DERMALOGICA HYDRABLUR PRIMER

Posted by Dear Skin at 22:31
Primer, baza ili podloga za makeup je odavno poznata stvar. Radi se o proizvodu koji zaglađuje vaše lice i priprema ga za daljnji makeup ili jednostavno ako ne koristite pudere možete ga ostaviti samostalno čime dobivate zaglađen i svjež izgled. 
Dermalogica je ovih dana izbacila novitet u svom asortimanu primera za lice a ja sam imala čast isprobati ovaj proizvod među prvima. O Age Smart bazi mogli ste čitati u ovom postu dok o Redness Relief primeru sam pisala ovdje pa ako u karakteristikama prethodna dva proizvoda niste pronašli ono za sebe, možda bi vam se mogao dopasti novi član.
OPIS PROIZVODA: Lagan, bezmasni primer smanjuje pojave finih linija i bora, matira i daje brašunast i blistav izgled koži. H2ORelease™ kompleks i ulje šulca osigurava postupno otpuštanje vlage i održava optimalnu razinu hidratacije kroz cijeli dan. Prirodni adstrigent, ekstrakt gljiva, smanjuje vidljivost pora i njihovu pojavu. Mikroinkapsulirana boja omogućuje svakom tenu blagu i neutralnu podlogu dok Whu-Zhu-Yu voćni ekstrakt pridonosi prirodnom sjaju kože.
PAKIRANJE, TEKSTURA, MIRIS: Hydrablur primer dolazi u dugačkoj tubi i količini od 22 ml poput ostalih Dermalogicinih primera te je dio tzv "sive linije" proizvoda što znači da je proizvod namijenjen svim dobnih skupinama bez obzira na tip i stanje kože.  Uz proizvod dolazi praktični slider pomoću kojeg možete istisnuti proizvod do posljednje kapi iz tube bez bojazni da je nešto ostalo na stjenkama pakiranja. Tekstura je gusta, lako maziva i nema nikakvu boju iako kada istisnete proizvod primjećujete bijelo-sivu nijansu što je zapravo mikrokapsulirana boja ali razmazivanjem na koži postaje potpuno proziran. 

NAČIN KORIŠTENJA: Vjerujem da ste do sada imali priliku isprobati neku bazu za lice no za one koji tek počinju ili ne koriste pravilno, moram napomenuti da se primer koristi u jako maloj količini (otprilike zrno graška za cijelo lice). Započinjemo svojom uobičajenom rutinom: serum, hidratantna krema te kada se ona upije, nanosimo zrno graška primera te ga razvučemo na cijelo lice i tek potom počinjemo sa šminkanjem. Moram naglasiti da je ovaj postupak bitan jer ako pretjerate sa količinom ne mogu vam garantirati da će efekt biti zadovoljavajući jer se može dogoditi da umjesto da puder lijepo "legne", počne se trusiti s lica. Isto tako, vrlo je važno da se baza koju minutu osuši na licu prije nanošenja pudera. 
EFEKT: Hydrablur je namjenjen kako sam napisala svim tipovima kože jer hidratizira i matira no vrlo je važno da ispod njega nanesete hidratantnu kremu, posebno ako ste vlasnica suhe kože. Kad smo kod suhe kože, Hydrablur neće isušiti ali ne pruža sjaj licu kao na primjer Age Smart primer pa ako volite takav efekt onda svakako nanesite puder ili BB kremu koja pruža dodatni sjaj. Moja koža je mješovita sa izrazito masnom T zonom tako da na mome licu ovaj proizvod stvara flawlees efekt, odnosno potpuno zaglađuje sitne dehidracijske bore oko očiju i na čelu, te iskreno, zapravo mi je žao staviti puder kasnije ali moram jer mi je lice prepuno ispucanih kapilara. Odlično surađuje sa tekućim puderima mada ne koristim one koji imaju puno alkohola i betoniraju kožu, također odlično surađuje s mojim omiljenim mineralnim puderom u kamenu (klik) u smislu da je makeup postojan punih deset sati koliko obično nosim šminku na licu. Ne stvara nerede, ne začepljuje pore a što se tiče matiranja, zadražava navalu sebuma nekih četiri sata nakon čega moram ponovno preći preko T zone maramicom ili slojem pudera. 
Iskreno, mislim da će njime biti najviše zadovoljne vlasnice mješovite, masne i normalne kože koja obično ima većih i manjih nesavršenosti jer savršeno "izblura" ten, čini ga nevjerojatno baršunastim i pomaže da su pore i ostale pukotine (ožiljci, bore) odlično popunjene satima.
CIJENA: 342,00 kn (22 ml)  dostupno u Dermacare centrima (popis) ili preko web shopa. 
*PR PROIZVOD
Za kraj, efekt na meni s tim da na lijevoj fotki vidite moje lice vjerojatno u najgorem stanju do sada a posljedica je nečega o čemu ću vam tek pisati i radi toga sam zaista trebala pouzdanu podlogu kako bi puder bio postojan cijeli dan tako da je Hydrablur kod mene prošao najteži test.


32 komentari:

  1. Super izgledas, odlican make up,moram pocet skupljat za ovu bazu i tvoj najdrazi puder, mislim da je vrime :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, ovo je puder kojeg se ne odričem godinama i kada sam prisiljena imati dugo na licu puder uvijek biram njega jer koža diše a za postojanost je dakako uvijek dobrodošla dobra baza :)

      Izbriši
  2. Savrseno,kupujem kad ustedim.Koji puder spominjete?Ja bas trazim neki da lijepo prekrije...Super izgledate.Koje vam je to rumenilo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je Jane Iredale mineralni puder u kamenu Purepressed i njihovo rumenilo Awake. Imaš recenzije za oboje na blogu. Korektor je Catrice tekuća kamuflaža jer sam morala prekriti hematom ispod oka a ruž Avon Ravange :)

      Izbriši
  3. Hvala.Kupovat cu jedno po jedno.ovdje na fotografiji ste najljepsi do sad od kad vas pratim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komplimentu :) Puno puta ovisi makeup na fotkama ali i frizura no volim pokazati i svoje lice bez šminke, ne savršeno poput mnogih žena

      Izbriši
  4. wow.....učinak je famozan! pitanje za Jane Iredale mineralni puder u kamenu - da li bi me isušio? baš tražim puder u kamenu, a za suhu kožu ih je teško naći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti bio ok, naravno ispod njega ide krema jer nema talka niti išta što bi isušivalo. Bilo bi dobro da dođeš kod njih da ti ga nanesu pa provedi dan da vidiš kako će ti biti na koži.

      Izbriši
  5. Kakva razlika !
    Blur i puder u prahu idu na popis za kupnju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj tester prije kupovine :)

      Izbriši
  6. Moram probati, odlično izgleda.
    Nada

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvrsan učinak. Odlična recenzija. Nažalost meni je ta cijena previsoka. Ja imam 5 sec blur (od Garniera) i ima vrlo sličan učinak a puno dostupnija je cijena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nisam probala Garnier pa ne mogu usporediti ali budem svakako.

      Izbriši
  8. Ide li baza (ne mora biti ta, pitam opcenito) na podrucje oko ociju? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, naravno ispod uvijek ide krema. Ja čak stavim na kapke umjesto baze za sjenila.

      Izbriši
  9. Ja imam Ardeco primer za lice i avonovu za kapke.Nego zar nemas na ovoj slici tekuci puder,samo u kamenu?Predobro izgleda:)I jos nesto jesi probala njihov tekuci puder(Jane Iredale)? volila bi probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, koristila sam samo puder u kamenu Purepressed koji prekriva kao tekući. Potrebna je posebna tehnika nanošenja tako da njime možeš prekriti od laganog do filmskog prekrivanja a i bitan je fiksator za taj puder. Probala sam tekući JI i on nema takvo prekrivanje, više je za suhu kožu bez većih nepravilnosti ili kao podloga za ovaj u kamenu.

      Izbriši
  10. Baza ce biti moja, to mi je jasno. Htjela sam samo pohvaliti JI purepressed mineralni puder. Koristim ga godinu dana i svaki dan se sve vise odusevljavam njime. Probala sam sve moguce pudere ( i potrosila toliko love da sam mogla kupiti manji auto) al nista nije bilo ni blizu Jane...imam osjecaj da mi ova divota doslovno iscjeljuje kozu, odlicno prekriva mrlje i manje oziljke, ne osjetim ga na licu, koza dise...sto jos traziti! Cure, probajte, necete pozaliti! Anita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se apsolutno. Taj puder koristim negdje 5-6 godina pa ioako isprobavam i recenziram ostale, ovom se uvijek vraćam jer je zdrav i koža mi diše ispod njega.

      Izbriši
  11. Izgleda(š) fenomenalno! Čini mi se kao odličan proizvod.

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Martina divna si na obe fotke. Tvoje oci kazu sve. Volim da citam tvoje tekstove. Sve si rekla. Samo da sledim tvoje savete.

    Ana

    OdgovoriIzbriši
  13. Bok Martina, mogu li i muski to koristiti kad je tako dobro ;)? Lp Neno od Sanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok Neno, naravno da mogu. Hydrablur je potpuno nevidljiv i ne ostavlja trag na koži a lijepo izblura bore, pore i nepravilnosti:)

      Izbriši
  14. Bok odlična recenzija. :) Zanima me, koji ti je bolji primer hydrablur ili redness relief? Koliko sam vidjela po sastavu oba imaju silikone, koji bi od njih bio manje komedogen? Naime, imam mješovitu osjetljivu kožu, sklonu prištićima s blagom rosaceom pa se dvoumim između ova dva. Unaprijed hvala :) Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Obzirom da jaimam rozaceu i jako crveno lice sa popucalim kapilarima, Redness relief mi je bolji za zimu kada su simptomi crvenila izraženiji dok mi je HydraBlur bolji za ostale mjesece kada se više mastim. Niti jedan mi nije začepljivao pore ali moram naglasiti da koristim nekomedogene hidratantne kreme i mineralni puder koji ne začepljuje tako da ako uz primere sa silikonima koristite komedogene kreme i pudere onda ne mogu garantirati da ćete ostati čistih pora nakon cijelog dana.

      Izbriši
  15. Hej draga, kupila sam nakon tvoje recenzije Hydrablur, zaista jeste tako kako si ga opisala. No, ja baksuz ko baksuz, haha, dobila sam testercice od svega pomalo, pa mi se sad Age Smart-skinperfect cini jos i boljom.. ne znam, nisam pametna :) Mozda ipak imati oba, kako se tebi cini ovaj skinperfect .. hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marina, Skin Perfect sam kupila čim je bio izašao prije par godina i imaš njegovu recenziju na blogu. Ta dva primera su totalno dve različite priče i sve ovisi kakvu imaš kožu.- Skin Perfect ima sitne sjajne čestice i lagano je toniran te prekrasno izgleda na koži kojoj nedostaje sjaj i ima spf 30 dok je Hydrablur više za kožu koja je masnija, ima nepravilnosti i želi mat efekt.

      Izbriši
  16. Nasla sam u medjuvremenu i recenziju za Skin Perfect..hmm, definitivno jeste divan, i onako da dewy efekt a pri tom dosta dobro drzi da ne prosija.. A kozu imam mjesovinu, no pomalo dehidriranu..pa se trudim da je dobro pazim, pri tom prosirene pore na nosu i njegovim stranicama, onaj dio koji muci uglavnom sve nas sa istim ukrasom :) i zaista su oba odlicna..samo da se ne pokaze nesto cega se najvise bojim, a to je da su ove nekoliko bubuljica koje dobih ovih par dana, posljedica zacepljenja od ovih primera.. :( dobila sam i testercice kompletne Dermalogica njege, od Precleanse-a, Cleansing gela, Daily Microfolianta, preko maske za upijanje sebuma, hydra moist-a i oil control lotion-a.. upozorile su me cure da moze koza malo reagovat.. voljela bih da je to, a ne od prajmera, jer u tom slucaju cu morat kupit drugi puder sada koristimm Sensai Fluid Finish, citala sam kako kazes da dva silikona..ovaj iz baze i onaj iz pudera znaju izazvat zacepljenje.. moracu probati JI kompaktni..no ide ljeto, a bojim se kako ce se topit na mojih 40C ovdje gdje zivim.. Jesi li probala Shiseidov sun protection ( tekuci ) koji kazu da je otporan za znoj i sebum.. ? Udavih te sorry <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila si odlične preporuke ali slažem se, koža može reagirati i početi se sama čistiti. Npr Oil contol losion ima BHA koji može izvlačiti nečistoće. Meni primeri ne stvaraju komedone ali kako sam napomenula, koristim nekomedogene kreme i mineralni puder. Stvar je u tome što on nema talka i silona tako da ne začeplljuje i koža diše a prekriva fantastično. Bojim se da bi preko primera neki jak puder s puno alkohola ili silikona lijepo sjeo ali koža ne bi disala. Imala sam Shiseidov sun protection tekući i u kamenu (postoje recenzije na blogu) i on je opcija za ljeto jer jako matira i može isušivati

      Izbriši