RIO EYE REFRESH UREĐAJ ZA PODRUČJE OKO OČIJU

Mnogi će reći da posjedujem zavidnu količinu beauty aparata i ja bih se složila s time no u mojoj kolekciji nedostajao je jedan koji će se pobrinuti za područje oko očiju. Moram priznati da nisam ništa u tu svrhu koristila tako da nemam sa čime usporediti današnji aparat koji je tema posta.
Za početak, moram još jednom opisati moje područje oko očiju: suha koža, udubljeni podočnjaci koji nisu tamni te česte vrećice ispod očiju i pokoja borica. U borbi protiv podočnjaka sam odavno digla ruke te se uvjerila da rijetko išta pomaže, posebno ako su podočnjaci nasljedni. Na fotki možete vidjeti koji je moj tip podočnjaka i stanje kože oko očiju.
OPIS PROIZVODA: dva tipa tretmana, zagrijavajuću termoterapiju i rashlađujuću krioterapiju ovaj uređaj rješava problem tamnih krugova oko očiju i natečene osjetljive kože oko očiju. Eye Refresh je uređaj za umirujući i vitalizirajući tretman osjetljivog područja oko očiju.
Koristi 4 tipa tretmana za osvježenje umornog područja oko očiju: tretman pripreme kože za čišćenje, toniziranje i osvježavanje, anti-age tretman i brzo revitaliziranje.Primjenom tehnologije koja se zasniva na Peltierovu efektu, Eye Refresh vam pruža tretman zagrijavanja - termoterapiju, i tretman rashlađivanja - krioterapiju.Zagrijavanje pomaže pri apsorpciji seruma Contour Eye u dermalnom sloju, te istovremeno potiče dotok nutrijenata i kisika.Rashlađivanje steže kožu, te na taj način pomaže u zadržavanju aktivnih sastojaka seruma za završetak tretmana. Serum za konturu oka - Contour Eye - je specijalno formuliran za pomoć u osvježavanju umornih, napregnutih očiju.
SADRŽAJ PAKETA:

NAČIN KORIŠTENJA: Prije upotrebe, uređaj se mora napuniti nekoliko sati i potom je spreman za upotrebu. Uključuje se pritiskom na prekidač te lampica na uređaju počinje titrati plavim svjetlom. Kada lampica prestane titrati i počne neprekidno svjetliti, znači da je uređaj spreman za upotrebu. Kao što vidite na fotografiji, uređaj izgleda plosnato a jedna strana počinje hladiti dok druga grijati. Ono što sam primjetila je da strana koja hladi puno brže funkcionira za razliku od druge strane koja grije i treba joj nešto duže da postane potpuno topla. Potrebno je oko 60 sekundi kako bi aparat postigao optimalnu temperaturu ali zavisi i o sobnoj temperaturi. 
Rio Eye Refresh se može koristiti na 4 načina ovisno koji efekt želite postići. 
1. Priprema kože za čišćenje: Brzi tretman koji priprema kožu za čišćenje i postizanje maksimuma u vašem rutinskom postupku čišćenja kože. Za ovaj tretman koristi se strana koja grije te se laganim pritiskom prelazi po području oko očiju. Svaki pritisak glave aparata mora trajati dok ne nabrojite do tri i potom prelazite na sljedeće područje.
2. Toniziranje i osvježavanje: Koža ostaje tonizirana i vitalizirana. Za ovaj tretman koristi se strana koja grije i strana koja hladi na način da glavu aparata pritisnete nježno na kožu dok ne nabrojite do jedan i potom kratko i uzastopno lupkate kožu istovremeno pomičući aparat po području oko očiju.
3. Anti -age tretmanNjega protiv starenja kože: Nanošenje seruma Contour Eye te se blagim pritiskom glave aparata prelazi kliznim potezima po području oko očiju. Prvo prelazite stranom koja grije a potom stranom koja hladi.
Serum dolazi u pakiranju od 30 ml te sadrži vitamine E, B5 i peptide za bolju cirkulaciju i njegu kože oko očiju no sa uređajem možete koristiti neki drugi preparat koji želite. Sam serum je vrlo lagan, nema mirisa i brzo se upija ali pumpica izbacuje previše proizvoda zato treba opreznije dozirati.

4. Brzo revitaliziranje prije nanošenja šminke: Probudite svoje oči - za prodoran i osvježeni pogled prije velikog i važnog događaja. Koristi se samo strana koja hladi uz nježno lupkanje po području.
Eye Refresh predviđen je za tretman od maksimalno 12 minuta nakon čega se sam gasi i tada je potrebno 60 minuta između tretmana kako bi se glava aparata ohladila na sobnu temperaturu.

MOJ DOJAM: Kako sam na početku spomenula, ja nemam tamne podočnjake već udubljene a vrlo često imam problem sa vrećicama ispod očiju radi čega nema što nisam probala. Rio Eye Refresh koristim nešto više od mjesec dana svakodnevno a najdraži način mi je tretmani broj 3 i 4. Anti-age tretman provodim na opisani način nanoseći prvo serum koji dolazi u kompletu te se ne utrljava već lagano utapka na kožu oko očiju. Potom stranom koja grije prelazim klizno područjem ispod očiju a nakon toga ponovim postupak stranom koja hladi. Efekt nakon ovoga je jako zaglađena koža oko očiju ali kako je moja koža suha, nanosim nakon tretmana i okoloočnu kremu. Ovaj tretman kod mene najviše ima efekta kada ga radim navečer prije spavanja jer sam primjetila da su mi oči ujutro puno svježijeg i odmornijeg izgleda. Ipak, premalo spavanja, premalo tekućine i puno naprezanja od mojih "rupa" ispod očiju naprave prave sarme tako da ujutro često izgledam kao da me pregazio vlak ako me shvaćate pa u tom slučaju nakon umivanja radim tretman broj 4. Iako se preporuča nježno lupkanje po podočnjacima, ja sam stranom koja hladi nježno prelazila po mojim sarmama nekoliko minuta i potom nanosila okoloočnu kremu. Na ovakav način zapravo radite drenažu podočnjaka i tjerate suvišnu tekućinu iz "vrećica". Hlađenje natečenih podočnjaka mi nije novost i vrlo često se sjetim savjeta sa hladnom žicom izvađenom iz zamrzivača no moram napomenuti da iako je efekt hladne žice i Eye Refresh sličan, nikako nije isti. Naime,  kada prelazite hladnom stranom Eye Refresha koža se neće zacrveniti (pod uvjetom da se držite uputstva) niti će hladni efekt trajati dugo na koži što se zna dogoditi nakon sličnih rashlađujućih trikova. 
Nedavno sam imala malu nezgodu sa lijevim okom radi čega se napravio hematom za kojeg su rekli da neće proći tjednima i mislim da je tada ER prošao najveći test: svakodnevno sam prelazila hladnom stranom po hematomu dvije-tri minute te se ružna crna masnica povukla nakon deset dana što bi inače trajalo najmanje tri tjedna tako da me doista spasio i ubrzao oporavak. Moram naglasiti da nisam sigurna koliko će ovaj aparat pomoći kod tamnih podočnjaka jer nažalost kod takve vrste podočnjaka rijetko pomaže išta no kod natečenih i podbuhlih podočnjaka, umornog izgleda ili jednostavno za bolje djelovanje okoloočnih krema i preparata je savršen prijatelj i vrijedan pažnje.
MJERE OPREZA:

CIJENA: uređaja iznosi 1070 kn ali je u tijeku božićna akcija pa nova cijena iznosi 909,50 kn dostupno u bolje opskrbljenim ljekarnama, ekskluzivni distributer je Medikor dok prodajna mjesta možete pogledati na ovom linku ili ga naručiti preko web shop-a.

Patite li od natečenih podočnjaka? Koji su vaši trikovi i što mislite o ovom uređaju?




Oznake: , , , ,