EVE LOM CLEANSER

Posted by Dear Skin at 00:07
Eve Lom je brend luksuzne kozmetike i ukoliko pratite beauty trendove vjerojatno ste već čuli za njega a od nedavno je dostupan i u Hrvatskoj
Za Eve Lom sam prvi put čula upravo preko današnjeg proizvoda iz posta a kojeg je Vouge proglasio najboljim čistačem lica na svijetu. Čitala sam također da je upravo ovaj proizvod pokrenuo trend proizvodnje raznih balzama i uljnih čistača i zaista sam bila jako uzbuđena kada sam dobila priliku isprobati ovaj tako hvaljeni proizvod.
OPIS PROIZVODA: višenamjenski melem za dubinsko čišćenje lica bez isušivanja. Uklanja najtvrdokorniji makeup , nježno uklanja odumrle stanice, omekšava i poboljšava cirkulaciju kože.
NAČIN KORIŠTENJA: Proizvod se koristi na vrlo specifičan način: zagrabite dovoljnu količinu, recimo otprilike poput jednog lješnjaka i umasirate na lice uključujući oči. Masirate nekoliko minuta i potom pamučnu krpicu koja ide u kompletu sa cleanserom namočite u vruću vodu i prislonite na lice te ponovite postupak tri puta. Više o načinu korištenja pogledajte u ovom videu.
AMBALAŽA, MIRIS, TEKSTURA: Eve Lom ambalaža je zaista lijepa ali ne previše luksuzna, barem ne moj primjerak od 30 ml. Dakle, bijeli plastični lončić sa zlatnim logom brenda. Elegantno i jednostavno. Sami balzam očekivano je čvrste melemaste  i kako priliči svakom melemu-masne teksture. Miris je prilično intenzivan po eteričnim uljima ali ne isuviše jak, barem ne mom nosu. 
SASTAV: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, PEG-30 Lanolin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Aluminum Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa Butter), PEG-75 Lanolin, Chamomilla Recutita (Chamomile Oil), Eugenia Caryophyllus (Clove Oil), Eucalyptus Globulus (Eucalyptus Oil), Humulus Lupulus (Hops Oil), Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, P-Chloro-M-Cresol, Eugenol, Isoeugenol
CIJENA: 100 ml košta 579 kn, 200 ml cca 900 kn dok za 30 ml nisam mogla saznati cijenu.
MOJ DOJAM: Kada sam dobila ovaj cleanser moram priznati da mojoj radoznalosti nije bilo kraja. Koristila sam ga prema uputstvu nekoliko večeri za redom i moram priznati da je zaista jako mastan stoga ukoliko ga ikada probate ne pretjerujte s količinom jer će se vrlo teško isprati sa lica. Obzirom da na ambalaži nije naveden popis sastojaka (radi se o verziji od 30 ml ) morala sam izguglati sastav i iskreno ostala jako razočarana. Kao što vidite, radi se o mineralnom ulju, lanolinu, kakao maslacu i masnim kiselinama uz dodatak eteričnih ulja. Čitala sam negdje kako je Lisa Eldrige objasnila da se radi o mineralnom ulju visoke kvalitete no moje osobno mišljenje je da je mineralno ulje prejeftina sirovina za ovu cijenu koju traže za ovaj proizvod. Istina, ovaj balzam će vam lijepo ukloniti šminku i zaista možete uživati u masažnim pokretima tijekom korištenja i mirisima eteričnih ulja no to sve možete i sa drugim proizvodima. Moram naglasiti da je ovaj proizvod više pogodan za suhu nego za masnu kožu jer se prilično teško ispire a i samim sastavom više će odgovarati suhokošcima. Druga stvar su ovi silni parabeni koji su jednostavno nedopustivi. Sve u svemu, učinkovit proizvod ali besramno previsoke cijene za ono što nudi. Mislim da je Eve Lom za tu cijenu mogla ubaciti prava biljna ulja i maslace umjesto jeftinog lanolina i mineralnog ulja pa i tada ne znam da li bi toliko vrijedilo. Možda zvučim strogo ali mislim da je u redu da napišem tako nešto obzirom da sam nekada kupovala čistače po istim i višim cijenama a nakon probanih mnogih (pre)skupih i povoljnijih proizvoda moj palac ide dolje ovom proizvodu.
*PR PROIZVOD

Koristite li balzame za čišćenje? Jeste li možda isprobali ovaj proizvod? Dojmovi?

18 komentari:

  1. Jedva sam cekala tvoju recenziju jer me bas zanimalo je li vrijedan tolikog hypea. Ne mogu vjerovat sto sve marketing uspije prodati. Na prvom mjestu paraffinum liquidum, strasno. Bolje je uzeti obicno ulje slatkog badema, nego ovo. Bas me iznenadio popis sastojaka jer sam ocekivala ulja rijetkih biljnih vrsta, kad ono... U svakom slucaju, palac gore kao i uvijek za tvoju iskrenu recenziju! :) Vjerujem da si mnogima ustedjela novce, a i zudnju za ovim proizvodom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na ovom blogu!!

