TOP PROIZVODI LJETO 2015.

Posted by Dear Skin at 21:53
Vjerojatno ste primjetili prateći ovaj blog da ne pišem o favoritima na mjesečnoj bazi jer smatram da ne mogu proglasiti nešto top proizvodom u samo mjesec dana osim ako se ne radi o dekorativi stoga volim ovakve postove pisati nakon određenog perioda kada shvatim za čime sam najviše posezala te što me posebno veselilo. Ljeto je bilo zaista pakleno i lagala bih kada bih rekla da sam koristila puno stvari jer nisam. Jednostavno radi presparnog vremena i znojenja nisam podnosila uobičajeno mazuckanje i šminkanje no krenimo redom:
Tuširanje je vjerujem bilo kod svih omiljena aktivnost a moram priznati da sam ovog ljeta isprobala veliki broj tuširalica i shvatila da sam definitivno bila zaljubljena u Aldo Vandini tuširalice a posebno u liniju Sensual. 
Osim Vandinija uživala sam u kokosastoj Nivei a što se tiče mazanja tijela, ljeti je kod mene kokos naročito poželjan pa je najdraži proizvod definitivno zauzeo TBS maslac za tijelo te A.Vandini balzam iz spomenute Sensual linije. 
Kada smo kod njege tijela, Braun Silk Epil 9 depilator o kojem sam pisala u ovom postu je definitivna zvijezda koja je pobijedila moje dlake u samo dva korištenja. Naravno, dlačice na pazuhu su posebna priča jer njih ne uklanjam ovim uređajem pa im je uslijedilo svakodnevno brijanje no na to sam već navikla, zbilja mi nije jasno da dlake rastu takvom brzinom ili mi je taj dojam samo ljeti. 
Znojenje uzrokuje neugodne mirise a moja majka mi odavno govori da moram nositi kvalitetne pamučne majice. Ovog ljeta nosila sam majicu brenda Podla Poodla pa čovjek bi rekao, majica ko majica ali vjerujte ova je čudo: nisam se da oprostite usmrdila cijeli dan. Iduće ljeto upotpuniti ću kolekciju sa barem još dva primjerka. 
Što se tiče njege kose, ovog ljeta sam koristila jedan odličan šampon brenda Emibo o kojem sam već pisala u ovom postu a uskoro slijedi detaljna recenzija. Od znojenja i kosa mi se jače masti no sa ovim šamponom je znala izdržati i do 4 dana bez ponovnog pranja.
Umjesto balzama koristila sam dva mlijeka za kosu i to Davines SU o kojem sam pisala u ovom postu te Phyto za kojeg tek pripremam recenziju. Kao što znate, moja kosa ne podnosi ulja osim kao pakung pa iz tog razloga su ovakvi lagani a učinkoviti proizvodi najbolji izbor za moju kosu. 
Lice je posebna priča i baš sam ga jako ugnjetavala ovog ljeta isprobavajući razne proizvode. Međutim, zadržala sam njegu na svega nekoliko proizvoda koji su bili dovoljno lagani na licu: Filorga perfect+ serum za lice (recenzija) za dan u kombinaciji sa Eucerin gel kremom (recenzija). U međuvremenu sam se obilno špricala termalnim vodama (klik) i Byphasse tonikom od ruže (recenzija). 


Čišćenje lica ljeti je najvažnija stvar jer se pore jako začepljuju pa u tom segmentu sam se borila pomoću Madara kemijskom maskom (recenzija). 

Što se tiče makeup-a jako malo sam se šmikala, opet iz razloga što se jako znojim u licu. U tom segmentu me je spasilo St.Tropez ulje za samotamnjenje (klik) jer mi je omogućilo lijepu boju tako da je koža izgledala svježe bez šminke a za jači efekt ponekad bih stavila omiljena dva bronzera ovog ljeta Avon (recenzija) i Catrice LE. 


U danima kada sam željela malo jače prekriti nedostatke i podočnjake najviše sam posezala za Uriage CC kremom (recenzija) dok kod očnog makeup-a koristila sam isključivo sjenila u sticku by Lancome (recenzija) i olovku Rouge Bunny Roug jer nisam htjela riskirati razmazivanje. U trenutnom Avonovom katalogu aktualna je nova maskara pod nazivom Big&False Lash, istu sam imala priliku isprobati prije lansiranja tako da je završila u mojim ljetnim favoritima a ne sumnjam da se nećemo družiti i kroz jesen.Recenziju možete pročitati u ovom postu. 


Na usnama sam najčešće koristila voćne balzame i to u okusu jagode i šlag by Chupa Chups (klik) iz razloga što ruževi nisu moji ljetni proozvodi jer ne volim osjećaj da se tope po torbici pa spremno čekaju jesen u hladnjaku.
Ljeto bez šljokica za mene nije moguće tako sam ovog ljeta obožavala Lush Shinny Shinny masažnu pločicu koju nisam recenzirala samo iz razloga što nisam uspjela uhvatiti prekrasne šljokice koje ostavlja na tijelu ali ako želite znati što su pravee šljoke obavezno isprobajte. Za suptiliniji sjaj na licu i tijelu najviše sam posezala za omiljenom Jane Iredale i njenim losionom (recenzija).



I to je to, ovo su bili moji najkorišteniji i najdraži proizvodi ovog ljeta. U sljedećem postu tipkam vam o proizvodima koji su me razočarali ovog ljeta a pišite mi bez čega se vi niste odvajali te imamo li kojeg favorita?

26 komentari:

  1. Marijana Šimić10. rujna 2015. u 22:21

    Hahahaha ,,da nije se usmrdila cijeli dan,, hahahaha baš me nasmija jooj. Neznam kako neko uopće može nositi ljeti odjeću,mislim majice od sintetike. Ja dobijam alrgiju na takve materijale, ali baš baš. A prokletinje od dlaka rastu li ga rastu ljeti tamo gdje ne treba ,moja boljka.. Strašna si Marta :-) :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi vjerovala draga Marijana koliko dobar pamuk znači. Jednostavno mi je nezamislivo nositi sintetiku, užas

      Izbriši
  2. Roseliane i chupa chups su i moji favoriti. Jedva čekam recenziju Phyto mlijeka za kosu :) A st.tropez ulje mi je i dalje na wish listi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo favorite :) Phyto ide uskoro :)

      Izbriši
  3. Imam isti problem ljeti kao i ti. Strašno se znojim, i lice i tijelo. Tako da sam skoro sve izbacila iz rutine. Mislim da sam svega dva tri puta koristila losion za tijelo. Eto, veseli me jesen sada i vraćanje mojih mackanja i tracanja. Inace, sviđa mi se tvoja postava proizvoda koje si koristila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da i mene, jedva čekam povratak na staro mackanje :D

      Izbriši
  4. Super proizvodi, majica mi se posebno svidja. Sto se tice ovog ljeta i mene, veselo je bilo, znojila sam se u licu duz ruba kose, stopala i ruke posebno, niz noge, po ledjima, pa ja sam dnevno bar 5 puta bila pod tusem, strasno nesto, ne zelim vise ovakvo ljeto ilo ako ce bit, moze, ali da budem na moru :-p Od make up-a samo maskaru i rumenilo, od ostalog dezodorans, ponekad dove losion i krcato tusiralica :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeto je bio pakao, tako da sam i ja sve svela na minimum. Najviše korišteni proizvodi su bili tuširalice :D

      Izbriši
  5. Koristila sam Green girl ulje za tijelo,TBS butter od manga,piling za tijelo isto od GG,LRP spf 30 fluid za lice,za kosu na plazi Keune ulje u spreju,Lrp lagani fluid za lice za noc,BB kremu locitane,rumenio Catrice,Maybeline ruz u olovci koraljne i fushia nijanse i isto takve lakove u tim nijansama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Green Girl ulje je naprosto preekrasno, obožavam njena ulja <3 i ostatak sam imala, sve prekrasni favoriti :)

