IBX TRETMAN ZA ZDRAVLJE NOKTIJU

Posted by Dear Skin at 21:02
Obožavam lakove za nokte i manikure i mogu se pohvaliti velikim brojem raznih lakova, rašpica, lakova za učvršćivanje, proizvodima za njegu i sličnim stvarima koje obećavaju lijepe nokte. 
Međutim, želja je jedno a stvarnost drugo: moji nokti su živa koma :/ Naime, prirodno su tanki, krhki, brzo pucaju, na vrhovima se listaju pa koliko ih ja njegovala, na kraju završe skraćivanjem. 
"Čudesni"vrlo popularni  lakovi koji učvršćuju nokte koji sadrže formaldehid ne želim koristiti iz razloga što mogu izazvati alergije i izazivaju nadraženost kože i dišnih puteva a kako je to kod jedne čitateljice završilo možete pročitati ovdje
U Hrvatsku je nedavno stigao poznati svjetski sistem IBX koji pomaže prirodni rast noktiju tako što jača tanke, ekstremno elastične nokte, potiče rast i sprečava ljuštenje. 
Radi se o tretmanu koji se izvodi u salonima za nokte i to je nešto što nema veze sa kućnim proizvodima jer za njegovo nanošenje je potrebna oprema i stručnost. 
IBX tretman izvodi se na način da kozmetičarka nanosi nekoliko slojeva IBX preparata koji se potom zapečaćuje u LED lampi i cijeli postupak traje oko 20 minuta. 
PO ČEMU JE IBX POSEBAN? Mnogi preparati djeluju samo na površinu nokta dok se ovakvim postupkom prodire u sam nokat pomoću topline kako bi hranjivi sastojci ostali u noktu. Sastojci sistema su avokadovo i jojobino ulje i zapravo se radi o sistemu monomera čije se molekule povezuju jedne s drugima čim prodru unutar ploče nokta. Više o IBX-u možete pogledati u ovom videu.
prije tretmana
poslije tretmana
MOJ DOJAM:  IBX tretman je nešto što se najviše preporučuje kod nošenja trajnog laka pa kako sam jedno vrijeme kontinuirano koristila trajne lakove znam koliko isti mogu isušiti nokte i pridonijeti ljuštenju i pucanju a posebno kada se sjetim agresivnih acetona kojima se uklanja trajni lak. Moji nokti su kako sam napisala slabi sami od sebe i zato sam IBX sistem isprobala bez obzira što ne konzumiram trenutno trajne lakove. Rezultat nakon tretmana nije toliko vidljiv okom jer ovo nije nešto što će vam podariti sjajne i nove nokte već je nešto što se tiče unutarnje hidratacije i zdravlja noktiju. Koliko je tretmana potrebno, ovisi o stanju noktiju pa tako na primjer kod jako oštećenih i lomljivih noktiju, tretman se radi jednom tjedno dok se nokti ne oporave i ova faza je najčešća nakon uklanjanja umjetnih noktiju. Ukoliko vam nokti sporo rastu, tretman je potreban jednom u dva tjedna dok za održavanje lijepih i zdravih noktiju dovoljno je svaka tri tjedna. 
Što se tiče kućne njege, IBX nudi Dadi'Oil ulje, koje obožavaju profesionalci diljem svijeta a kreirao je Jim Nordstrom, poznati stručnjak na području njege i uljepšavanja noktiju. Nedavno je upravo ovo ulje osvojilo prestižnu nagradu Nails Magazina kao najbolje ulje za njegu noktiju. 

Dadi'Oil  je uljni tretman koji se nanosi na cijeli nokat i kožicu oko nokta dva puta dnevno i spoj je certificiranih organskih sastojaka: ekstra djevičansko maslinovo ulje, ulje avokada, jojobe i vitamin E. 
Iako uljni, ovaj tretman se brzo upija u nokat i kožu tako da nemate brige sa masnim prstićima nakon nekih deset minuta. Miris je prekrasan a učinak divan, odmah nakon deset dana primjetila sam da su nokti divno nahranjeni i sjajni i sa veseljem mogu napisati da je ovo najbolje ulje za nokte koje sam ikada imala a najveći razlog je njegovo brzo upijanje i prodiranje u nokat.
Dolazi u dvije veličine 15 ml (105 kn) i 3,75 ml (29 kn) a moguće ga je kupiti preko distributera porukom na ovoj stranici.
Cijena IBX tretmana iznosi 40 kn a na ovom linku možete pročitati popis salona te pratiti IBX Hrvatska na Facebook mreži. 

