, osjetljive kože moj izbor je linija AQUAporin Active koja je nedavno stigla na police ljekarni u novom ruhu te još djelotvornijom  formulom.

AQUAporin ACTIVE krema za područje oko očiju
Više puta sam pisala i stalno ističem važnost njege područja oko očiju. Zamislite koliko naši kapci svakodnevno trepnu, koliko se puta dnevno nasmijemo, namrštimo ili jednostavno previše naprežemo oči?  Vjerujem kako ćete se složiti da je oko jako aktivno a koža oko njega u stalnom pokretu, a kada se tome pridoda činjenica da sve manje spavamo te se budimo podbuhlo i s podočnjacima, naprosto je vrijeme za posebnu njegu. AQUAporin krema za područje oko očiju dolazi u jednostavnoj, higijenskoj tubici i metalnim aplikatorom na vrhu kojim prilikom apliciranja proizvoda vršimo osvježavajuću masažu. 

Tekstura kreme je polu-gelasta, u doticaju s kožom ultra lagana a istovremeno dovoljno kremasta te se vrlo brzo upija. Moje područje oko očiju je kronično žedno čemu još više pridonose svakodnevni korektori i suh zrak tako da imam vječitu potrebu za hidratacijom. AQUAporin Active dugotrajno hidratizira, stvara odličnu podlogu za korektor , pomaže da moje jutarnje „krafne“ ispod očiju brzo splasnu a otkrila sam još jednu karakteristiku ove elegantne tubice. Naime, tijekom dana prilikom boravka u suhim prostorijama sa lakoćom mogu u bilo kojem trenutku proći po koži i obnoviti vlagu.
CIJENA: 120,00 kn (15ml)
AQUAporin ACTIVE dnevna krema sa SPF 25
Velika predrasuda je da u hladnijim mjesecima nije potrebna UV zaštita. UV zrake su prisutne tijekom cijele godine i ja se nikada ne odričem zaštitnih proizvoda. Znate li koje su najčešće mane klasičnih proizvoda za zaštitu od UV zraka? Vrlo rijetko ili nikada ne hidratiziraju te ili isušuju ili pretjerano maste kožu čime nisu najbolji izbor kao podloga za makeup.
AQUAporin Active dnevna krema namijenjena je svim tipovima kože i sa mojom mješovitom savršeno surađuje posebno otkako je zahladilo. Tekstura je čvrsta, ne suviše gusta ali niti rijetka. Opisala bih ju kao definiciju konkretne hidratantne kreme pa iako nešto gušćoj teksturi u odnosu na gore opisanu, upija se kroz nekoliko minuta. Ne „sjedi“ na koži, ne ostavlja bijele tragove i odlična podloga za puder i ostatak makeup rutine.  U segmentu hidratacije svoj posao obavlja odlično, nema zatezanja niti osjećaja isušenosti ali osobama sa jako suhom kožom predložila bih upotrebu seruma ispod kao dodatnu njegu. Mislim da je Eucerin napravio zaista odličan posao ubacivši ovu kremu u svoju liniju jer je zaista teško pronaći kremu koja će hidratizirati, štititi od UV zraka a istovremeno da nema mirisa te da puder ne oksidira nakon nekoliko sati.
CIJENA: 145,00 kn (50 ml)
AQUAporin ACTIVE krema za normalnu i mješovitu kožu lica
U svakodnevnoj komunikaciji sa ženama, najčešći tip kože koje mi spominju je mješovita dehidrirana koža. Kao vlasnica iste, moram naglasiti da je ovakav tip najteže njegovati i pronaći idealnu hidratantnu kremu, ponekad se čini nemoguća misija. Većina proizvoda isuviše masti ionako premasnu T-zonu dok obraze i ostale suhe dijelove ne hidratizira. Moram napomenuti da sam ne znam ni sama koliko tubica stare AQUAporin lagane hidratantne kreme potrošila i bila sam jako znatiželjna kakva je prinova. Moram priznati da me pomalo bilo strah jer se sjećam stare linije koja mi je bila jednostavno savršena. Nova formula je teksturom slična, radi se o jednoj od najugodnijih tekstura koje sam ja imala prilike isprobati. Nježna, lagana tekstura ne isuviše tekuća ali niti prebogata koja se savršeno razmazuje i topi sa kožom. Upija se vrlo brzo i a dok ju nanosim doslovno mogu osjetiti snop vlage koja prodire kroz kožu. Zamislite vlažan oblog koji naslonite na lice i onaj trenutak prodiranja vode i hlađenja osjetljive kože, eto, to je definicija učinka ove kreme. Nakon upijanja, možete se odmah početi bezbrižno šminkati ukoliko koristite makeup jer je krema formirala zaštitnu barijeru i zadržala vlagu u dermisu. Ne masti T-zonu, ne začepljuje pore te ukoliko ste vlasnica osjetljive kože poput moje možete joj se bezbrižno prepustiti jer umiruje i ne stvara apsolutno nikakav nered. Koristila sam ju i kao dio noćne rutine  no samostalno mi nije bila dovoljna te sam u tom slučaju sam upotrijebila serum jer noću volim hranjiviju njegu. Za vlasnike suhe kože postoji verzija iste namijenjene takvom tipu kože koju planiram kupiti za zimu kada će mi trebati jača tekstura a u ovom prijelaznom razdoblju, opisana verzija je za moj tip i potrebe kože, pun pogodak.
CIJENA: 130,00 kn (50 ml)

Eucerin zna koliko koža voli vodu, stoga u odabranim ljekarnama poklanja uz svaku kupljenu AQUAporin ACTIVE kremu, bočicu Cetina prirodne izvorske vode

*PR UZORAK
 Pazite li na hidrataciju svoje kože? Kakvi su vaši dojmovi AQUAporin linije?


29 komentari:

  1. Odlična mi je ova linija, a posebno mi se sviđa dnevna krema sa spf 25 te ju planiram isprobati kad dođem do testera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje, Eucerin opskrbljuje ljekarne testerima pa svakako isprobaj i javi dojmove.

      Izbriši
  2. Znaš da sam te baš htjela malko gnjaviti u inbox da mi preporučiš neku kremicu, i evo dala si mi odgovor :) Pronašla sam se u dijelu o mješovitoj i dehidriranoj koži, a tvoj opis Active kreme mi zvuči ništa drugo nego savršeno tako da prvom prilikom idem po nju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova linija fantastična i nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  3. kupila sam je na tvoju preporuku jos pre 2 meseca i prezadovoljna sam. hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago i sretna sam da ti odgovara :)

      Izbriši
  4. Čini ni se odličan proizvod za moju kožu lica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će ti se svidjeti, posebno ova za mješovitu kožu.

      Izbriši
  5. Linija zvuči zaista zanimljivo. Fali im serum u toj cijeloj priči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da je Eucerinu u planu ubaciti i serum u ovu liniju.

      Izbriši
    2. Općenito je ta ništa seruma za hidrataciju premalo popunjena....treba nam još koji na izbor :)

      Izbriši
  6. Light verzija mi je bila savršena ovo ljeto .Tubica je pri kraju pa ću svakako isprobati ovu novu.Jako me veseli dobra,vlažna krema koja ima zaštitni faktor a nije premasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tih tubica light verzije ne znam koliko sam potrošila a ova nova u teglici je također fantastična, vjerujem da će ti se svidjeti i krema sa spf 25. Ima testera u ljekarnama pa svakako isprobaj.

      Izbriši
  7. Active krema bi bila pun pogodak za mene, morat ću potražiti tester i vidjeti kako funkcionira na mom licu. :) Trenutno mi se tekstura i svojstva kože dosta mijenjaju, mislim da je stres dosta tome doprinio. Vidjet ćemo kako će to završit nakon nekog vremena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stres i godišnja doba itekako utječu zato meni ista tekstura ne odgovara cijele godine. Za zimu ću si kupiti definitivno verziju za suhu kožu.

      Izbriši
  8. Kratko imam ovu s faktorom i jako sam zadovoljna, sad razmišljam i o kupnji okoloočne :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imala sam staru verziju, pa tako da sam uvjerena da je ova još bolja. I okoloočna me mami. Joj, ja totalno zanemarujem okoloočno područje. Definitivno moram poraditi na tome. Ja imam mješovitu kožu i prije sam mislila da meni hidratacije ne treba. Tupko, :-). Aj pa sam prije nekoliko godina to shvatila.
    Inače, volim Eucerin. Davno, davno sam koristila Dermo PURIFYER. Još sam isprobala Even Brighter i Hyaluron Filler kojeg još uvijek koristim.
    Super mi je ova akcija s bočicom vode. Neka ne zaboravimo piti vodu. Baš fora!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Da li mislis da ce ova krema biti teska za masnu kozu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova za mješovitu kožu je po mom mišljenju ok za masnu kožu, posebno sada za zimu ali svakako probaj nabaviti tester prije kupovine.

      Izbriši
  11. Da li ce ova krema biti teska za prilicno masnu kozu? 😐 a bas bih je htjela isprobati

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja imam 36 god i mjesovitu kozu, skoro bez bora, koja je u zadnje vrijeme suha i nezadovoljna svime. Koristim trenutno Nikel kozmetiku medutim nisam odusevljena, koza mi je suha i zateze, a pojavio se i pokoji pristic. Na tvoju preporuku sam uzela Avene Triacneal i prezadovoljna sam! 😊
    Sad imam jos jedno pitanje. Da li bi preporucila Eucerin Aqua porin ili hyalluron filler? Planiram uzeti dnevnu, nocnu i za oci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo mi najbolje kada bi probala najprije testere no nekako mis e čini za tvoju kožu: dnevna i noćna Aquqaporin a okoloočna hyaluron filer

      Izbriši
  13. Bok :) upravo sam nabasala na tvoj blog i odusevljena sam :))
    Zanimalo bi me tvoje misljenje, obzirom da se prepoznajem u tvojem opisu koze - odustala sam od krema u zadnje vrijeme, tesko podnosim zg vodu pa koristim micelarnu vodu od smilja za ciscenje i cisto arganovo ulje za njegu lica. Imala sam super iskustva s Eucerin proizvodima, pa se sad pitam bi li krema + ulje bilo previse? Uzeti kremu za dnevnu njegu, a preko noci kombinirati? Hvala ti unaprijed na odgovoru, veselim se daljnjem citanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čitanju :)
      Ja također kombiniram ulja i kreme i to sve ovisi u kakvom mi je stanju koža. Nekad samo ulje, nekad samo krema a nekad posebno zimi umiješam malo ulja na dlanu sa kremom i tako nanosim. Super mi je kombinacija za dan hidratantna krema a za noć ulje (avokado, argan...)

      Izbriši
  14. Hey:)..koja bi bila recimo razlika izmedju ove Eucerin Aquaporin active spf 25 i onog Eucerin Sun fluida spf 30? Mislim zanemarivsi sto je jedan malo veci a drugi malo manji faktor..znam da si probala oboje,bas sam planirala ici kupiti taj fluid a sad sam naisla na ovaj post pa se malo dvoumim:)..
    Isto imam mjesovitu kozu i treba mi nesto s faktorom za ispod pudera(za usporedbu onaj La Roche Possay Anthelios spf 50 mi dosta zamasti kozu i odmah mi izbiju pristici).
    Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razlika je što ova krema ujedno i hidratizira i ima spf dok fluid ne hidratizira već mu je namjena samo zaštita.

      Izbriši
  15. Heej!
    Nakon pročitane recenzije odlučila sam kupiti AQUAporin ACTIVE dnevna krema sa SPF 25,ali na žalost neodgovara mi. poslije nanošenja kreme lice mi je zategnuto. Možeš li mi preporučiti neku kremu koja bi mi odgovarala? Imam 33 godine,normalnu kožu bez ikakvih problema,ali koža mi uposljednje vrijeme više nema sjaja i sivkasta je. Ranije sam koristilaod Afrodite Mandeljevu hranjivu kremu,ona je masnija, i bila mi je super,ali više nema efekta na mojoj koži. Uglavnom primjetila sam da mi hidratantne kreme ne odgovaraju jer mi je lice uvijek zategnuto,bolje su mi masnije kreme.

    Hvala na pomoći!

    OdgovoriIzbriši
  16. Cijelo vrijeme se spominje da krema hidratizira da je namjenjena za zastitu mene zanima dali smanjuje bore

    OdgovoriIzbriši