FLORA ADRIA ANTI REUMATSKA KREMA

Posted by Dear Skin at 21:51
Posljednju recenziju ove godine posvetila sam jednom divnom proizvodu koji je  više zdravstvene svrhe nego kozmetičke a razlog je što imam problema sa kralježnicom (skolioza) i bolovi su u nekim periodima godine zaista nepodnošljivi. 
Nažalost, kronični problemi nisu izlječivi ali pokušavam držati pod kontrolom koliko mogu nekim specifičnim vježbama i lijekovima. Kada smo kod lijekova, nisam pristaša radikalnih konvecionalnih lijekova te ih izbjegavam koliko mogu, najdraži su mi prirodni preparati a nikako ne smijemo zanemariti činjenicu koliko prirodno može biti učinkovito.
Krema Adrian dio je asortimana Flora-Adria kozmetike i radi se staroj recepturi anti-reumatske kreme snažnog djelovanja na mišićnu muskulaturu. Radi svog djelovanja na mišiće, ovu kremu su prepoznali mnogi sportski klubovi poput Mladosti, Zagreba, Cibone, Cedevite, Medvešćaka itd. i vrlo sam sretna da sam ju imala prilike isprobati i to u periodu kada su moji problemi na vrhuncu.
Ambalaža proizvoda je vrlo jednostavna te dolazi u količini od 100 ml što može potrajati prilično dugo jer se krema nanosi u tankom sloju, na suhu i čistu kožu. 
Moram priznati da sam isprobala mnogo krema koje griju ili hlade i na taj način djeluju na mišićno tkivo pa sam isto očekivala od Adriana, međutim krema vrlo lagano grije a toliko se brzo upija da točno možete osjetiti kako duboko prodire pod kožu. U prvi čas se osjeti nježno strujanje, nisam sigurna kako taj osjećaj objasniti ali recimo da su lagani trnci kožom i to traje nekoliko minuta a onda ono što me zaista ugodno iznenadilo je iznimno opuštanje mišića. Mazala sam na lumbalni dio te na predio oko vrata gdje osjećam najveću napetost i bolove te od prvog puta osjetila pravo olakšanje u smislu opuštanja a i bolovi su se smanjili bar za trećinu. Naravno, kronične boljke je teško ukloniti ali meni osobno je smanjenje boli neprocjenjivo. Posljednjih tjedana, mnogo sam stajala i hodala, pogađate, noge su navečer otečene, bolne i imate dojam kao da umjesto nogu posjedujete dva mrtva stupa. Adriana sam tanko mazala na dio oko zglobova te uzduž mišića potkoljenice i osim što sam osjetila toplinu u svojim nogama koje su inače uvijek hladne, osjetila sam predivnu opuštenost i puno manju bol u stopalima i mišićima. 
Tekstura je čvrsta, lako maziva te u jednom korištenju je potrebna vrlo mala količina. Sviđa mi se što krema nije masna jer pokušavala sam se mazati raznim uljima i masnim teksturama te brzo odustajala jer se teže upijalo a meni se nije dalo sjediti gola u kupaoni do potpunog upijanja pa sam uvijek imala osjećaj da je više proizvoda otišlo u odjeću nego u mišiće. Miris je intenzivan, biljni i citrusan te vrlo osvježavajući. Na koži se zadržava nekih sat vremena a potom potpuno nestaje a kako je meni osobno vrlo ugodan, ne bih se žalila da se i duže zadržava jer miriši poput mnogih losiona za tijelo. 
SASTAV: zimzelen, borovica, ravensara, ulje noćurka i aloe vera.
Vjerujem da smo svi u ovim danima više nego napeti, zgrčenih mišića te je svima potrebno dobro opuštanje što se nadam da će te si priuštiti no kada opuštanje i masaže nisu moguće a posebno ne daj Bože uganuća ili istegnuća vezivnog tkiva ovakav proizvod je više nego potrebno imati kao dio kućne ljekarne.
Posebna preporuka ide sportašima jer djeluje na mekano vezivno tkivo i mišićnu muskulaturu a kako Adriana mnogi sportaši ionako vole, vjerujem da će ju prepoznati svi kojima je potrebna učinkovita i prije svega potpuno prirodna pomoć.
NAPOMENA: Krema se ne nanosi na kožu ako je prije toga nanesen neki drugi proizvod, ne nanosi se na hematome, proširene vene ili na oštećenu kožu (psorijaza, dermatitis, rane)
CIJENA: 100 ml proizvoda košta 360 kn i moguće je naručiti putem Facebook stranice ili na mail jadran.popovic@flora-adria.hr

Jeste li već isprobali ovaj proizvod? Patite li od bolova u mišićima i kralježnici?

9 komentari:

  1. Ovo moram probati, imam isto skoliozu i cesto bolove kojima vise pomazu kremice nego tablete tako da rado eksperimentiram ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutačno me sve boli od zadnjih nekoliko treninga tako da kremica zvuči fantastično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro je znati da postoji ovakav proizvod.Ne znam tko danas nema probleme s kralježnicom.Bolje namazati kvalitetan proizvod nego gutati analgetike.

    OdgovoriIzbriši
  4. zvuči odlično, ali da li je moguće da su zimzelen, borovica, ravensara, ulje noćurka i aloe vera jedini sastojci? S obzirom da mi se iz slike čini da je riječ o kremi, nekako odmah pomislim na polunapisane sastojke a s obzirom da krema nije baš jeftina, voljela bih znati što plaćam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema osim aktivnih sastojaka sadrži bazu sačinjenu od aqua
      octyldodecanol glyceryl stearate glycerin butyrospermumparkii paraffinum liquidum cetereath - 20 ceteryl alcohol cetyl palmytate cetereath - 12benzylalcohol sodyum ceterayl sulfate dehidroacetiacid

      Izbriši
  5. Samo bih ispravila tipfeler radi se o lumbalnom, a ne "lumbarnom" dijelu kraljeznice

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesi li isprobala relaxan štrample ako puno stojiš? Ja isto čitav dan stojim na poslu i od kako sam njih počela nositi puno me manje bole noge i ne natiču.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad čula! Idem proguglati gdje se kupuje

      Izbriši