Kako vam se sviđa ovaj sistem? Pazite li na zdravlje svojih noktiju?

19 komentari:

  1. Dadi oil je savšen, kupila ga ljetos u inozemstvu i drago mi je da se može nabaviti i kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je, najbolje mi je kako se upija i miris :))

      Izbriši
  2. šteta sto je dostupno samo u salonima, mislim da bi ja to mogla i sama kod kuće uz lampu za gelirane nokte

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bi ali postoji protokol stavljanja

      Izbriši
  3. Nisam dosad čula ni za brend ni za tretman, ali zvuči kao nešto šta bi bilo potrebno i mojim jadnim noktima, listaju se užasno, doduše nisam ni ja baš za primer po ponašanju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi bilo potrebno svima jer radi agresivnih sredstava za čišćenje, lakova i dehidracije sve češće imamo lošu kvalitetu nokta

      Izbriši
  4. S vremena na vreme koristim Evelinove učvršćivače, mada ne svakodnevno, jer se pokazalo da onog trenutka kada ih šrestanem koristiti nokti postaju očajno slabi i brzo se polome. Ovako jednom do dva puta nanesem Diamond hard, samostalno ili kao podlogu za lak. Kremice za ruke i nokte su obavezne svakodnevno. Maskice od ulja nekoliko puta nedeljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene nažalost od Evelina bole nokti tako da sam odustala od sličnih stvari pa vječito tražim nešto efikasno s boljim sastavom.

      Izbriši
  5. Vrlo zaniljivo.Koristim Evelinove učvršćivače ali bez nekih vidljivih rezultata.Ovo ću svakako isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni Eveline nikako nije odgovarao, jako su me boljeli nokti od njega.

      Izbriši
  6. Ovo ulje bi mi baš trebalo jer od kada sam rodila baš su mi nokti i kožica okolo bezveze, a inače sam uvijek imala jake i lijepe :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno je trudnoća i hormoni djelovali na nokte pa je sad vrijeme da ih dodatno njeguješ.

      Izbriši
  7. Bas se vidi efekat! Nemam problem s noktima, srecom, ali odlican post za sve devojke koje imaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si prava sretnica i uvijek sam zavidjela žanama sa prirodno kvalitetnim noktima :) Hvala :)

      Izbriši
  8. Kao da vidim svoje nokte - isti su! Nokti od papira -prava manikirska nocna mora-listanje zapocne jos pre no sto duzina dosegne jagodicu. A i sredstva sa foemaldehidom, (ja sam sklona da ga ponekad upoitrebim) ne smeju na nokte duze od 3 sedmice. Bas cu da proverim ima li ih u Makedoniji i ko radi sa njima. Hvala za info:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sestro po noktima :)) Nažalost, moji su baš koma a izbjegavam gel i formaldehid jer mi od toga postano još gori. Svakako ih možeš pitati na fejsu za informaciju za tvoju zemlju :)

      Izbriši
  9. Dakle gledam tovje nokte vidim moje, ponesto pomogne al na kratke staze pa jovo nanovo sve, jer ruke su mi u vodi po 15 sati maltene, ovo bi mi baš leglo , moji se listaju, lome, pucaju i kad malo narastu savijaju se kolko su meki :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uhhh, moji su nokti katastrofa! Mislim ne po izgledu, čak sama ploča nokta izgleda okej, nego su užasno tanki, užasno pucaju i lome se. A ja općenito nemam naviku lakirati nokte na rukama u boje jer imam široku ploču nokta i nikako mi to nije to. A i nisam naviknuta na boje na rukama, pa ako i isprobavam, to izgleda kao da si muškarcu nalakirala nokte. Koristim mliječene ili nude nijanse kada lakiram nokte. A ovo ulje mi se čini totalno okej po tvom opisu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kao da sam ja pisala o svojim noktima koliko su mi loši ... Probat ću ulje svakako ... I mene od evelinovih peču nogti,vrištim kad nalakiram ...

    OdgovoriIzbriši