KEUNE SATIN OIL LINIJA: ŠAMPON I MASKA

Posted by Dear Skin at 12:06

Dobri stari Keune, brend za kojeg znam vjerojatno koliko i za sebe. Nakon ljeta i mora vjerojatno se svima događa da je kosa isušena, bez sjaja, elastičnosti pa čak ako ste kosu jako pazili i mazili ovog ljeta.
Keune Satin Oil linija namjenjena je suhoj, oštećenoj i dehidriranoj kosi a riječ je o o bogatoj mješavini luksuznih ulja nove generacije koja ne samo da kosi daju sjaj izvana, nego je hrane i njeguju iznutra. Keune Care Line Satin Oil linija sadrži šampon, regenerator i dva posebna tretmana – jedan za tanku i normalnu kosu, a drugi za neukrotivu. Satin Oil linija sadrži prirodna ulja marakuje i badema te monoi, jangu i ulje sjemenki papaje, koji transformiraju suhu i beživotnu kosu u sjajnu i mekanu poput svile. 
Moja kosa je tanka, bez volumena i života te vrlo dehidrirana posebno nakon ljeta i od bojanja zato volim jednom tjedno koristiti pakunge i maske za dodatnu njegu. 
Šampon dolazi u prepoznatljivoj okrugloj Keune bočici i količini od 250 ml. Miris je blag dok je tekstura prilično rijetka što olakšava upotrebu pa ne morate bjesomučno ispirati s kose. Pjeni se bogato posebno prilikom drugog šamponiranja pa iako skeptična radi sastava ulja Maracuje, slatkog badema,Manoi i Yangu ovaj šampon ne otežava kosu i koliko god je blag, vrlo temeljito čisti s tim da napominjem da ja ne koristim styling proizvode za kosu te je kod mene u pitanju klasična nečistoća nakupljena tijekom dana te sebum vlasišta koji se prilično brzo stvara. Miris je ugodan i dugo se zadržava na kosi tako da ga možete osjetiti s vlasi dobar dio dana. Ono što se meni svidjelo je da vrhovi kose nisu onako neugodno drvenasti kao iza pranja drugim šamponima te se lako raščešljavaju čak i bez upotrebe dodatne njege. Mislim da je ovaj šampon super izbor za jako suhu kosu, te kosu koja je prilično tretirana kemijskim i ostalim tretmanima a manje kod masne kose. 
SASTAV: 

CIJENA 59,90 kn (250 ml)
Satin oil tretman je intenzivna maska također bazirana na uljima marakuje, slatkog badema, monoi i jangu. Dugo godina sam koristila Keune srebrnu masku koju sam vam spominjala ovdje i moram priznati da sam bila pomalo skeptična oko ove iz razloga što moja kosa je prilično tanka pa joj svaka prehranjiva maska zamasti kosu i stvori još manji volumen. 
Koristi se 1-2 puta tjedno nanoseći na oprane i mokre vrhove te se ostavi djelovati 3 minute i potom ispire. Prvi puta sam ju koristila prema uputstvu a potom skratila vrijeme djelovanja na minutu-dvije iz razloga što je jako koncentrirana te za moju kosu napravi svoj posao već za duplo kraće vrijeme. Tekstura joj je kremasta a miris predivan poput šampona. Ono što radi mojim vrhovima je pravo čudo, upravo poput njene starije srebrne sestre: rapidno omekšava i zaglađuje, daje predivan sjaj kosi a nakon sušenja, kosa je lepršava, meka i mirisna. U slučaju jako guste, suhe i oštećene kose predlažem da ju koristite 3-5 minuta a kod svih ostalih zaista je potrebno puno kraće vrijeme djelovanja. Predivan tretman, sa odličnim sastavom prepunim biljnim uljima a manje nisam ni očekivala od Keune s tim da će mi zaista dugo trajati jer koristim jednom tjedno i to u količini jedne čajne žlice. U ostalim danima pranja kose koristim jedno mlijeko za kosu drugog proizvođača u kombinaciji s ovim šamponom ali ozbiljno razmišljam o kupovini istog iz ove linije obzirom da se maska ne smije koristiti prilikom svakog pranja. 
CIJENA: 109,90 kn (200 ml)
SASTAV: 


Keune i ovog puta nije razočarao i ozbiljno mislim da je ova linija fantastičan omjer cijene i kvalitete te odlična linija za sve koji imaju problema sa suhom i neposlušnom kosom.

Keune Satin oil linija dostupna je u drogerijama, Keune trgovinama te web shop-u.
*PR PROIZVOD

Imate li problema s suhom kosom nakon ljeta?  Koji je Vaš najdraži Keune proizvod?

12 komentari:

  1. Probala masku i sada uzela kremu..mada nisam bas primjetila da imaju ulja..nez od argana ili avokada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj sastav, prepuna je ulja što ne znači da mora ostavljati mastan trag na kosi.

      Izbriši
  2. Trenutno koristim Keune keratin šampon, a ovaj planiram uzeti nakon njega, također i masku :) Keune ima divne proizvode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se,probat ću i tu keratin liniju kada dođe na red :)

      Izbriši
  3. Baš sam slabo eksperimentisala sa Keune proizvodima, svega sam nekoliko probala i to toliko davno da se ni ne sećam kakvi su tačni bili. Proizvodi zvuče kao pogodni i za moju kosu, ali sada sam u fazi isprobavanja Kerastase proizvoda tako da ću im dati poštenu šansu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se ova linija svidjela jer je baš namjenjena tvojoj kosi.

      Izbriši
  4. Jako volim Keune proizvode za kosu,posebno onu liniju za obojenu kosu.Trenutno sam na Kerastase proizvodima s kojima sam zadovoljna,ali ja volim minjati proizvode pa cemo malo rotirati..Jedino sta su im boje za kosu ocajne i strasno isusuju tu su podbacili :( pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da boje za kosu nisam nikada probala. Uglavnom sam koristila maske i šampone i neke styling proizvode koji su još uvijek nenadmašni.

      Izbriši
  5. Sastav sampona mi se ne dopada, ima prejak cistac za cesto pranje kose a ima i silikon koji po meni nikako ne ide u sampon.
    Sastav maske mi sse mnogo vise svidja, probala bih je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je maska najviše oduševila. Bojala sam da će biti preteška za moju kosu ali ispalo je da skroz super.

      Izbriši
  6. I ja kažem, dobri stari Keune!! Nisam već jako dugo koristila ništa njihovo. Jednostavno ili zaboravim ili uvijek posegnem za nečim drugačijim, jer ponuda je na tržištu velika pa tko bi to sve pohvatao, :-)). Ali, obožavala sam Keune proizvode. Moram se sjetiti drugi puta kupiti nešto njihovo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Keune proizvodi su mi super, koriste ih u frizerskom u kojem se šišam :) žuta maska iz "obične" crne linije mi je odlična, često si kupim malu vrećicu. Morat ću obavezno isprobati ovu masku, sastav mi se jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši