OSVOJI AVON BIG&FALSE LASH MASKARU

Posted by Dear Skin at 17:42

Dragi svi, nedavno sam pisala o svojim ljetnim favoritima (klik na post) te spomenula maskaru koja me ovog ljeta osvojila. Avon je lansirao svoju prvu maskaru koja pruža efekt umjetnih trepavica - Big&False Lash Volume maskaru Bademasti oblik četkice je najpoželjniji oblik jer ravnomjerno obavija trepavice i u kutovima očiju i donje trepavice. Patentirana formula tisuće vlakana različitih veličina i oblika savršeno se nadopunjuje s trepavicama pružajući im izvanredan volumen i teksturu, poput umjetnih trepavica. Big&False Lash Volume maskara traje cijeli dan, bez grudica, mrvljenja ili razmazivanja.
Novu maskaru imala sam prilike isprobati ovog ljeta i zaista je zasluženo dospjela među moje favorite a recenziju možete pročitati u ovom postu. Cijena maskare je trenutno promotivna te iznosi 45 kn.

Avon Hrvatska odlučio je počastiti čak pet mojih čitateljica  Big&False Lash Volume maskarom.

Kako osvojiti nagradu?.


  •  u komentaru napišite zašto mislite da bi baš vi trebali osvojiti ovu maskaru
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) 
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do nedjelje 20.09.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati pet dobitnika Big&False Lash maskare koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Sretno svima!
Dobitnice maskare su: Daniela Šalinović, Ines Toma, Silvana Slavica, Madonna Ojurović Čačić i čitateljica pod nadimkom Vee. Molim podatke na mail u roku 48 sati :)

71 komentari:

  1. Trebala bih je osvojiti da napokon isprobam maskaru koja daje volumen trepavicama jer su moje skroz ravne :-p Inace, svako malo narucim nesto iz avona i zadovoljna sam isprobanim :-D Pratim te na fb Daniela Šalinović.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim da je ovo sjajna maskara, koliko se sjecam kako maskara izgleda na tvojim trepavicama meni je dovoljno da ju poželim, još kada k tome dodam i cijenu postaje must have. A sada zašto bi ju ja trebala dobiti? Hmm zato što sam tankotrepavac pa mi jedan ovakav "pushuplash" dobro dođe, i evo jednostavno maskara je zaista kvalitetan proizvod pa kako ga onda čovjek nebi poželio.

    FB Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi voljela isprobat maskaru,jer moji dečkići imaju trepavice ko umjetne,a ja se tak moram truditi srediti ih :-) pratim te kao mateja matejka

    OdgovoriIzbriši
  4. Željela bih je jer je kvalitetna a ja nenormalno trošim maskare jer bez maskare oči mi uopće ne dolaze do izražaja.Bilo bi super da jednu i dobijem
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  5. Zato što mi se trepavice ni ne vide kad nemam maskaru koliko su male, baš im stvarno treba volumena. ;) Pratim te putem FB: Ines Stanić

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam male oči i kratke trepavice.Zato mi je maskara neophodna,jednostavno ne mogu bez nje.
    Potrebna mi je jedna baš takva,koja će pomoći mojim,jedva vidljivim trepavicama,da malo zabljesnu i otvore pogled.
    Fb Irena Karabajić

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja bih trebala osvojiti ovu maskaru jer u svome životu još nisam naišla na maskaru koja bi ožibjela moje kratke i tanke trepavice.

    FB- Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  8. Probala sam sve Avon maskare, ali se nikad nisam usudila probati umjetne trepavice. Bilo bi super vidjeti kakav efekt pruža ova maskara :)

    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  9. ... jer već dugo, dugo tragam za "normalnom" maskarom od koje mi trepavice neće ostati sljepljene i koja će im dati volumen!
    Fb Petra Šnajder

    OdgovoriIzbriši
  10. Jer nažalost nisam te sreće da me priroda obdarila dugim i gustim trepavicama i maskara mi je zaista neophodna.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  11. Kupila sam avonovu big darling maskaru, ali me nije bas odusevila...malo je prevelika cetkicu..i zbog toga hitno trebam novu a ne bih htjela odustat od avona jer sam u vecini zadovoljna njihovim proizvodima...uvijek sam htjela malo gusce trepavice, nadam se da ova maskara to radi i da cu je osvojit i biti zadovoljna.
    Pratim: silvija ban oruči

    OdgovoriIzbriši
  12. nedavno sam kupila Essenceovu pa bi mi bio trošak još jednu kupovat,a i nešto dobiti ne bi bilo loše ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš bih ja trebala osvojiti ovu maskaru zato da ne moram ići na ugradnju trepavica. :P ;)
    Na Facebooku te pratim kao Adriana Nigović.

    OdgovoriIzbriši
  14. Smatram da bih baš ja trebala osvojiti maskaru jer sam baš nedavno uložila 100 kn u novu maskaru i shvatila da mi ne valja, tj. da ne zadovoljava moje kriterije, pa bi mi dobro došla neka nova. :D

    FB: Dunja Habulin

    OdgovoriIzbriši
  15. Treba doci k meni jer su mi trepavcice mini,moj sin ima dulje,i neki dan mi kolegica na poslu kaze da stavim maskaru nekad,a ja ju imam svakodnevno grrr.
    Fb Vlatka Inhof

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobra maskara je uvijek dobrodošla 😉

    OdgovoriIzbriši
  17. fb Danijela Saric
    Maskara je moj najdraži kozmetički proizvod i jedna nova je uvijek dobrodošla.

    OdgovoriIzbriši
  18. Uvijek mi je teško naći dobru i kvalitetnu maskaru, možda me baš ova bude oduševila.

    FB Ivana Vuksanić Vrhar

    OdgovoriIzbriši
  19. Zeelim ju zato sto si me zainteresirala svojim postom,nisam obracala neku paznju na nju dok nisam procitala dojmove. Nisam neki veliki makeup strucnjak ali ipak mogu jos reci da nisam pronasla maskaru da mogu reci da je to 'ta' :)
    Fb: Madonna Ojurović Čačić

    OdgovoriIzbriši
  20. Zašto baš ja?
    Zato da imam veeeelike uvijene trepkice da kad zatrepćem napravim lagani povjetarac i da istaknem svoje oči koje su ionako neobične boje.
    Ionako bez maskare ne izlazim iz kuće i prema njoj se odnosim kao prema biserima po onom principu-zadnje se stavlja a prvo skida.😊

    OdgovoriIzbriši
  21. Probala bi ovu maskaru jer takoder imam ravne trepavice u kombinaciji sa spustenim kapcima :/ Pa da vidim moze li i meni nesto napraviti :)
    Na fb- u Ivona Crnčić

    OdgovoriIzbriši
  22. Kao i ostale curke bas bi ja trebala takvu maskaru ;)
    Jer pojam umjetne trepavice mi zadaje glavobolju a s tom maskarom mi ne trebaju. Bas bi mi dobro dosla. Facebook: Leona Antunović

    OdgovoriIzbriši
  23. Moje plave oke čekaju neku brrrrr maskaru, izazivam te :) Vee

    OdgovoriIzbriši
  24. Jer nemam ni para ni maskaru😁😉😁 pratim te ovdje,vjerno..neki dan sam kupila byphasse tonik i spasila si me. Ana M

    OdgovoriIzbriši
  25. Jer mi treba nova, i zasto ne malo se igrat :) pozdrav, marta

    OdgovoriIzbriši
  26. Volim i koristim Avonove maskare, a efektu umjetnih trepavica ne može odoljeti niti jedna žena, koliko si napisala, nema mrvljenja, dugotrajan efekt, baš bi voljela zasjati kao diva, čini se super maskara. kristina španić

    OdgovoriIzbriši
  27. Zato što volim Avon i zato što mi baš treba maskara :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Zato što imam kratke i ravne trepavice i žudim za maskarom koja će ih naglasiti kako spada.
    Bloglovin: Ana Marjanović

    OdgovoriIzbriši
  29. Zato sto imam male obrve i oci..pa bibs maskarom okice se naglasile..i zato jer sam pri kraju s ovo maskaru..a ova maskara mi se dopada jako.....fb ikica ivana
    P.s imala sam problema s prijavom pa ako bude dvaput da znas

    OdgovoriIzbriši
  30. Isprobala sam dosta Avonovih maskara i sve su ok, neka više neka manje, tako da mislim da bi mi i ova bila dobra. Inaće imam dosta dobre trepavice, guste i duge ali problem je što su mi ravne. Željela bi probati ovu maskaru da imam uvinute trepavice i da mi otvori pogled.
    Pratim te pod imenom Jelena Janečić.

    OdgovoriIzbriši
  31. Htjela bih je osvojiti jer volim kako izgledaju umjetne trepavice, ali ih sama ne znam stavljati.
    FB: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  32. Voljela bih isprobati ovu maskaru, jer sam uvijek u potrazi za dobrom maskarom, a cula sam dosta pozitivnih komentara na Avonove maskare pa me i ova zanima, a i bio bi to lijep poklon za rodjendan koji mi je za 2 dana :D
    Pratim te kao Valentina Levar

    OdgovoriIzbriši
  33. Želim imati guste, lijepe i dugačke trepavice, i pogled prave seksi zavodnice. Zato želim osvojiti Avon maskaru.
    FB: Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  34. Voljela bih osvojiti ovu maskaru jer sam godinama koristila Avonove maskare. Sad već dugo nisam koristila maskaru, a dobro bi mi došla jer imam ravne trepavice:)
    Mea Horvat

    OdgovoriIzbriši
  35. Mislim da bi trebala ovu maskaru da još više zamahujem svojim trepkama, ;-)))
    FB: Đurđica Maslak

    OdgovoriIzbriši
  36. Zašto? Jer mi ricinusovo ulje ne pomaže. :/ Jako volim Avonove proizvode.

    OdgovoriIzbriši
  37. Avon Big&False Lash maskaru želi svaka žena,
    Kvalitetna i nezamjenjiva, moja je velika želja.
    Najpoznatija, najtraženija i najkvalitetnija maskara na svijetu,
    Kad bi moja postala, bila bih sretna kao ptica u letu.

    Avon Big&False Lash maskara dio je svakog savršenog make-upa,
    Stvara veće i gušće trepavice u samo nekoliko jednostavnih koraka.
    Za glamurozan izgled i zavodljive oči, pogled zapamćen i lijep
    Uz Avon Big&False Lash maskaru svaki muškarac ostat će od ljubavi slijep.

    Sve poznate dive Big&False Lash koriste prije svakog koncerta, bala,
    Voljela bih da i ja osjetim komadić tog glamura, tog sjaja!
    Objavu rezultata čekam s nadom i sa strepnjom
    Ispunite veliku želju običnoj ženi jednoj...

    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  38. I ja želim volumen i gušće trepavice! 😊

    OdgovoriIzbriši
  39. Mislim da bi trebala dobiti maskaru jer sam jedna sretna baka od 57 godina koja voli lijepo izgledati i šminka se svaki dan, jer su mi se trepavice prorijedile i teško nalazim maskaru koja mi odgovara i koja daje volumen mojim trepavicama, tako da bih rado isprobala ovu.
    Đurđica P

    OdgovoriIzbriši
  40. Mislim da bih ja trebala osvojiti ovu maskaru jer mi se ova maskara cini savrsena i htjela bih ju probati, a i svaka avonova maskara mi je bila super :)
    fb Antonija Božić

    OdgovoriIzbriši
  41. Mislim da bih ja trebala osvojiti ovu maskaru jer naprosto obožavam maskare i voljela bih i ovu isprobati!

    FB: Ivana Bubek

    OdgovoriIzbriši
  42. Ja bih voljela isprobati Big&False Lash Volume maskaru jer obožavam nositi umjetne trepavice općenito,a zanima me koliko dobro ih ova maskara imitira :)

    FB Valentina Brozinić

    OdgovoriIzbriši
  43. Nadam se da cu ja biti jedna od 5 sretnica kako bi i mene ova maskara osvojila, jer jos uvijek nisam pronasla idealnu maskaru za svoje trepavice. :)

    FB: Sara Deket

    OdgovoriIzbriši
  44. Sviđa mi se, voljela bih ju isprobati. Mislim da bi ova maskara učinila za moje oči baš ono što mi treba :)

    FB Lidija Folnegović

    OdgovoriIzbriši
  45. Željela bih isprobati Avon maskare jer nemam ni jednu njihovu a zvuci mi obecavajuce :)
    FB Lea Duvnjak.. pratim tvoje objave

    OdgovoriIzbriši
  46. Mislim da bih trebala osvojiti ovu maskaru jer mi se čini odlična.. Htjela bih ju isprobati da znam ponuduti svojim kupilicama... 😊

    OdgovoriIzbriši
  47. Mislim da bih trebala osvojiti ovu maskaru je mislim da je odlična u htjela bih ju isprobati da ju znam preporučiti svojim kupilicama... 😊 FB: Tamara Vlahinja

    OdgovoriIzbriši
  48. Maskara mi treba da me uvjeri da i ja mogu imati duge i guste trepavice! Do sad nije ni jedna uspijela :( fb ilda handanovic

    OdgovoriIzbriši
  49. smatram da bih ja trebala osvojiti ovu maskaru jer ju ne stignem naručiti iz razloga što moja Avon Lady šalje narudžbu 29.9., a ja imam svadbu 3.10. Možda mi random.org bude naklonjen :) nemam fb, nemoj zamjeriti ali ću te pratiti svojim blogom: http://nailsbebeautiful.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  50. Smatram da bih ja trebala osvojiti maskaru jer su moje trepavice očajne a također, za mjesec dana mi je dan iz snova, moje vjenčanje..taj dan želim sve savršeno pa tako i moje trepavice FB profil: Dragica Šarić i Fb stranica: Tajne malog ruža

    OdgovoriIzbriši
  51. Nikada nisam probala niti jednu Avonovu maskaru, nikad nisam nosila umjetne trepavice. Dobitak ove maskare bi bio dupli prvi put za mene i vjerujem da bi bila oduševljena!
    FB: Karmen Radovic

    OdgovoriIzbriši
  52. Voljela bih probati ovu maskaru jer jako volim vidjeti umjetne trepavice, a ne mogu ih nositi jer mi smetaju.

    OdgovoriIzbriši
  53. Zelim svojim kratkim svijetlim trepavicama podariti malo glamura. :-)
    Fb Sandra Skenderovic

    OdgovoriIzbriši
  54. Budući da sam na izmaku s maskarom koju trenutno koristim, dobro bi mi došla Avon Big&False Lash Volume maskara. Kao vjerni i zadovoljni kupac Avonovih proizvoda, vjerujem da me ni ova maskara neće razočarati jer Avon nudi samo najbolje! :)

    FB: Nikolina Vidović

    OdgovoriIzbriši
  55. Imam kratke trepavice i nosim dioptrijske naocale, pa bi htjela da mi trepavice izgledaju duze i punije, da mi oci zablistaju. Sanja Barić

    OdgovoriIzbriši
  56. uvijek sam slušala dobre stvari o Avonovoj dekorativi ,ali još ništa nisam probala pa bi mi ovo bila idealna prilika.FB Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  57. Marijana Šimić20. rujna 2015. u 21:08

    Zato što se još nisam upoznala sa ,,dotičnom,, za koju bih mogla reći ,,ti si ta ona prava moja saputnica do kraja života,,. Marijana Šimić

    OdgovoriIzbriši
  58. Imam "pospane" oci i jedino mi dugacke trepavice otvaraju oci. Ne volim da mi trepavice izgledaju umjetno i stvarno bi htjela probat ovu maskaru jer ju mnogi hvale :)
    Pratim te kao phoebee buffay

    OdgovoriIzbriši
  59. Obozavam avon maskare,sad koristim obicnu big maskaru i jako sam zadovoljna,ali puno zanima ova nova ,imam i prirodno velike trepavice ,pa sam znatizeljna sta bi tek bilo sa ovom maskarom😗

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim vas na fb Manda Zilic

      Izbriši
    2. Pratim vas na fb Manda Zilic

      Izbriši
  60. Imam svijetle, tanke, rijetke i kratke trepavice - sve ono što u biti ne trebaju biti ;-) Pratim kao malajasmina.

    OdgovoriIzbriši
  61. Smatram kako bih baš ja trebala osvojiti ovu maskaru pošto mi počinje fakultetska godina te bih svoje oči željela naglasiti i biti zamijećena.
    Pratim Vas kao Sandra Bubnjar.

    OdgovoriIzbriši
  62. Mislim da bi ja trebala osvojiti ovu maskaru radi toga sto imam male, kratke i rijetke trepavice... Da li moze biti gora kombinacija?! I smatram da bi ova maskara bila pun pogodak za moje "socijalne" trepavice...
    Pratim te na fb pod nazivom Tamara Maza Dedic

    OdgovoriIzbriši
  63. Ja mislim da bih je trebala osvojiti zbog toga što mi savršeno odgovara i zato što bez maskare ne idem nigdje.

    OdgovoriIzbriši
  64. Oću jaaaaa , nije feeeeer :D <3
    Deluje fantazija :)

    OdgovoriIzbriši