GIORGIO ARMANI ECSTASY LACQUER NIJANSA 402

Posted by Dear Skin at 22:19

Usne su svakoj ženi u fokusu i znate onaj osjećaj kada stavite ruž za usne i odmah se osjećate bolje? Iako se mene najčešće može vidjeti s nude nijansama, odlučila sam malo promijeniti način šminkanja i unijeti neke nijanse koje sam do sada čuvala samo za neke specijalne trenutke. 
Giorgio Armani beauty je ove godine uveo novitet povodom petnaeste godišnjice pod nazivom ECSTASY LACQUER. 
Radi se o spoju sjajila, njege i dugotrajnog ruža jer je kreiran uz pomoć najnaprednije tehnologije tako da daje lagan osjećaj, hidratizira a istovremeno dugo traje na usnama.
Ambalaža je luksuzna i elegantna, vrlo čvrsta i kvalitetna što podrazumijeva da kroz otvor ne izlazi višak proizvoda što obično uzrokuje nered po toaletnim torbicama. Četkica je mekana i precizna te prati oblik usana. Naravno, sa ovakvim nijansama poput ove moje potrebno je malo vremena kako bi se nanijela savršeno. Ono što sam naučila od vizažistice koja mi je prvi puta nanosila ovaj proizvod je korištenje olovke koje inače preferiram jer lijepo definiraju usne i sprečavaju razlijevanje iznad ruba usana pa u tu svrhu mi savršeno odgovara GAB smooth silk olovka broj 1 koja je potpuno nude i ne utječe na boju ruža/sjajila. Vrlo je mekana, postojana i može se koristiti samostalno ako volite nude i prirodni izgled, naravno uz uvjet da su usne pripremljene i glatke

ECSTASY LACQUER u nijansi 402 je boja koja doslovno baca u ekstazu i ako ste mislili poput mene da su sve crvene nijanse slične onda ste se prevarili jer ne znam ni sama kako bih opisala ovu boju. Zapravo se radi o svijetloj,crvenoj nijansi s dosta narančastog u sebi i impresivne pigmentacije. Na usnama ima bogati sjajan finiš baš poput laka a ono što me iznenadilo je trajnost. Kada sam prvi puta probala ova sjajila na ruci odmah sam primjetila da su trajni jer sam jedva oprala sa ruke a što se tiče trajnosti na usnama možete biti bezbrižni cijeli dan (ili noć) bez straha da je nestao sa usana mada ovisi koliko jedete i pijete. Sviđa mi se formula koja nije ljepljiva i ne privlači moju kosu ako znate o čemu pričam :) a isto tako vrlo je hidratantan jer sadrži puno glicerina tako da odlično njeguje usne. Mislim da je radi toga savršen izbor za one s osjetljivim usnama jer nema straha od iritacija, isušivanja i uvlačenja u borice. 

GAB  ECSTASY LACQUER dolazi u sedam nijansi s lak efektom (N°201 leather,  N°400 four hundred,  N°401 red chrome,  N°402 red-to-go, N°501 uptown, N°505 crescendo, N°602 vertigo) i pet nijansi s bisernim finišem ( N°500 vintage, N°502 boudoir,   N°503 fatale,  N°506 maharajah, N°600 adrénaline) po cijeni od 259 kn u Douglas parfumerijama: TRG, ARENA CENTAR – ZAGREB.
Za kraj, evo kako nijansa 402 izgleda na meni :
Koja je vaša omiljena crvena nijansa i kako vam se sviđa ova posebna boja i formula? 

27 komentari:

  1. Nemam ništa od njih, ali ŽELIM SVE!!!! XDDDDDDDDDDD


    Uvijek ga nosi presavršeno ti stoji!!!! <3333333333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:) Moram priznati da nisam do sada preferirala takve nijanse ali ovu često nosim :)

      Izbriši
  2. Nisam baš ljubitelj crvenih ali kad baš moram :P nosim Essence Femme Fatale olovku za usne. Ova nijansa je baš lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih koristila samo za neke posebne prilike ali nekako sam promijenila način šminkanja pa oči samo maskaru i olovku a usne volim u zadnje vrijeme nešto intenzivnije.

      Izbriši
  3. Kupila sam na nedavnom sniženju nijanse 505 i 602 i savršene su. Ne skidaju se cijeli dan, ne isušuju ma divota! Lijepo ti stoji ova nijansa, trebala bi stalno nositi takve boje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, stvarno su posebni i jedva čekam da nabavim još koju nijansu. Hvala ti :)

      Izbriši
  4. aaaaa nijansa je super, volim crvene ruževe, jako, jaaako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu zamisliti kako ti prekrasno stoje uz kosu i put :)

      Izbriši
  5. Ja sam prvi ruz sa efektom laka imala od ives saint laurent-aPredivan je i ovaj samo sto meni jako smeta jer se ljepi kosa po usnama pa stavim obican ruz.Al da je extra,je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj znam taj osjećaj: raspuštena kosa, vjetar i sjajilo :D

      Izbriši
  6. Postovana Martina, kakva krasna boja. Bas crvena. Medjutim jos lepsi je tvoj ten, koza ti blista. Sta koristis? Bozanstveno.
    Saljem ti big kissssss.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra Ana, moj ten je trenutno rezultat nečega o čemu ću uskoro pisati.
      Kiss

      Izbriši
  7. Odlično ti stoji!
    Može li se kupiti samo u Zagrebu ili u svim Douglas parfumerijama ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, G.Armani je samo u dvije Douglas (Trg bana Jelačiča i Arena centar)

      Izbriši
  8. Predivna je boja... podsjeća me na L'Orealov Jullianne's red iz kolekcije Privee, samo što je taj ruž mat.
    Definitivno nijansa kad želiš biti primjećen :)

    Andrea G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, boja s kojom nema šanse ostati neprimjećen. Pogledat ću i taj Lorealov ruž :)

      Izbriši
  9. Armani mi je tiha patnja i ne znam trebam li reći da mi je žao ili ipak drago što mi nije toliko dostupan :D
    Dopadaju mi se i olovka i ovo fascinantno sjajilo/ruž *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, razumijem te potpuno meni je toliko toga na WL :D

      Izbriši
  10. Ja sam olovke za usne počela koristiti tek kad sam počela češće nositi crveni ruž, puno ga je lakše nanijeti uz olovku a i dulje traje na usnama. Već dugo mi je naj Mac Russian Red. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno, olovka je obavezna posebno ispod crvenog ruža a inače ih preferiram u šminkanju.

      Izbriši
  11. Auuuuu ženo, maco, mrnjau, predivan je šalji ga oma :D <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično ti stoji i nosi uvijek ovaj ruž! prelijepa si <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Nema šanse da prođeš neprimećeno sa ovakvom nijansom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Općenito nisam baš ljubitelj ruževa niti sjajila. Moje su usne u 97% čiste, :-)), mislim ništa osim labela na njima. A ako i stavim ruž, samo u nekim extra prilikama, onda su to nude nijanse. Aliiii, meni je jako lijepo vidjeti na drugima ruž, pogotovo kad to nekome jako dobro stoji. Eto, moram priznati da tebi savršeno dobro stoji i svakako nosi češće!!

    OdgovoriIzbriši