TESTER PRVI HRVATSKI BEAUTY BOX NA PRETPLATU

Posted by Dear Skin at 23:36
Pratite li beauty svijet onda ste barem jednom čuli o pošasti zvanoj beauty box koja je preplavila mnoge države a od nedavno je i Hrvatska dobila svoj prvi beauty box na pretplatu. Princip je sljedeći: na stranici Tester.Hr se registrirate, ispunjavate anketu pomoću koje se formira vaš beauty box prema individualnim potrebama, uplatite 100 kn i čekate svoju kutiju koja bi trebala biti iznenađenje. Sličan princip Lookfantastic beauty boxu o kojem sam pisala u ovom postu samo za razliku od ostalih kutija, kod Testera se ispunjava anketa kako bi sadržaj bio što pogođeniji vama i vašim potrebama. 
Kada sam dobila ponudu od našeg prvog beauty box-a da recenziram sadržaj moram priznati da sam pomislila da će biti prilično lak zadatak i sa nestrpljenjem sam čekala svoj personalizirani box. 
Inspiracija za kutiju u studenom je Audrey Hepburn i njezina kultna "little black dress" koju je nosila u filmu "Breakfast at Tiffany's". 
Organizacija oko dostave je savršeno organizirana te vas dostavna služba kontaktira nekoliko puta prije nego dostavi paket na adresu a kada je isti stigao jako sam se ugodno iznenadila kvalitetnim pakiranjem i samom kutijom koja je elegantna i lijepa i sigurno će poslužiti za mnoge druge namjene. 
A sada sadržaj kutije:
-Nivea Volume care sprej (lak) i pjena za kosu u mini izdanjima od 50 ml. Ja osobno ne koristim styling proizvode za kosu ali moja polovica koristi tako da će ova dva malca pronaći vlasnika .
-Amika Perk Up šampon za suho pranje kose  mini izdanje od 21,3 g. Amika je brend kojeg nisam nikada probala tako da se veselim isprobati barem nešto a osobno posežem za šamponima za suho pranje s vremena na vrijeme tako da će biti dobro iskorišten.
-Avene set za čišćenje lica ( Micelarni losion 50 ml, Blago mlijeko za čišćenje 25 ml i Blagi losion 25ml) spada pod jedan proizvod tako da ako mislite da je radi toga moja kutija bogatija od vaše koja nema ovaj set onda znate u čemu je kvaka. Isto tako, ovaj set se nalazio u kutijama korisnika koji su anketi naveli da imaju osjetljivu kožu. Avene proizvode sam imala više puta tako da znam koliko su blagotvorni prema osjetljivoj koži i dobro će doći za neka putovanja.
-Neoviderm emulzija za kožu , tester od 5 ml je proizvod koji sam imala te njegovu recenziju možete pročitati ovdje.
-ROC Pro-ccorect fluid protiv bora tester od 3 ml je proizvod koji sam također imala i recenziju napisala u ovom postu. 
-Novexpert piling za lice i Repulp maska testeri od čega je svaki jastučić od 2 ml. Piling sa C vitaminom sam također imala i recenziju napisala ovdje  dok sam i Repulp masku potrošila čak dva komada.
-Essence tekući ruž (nijansa 02 beauty secret)  je jedini Full-size proizvod u mojoj kutiji i sviđa mi se nijansa ovog tekućeg ruža jer je "moja" boja i često će se naći u mojoj makeup rutini. 
ZAKLJUČAK: Kao što ste primjetili iz mojih opisa, za mene beauty box nije bio preveliko iznenađenje jer sam većinu proizvoda imala i koristila te sam dobro upoznata s djelovanjima tako da bih ja osobno vjerojatno bila razočarana sadržajem da sam platila ovu kutiju no uzmite u obzir da u Hrvatskoj postoji mali broj brendova i proizvoda a da nisam imala doticaja sa njima tako da u tom smislu nisam baš relevantna. S druge strane, malo sam više očekivala glede količine odnosno da se nađe pokoji travel size a ne isključivo tester i ono što bi meni puno više značilo su probe makeup proizvoda i parfema a posebno pudera sa kojima vodim borbu. U svakom slučaju, na stranu moja razmaženost i veliko iskustvo u preparativi mislim da možemo biti sretni da se i kod nas pokrenuo ovakav projekt i da nemaju svi mogućnost doći do željenog testera (što zbog manjih gradova, što zbog škrtih teta u ljekarnama) tako da su ovakve kutije više nego korisne prije odluke o kupovini full size proizvoda. Isto tako moram uputiti čestitke Testeru na puno uloženog truda u organizaciji dostave, dizajna kutija i inspiracije kao i brendovima koji su prepoznali ovaj projekt a vjerujem da će se i ostali pridružiti kako bi kutije bile što bogatije i korisnije nama u vječitoj potrazi za HG proizvodima.
*PR PROIZVOD


Jeste li podlegle pošasti beauty boxova? Kako ste zadovoljne dobivenim?

