CATRICE JESEN

Posted by Dear Skin at 15:24


Volim Catrice kozmetiku jer prati trendove i ponekad mi se čini da nisam još stigla pogledati novitete u drogerijama a već su pristigli novi. Jesen donosi nešto tamnije nijanse ali i nove uzbudljive kombinacije. Iako se držim nekih nijansi godinama ipak volim eksperimentirati i to je još jedan od razloga zašto volim Catrice: povoljna cijena, trendovi i solidna kvaliteta. 
Ove jeseni izabrala sam nekoliko komada za svoj jesenski look uz Catrice.
Prvi od njih je Deluxe trio sjenilo u nijansi 030 Rose Vintouch. Radi se o pečenim sjenilima u praktičnoj ambalaži i sedefastog finiša. Inače preferiram mat sjenila no jesen mi je nekako sivo doba i volim koristiti sjajne proizvode na cijelom licu. Pigmentacija je solidna, mogu se nadograđivati na kapku do željene pigmentacije a tekstura sjenila je svilenkasta i vrlo rastresita tako da se prilično mrve prilikom nanošenja. 



Nijanse su hladne, super izbor za plavooke ali i na smeđim očima poput mojih izgleda fantastično a kako sam se zasitila svojih uobičajenih nude i bež nijansi, moram vam priznati da mi baš odgovara ovakva kombinacija malo za promjenu. 
Cijena: 38,90 kn

Volim hibride njege, ruža i sjajila i takve proizvode najčešće koristim. Catrice je ove jeseni uveo u svoj asortiman Shine Appeal Fluid lipstick u čak 12 nijansi a moj odabir su nijanse 060 Marry Berry i 050 What-a-melon.
Nijansa 050 je bliža ljetu nego jeseni jer se radi o mješavini roze i koraljne boje. Prekrasno izgleda na svakom tenu, posebno ako ste još pod utjecajem ljetne preplanulosti.
Nijansa 060 je bliža jeseni nego ljeto te se radi o bobičastoj nijansi ne suviše tamnoj ili mračnoj. Na usnama izgleda tako voćno i sočno, vrlo ružičasto s primjesom ljubičaste. 
Volim obje nijanse i koristim ih naizmjence za dnevni look jer nisu jako pigmentirani, ne isušuju a lijepo ističu usne. 
Cijena tekućeg ruža iznosi 31,90 kn.


nijansa Marry Barry
Zadnji jesenski Catrice novitet koji je vjerujem odjeknuo na svim blogovima je lak u nijansi 94 It's A Very Berry Bash. Radi se o klasičnoj tamnocrvenoj i bogatoj nijansi. Vjerujem da svaka od nas ima sličnu nijansu među svojim favoritima jer ovakva nijansa je totalni must have jeseni i zime jer pristaje svim tonovima kože, izgleda elegantno a lako se kombinira uz ostatak skoro svakog look-a. 
Cijena 20,90 kn







S kojim nijansama vi započinjete jesen? Jeste li već probale neki jesenski Catrice novitet?




18 komentari:

  1. Obožavam ova ružosjajila, iako nisam fan sjajila, ali kako nisu ljepljiva na usnama, savršena su za svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam jesen pa tako i jesenske nijanse! A bome obožavam i Catrice! Lak je zaista divne boje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Neznam sta mi je ljepse:) i ja koristim ovakve nijanse lakova cijelu jesen &zimu.Must have

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj ruž-sjajilo ti savršeno stoji, a dižem prstić gore i za rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam se u zadnje vrijeme navukla na Catrice lakove, imaju divne nijanse. I ova je na popisu za kupnju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Senke mi se bas dopadaju, odlicno ti stoje. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sviđa mi se lak jako. krasna boja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fluid lipstic izgleda mocno. Svidjaju mi se nijanse koje si izabrala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjenila su prekrasna.Lak sam kupila i jako sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim Catrice, ali ovo nisu nijanse koje bi meni stajale, avaj...

    OdgovoriIzbriši
  11. Catrice je s ovim ruževima / sjajilima napravio odličan posao, a nijansa laka 94 It's A Very Berry Bash mi je predivna :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam tekuće ruževe, divni su. A i lakić je super. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjenila izgledaju fenomenalno...
    p.s. moram ti reci da mi je puno pomogao tvoj blog, tvoji savjeti, tnx :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršeno je , senke i ovaj ciklama ruž ajme padoh u nesvest :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Paletica je krasna!! Baš su lijepe boje, prave jesenske. A jesen obožavam!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Divna paleta, boje su super!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Lak mi je predivan, pravi jesenski :)

    OdgovoriIzbriši