VICHY DERCOS NEOGENIC UPDATE

Posted by Dear Skin at 21:32
Često sam u svojim favoritima spominjala šampone za kosu brenda Vichy koji su moji dugogodišnji favoriti a udomaćili su se kod skoro svih članova moje obitelji. Jesen je doba kada svima kosa pojačano ispada a ja nisam iznimka. O Dercos Neogenic-u sam pisala prije dvije godine u ovom postu a danas bih podijelila svoje već dvogodišnje iskustvo u korištenju.
Odmah moram naglasiti da otkako sam ovaj šampon prvi put počela koristiti, moja se gora polovica više ne odvaja od njega te ne želi koristiti niti jedan drugi šampon. Razlog je što je njegova kosa jako slaba, pod utjecajem muških hormona pojačano ispada ali najveći je problem njegovo osjetljivo vlasište koje je napokon umireno otkako koristi Neogenic. Moj problem je drugačiji, naime, imam tanku, slabu kosu koja najviše počinje ispadati na prelascima godišnjih doba kada su šake i češljevi prepuni kose ako me razumijete o čemu pričam. Neogenic je šampon namijenjen jačanju kose, volumenu i čvrstoći kose za čime teže vjerujem, mnoge osobe no uvijek smo skeptični prema nečemu što obećava čuda. Neogenic šampon neće od vaših tri i pol dlake napraviti lavlju grivu kao uostalom niti jedan šampon na svijetu da se razumijemo ali moja iskustva su sljedeća: nakon tjedan dana osjećam smirivanje kože vlasišta (radi bloga često mijenjam preparate što vrlo često dovodi do kaosa u smislu nadraženosti i svrbeža) a nakon dva tjedna čvršću kosu, posebno na predjelu korijena što je pridonijelo i većem volumenu kose. U slučaju suhe ili dehidrirane kose, iza šampona je bitna daljnja njega (balzami, maske, ulja..) a ako vam je kosa masna apsolutno nema potrebe nakon šampona išta koristiti jer je efekt stvarno super: mekana i lepršava kosa. 

Kod jačih i dugotrajnijih problema sa ispadanjem kose neminovan je odlazak liječniku koji će ustanoviti uzrok opadanja ali kod sezonskih ili stresom uzrokovanih prebrzo izgubljenih najpoželjnijih dlaka, moja topla preporuka Neogenic uz korištenje najmanje mjesec dana kako biste vidjeli pravi efekt.
Cijena šampona iznosi cca 100 kn za 200 ml ovisno o prodajnom mjestu (ljekarne) a srećom po mene i mog fana ovog šampona, Vichy nudi česte akcije i promotivne cijene kada obnovimo zalihu.

Imate li problema sa jesenskim linjanjem? Koji je vaš adut u takvim situacijama?

13 komentari:

  1. I ja ove jeseni se "linjam" :/ jos imam dugu i gustu kosu pa i gore vidjeti veliku dlaku kad opane.. nisam imala problema nikad s tim,ali evo zadnjih godinu dana me svrbi vlasiste,imala sam i kraste, probala sam puno sampona i nista. I dalje isto :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo taj svrbež i krastice su me natjerale da koristim nešto blago za tjeme a isto tako je mom dragom bilo i zato mu je ovaj ok jer mu je smirio vlasište.

      Izbriši
  2. Mene zanima da li stavljas ulja na kosu? Znam da ih koristis u njezi tijela, lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, najčešće kao pakunge. Koristim svašta od mješavina do čistih ulja, najviše jojoba, koštice marelice i avokado. Manje koristim ulja nakon pranja jer mi je kosa tanka, pisala sam o uljima za kosu na blogu pa baci pogled ako imaš volje.

      Izbriši
  3. Meni je šest meseci nakon porođaja,zbog pada nivoa hormona, kosa opadala bukvalno u pramenovima. Jedini spas mi je bio Vichy šampon, sada se više ne sećam koji ali znam da je bio namenjen baš problemu opadanja kose izazvanom hormonskim statusom. Zato ga preporučujem svim budućim mamama jer će e svakako sresti sa ovim problemom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristila sam onaj beli i bio mi je najbolji ikad i za kosu i za teme, sada sam dobila zeleni protiv peruti, malo je agresivniji od belog ali mi ne stvara iritacije tako da je odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas ću probati. Imam masnu i slabu kosu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li je netko probao piti tinkturu od koprive? Vidjela na stranici Tinktura.com (na fejsu). Dosta ljudi hvale pa ako ima netko i ovdje iskustva sa tim, molim da malo napiše :)
    Ja inače imam velikih problema sa kosom, uzasno se prorijedila,djelomično zbog policiticnih jajnika, djelomično zbog stresa. Ovo prvo se nadam da budem riješila sa pilulama, no stres nažalost jako teško. Kad gledam slike od prije 3 godine,plače mi se :D Kosa bujna, gusta ko na reklami, onda sam bila luda od previse kose, sada bi sve dala da imam barem djelomicno tako..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam čula da se pije tinktura koprive, samo čaj od koprive pa to obavezno provjeri.

      Izbriši
  7. Moj muž je imao problema sa opadanjem kose i također je koristio taj šampon. Važno je da si regeneratore i maske ne stavljaš na tjeme nego samo na vrhove iz razloga što zatvaraš protok prirodne masnoće koju lući tvoja kosa.Preporučam ti i jako kvalitetnu masažu glave kod svakog pranja, i za zadnji mlaz ispiranja koristi što hladniju vodu radi bolje prokrvljenosti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja kosa je gusta , ima je puno ali su mi vlasi tanke i lomljive od raznoraznih tretmana i maltretiranja .Kosa mi počne opadati čim počnu velike vrućine i to opadanje traje dobrih 4-5 mjeseci.Svakih 2-3 godine je to opadanje jače.Nisam probala ovaj šampon i baš ti hvala na ovom postu jer već dugo tragam i nisam naišla na šampon koji bi pomogao .

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni je on bio jako fin, ali sam prešla na drugi tip nege pa ga nisam više kupila, a muž i dalje spominje kako mu nijedan nije bio kao ovaj Vichy i pita kad ću da mu kupim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja kosa je jako gusta i duga, ali i ona se linja na prijelaznim razdobljima. Ovaj šampon sam isprobala nekoliko puta, ali samo sam imala one tester vrećice pa ne mogu dati neko konkretno mišljenje. Moj najveći problem je prhut i osjetljivo vlasište i jedino Vichy šampon protiv prhuti mi pomaže. Isprobala sam ih hrpu, što skupljih, što jeftinijih, prirodnih i rađenih baš za moje potrebe, pa do onih poznatih brandova i meni jedino i 100% prhut otkloni Vichy. I imala sam onaj njihov plavi, zaboravila sam kako se zove. Tako da za njihove šampone dajem tople preporuke i palac gore.

    OdgovoriIzbriši