    OdgovoriIzbriši
  3. U osnovnjaku sam maminu maskaru i eyeliner skidala plavom niveom i vatom... I uvijek su me pekle oči... ali me još više peku od pogleda na cijenu i sastav ovog balzama... korejski webshopovi su krcati sličnim balzamima za skidanje šminke i čišćenje lica za svega par dolara, a u najgorem slučaju si kupiš dva ulja u Kemigu i bok... Realno, ulje za bebe je tu negdje sa sastavom. Može Lisa reć što god oće. Totalna deračina :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bih ga kupila ni da imam brdo para jer čemu davat toliko za čistač, a lice možemo očistiti i običnim i puno boljim uljima? Mogu ti reći da mi je smrdilo na to da ne valja, još i prije nego si ga recenzirala. Imala sam takav osjećaj xD Na kaj ljudi bacaju pare, hjoooj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tad mi bolje uzeti cisto kokosovo ulje i njime ocistiti lice,skinuti sminku,a i nahrani mi kozu,sve u jednom,a kvalitetnije je sudeci po sastavu od ovoga,a puno jeftinije,

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na ovoj recenziji.Čitala sam tolike hvalospjeve ali sam nekako bila sumnjičava.Marketing je stvarno moćna stvar.Loš proizvod po enormno visokoj cijeni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa,to je nešto slično GG balzamu Take it off koji je po meni pregenijalan! Za 100kn dobijete 100gr proizvida koji traje pola godine i jos genijalno miriši. Ja ga koristim tako da ga utrljam na lice i isperem vodom (iako je preporuka skidanje blaznicom) meni ovako bolje i praktičnije,a koža nakon umivanja bude čista i mekana. Probaj ga tako koristit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da je ovo jedan od onih "izvikanih" proizvoda, koji su ustvari šarena laža za velike pare---- Ok, radi posao.. ali radi i Balein čistač od 2 eur isto toliko dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Marijana Šimić10. rujna 2015. u 10:26

    A ništa obično ,,prodavanje magle,,. Ja nikako ne volim ovakvo mrljanje ,brljanje kad skidam šminku s očiju kao što je u tom videu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Davno sam već došla do istog zaključka pogledavši cijenu i sastav ovog proizvoda a sad mi je užasno drago što je netko (naravno, ti :D ) to i javno, jasno i glasno, napisao :D svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imala sam slično "poražavajuće" iskustvo sa identičnim proizvodom, samo Dermolab/ovim. Takođe se bazira na mineralnom ulju i takođe ga je vrlo teško ukloniti sa lica. Pri tom, efekat čišćenja nije bio efikasniji od recimo skidanja šminke mlekom ili ma kojim uljem, a potrajao je i namučila sam se. Volela bih da probam Body Shop/ov, jer sam sa više strana čula da je baš efikasan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlična recenzija!

    http://dearcreditcard.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Brza si s recenzijom! Ja još radim na isprobavanju....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sumnjam da će mi se mišljenje promijeniti dužim korištenjem.

      Izbriši
  14. Ne mogu a da se ne iznerviram kad vidim ovako nesto, radi se na marketingu umesto na kvalitetu proizvoda, stvarno sramota ovakav sastav za te pare (mada ovako nesto ne bih kupila ni za mnogo manje para).

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlična recenzija, kao i uvijek. :) I ja sam za Eve Lom prvi put čula upravo preko ovog cleansera (kao i većina nas, pretpostavljam), i iako me mamio, nisam ga nikad isprobala upravo zbog sastava. Mineralno ulje (da je ne znam kakve kvalitete) je apsolutni deal breaker za mene (isto kao i alkohol), takva preparativa na moje lice ne ide. Inače obožavam njihovu Daily Protection +SPF kremu, oko koje je hype itekako opravdan, i potkrijepljen odličnim sastavom koji u praksi funkcionira na svim poljima. Zaista mi nije jasno zašto si mega skupi brandovi dopuštaju prodaju ovakvih proizvoda, ozbiljno, mene bi osobno bilo sram prodavati išta što na tako visokom mjestu ima mega jeftini, loš sastojak. I nisu Eve Lom jedini u toj priči - ista je stvar s npr. Armani puderima koje bojkotiram zbog alkohola na vrlo visokom mjestu u sastavu, koliko ih god htjela isprobati. Jednostavno neću iz principa. Ako kupim nešto skupo i luksuzno, želim da sastav reflektira i opravdava cijenu. Da ne spominjem preparativu većine pretežno "dekorativnih" high end brandova koji obećavaju brda i doline, a među prva tri mjesta u sastavu imaju alkohol, bilo da se radi o serumima ili kremama.

    OdgovoriIzbriši
  16. Nije me nikad ni privlačio. Valjda zato što volim i koristim drugačije proizvode za uklanjanje make upa. Pohvale za recenziju. Iskreno, jasno i razumljivo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne razumijem čemu ta luda cijena kada nije na 100% prirodnoj bazi! Ja se u zadnje vrijeme bavim mišlju mučkanja vlastitih kremica!

    OdgovoriIzbriši