OSVOJI LIP SMACKER DAROVE ZA SVOJE PRINCEZE

Posted by Dear Skin at 18:53
Kako sam najavila na svom Facebook profilu, ususret Sv.Nikoli Lip Smacker Hrvatska vas daruje sa dva preslatka poklon paketa. 
Prva nagrada je preslatki Frozen dječji ruksak koji sadrži sve za kosu u omiljenim likovima. Isti ovakav set možete pronaći u Dm trgovinama po cijeni od 89,90 kn 
Druga nagrada je okrugla Disney Frozen kutija u kojoj se nalaze tri Lip Smacker balzama za usne sa omiljenim likovima a istu možete kupiti u Dm-u po cijeni od 49,90 kn.

Kako osvojiti nagradu?.

  •  u komentaru ispod ovog posta opišite zašto baš vi trebate osvojiti ovu nagradu.
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) te lajk na Lip Smacker Hrvatska ako već niste.
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do subote 05.12.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati dva dobitnika Lip Smacker poklon paketa koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Sretno svima!
Dobitnice Lip Smacker poklon paketa su Sanja Bilić i Ana Lukač Somun a dodatne dobitnice su Ivana Stavljević, Ema BusyBusy, Marija Štrkalj i Maja Vostrel Slaviček. Molim podatke na mail u roku 48 sati. 

42 komentari:

  1. Želim osvojiti ovu nagradu za svoji nećakinju Paolu. Ona je moja najdivnija princeza i najdraža brbljava pametnica koja će se silno obradovati poklonu. :)
    Fb: Helena Mijatović

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja četverogodišnja kćer obožava Frozen. Svakodnevno pjeva 'Let it go', oblači Elsinu haljinu, a u Frozen kolekciji joj nedostaju baš ove stvarčice. :)
    Fb: Ana Lukač Somun

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim osvojiti nagradu za moje nećakinje, koje obožavaju Frozen :)

    FB Lidija Folnegović

    OdgovoriIzbriši
  4. Malena djevojčica govori iz mene da želi ovaj set, jako jako :)
    FB: Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  5. fb Danijela Saric Jedna djevojčica bi se jako obradovala ovoj divnoj nagradici jer je prava mala šminkerica .

    OdgovoriIzbriši
  6. Za moju curku kuci :) Imam ih 3, ali dvije su jos male pa ce ovoj najstarijoj koja je krenula u igraonicu bas super doci :) Obozava se sredivati :) Jako bi je obradovalo ☺
    Fb: Ljubica Hošnjak

    OdgovoriIzbriši
  7. Želim osvojiti ovo za moje cure Gabi i Belu koje se obožavaju igrati Ane i Else. Dan im ne prođe bez crtića na dvd-u i pjesme Let it go. A ja kao prava mama crtić već znam recitirati i jednako uživam u toj njihovoj maloj ledenoj bajci. FB: Suzana Štrk

    OdgovoriIzbriši
  8. Za malu curicu u meni ;)

    Pratim pod imenom Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  9. Zato jer znam da će djevojčica, za koju želim da dobije nagradu, ju podijeliti sa svojim prijateljicama i usrećiti još malih srdašca:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nagrada bi bila za curicu od prijateljice koja obozava anu,elzu i olafa.
    Fb:ana rak

    OdgovoriIzbriši
  11. A sto reci....moja djevojcica jednostavno obozava Frozen,sve mora biti Frozen, a ove super nagrade bi odlicno upotpunile njezinu Frozen kolekciju.

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram priznati koristim Lip Smacker ali nisam toliko velik fan Frozena kao moja mala susjeda. Čim me vidjela kako ga vadim iz torbe otrčala je u kuću i donesla mi cijelu kolekciju. Pa se vratila po plišance, narukvice i naljepnice. Olaf joj je najdraži. Malena me osvojila svojim ponosnim predstavljanjem svake pojedine stvari i željela bih je razveseliti i dodati još ponešto među njezino najveće blago.