      Izbriši
  6. Aldo Vandini takodje volim, ali onaj sa makadamijom i vanilom, jedan od omiljenih mirisa kad je nega tela u pitanju. za zimu buter a za leto losion. Takodje sam koristila i Eucerin gel kremu, odlicna je.
    Ovog leta se pre svega nisam odvajala od ulja za negu tela, sofi, nuxe, kokosovo nerafinisano... zatim uljanih seruma za lice ali samo u toku noci. obavezan redovan home made piling. sto se tice kose, za moju suvu kosu najbolja stvar bio je co wash.
    i ovog leta sam se konacno odviknula od aluminijumskih dezodoransa i presla na prirodne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je A.Vandini skoro sve linije super a vanilija/makadamija kupujem sada za zimu. Drago mi je da dijelimo Eucerinovu kremu, iduće ljeto je ponovno moja. Nisam čula za Co Wash, moram istražiti o čemu se radi :)

      Izbriši
    2. Pranje kose balzamom, nekim jako blagim, obavezno bez silikona, postupak isti kao i sa samponom. meni jako prija jer imam gustu i suvu kosu, nekome sa masnom mislim da ovaj metod ne bi odgovarao.

      Izbriši
  7. Obzirom na trudnocu moj favorit ovo ljeto je biobaza mlijeko za tusiranje i biobaza mlijeko za tijelo za trudnice i mame. Pred kraj ljeta sam se upoznala s byphasse proizvodima za lice tako da sam izbacila do tada koristenu ziaja micelarnu i yves rocjer hydra kremu za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna tim novim brendom, mene su ugodno iznenadili i čini se da ćemo se još dugo družiti :)

      Izbriši
  8. I ja jako volim Aldo Valdini Sensual.Super miriše i godi mojoj koži.
    Njega lica je bila minimalna,Eucerin Hialuron serum ujutro , nakon njega Eucerin Aqua porin light.Navečer samo navedeni serum.Za tijelo Nivea q10 mlijeko koje sam obogaćivala s malo bademovog ulja.
    Kosu sam stalno mazala arganovim uljem pa su moji blajhani pramenovi dosta dobro preživjeli more i sunce.
    Zaboravila sam Eucerin sp25 protiv alergijskih reakcija na sunce.Djelovala je odlično, nisam dobila nikakav osip.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin nikada ne podbaci barem što se tiče zaštite od sunca i drago mi je da dijelimo Sensual liniju baš sam ju onako štedljivo koristila :)

      Izbriši
  9. Aldo Vandini proizvodi imaju super njegu i miris :) ovo ljeto sam se više šminkala nego inače jer mi je bio gušt i na sreću proizvodi su izdržavali temperature, no za to je ipak najviše bio zaslužan šešir ;)
    zanima me gdje si nabavila šampon koji si pohvalila i po kojoj cijeni, te kakav je davines sun u usporedbi sa all-in-one mlijekom?
    hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon se može kupiti u nekim salonima ili preko njihovog fejsa. Ako si probala Davines all in one mlijeko onda bi ti se i ovo svidjelo, jako su slični s tim da ovo sadrži zaštitu od sunca.

      Izbriši
  10. Obožavam taj Nivea gel za tuširanje od kokosa <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Chupa Chups je i moj favorit, prefin je da ga se ne bi zavoljelo! :) Dr. Hauschka serum već dulje želim isprobati, ali nikako da uspijem nabaviti uzorak. Ja sam ovo ljeto jako voljela Nuxe ulje, Avene termalnu vodu i piling sapun s makom Sapunerije Rustika. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nuxe ulje je meni uljepšalo puno ljeta a planiram isprobati Rustika sapune, cula sam puno pohvala

      Izbriši
  12. Shimmy Shimmy sam kupila kad sam naletila na Lush-ov štand u Splitu i nisam mu mogla reći ne jer mi je dugo bio na popisu :D Koje predivne šljokice! Jest da ih ima posvuda, i po licu i odjeći i posteljini, ali isplati se :D TBS maslace obožavam odavno! Poodline majice su predivne, ali su mi malo skupe ipak.

    OdgovoriIzbriši
  13. O pa nije to uopšte malo proizvoda :) Taj Braun aparatić sam zapamtila još pre i ako mi crkne ovaj koji sada korstim definitivno ga kupujem, posebno mi je super što ima više nastavaka pa i onaj za brijanje. Poželela sam i to Davines mleko i Lancome senkolovke i to obe nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš mi je drago da ti se Shimmy Shimmy toliko svidio! <3

    OdgovoriIzbriši