KIEHL'S BOŽIĆNA ATMOSFERA & HAUL

U Hrvatskoj je nedavno vijest o otvaranju Kiehls trgovine odjeknula kao bomba i vjerujem da svakog zaljubljenika u preparativu nije ostavila ravnodušnom. Kiehls je slavni američki brand preparativne kozmetike  nastala je u New Yorku davne 1851. godine a proizvodi namijenjeni njezi kože i kose temelje se na prirodnim sastojcima. Proizvodi su u minimalističnim i jednostavnim ambalažama ali istovremeno tako neodoljivim da jednostavno kada počnete proučavati ponudu ne znate što bih prije pogledali ili isprobali. 
Prva trgovina smještena je u zagrebačkom shopping centru Arena i sam interijer prati izgled svih 150 prodavaonica širom svijeta a ono što možete očekivati prilikom posjeta je turbo ljubazno osoblje koje će vas provesti kroz proizvode i brend te ukoliko imate vremena napraviti individualno savjetovanje te vam preporučiti njegu i proizvode prema vašim potrebama. 
 Nedavno sam dobila poziv od Kiehls Hrvatska tima te se odazvala kratkoj analizi moje kože te savjetovanju i moram od srca pohvaliti način i stručnost osoblja te svaka preporuka i savjet kojeg sam dobila itekako imaju smisla dok su proizvodi koji su mi preporučeni sami bestseleri brenda.
Ja sam osobno upoznata jako dobro sa Kiehls kozmetikom te sam koristila puno proizvoda ali u vrijeme prije bloga tako da na blogu možete pročitati recenzije samo dva proizvoda o kojima sam pisala u ovom ( Kiehls Poweful-Strenght serum) i ovom postu (Kiehls Epidermal Re-Texturizing Micro-dermabrasion). 
Moj trenutačni Kiehl's haul izgleda ovako: 

Midnight Recovery Concetrate je jedan od najpopularnijih proizvoda i ja sam ga već koristila prije nekih tri godine a sada je ponovo našao put moje kupaonice te ću vam u skorašnjoj recenziji opisati ovaj divni proizvod. 
Daily Reviving Concentrate je potpuno nov proizvod a radi se o dnevnom ulju za zaštitu kože a  trenutno je dio moje jutarnje rutine tako da vam uskoro pišem o svom dojmu.
Ultra Facial Cream, proizvod koji sam toliko puta naručivala prijašnjih godina a radi se o hidratantnoj kremi koja pruža zaista snažnu hidrataciju. 
Ultra Facial Cleanser je također proizvod kojeg sam koristila i drago mi je da je dostupan sada i kod nas jer je dušu dao za ovo zimsko vrijeme radi svoje kremaste teksture koja ne isušuje te nježno čisti. 
Iris Extract Activating Essence Treatment je za mene potpuna novost općenito jer do sada nisam čula za sličan proizvod. Radi se o jedinstvenom tekućem koncentratu za vraćanje zaglađenog i blistavog izgleda te sadrži ekstrakt Irisa Florentina. Uskoro ću vam tipkati recenziju čim dobro isprobam proizvod.
Creme De Corps, bogata i hidratantna krema za tijelo koja se brzo upija pa iako nisam do sada koristila Kiehl's proizvode za tijelo, ovo mlijeko trošim već drugu bočicu a recenzija slijedi uskoro. 
U nedavnom posjetu trgovovini, dobila sam probe Amino Acid šampona i regeneratora za koje recenzije kažu da su jedni od must have proizvoda i jedva čekam isprobati obzirom da nisam nikada koristila ništa za njegu kose ovog brenda. 
Kiehl's ljepotu nadolazećih blagdana ove godine dočarava zanimljivim limitiranim edicijama koje je osmislio umjetnik Peter Max a posebni poklon paketi dostupni su jedino u trgovini gdje šarenilo i božićni duh uz vesele i ljubazne djelatnice teško ostavljaju ravnodušnim. 



Jeste li već isprobali nešto iz asortimana Kiehl's ? Koji proizvod vam je najviše privukao pozornost?

Oznake: