DOVE DERMASPA LINIJA

Posted by Dear Skin at 16:40
Ukoliko ste ljetos posjećivali drogerije vjerojatno ste primjetili dobar stari Dove na čestim akcijama i sniženjima. Odmah sam pomislila da se nešto novo sprema i bila sam u pravu, nedavno je na policama osvanula nova Dove linija pod nazivom Derma Spa i vrlo brzo privukla znatiželju ljubitelja ovog brenda.
Derma Spa linija dolazi u nešto luksuznijim ambalažama nego prethodnici, iako se i dalje radi o karakterističnom "Dove" dizajnu a ova linija glasi kao spoj dermatološke i Spa njege te je obogaćena dodatnim njegujućim sastojcima za čvrstoću i hidrataciju.
Na fotografiji možete vidjeti proizvode koje sam dobila od strane brenda na testiranje a to su redom
losion za tijelo Goodness koja sadrži omega masne kiseline(37,90 kn)
losion za tijelo Uplifted+ za elastičnost i čvrstoću kože(37,90 kn)
losion za tijelo Summer Revived (37,90 kn)
krema za ruke Goodness (27,90 kn)
Volim Dove, i često kupujem proizvode, posebno tuširalice pa ako ste ikada probali neki proizvod ovog brenda vjerojatno ste upoznati sa specifičnim mirisom koji je karakterističan za cijeli brend. Nažalost, moram napisati da tog specifičnog "Doveovskog" mirisa nema u DermaSpa liniji već u proizvodima prevladavaju mirisi koji su ugodni, ne preintenzivni ali meni već viđeni kod drugih brendova. 
Goodness linija obogaćena je omega masnim kiselinama pa time pogodna za jako suhu kožu. Iz te linije isprobala sam losion za tijelo i kremu za ruke koje imaju vrlo sličan učinak. Naime, radi se o polugustim teksturama koje se zaista teško upijaju u kožu te sam moram priznati losion za tijelo koristila puno rjeđe iz razloga što je potrebno čekati oko 20 minuta prije oblačenja kako bi se proizvod potpuno upio, a meni se to iskreno ne da. Krema za ruke je također sporo upijajuća iako su moje ruke grozno suhe i cijelo vrijeme se osjeća mastan sloj pa sam koristila više za noćnu njegu jer tijekom dana ne volim masne ruke.
Uplifed+ losion za tijelo me puno više dojmio od prethodnog iz razloga što ima dvije funkcije: hidratacija i elastičnost kože. Naravno, nema čvrste kože od samog mazuckanja kozmetikom, to nam je svima jasno no ipak volimo da nam proizvod barem obećava i taj efekt. Tekstura je nešto rjeđa od Goodness losiona pa se puno brže upija u kožu no hidratacija je ok za normalnu kožu, bojim se da bi kod jako suhe kože tijela bila nedovoljna. 
Losion za tijelo Summer Revived je zapravo proizvod za samotamnjenje tijela i ,ožete birati između tamnijeg ili svjetlijeg efekta. Ja volim proizvode za samotamnjenje no kako su zimski mjeseci zaista nisam u prilici isprobati ga kako spada pa ću tu recenziju odgoditi za ljetne mjesece. Za sada mogu napisati samo da mu je miris ugodan za razliku od mnogih sličnih proizvoda.
ZAKLJUČAK: Iskreno, nisam specijalno oduševljena ovime što sam isprobala i zaista sam očekivala od Dove-a puno više. Najveći razlog su čudne teksture koje su ili prebogate ili prelagane, osjećaj na koži koji ostavljaju proizvodi poput kakvog filma pa iako pohvaljujem ambalažu bojim se da je to jedini plus što se mene tiče. Nedostaje mi onaj specifičan miris, bolje formule proizvoda tako da za potpuni Spa užitak u domu ipak biram neke druge proizvode. 
*PR PROIZVODI

Jeste li isprobali DermoSpa liniju? Kakvi su vaši dojmovi?

12 komentari:

  1. Bas ovih dan vrzmam oko njih i razmisljam da li da ih "pazarim", ali sam se setila da si nesto si o tome spomenula u jednom tvom fb postu, pa resih da sacekam recenziju. Hvala ti za info!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je dove generalno bez veze osim sapuna.

    OdgovoriIzbriši
  3. :-) :-) ja sam davova ,kao što kaže jedna smiješna gospođa :-) puno isprobala . Najviše dezodoransa i tuširalica . Nisam od ove linije ništa isprobala ali mi se čini da baš (osim ambalaže) i nema nekih velikih promjena. Jesi koristila ikad Atrix ,zelena krema u limenoj kutiji za ruke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam, ima puno glicerina što mojim rukama super odgovara.

      Izbriši
  4. Super mi je došla ova recenzija jer sam taman mislila kupiti kremu za ruke iz ove linije, a sad vidim da je ipak bolje da je preskočim jer ni ja nemam živaca čekati da se upije, a još manje mogu po knjigama packati masnih ruku!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dove je dobar samo da pravi sapune, taj sapun ništa na svijetu ne može zamijeniti, ni jedan drugi. dobar im je antiperspirant maximum prtection, ostalo smeće na kvadrat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam Dove sapune.Sve sam isprobala i svi su mi genijalni ali mi je ipak najdraži onaj prvi,bez ikakvih dodataka.Volim i njihovu kremu za ruke.Malo je masnija što odgovara mojim suhim rukama.Ovu najnoviju nisam isprobala ali mislim da hoću, barem za noćni njegu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Od dove sam probala samo sapun i to po vasoj preporuci. Kupila sam eucerin aquaporin za mjesoviti kozu (to ste recenzirali), a ranije sam koristila staru verziju. Mene nova kao da pecka na podrucje oko ociju, kao efekat hladjenja, ne znam kako da objasnim.... To tako treba?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nesmije peckati. Možda ti je koža oko očiju trenutno isušena pa što god staviš na nju pecka ali ne znam što točno koristiš iz Aquaporin linije? I da li pecka samo oko očiju ili na ostatku lica? Ako je krema sa spf-om, on zna peckati oko očiju uvijek ako je bez spf-a onda preporučujem da ne koristitie na tom području

      Izbriši
    2. Samo koristim Eucerin AQUAporin ACTIVE for normal to combination skin,I samo na tom dijelu me pecka. kupila sam je prosle nedelje. Mislila sam da je zbog toga sto sam stavila na tek prosuseno lice, ali ipak nije.Da li da je koristim i dalje? na koji sastojak sam alergicna, ako nije problem da mi pomognete jer sam koristila staru veryiju koja je bila savrsena? koristim ulje za nocnu njegu...
      PS: Za sekund mi je cijelo lice upije,tako da si u pravu da je bolja za ljetne dane :).

      Izbriši
    3. Ne bih rekla da si na nešto alergična pošto ta linija ima isto što i stara samo sa smanjenim sastojcima. Mislim da ti je trenutno osjetljiva koža oko očiju što nije čudno obzirom na zimu i grijanje pa mislim da će ti bolje odgovarati u toplijim mjesecima a sada nastavi s uljima koji su savršeni za zimu. Oko očiju je posebno dobro ulje avokada i koštice marelice

      Izbriši
  8. Baš mi se dopada moram potražiti , zainteresovala si me a Dove volim :)

    OdgovoriIzbriši