    FB - Tamara Franjević

    OdgovoriIzbriši
  13. Da je moguće postaviti sliku, ne bi trebala niti slova napisati. Ovako, moram. Kćer (5 g) je jedan od najvećih obožavatelja Else, imamo Elsa gaće, potkošulje, čarape, majice, tajice, hlače, pidžame, šal, kapu, rukavice, tenisice, čizme, ruksak, posteljinu, špangice, gumice za kosu, dječju šminku, a od igračaka poprilično impresivan arsenal. I usprkos svega toga, svaka nova stvar na kojoj je Elsa je baca u trans.
    FB - Ema BusyBusy

    OdgovoriIzbriši
  14. Želim osvojiti nagradu za moju princezu koja obožava Frozen, sada je fazi nakita, lakiranja noktića i šminkanja tako da bi je ovaj poklo jakooo obradavao za Sv. Nikolu, a ima i rođendan, tako dazaslužujemo nagradu ( kao i svi ostali koji sudjelu :) ) Sanja Prenković

    OdgovoriIzbriši
  15. Fb Irena Hajtok
    Želim obradovati jednu malu princezicu koja obožava sve u vezi Frozena i svaki put mi ponosno pokaže što ima novoga .E ovo bi bilo baš pravo iznenađenje .

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelim ga osvojiti za svoju nećakinju Emu(3) i njezino" Ja sam ti sad princeza znas?!" I zato jer zivi u drugom gradu i nemogu je vidjet svaki dan,a bas mi dolazi za Sv. Nikolu nakon dosta vremena :)
    FB: Helena Jero

    OdgovoriIzbriši
  17. Moje kćeri blizanke obožavaju Frozen i vole se uređivati i šminkati pa bi ovo bilo idealno za njih.
    FB:Melanija Burazin Starčević

    OdgovoriIzbriši
  18. Za moju kći Ivu, malu šminkericu, koja voli sve što ina veze sa Frozen.
    Tihana Raguž.

    OdgovoriIzbriši
  19. za moju malenu Marinu koja obožava frozen, imamo plišanu Annu i Elsu i barbike koje smo uspjeli naci jako jeftino,jer inače su jako skupe.Najsretnija bi bila kada bi dobila ovaj ruksak jer ima kosu do struka i jako voli kad joj napravim riblju kost.
    FB:Maja V Slaviček

    OdgovoriIzbriši
  20. Moja mala je luda za Frozenom i stalno kupujemo sve što ima veze sa likovima. Voljela bih da ima nešto od ovih nagrada u svojoj kolekciji.
    Pratim te preko BL Sanja Bilić

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja volim Frozen,a moja curka ih obožava :)
    FB- Goranka Hajdin Pribanić

    OdgovoriIzbriši
  22. za jednu slatku curicu;))
    fejs ivana kuna

    OdgovoriIzbriši
  23. Poklonila bi ovo svojoj unučici koja me kada dođe kod mene jako uveseljava svojim osmjehom
    Stranica na facebooku je Ana Vostrel

    OdgovoriIzbriši
  24. Treba mi ova nagrada za jednu curicu koja obožava Frozen.
    FB: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  25. Želim osvojiti nagradu za moju necakinju Dusicu koja obožava šminku,a ima tek 4 godine.
    Ivana Dragovic

    OdgovoriIzbriši
  26. Joooj, tako sladunjavo!! Lagala bih kad bi rekla da ne želim ova labelca. Ali oko mene su sami dečki, nećak, piljun, njegov brat i ostali fakinčići, a curkice su mi još premale. Tako da znam da bi se neka djevojčica ovome puno više obradovala nego ja. Pa nek curice uživaju i budu vesele!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Želim jednu od ove dvije nagrade za svoju jedinu nećaku (ostali su nećaci) koja je jednostavno zaluđena sa Frozen, Elsom i Annom, a i sama se zove Ana. Nedavno je imala rođendan i za iznenađenje dobila i Frozen tortu. Kad bi ovaj poklon dobila za blagdane njenoj sreći ne bi bilo kraja.