11 komentari:

  1. Ja sam se jako razveselila kad sam čula da napokon ima beauty box kod nas i naravno odmah ga naručila.
    Kod mene u boxu su bili ti proizvodi od Nivee za kosu, Amika šamponić, Roc fluid, Neoviderm emulzija, Novexpert maska i piling, Alpstories mlijeko za tijelo i full size proizvod Apivita balzam za usne.
    Baš zbog toga što su stavili anketu i rekli da će se po njoj ravnati, sam malo žalosna. Nisam zakvačila da želim proizvode za kosu, a poslali su mi tri. Nisam zakvačila ni ruževe, ali srećom pa tu nisu pogriješili pa mi to nisu poslali. Njih ne koristim. Ne ubrajam tu razne balzame i labela jer su sasvim druga priča i njih baš volim. A primjerice, označila sam da imam osjetljivu kožu pa su mi mogli poslat Avene set umjesto proizvoda za kosu.
    Meni su ovakve kutije fora i zanimljive, ali mi se iskreno ne plaća testere od 2, 3, 5ml. To je ful bezveze. Nemam ništa protiv travel size proizvoda, to mi je okej, jer na kraju krajeva ni ne očekujem da ću za te novce dobiti u boxu ne znam ni ja koji full size proizvod.
    Mene je ova sama ideja oduševila, drago mi je da je napokon kod nas i želim Tester.hr-u da zaživi kako treba u punom smislu i da kutija bude svaki puta sve bolja.
    Pohvaljujem taj dio oko javljanja na SMS, mail kao i samu dostavu, a i lijepu kutiju i pakiranje, mašnica i te stvarčice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pakiranje je stvarno lijepo, kaj je :) Jako mi je drago što se unutra našlo proizvoda koje nisam još isprobala, samo da, za poštenu probu treba više od malog testera. Ali bit će bolje, uvjerena sam u to :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pakovanje predivnO! mIsljenja s bas podeljena tako da ne mogu nista da kazem..SIgurno ce biti bolje s obzirom da je tek novi projekat u pitanju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Previše sam proizvoda isprobala da bi me ovakav koncept mogao zainteresovati, ali mi se čini da je ova kutija lepo odabrana i svakako je jedna od najboljih koje sam videla na ovim prostorima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam kupila ali kao sta sam vec rekla i vec me svi poznaju po tome da mi se ne svidja niti pjena niti lak za kosu Nivea jer ne koristim.Inace kupujem sve od Nivee osim ta dva proizvoda.

    Ideja vrhunska.Sve drugo je pohvalno.

    Claudia.Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  6. Iz Tester boxa najbolja mi je bila Novaexpert repulp maska i nju sigurno uskoro kupujem. Ostalo... ne znam, li-la sam, no ja padam na pakiranja pa ću im dati još jednu šansu - no ako opet bude lak i pjena za kosu (valjda jedina dva kozmetička proizvoda koja ne koristim), odustajem. A zaista će mi biti žao odustati jer želim podržati poduzetnički duh - ali opet, moj novčanik comes first :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam zainteresirana. Kao sto je napomenuto, za konacan dojam treba puno više od testera. A i faktor iznenađenja me nimalo ne privlači...Inače, volim Novexpert i koristim njihov C piling vec dugo. I neki dan sam se pocastila s njihovim C-boosterom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da je koncept Beauty Box stigao u Hrvatsku i svakako podržavam ovaj projekat.
    Što se cijene i sadržaja kutije tiče, tu sam razočarana (ja nisam dobila svoju kutiju, nego govorim na osnovu onoga što sam vidjela da su moje blogokolegice dobile!).
    Travel size pakiranja, ispunjavanje ankete koja se ne uvažava....mislim da to i nije baš profesionalno odrađeno. Za 100kn u hrvatskoj se može kupiti dosta drogerijskih proizvoda.
    Kao usporedbu bih navela Lookfantastic Beauty Box gdje sam za uplaćenih 150kn dobila proizvode u vrijednosti od 600kn

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi ovo deluje lepo za razliku od jednog našeg glam boxa koji sam bila sebi naručila i razočarala se jako, ovo obećava :)

    OdgovoriIzbriši
  10. u Hrvatskoj postoji jako mali broj brendova? Ne bih se baš složila...
    Pozz, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je napisano u kontekstu mog mišljenja o boxu: u Hrvatskoj postoji mali broj brendova koje ja nisam osobno probala stoga me ni sadržaj nije oduševio.

      Izbriši