BLAGDANSKO DARIVANJE: OSVOJI SAFARI MAKE-UP SET

Posted by Dear Skin at 19:52

Kako sam najavila na svom Facebook profilu, ususret blagdanima u suradnji sa svojim beauty partnerom Aurora kozmetika, darujem vas daruje sa tri elegantne i korisne palete u kojima ćete pronaći apsolutno sve kako biste ovih blagdana zabljesnule :)




Svaka paleta sadrži 25 nijansi sjenila, 4 sjenila za uređivanje obrva ili smokey eyes, 4 nijanse rumenila, dvije nijanse pudera, 2 nijanse bronzera i 8 nijansi ruževa u modernim bojama i prilagođeno za svaki način i stil šminkanja. 
 Safari make-up setovi su limitirani a trenutno ih možete pronaći set u DM trgovinama po cijeni od 129,90 kn 

Kako osvojiti nagradu?.

  •  u komentaru ispod ovog posta opišite zašto baš vi trebate osvojiti ovu nagradu.
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno).
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do srijede 23.12.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati tri dobitnika Safari Make-up palete koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Dobitnice Safari paleta su Marija Junišec, Ivana Pulinov i Željka. Molim podatke na mail :)

72 komentari:

  1. FB: Jasmina Sukalić

    Sve na jednom mjestu čini mi se idealnim za savršeni make up. Jesam li rekla da mi je za nepunih mjesec dana rođendan? :) Pa da zablistam u slijedećoj godini.

    OdgovoriIzbriši
  2. FB: Martina Krzemiński
    Mislim da ja trebam osvojiti ovu paletu jer volim make-up, ali još uvijek nemam nikakvu pravu paletu, većinom se šminkam u smeđo-crno-sivo-bijelim kombinacijama, a htjela bi malo eksperimentirati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wooow ovo je jedna jako lijepa nagrada! Zašto baš ja? Pa ne znam koliko bi moj odgovor bio dobar ali sviđa mi se što je to sve jako lijepo upakirano u taj set koji se može nositi u torbi bez rasipanja proizvoda, a to se naravno zna dogodit kad se nosi šminka pojedinačno :D A i odlično je što su svi proizvodi odmah na dohvat ruke. Jako mi se sviđaju boje svega i eto voljela bi osvojiti ovaj set. :)

    Pratim na facebooku pod imenom Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  4. FB Marija Petrović Rašić

    Oduvijek sam htjela imati paletu u kojoj je sve na jednome mjestu (a nikada nisam).
    Imati paletu uz sebe u torbici kada nesto ustreba za popraviti, ponijeti na put sve u jednom komadu ili slicno... a ne nositi sto sitnica.
    Fascinirana sam ovdje i izborom boja.
    Ovdje je na jednom mjestu doslovno sve sto treba.

    OdgovoriIzbriši
  5. FB SAnja Prenković

    Želim ovu nagradu jer kao ženi nijak mi nije dosta kozmetike!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, napokon bi mi sve bilo na jednom mjestu! Obozavam se sminkati a sa svakom novom paleticom i stvarcicom za sminkanje mom suprugu izadju nove sijede kose jer se prostor u nasoj kupaonici tapidno smanjuje. Ovako bi mogla malo rascististi police u kupaonici i imati 90% potrebnog za make up u jednoj paletici! Jesam li spomenula da OBOZAVAM PALETE????

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova paleta je doslovno sve što meni treba. Odlično izgleda, sve je na jednom mjestu- pregledno.... Mislim da nitko, ali stvarno nitko ne bi bio sretniji od mene, da postanem vlasnica ove palete.

    OdgovoriIzbriši
  8. FB Vila Vretenac

    Nakon dvije godine ne šminkanja (trudnoća..porođaj)mislim da je vrijeme za ponovno aktiviranje,a ovaj set bi dobro došao (jer ono sad zaostajem sa preparatima večinom su to baby preparati)

    OdgovoriIzbriši
  9. FB: Mirna Jurlina
    Zato sto obozavam ovako slatko upakirane stvarcice �� :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim osvojiti ovu nagradu jer volim palete i šminkanje a ova paleta je ispunjenje snova svake žene. Ispunite mi snove!
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  11. Ivana Spajić Gudelj15. prosinca 2015. u 20:34

    FB Ivana Spajić Gudelj
    Osoba sam koje se svaki dan šminka pogotovo sad sa 39g dvoje djece i neispavanosti ne bi ni poštaru otvorila bez šminke.Čovjek ne moze vjerovat koliko je domišljat kad se mora nasminkati sa bebom u ruci i to kompletninu šminku za 5min.
    Lijepo bi bilo imati sve ovajo na jednom mjestu da ne moram u brzini kopati i traziti gdje mi je koje sjenilo ha ha ha.....

