THE BODY SHOP CHRISTMAS 2015 KOLEKCIJA

Posted by Dear Skin at 00:25
The Body Shop u daljnjem tekstu TBS je brend kojeg nema kod nas ali ne znači da nije vrlo popularan kod nas. Nedavno sam na moje veliko iznenađenje dobila paket s već kultnom Hemp Hand protector kremom za ruke o kojoj sam pisala u ovom postu i novitetima TBS-a a osoba koja je poslala itekako zna moj ukus pa danas želim sa vama podijeliti ove divote.
Frosted Plum je posebno izdanje za tijelo ususret Božiću 2015.-te i limitirano je stoga ako putujete ovih dana gdje je TBS dostupan obavezno bacite pogled na ovu kolekciju. Nama najbliža trgovina je mislim u Austriji a saznala sam da ih možete pronaći u duty free shopovima i online trgovinama.
Da se vratim na ovu kolekciju koja sadrži više proizvoda a u mojem paketu se nalazilo sljedeće:
TBS maslaci za tijelo su jako popularni i sama sam probala više vrsta. Po čemu su posebni tako? Tekstura im je gusta, balzamasta a istovremeno se tako brzo upija u kožu da niste primorani sjediti gologuzi u kupaoni više desetaka minuta čekajući da se upije kako biste se počeli oblačiti. No brzo upijanje im nije jedina vrlina, poznati su po tome što izuzetno dobro njeguju a ovisno o mirisu, neki se dugo zadržavaju na koži. Sukladno pošasti zvanoj TBS body butter, i u Frosted Plum liniji pronašao se odgovarajući primjerak koji dolazi u dvije veličine: 200 ml i 50 ml. Teksturu i karakteristike sam vam opisala a što se tiče mirisa, radi se o sofisticiranom voćno-cvjetnom mirisu u kojem definitivno dominira šljiva ali prožeta cvijećem poput magnolije i božura. Slatkast miris koji ne podsjeća na kolače već je vrlo elegantan i rekla bih svečan, baš kako TBS zamišlja svečane trenutke Božića.
Christmas 2015-Frosted Plum Shimmer Mist je po mom mišljenju zvijezda kolekcije. Prekrasna bočica od debelog stakla u kojoj se nalazi 100 ml mirisne vodice prožete srebrnim česticama pa kada bočicu protresete dogodi se prava čarolija :) Ovaj mist koristi se kada se želi osvježiti kožu tijela tijekom dana, idealno za osobe koje ne vole parfeme i jake mirise a ostavlja na koži trag srebrne prašine koja suptilno svjetluca. 
Veliki bonbon na slici je zapravo poklon paketić Frosted Plum kolekcije a unutar njega nalazi se preslatki mini sapun u obliku srca te mini losion za tijelo koji je također shimmerast te na koži ostavlja suptilan srebrni sjaj uz slatkasti miris zrele šljive i božura.

 Ono što je mene najviše oduševilo a znate i sami koliko volim sjajne i svjetlucave stvari je The Sparkler Golden Glimmer odnosno All Over zlatni puder. 
Pakiranje podsjeća na starinske parfeme sa velikom crnom pumpicom kojom se aplicira prah ali meni puno elegantnije i sofisticiranije. Pravi ukras na toaletnom stoliću i iskreno, ovakav proizvod sam zaista dugo željela imati. 
Prah je vrlo fino mljeven a otvor pumpice izrađen tako da ne možete pretjerati sa nanošenjem, barem ne jednim pritiskom pumpice. Nanosi se doslovno gdje želite: na kosu, lice, usne, tijelo i jedino treba paziti da ne uđe u oko a ono što dobivate ovim proizvodom je prekrasan zlatni, svjetlucavi sjaj gdje god zamislite. Nažalost, pravu ljepotu svjetlucavih čestica je teško uslikati, pa moram napomenuti da se ovaj svilenkasti i baršunasti puder potpuno stopi s kožom, sjajne čestice koje su na početku vrlo uočljive, nakon deset minuta postaju suptilne iako i dalje prilično vidljive i ne možete proći neprimjetno.
TBS Sparkler Golden Glimmer daje svjetlucavi, topli izgled poput kraljice večeri i definitivno nije proizvod koji se koristi svaki dan već u svečanim trenucima, proslavama i posljednjem mjesecu u godini koji je pred nama a ja ga se neću odreći niti jednog dana prosinca kada su sve šljokice ovog svijeta dozvoljene. I još jedan važan detalj: ovaj prah miriši na vaniliju, pa što mogu poželjeti više? Zlatni sjaj+vanilija jednako je prosinac :)

Kako vam se svidjela TBS blagdanska kolekcija? Koje proizvode ste vi pripremili za svečane trenutke?

12 komentari:

  1. Pomirišala sam ovaj maslac neki dan i zaista je sjajan ali mi je nekako 19€ bilo previše za dati. Ranije sam svaki izlet u Graz začinila jednim njihovim buterom ali sve mi je teže toliko para odvojiti za nešto što samo fino miriši, a puno je parabena. Ruku na srce..TBS zaista nije prirodna kozmetika kakvima se vole predstavljati. Ali da najfinije miriši tijelo od njihovih mazalica-miriši.
    Sad radije kupim shea butter od NOW koji košta cca 7$ koji nema miris i ne upija se tako sjajno ali bar je prirodna mazalica i ne tako skupa.
    U svakom slučaju..diiivan poklon si dobila i pomalo ti zavidim na njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. TBS svakako nije potpuno prirodna kozmetika i vrlo slicna prica glede toga mnogim brendovima (Loccitane, Lerbolario itd) pa tko zeli potpuno prirodnu kozmetiku treba traziti nesto drugo. Ja sam imala dosta TBS proizvoda a zahvaljujuci prijateljici i ove stvari iz posta i nigdje nisam vidjela parabene. Hvala ti :)

      Izbriši
    2. Sto se tice parabena istina ima ih u nekim kremicama za koje jos nisu nasli prikladnu zamjenu. Ali radi se na tome da ih totalno izbace 😊 Love TBS 💓💓💓

      Izbriši
  2. Ijao, pa to svetluca! :D Automatski mi se sviđa, nema dalje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooooj njuškala sam ovaj balzam u prolazu, predivno miriše, nisam imala snage isprobavat teksturu jer sam znala da ću patit previše. Ovdje su TBS na svakom koraku i isprobat ću ih kad tad. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu, divno sve izgleda! Posebno mi se sviđa zlatni puder. Bočica mu je krasna!! A ja nisam još ništa od TBS isprobala, možda nekom prilikom kad budem negdje vani pa kupim :-)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno! Pakovanja su preslatkaaa! STvarno bih volela sve da isprobam :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve je predivno i opet žalim što nam TBS nije u blizini. Zlatni puder mi je vrh :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne stvari si dobila! Na moju veliku žalost, još nisam imala niti jedan TBS proizvod

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, meni bi bilo žao to uopće trošiti, kako dobro izgleda! Pogotovo ovaj zlatni puder, koji izgleda tako prekrasno i damski ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Body Shop maslace obožavam već od prije, ali se zaboravim namazati, a imam ih čak 3 u kolekciji :P Ovaj prah sa starinskom pumpicom je mrak, ne bih se bunila da mi se stvori na stolu.

    OdgovoriIzbriši