    FB: Danijela Ale Ra Zagar

    OdgovoriIzbriši
  28. moja djevojčica danas slavi veliki 6. rođendan i tema rođendana naravno bila je iz Frozena,elsina haljinica,baloni na olafa,pjesmice iz crtiće,mama je pekla toru u oblike else i izazvala opće oduševljenje i sjaj u očima koji vrijedi svakog truda ...frozemanija traje dugo i stalno je na vrhuncu ...mislim da nema uopće potrebe da vam govorim kako bi bila oduševljena jer je to ono što svaka frozenica želi kad to znate i sami ali moram vam reći jedno ...za neke ljude se vrijedi otopiti...

    OdgovoriIzbriši
  29. Ovo igram za svoju necakinju. Obozava sve sta je Frozen, opcinjena je s Elsom. Ovo bi bio moj Bozicni poklon za nju :).
    FB : Ivanka Sabadin Ferencak

    OdgovoriIzbriši
  30. Voljela bi osvojiti Lip smacker set - moja mlađa kćer (2,5) jako voli labela i stalno se ljuti na mene jer joj u dućanu ne želim kupiti još jedan Lip smacker na Frozen - već smo dva izgubili (hoda po kući s po jednim labellom u svakoj ruci, a često ide s njima i spavati, a gubi ih u vrtiću).
    Starija pak voli kutijice :)
    tako da bi ovaj poklon kod nas došao u prave ručice. Usput bi usnice bile manje crvene :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Voljela bi osvojiti nagradu za svoju unučicu koja obožava Frozen. Izabrala bi paketć br 1. Naime već smo par puta šetale i ona bi svaki put zastala kod igračaka Frozen. Kako su sad ovi nadolazeći blagdani sigurno bi se jako razveselila ovim poklonom. Naime ja sam bez posla pa ju čuvam i stalno joj radim frizurice, a kako sma bez primanja ne mogu joj priuštiti i zbog toga se svaki put jako rastužim.

    FB. Katica Putanec

    OdgovoriIzbriši
  32. Ajme, med medeni! <3 Voljela bih ga pokloniti svom prvašiću kao nagradu za sve smajliće koje je dobila u 1. polugodištu :))

    OdgovoriIzbriši
  33. Voljela bi osvojiti ovu nagradu za svoju dvogodišnju rođakinju koja obožava Frozen. Crtić je pogledala xy puta,a navukla je i mene :) Voli sve što ima veze s Elsom, Anom i Olafom i sigurna sam da bi bila presretana ovim poklonom :D
    FB: Ivana Ezgeta

    OdgovoriIzbriši
  34. Želim osvojiti ovu nagradu za svoju nečakinu koja obožava Frozen.

    FB: Ivana Vuksanić Vrhar

    OdgovoriIzbriši
  35. Da barem ja osvojim..za jednu divnu curicu koja je mene darivala toliko puta :*

    FB:Marija Ujević

    OdgovoriIzbriši
  36. Želim osvojiti ovu super nagradu za moju malu kumicu Tenu :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Želim osvojiti Frozen paket za svoju seku.. ona fb pratim pod imenom Sara Vučković

    OdgovoriIzbriši
  38. Želim ovaj set jer sam dijete u duši koje obožava Frozen.
    FB:Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  39. Ovaj set želim osvojiti za jednu prekrasnu djevojčicu koja obožava Frozen i sve što je u vezi sa tim crtićem. Nadam se da ću je obradovati ovim predivnim poklonom!
    Facebook: Mirjana Mikuš

    OdgovoriIzbriši
  40. Želim osvojiti Frozen paket za moje tri djevojčice koje obožavaju ovaj crtić,od najstarije do najmlađe.
    FB : Gordana Tkalčević Jurkin

    OdgovoriIzbriši
  41. I ja imam jednu slatku djevojčicu koja voli šminku i Frozen .Prava je mala princeza sa prekrasnim osmijehom.
    Voljela bih ju obradovati!
    Fb: Irena Karabajić

    OdgovoriIzbriši