FLOP OF THE 2015


Poput favorita godine, uvijek se pronađu proizvodi koji nas ostave ravnodušnima pa iako je jako nezahvalan posao, volim redovito tipkati o proizvodima kojima nisam bila zadovoljna što ne znači da drugima nisu savršeni.
FLOP PREPARATIVA:


I ove godine sam probala brdo preparativnih proizvoda a ako pratite ovaj blog onda znate da njezi kože dajem veću prednost u odnosu na makeup. 
U moru krema koje su prošle kroz moje ruke, najslabiji dojam na mene je ostavila Filorga Skin-Absolute krema a razlozi su u recenziju u ovom postu. Inače, koristila sam serume, okoloočnu kremu, masku za lice ovog brenda i bili su mi odlično no sa ovom kremom se nisam u potpunosti pronašla.
Sredinom godine stigao je svjetski poznati brend Star Skin te u ponudi nudi maske za lice koje obećavajući brda i doline. Isprobala sam dvije maske ovog brenda i ostala potpuno ravnodušnom. Detaljnija recenzija se nalazi u ovom postu. 
U moje ruke stigle su i Instant Ageless "čudotvorna" krema koja briše bore za nekoliko minuta. Istina, radi to ali ništa spektakularno i taj efekt je prilično slab i traje svega nekoliko sati. Predstavnici će vam vjerojatno ponuditi i serum sa navodnim ljudskim matičnim stanicama i prilično visokoj cijeni, moje mišljenje je da su to gluposti i ne vrijede tih novaca. Probala sam i taj serum te ostala potpuno ravnodušnom.
Potom, Dove je promijenio ruho i asortiman te poslao nekoliko proizvoda na recenziju koje još uvijek testiram no u ovom trenutku mogu sa žaljenjem napisati da nova krema za ruke nije ni približno dobra za moje ruke u odnosu na stare verzije. 

Bilo je tu raznih tuširalica koje sam trošila šakom i kapom i glede takvih proizvoda nisam nimalo izbirljiva ali moram izdvojiti veliki fail Afrodita kremasti gel Vanilla koji na mojoj koži mutira u neki prestrašno neugodan miris. Šteta, volim Afroditu i vaniliju ali ova tuširalica jednostavno ne surađuje sa mojoj kožom.
Ljetos sam u DM-u otkrila Twigs proizvod koji bi mogao biti moguće rješenje protiv trljanja nogu no moj dojam možete pročitati u ovom postu. Žao mi je, ima boljih i povoljnijih rješenja.


Dietpharmove kapsule protiv mršavljenja Ideal Slim (recenzija) vjerojatno još jedna potvrda da nema čarobnih štapića u borbi protiv debljine.

FLOP DEKORATIVA:
Makeup nekako najmanje mijenjam i isprobavam jer smatram da lice ne treba previše opterećivati šminkom tako da je ova lista nešto manja. 
U protekloj godini svi su brujali o novim Bourjois MAT tekućim puderima i srećom da sam dobila testere jer osim što meni puderi imaju prejak miris po alkoholu, nisam zadovoljna sa efektom matiranja na mojoj mješovitoj koži. 
Početkom godine stigao je brend Bell dostupan u Kozmu. Isprobala sam ruž i maskaru i dok mi je ruž odličan, maskara je totalno beskorisna. Recenzija u ovom postu. 
Nedavna kolekcija L'oreal Color Rich La vie en rose čiju recenziju možete pročitati ovdje  također me nisu oduševili posebno u segmentu pigmentiranosti i trajnosti. 
Što se tiče ostalih proizvoda, ravnodušnom me ostavio Foreo i njegova verzija (recenzija) jer eto, volim gadgete za čišćenje koji imaju četku a niti kod drugih koje viđam a koriste Foreo nisam vidjela neke posebne rezultate. 
Zatim ovaj kist, odnosno NYX Stippling flat brush, nešto gore još nisam imala i ne znam da li su svi takvi ili samo ovaj moj primjerak ali osim što mu dlake nenormalno ispadaju, kist pušta crnu boju prilikom pranja tako da ne želim druge više niti isprobavati. Za cijenu od 80 kn, zaista preloše.


Koji su proizvodi Vas ostavili ravnodušnim u protekloj godini? Mislite li da je neki proizvod nepravedno završio u ovom postu?


Oznake: ,