    OdgovoriIzbriši
  12. FB:Marija Pupić-Bakrač
    Malo je reći da obožavam make up,a ova paleta mi je preslatka. Znam da bih se zabavila šminkajući sa njom.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdrav
    Sad bi trebala napisati zasto bas ja...jako bi me obradovalo da dobijem pa mozda zbog toga sto vjerno pratim vas blog i sto kupujem sve po vasoj preporuci,i zbog niceg nisam pozalila...zbog toga imam velikog povjerenja u vas...
    Nina Peric B

    OdgovoriIzbriši
  14. FB Marija Ujević

    Iako se ne šminkam baš redovito jer sam lijena,kad vidim ove divotice sklona sam obećati da ću se popraviti :) Stvarno bi došle ko naručene!

    OdgovoriIzbriši
  15. FB Ivana Colak

    Bok! Ja sam Ivana, studentica Medicine iz Vukovara :-) Jako bih zeljela osvojiti ovaj makeup set kako bih mogla poucena dosadasnjim makeup iskustvom zabljesnuti za ove blagdane i barem se na kratko maknuti od bolnickog bljedila,iz monotonije ucenja i vjezbi bez sminke i sarenila. Zeljela bih i ovaj Bozic dokazati da su i znanstvenice i medicinarke spretne u sminkanju i spremne zabljesnuti na novogodisnjoj veceri u neprepoznatljivom izdanju :-)
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Bila bih presretna da je osvojim jer, kao i većina žena, obožavam ovakve paletice i uživam u šminkanju. Savršena je, sadrži sve potrebno na jednom mjestu i usrećila bi me do neba!
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  17. Bok!
    Ja sam Ivana, studentica medicine i velika ljubiteljica ljepote i mode. Buduci da sam svakodnevno okruzena bolnickim bljedilom i monotonijom bijelih kuta, nenasminkanih ozbiljnih lica i svezanih repova, mislim da je nuzno da na novogodisnjoj veceri zasjam osmjehom i predivnim "do it yourself" makeupom ukrasenim licem. Vrijeme je da znanstvenice pokazu da osim medicine, mogu biti i lijepe i spretne sa sminkom, a kako bih to dokazala moram imati i paletu boja koje ce dati dodatan razlog za topli blagdanski osmijeh.
    Lijep pozdrav,
    Ivana :)

    OdgovoriIzbriši
  18. FB Martina Štic
    Moje klaunice (kćerke od 10.i 8.g) obožavaju šminkanje tako da su mi većinu kozmetičkih proizvoda uništile..sad koristim samo olovku za oči,malo pudera i maskaru jer to mi je preostalo..ovaj poklon bio bi idealan da se bar jednom mogu urediti kao normalna žena.

    OdgovoriIzbriši
  19. FB Katarina Lucić
    Mojoj sreći ne bi bilo kraja kad bih ju osvojila, jer sam srednjoškolka koja nema dovoljan džeparac za kupnju šminke.

    OdgovoriIzbriši
  20. FB Nataša Mrkonjić

    Zašto bih ja paletu
    Pitali me na blog internetu
    Odgovor im spremno dajem
    Bez riječi ne ostajem

    Imam jednu prijateljicu
    Nataša se kao i ja zove
    Strpali bi nas u ludnicu
    Koliko volimo palete i boje nove

    Sjenilo sim, sjenilo tam
    Biramo svaki dan
    Nekad kao da nas je sam Picasso slik'o
    Pa se smijemo da nas ne vidi ni'ko

    A sada se Božić sprema
    Vrijeme topline, ljubavi, "bez problema",
    Zato bih poklonila Nataši jedan set
    Da se može šminkati unedogled!

    OdgovoriIzbriši
  21. Zašto baš ja? Jer bih se razveselila kao malo dijete da ju osvojim, a to mi je potrebno ovih božićnih dana kad sam daleko od kuće.
    Bloglovin: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  22. Hmm...prvo ne znam da li treba razlog za ovako divnu paleticu bilo kojoj djevojci/ženi 😁😁 šalu na stranu, zašto baš ja, pa nikakve poseban osim da obogatim svoju make up kolekciju, a posto je vrijeme blagdana poklona nikad na odmet 😆
    Blog pratim pod imenom Maslak Nisada

    OdgovoriIzbriši
  23. Zato što se volim šminkati, a nemam puno kozmetike pa je uvijek ista šminka na korištenju. Stoga bih voljela dobiti ovako jednu divnu paleticu koja ima sve što mi treba za nov i lijep make up, uz to preslatko je pakiranje.
    Držim si palčeve da dobijem :)
    FB: Matea Sršić

    OdgovoriIzbriši
  24. Paleta je prekrasna izvana, a kad se otvori još i više. Sadrži stvarno sve što mi treba od šminke, boje su predivne. Ovo je poklon koji svaka žena želi ispod bora. Pa eto, i ja ga želim.
    Hoćeš li biti pomoćnica Djeda Mraza pa mi ga proslijediti?
    FB: Danijela Ale Ra Zagar

    OdgovoriIzbriši
  25. FB Mateja Matejka
    Želim :-)

    OdgovoriIzbriši
  26. FB: Ivana Perić - Peša
    Bila bih jako sretna da ovo osvojim, ne da upotpunim make-up kolekciju nego da ju počnem stvarati,jer trenutno nemam ni jedno sjenilo (da nije tužno bilo bi smiješno)...

    OdgovoriIzbriši
  27. Ovu paletu zelim osvojiti za svoju šeficu koja mi je ujedno postala i najbolja prijateljica. Ima 27 godina, a tek se pocela sminkati nedavno jer sam je ja navukla pricanjem o sminki, blogericama, novim tehnikama sminkanja i sl. A mene su blogerice navukle i stalno mi raste wish lista onog sto zelim. :D No ona je prakticki tek u pocetcima i smatram da bi joj ova paleta bila odlican pocetak (Za razliku od mojih pocetaka prije 10 godina). Bila bih sretna kad bih joj mogla pokazati kako se nanosi sto i gdje i da ne nosi stalno jedino mono sjenilo koje ima. Kistove sam joj vec kupila, a s ovom bih paletom pokrila sve ostalo :) Rodjendan joj je taman oko Bozica pa bi joj paleta bila za rodjendan, a kistovi dodatak tome. Nitko sretniji od mene kad bih mogla vidjeti njen izraz lica dok otvara poklon :)) (kao ja danas kad sam cula da Aura stize kod nas hehe) Ipak je ona naj sefica ikad <3
    Maja Toncinic

    OdgovoriIzbriši
  28. Idealno za mene jer je sve na jednom mjestu,
    tako da ujutro kad žirim na posao ne trebam tražiti svu potrebnu šminku.
    FB Valerija Novakovic

    OdgovoriIzbriši
  29. FB - Ivana Hićo Batinović
    Palete su zaista prelijepe, ali ne bih ih zadržala za sebe, već bih ih poklonila svojoj cimerici (ujedno i Vašoj vjernoj pratiteljici) koja je ovisna o njima. Police su joj prepune različitih paleta sjenila, a i dalje ih priželjkuje još. Nisam znala ni da toliko nijansi zapravo postoji dok ih nisam sve vidjela na jednom mjestu! Nisam imala novca da joj za prošli rođendan kupim poklon. Dan danas mi je krivo zbog toga jer je ona mene za moj rođendan baš ugodno iznenadila i jako usrećila. Baš se potrudila da poklon bude baš po mojim željama i potrebama, a da ne govorim koliko misli na mene i kad nisu specijalne prilike u pitanju. Zaslužila je poklon koji bi joj nadoknadio i prošli rođendan i Božić i idući rođendan, kao i svaki dan kad ima strpljenja i brige za mene. Međutim, sudeći po stanju mog studentskog budžeta, to će biti moguće jedino uz Vašu pomoć :)

    OdgovoriIzbriši
  30. FB - Jelena Janečić
    Super mi je ova paleta, ima sve nužno što treba za make up. Već neko vrijeme tražim takvu paletu a ova je super jer ima i animal print koji obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja sam mama šestero djece, staristi od 7 do 22 godine. Uglavnom su njihove potrebe ispred mojih. Tako će biti i ovog Božića ukoliko me Vi ne obradujete i darujete ovom prekrasnom Make up paletom. Na facebooku Vas pratim, Marica Škarica.

    OdgovoriIzbriši
  32. Voljela bih osvojiti Safari paletu jer padam na ovakve leopard uzorke a boje su toliko nosive da bi bila svaki dan u upotrebi.
    BL: Marija Junišec

    OdgovoriIzbriši
  33. FB: Ines Kristić

    Ja bih htjela ovu paletu jer bih ju poklonila svojoj mlađoj sestri. Moja seka Tea obožava šminku i svu kozmetiku. Prati sve žive blogerice u Hrvatskoj i u svijetu. Svaki put kad ju dođem posjetiti ona gleda na youtubeu tutoriale i slično. Što drugo reći nego make up freak, opsjednuta je ! :) Znam da bi ju ova paleta jako razveselila, a možda i potakla da pokrene svoj blog ili da počne profesionalno šminkati. Moja sestra je zakon! Pomozite mi da ju usrećim :)

    OdgovoriIzbriši
  34. FB: Iva Magritte

    Ovu paletu bih željela zato što sam početnica u šminjkanju, a ovo bi bio idealan poklon za mene jer na jednom mjestu sadrži sve što je potrebno za kreiranje najdivnijih look-ova. Kako sam studentica, uz limitirani buđet, moram pomno birati proizvode koje kupujem, a s ovime bi dobila priliku eksperimentirati sa različitim nijansama, i u različitim kombinacijama. :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Fb: Marijana Šimić .Ova paleta je idealna za svaku istinsku šminkericu. Sve na jednom mjestu ,stvarno savršeno a ne onako kad se šminkam više se umorim tražeći gdje mi je šta,a ja stalno nešto gubim tako da ,idelna je za mene, :)

    OdgovoriIzbriši
  36. FB Dajana Jaklin
    Zašto baš ja? Mama sam dvoje male djece koja obožava dekorativnu kozmetiku. Kraj njih teško dođu na red moje male radosti, a u ovo blagdansko vrijeme bilo bi divno da i mene posjeti Djed Božićnjak!

    OdgovoriIzbriši
  37. Fb : Marija Mare
    Sviđa mi se paleta,ne treba ti 100 stvari nego je sve na jednom mjestu.Bio bi super poklon za Bozic.

    OdgovoriIzbriši
  38. Zelim ovu paletu jer je prakticna, sve na jednom mjestu, studiram u drugom gradu pa za putovanja vrlo dobro dode :) a i jako mi se svidaju boje i dizajn. Pratim pod imenom Marta :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  39. Fb claudia kovacic

    Ja volim tigrasti,leopard uzorak i bas mi je to super.

    A ova paleta sminke mi je krasna i sve mi treba i zelim i to.

    Sve zelim...

    Kad bi zivotinje (tigrovi,leopard) znali gdje se sve njihovi printevi koriste..hahhahah
    Ziher bi se smijao...

    Fora je sminka
    Moram priznat
    Vrlo domisljato

    OdgovoriIzbriši
  40. Voljela bih osvojiti ovu paletu koja bi zasigurno probudila pravu tigricu u meni! Sa toliko različitih nijansi mogla bi usavršiti i osvježiti svoje šminkanje! :) Facebook: KARMEN RADOVIĆ

    OdgovoriIzbriši
  41. Zato jer bi mi mozak u jutro, kada pretpostavljam niti jedna žena nije baš oduševljena nakon prvog jutarnjeg pogleda u ogledalo, odmah počeo ubrzano raditi, vidjevši sve te boje na jednom mjestu. Dakle, trenutni optimizam, bez prevrtanja i traženja kozmetike po cijeloj kupaonici.
    Đurđica P.

    OdgovoriIzbriši
  42. Obožavam životinjski uzorak, obožavam sjenila i obožavam se trackati. <3 Ovo divoticu trebam osvojiti da zabljesnem u najluđoj noći u godini.
    Facebook Željka Ivanković

    OdgovoriIzbriši
  43. Želim ovu paletu kako bih na dočeku Nove godine bila elegantna i najsretnija jer bi mi uljepšali cijelu godinu!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  44. Ja bi zeljela ovu paletu zato sto nemam novaca da si ju priustim, a i u svojoj make up kolekciji nemam tako ljepu i bogatu paletu, a i uljepsala bi mi ovu crnu godinu!
    FB Martina Matan

    OdgovoriIzbriši
  45. Pozdrav!
    Zasto meni?.. pa da krenem...;
    1. Prvu i jedinu paletu koju sam imala je bila i moja prva sminka koju sam dobila davnih dana kad sam imala 8-9godina.. od tada do danasnjeg dana jedine palete koje sam imala su palete vodenih boja i tempera 😂
    2. Danas imam 33godine a zadnje sjenilo/ruz sam si kupila prije vise od 10godina ... da, znam... svemu je istekao rok.. jedino su mi maskara i bb krema novijeg datuma... i zato.. mislim da je vrijeme da sve ovo svoje prastaro pobacam i napravim mjesta za novu sminku :D
    3. Kao poslijednja generacija pijonira, dajem casnu pijonirsku rijec da cu pazit na novu paleticu i datume...
    (Fb:MarijanaKuća)

    OdgovoriIzbriši
  46. Paletica je prekrasna, sadrži sve na jednom mjestu a i izbor boja mi se jako sviđa.

    FB Rozana Maršan

    OdgovoriIzbriši
  47. FB: Irena Hajtok
    Želim ovu paletu jer mi je predivna i izvana a tek unutra ajme divota,nemam nista slično a super mi je imati sve na jednom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  48. Voljela bih osvojiti ovu paletu,kako bih ju poklonila svojoj super frendici kojoj je ubrzo rodendan😊
    FB Ana Vrancic

    OdgovoriIzbriši
  49. Voljela bih osvojiti ovu paletu, da konacno imam sve na jednom mjestu, sto bi mi olaksalo sminkanje kad sam u zurbi :-) i naravno, svaka promjena dobro dodje, pa tako i malo drugaciji brand kad je make up u pitanju, osim toga ovaj blog je stvarno odlican i pratim ga uvijek, stoga vjerujem u kvalitetu ove palete :-)
    Lp
    FB Neda Maurić

    OdgovoriIzbriši
  50. Već stoljeće i pol gledam jedan kovčežić sa šminkom u Mulleru, prošli Božić je bio čak i na akciji, ali toliko sam sitnica kupila drugima, da mi nije ni na kraj pameti bilo trošiti još i na to. Ove godine je situacija takva da sam kovčežić ugledala ponovno, ali još nisam svima kupila sitnice pa mi ne pada na pamet ponovno pokušavati uopće razmišljati o kupovanju istog. I sada zašto baš ja... iskreno, ne moram biti ja, jer sigurno ima onih koji nemaju ništa i to bi im bilo nešto što bi im blagdane učinilo ljepšim... Međutim, ako ne postoji, onda bi ja bila najsretnija, jer se volim i trackati i isprobavati šminku i uljepšavati i... ma sve što dolazi sa ovakvim paleticama :) Sretan Božić unaprijed :)

    Pratima vas na facebook-u pod imenom Magdalena Linde

    OdgovoriIzbriši
  51. Zašto baš ja? Zato što u svoje 54 godine nikad ništa nisam osvojila na nagradnim igrama. Zato što desr skin čitam svaki dan. Zato što u posljednje vrijeme sve što kupim od kozmetike ( a toga baš i nema malo) kupim na njenu preporuku. Mogla bih nabrajati još puno toga, ali jednostavno... bilo bi to lijepo imati.
    Unaprijed se radujem. Blog pratim po imenu Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  52. Pratim te kao Ivana Pulinov a paletu bih željela osvojiti jer sam tek u potrazi za najboljim nijansama za svoje lice.

    OdgovoriIzbriši
  53. Prelepa je paleta, šteta što ne mogu da se igram ali srećno svima <3

    OdgovoriIzbriši
  54. Ambalaža mi je baš mrak, želim ju ja jer moram izaći iz svog nude makeupa i ponekad biti malo wild.
    Pratim te preko fb: Katarina K.

    OdgovoriIzbriši
  55. Zašto baš ja moram osvojiti ovu paletu? Prije točno tjedan dana mi je ispala moja omiljena (vjerojatno zato što mi je bila i jedina) paleta sjenila i rumenila BH cosmetics- Special Occasion i više od pola sjenila nije preživjelo. Tako mi i treba kad mi se na da paliti svijetlo pa tapkam po mraku da nikoga ne probudim... Još uvijek me duša boli...Milsim da bi mi ova paleta barem malo ublažila bol... ;-)

    Na FB te pratim kao Helena Kotrla

    OdgovoriIzbriši
  56. Ova paleta bila bi idealan poklon za moju prijateljicu-obozava sve vrste zivotinjskih uzoraka i tek je sad pocela ozbiljno koristiti sve sto make up pruza (do sada je samo oci sminkala)...Eto,nemam neke pjesnicke odgovore,ali ako osvojim ovo ce biti za moju M. :D
    Pratim te na bloglovinu kao sassypout

    OdgovoriIzbriši
  57. Obožavam sjenila, meni su ona dio svakodnevnog make-up-a. Volim miješati nijanse i blendati kako bih dobila nešto novo. Palete su mi uvijek trn u oku, ove su mi se baš svidjele i rado bih ih isprobala. A konačno bih imala i nešto tigrastog uzorka :) FB Gordana Stuparić

    OdgovoriIzbriši
  58. FB: Irena Matković
    Želim ovu paletu jer to je ljubav na prvi pogled. :-)

    OdgovoriIzbriši
  59. FB : Suzana Kišiček

    Posto obozavam kozmetiku opcenito bilo koju, tako isto volim i ovako divna darivanja. No neznam zasto ali kozmetiku nikada do sada nisam osvojila. Kao novopecena trudnica pocela sam samo kupovati sve za bebu i za njen dolazak i onda dok se trebam nasminkati shvatim pa gle ja nemam ni ovo, ni ono,... Na sebe sam skroz zaboravila, a znam da od muza ne mogu ocekivati takvo iznenadenje ;). Sad pogotovo kada mi trudnicki hormoni divljaju i kada sam sva napuhnuta i bez samopouzdanja, bila bi presretna sa jednim ovakvim poklonom koji bi mi uistinu uljepsao ove blagdane ;)

    OdgovoriIzbriši
  60. na faceu pratim pod imenom Ivana Obradovic

    Htjela bih osvojiti paletu jer jako volim sminku a ovakvu paletu nemam. Sadrzi sve sto mi treba i zato bi mi super dosla prilikom putovanja. I predivna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  61. Odgovori
    1. jer volim isprobavati nove boje:)

      Izbriši
  62. fb : Lana Branka Sa

    Ovu igram samo zbog seke. Ja iskreno vise patim na kreme i takve stvari a ona vise na sminku. Posto cu ju sada za Bozic vidjeti nakon godinu dana znam da bi bila presretna da ju iznenadim sa jednim ovako divnim darom, a ovo je nesto sto bi ona sigurno voljela da dobije na dar. Molim vas usrecite me jer njena sreca mi mnogo znaci :)

    OdgovoriIzbriši
  63. Tri dana ne otvorim tvoj blog i ne znam što bih prije pročitala!!!
    Nagrada bi me razveselila jer ulažem u preparativu i već jako davno nisam obnovila šminku.Ovaj kompletić čini se presladak i sadrži sve što mi treba za dobar make-up.Na žalost para nikad dosta za moju kozmetiku.
    Pratim te kao Željka.

    OdgovoriIzbriši
  64. mislim da bi trebala ovo dobiti pošto još nikad ništa nisam osvojila a i obožavam šminkanje, pogotovo ove nijanse koje su u paketu!! nadam se poklonu za Božić :)))

    OdgovoriIzbriši
  65. Zelim osvojiti ovu nagradu jer bi je poklonila rodici kojoj je uskoro rodjendan. Obozava make up i ova nagrada bi bila savrsen poklon za nju
    Violeta Radic

    OdgovoriIzbriši
  66. Kozmetika mi je slaba točka, nikad dovoljno, a ova paleta je baš savršena :)

    FB: Natasa Marot

    OdgovoriIzbriši
  67. FB Melanija Burazin Starčević

    Mislim da bi ja trebala osvojiti ovu paletu jer obožavam kozmetiku i šminkanje.

    OdgovoriIzbriši
  68. FB Sanja Prenković
    Ova nagrada je presavršena, kad bih je osvojila nitko nebi bio sretniji od mene, ništa mi više nebi trebalo pod bor.

    OdgovoriIzbriši
  69. Baš lijepo izgledaju paletice.
    Čestitam dobitnicama!!

    OdgovoriIzbriši