JARDIN NATUREL KOLEKCIJA SA PUŽEVOM SLUZI

Posted by Dear Skin at 20:12
Posljednjih nekoliko godina kozmetika od puževe sluzi je pravi hit što ne čudi jer puževa sluz sadrži sastojke koji djeluju na razna oštećenja kože i snažno ju regeneriraju. Najvećim dijelom je zaslužan alantoin koji se velikim dijelom nalazi u puževoj sluzi a isti ima snažno protuupalno djelovanje te potiče regeneraciju i epitelizaciju kože. 
U DM-u već duže vrijeme možete kupiti Jardin Naturel pužev gel namijenjen koži tijela te kremu za ruke po cijenama od 29,90 kn što je dokaz da pužev gel ne mora biti astronomski skup a sudeći po praznim policama kada god naletim, očito su se mnogi uvjerili u djelotvornost puževe sluzi. 
Ponukani zadovoljnim potrošačima, Jardin Naturel nedavno je proširio svoj asortiman i sada možete pronaći na policama DM-a novitete: mlijeko za čišćenje lica, tonik i krema za lice sa puževom sluzi. 
Mlijeko za čišćenje lica sa puževom sluzi čisti i hidratizira kožu, a obogaćeno je kombinacijom aktivnih sastojaka kao što su alantoin, kolagen i vitamin B6. Pogodno je za sve tipove kože, kao i za osjetljivo područje oko očiju.
Ambalaža je jednostavna sa praktičnim klik-klak poklopcem koji jednostavno dozira. Radi se o kremastoj i nemasnoj teksturi nježnog mirisa. Moram priznati da mi se tekstura jako sviđa jer ne volim teška, masna mlijeka koja ostavljaju sloj na koži što se kod ovog ne događa. Čisti sve nečistoće uključujući makeup na očima,  posebno je dobro za osjetljivu kožu jer umiruje i ugodno hladi. Najbolje ga je upotrijebiti na način da se dovoljna količina umasira u kožu te ostaci uklone blazinicama ili se jednostavno umijete. Iako je namjenjeno svim tipovima kože, ja bih ga posebno preporučila, suhoj, osjetljivoj i zreloj koži jer čuva lipide i ne isušuje.
Sastav: 
Cijena mlijeka za čišćenje iznosi 39,90 kn za 200 ml.

Tonik za lice sa puževom sluzi idealan je za njegu masne kože sklone aknama i upalama te djeluje umirujuće i blago na iritiranu kožu. Također je obogaćen aktivnim sastojcima poput alantoina, kolagena i vitamina B6.
Tonik dolazi u identičnoj ambalaži i količini poput mlijeka a koristi se nakon čišćenja lica. Obično tonike nakapamo na blazinicu i njome prelazimo licem no ja osobno izlijem malu količinu na dlan i tako nanosim tonik na lice iz razloga što mi blazinica "popije" previše tonika pa tako štedim proizvod. Miris je ugodan, ne zadržava se na koži te se brzo upija i ostavlja kožu suhom. Obzirom da je tonik namijenjen aknastoj i problematičnoj koži, ja ga nanosim samo na moju problematičnu zonu a to je brada, nos i područje oko nosa jer pročišćava pore a najbolji je nakon "kućnog masakra" i istiskivanja komedona jer odmah zacjeljuje i dezinficira. 
Sastav: 
Cijena tonika iznosi 39,90 kn (200 ml)
Jardin Naturel puževa krema za lice stimulira prirodnu regeneraciju i pomlađivanje kože. Smanjuje i ublažava ožiljke i tragove akni, strije, pigmentacijske mrlje, bore i mimičke tragove te pomaže kod opeklina. Pogodna je za sve tipove kože i dobra podloga za makeup. 
Spomenula sam vam na početku posta Jardin pužev gel koji je namijenjen koži tijela mada znam da ga mnoge žene koriste i na licu, ovog puta stigla je krema koja je namijenjena koži lica i vrata. Dolazi u identičnoj ambalaži poput gela jedino što posjeduje i kartonsku kutijicu u kojoj je smještena. Ispod poklopca očekuje vas zaštitna folija koja štiti i čuva proizvod te ste sigurni da nitko nije umakao prste u proizvod prije vas. Tekstura kreme je za razliku od gela koji je potpuno proziran i gelast, kremasta i mliječna te po konzistenciji ne spada u teške, masne kreme već se na koži rapidno brzo upije bez masnog sloja. Uvijek sam skeptična prema proizvodima koji su namijenjeni svim tipovima kože no koristeći ovu kremu definitivno bih se složila sa tom tvrdnjom. Iako je upijanje brzo a tekstura polu-gelasta, krema jako dobro hidratizira i taj osjećaj traje satima. Ne masti dodatno T zonu a može se koristiti i oko očiju posebno ako patite od diskoloracije okoloočnog područja (klik). Zaista sam ugodno iznenađena efektom elastične kože pa eto, ako me ubuduće pitate koju kremu koristiti za opuštene dijelove kao npr vrat i dekolte, rado ću vam preporučiti ovu kremu. Naravno, njezina najveća namjena je ublažavanje ožiljaka, posebno od akni, mrlja i bora ali za taj efekt treba konstantno koristiti pa pošto trenutno nemam s time problema ostavljam vama da mi javite kako djeluje.
Sastav: 
Cijena kreme iznosi 49,90 kn za čak 125 ml

Jardin Naturel proizvodi sa puževom sluzi dolaze iz Njemačke dok je ekskluzivni uvoznik Aurora kozmetika a možete ih pronaći na policama DM-a širom Hrvatske.
*PR proizvodi

Jeste li koristili proizvode sa puževom sluzi? Koji novitet vam se najviše svidio?

37 komentari:

  1. Pridružujem se klubu liječenih masakratorica svoje kože i sutra kupujem tonik i kremu ako ih nadjem,naravno.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, baš si me nasmijala. Mislim da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  2. I ja ću probati tonik i kremu, koristila sam gel ali me malo isušivao na licu. Krema za ruke je odlična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je više za tijelo tako da mislim da će ti krema bolje odgovarati. Krema za ruke je super, a i rukama treba anti age :D

      Izbriši
  3. Da li znate kada ce doci na BiH trziste?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da postoji u BiH ali ne znam gdje i po kojoj cijeni.

      Izbriši
    2. U ljekarnama, trgovinama, cijena gela je manja od 6 KM.

      Izbriši
  4. Imam problema sa pigmentacijskim mrljama koje nastanu zbog pristica. Cula sam za gel da je super i taman sam ga planirala kupiti, ali sad s obzirom da je izasla i krema preporucate li da onda ipak nju kupim s obzirom da je namjenjena za lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je sad posebno za zimu bolja krema, pogotovo u kombinaciji sa toniko,.

      Izbriši
    2. Hvala puno! Nadam se da ce pomoci jer inace nemam jako problematicnu kozu, ali cim se onih dana pojavi koji pristic, ostavi trag za sobom. :D

      Izbriši
    3. Svakako javi dojmove kada isprobaš :)

      Izbriši
  5. Molim te, možeš natipkati sastav tonika? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Natipkat ću i dodati u post, na fotkama se nije vidjelo radi oblika ambalaže

      Izbriši
  6. Ka saq koristila jednom doduse ne od ove fitme kremu za oziljke,ali ja sam mazala strije i bas mi nista ninepomoglo,jos sam tada ba sih skupo placala,i uzela ih oko pet ili sest komada,tako da sam nesto skepticna ako nekome uspine neka javi

    OdgovoriIzbriši
  7. Probala sam jedino Multiactiv serum sa puževom sluzi, bio je fin,ali ne toliko da bih krenula da lovim proizvode koji je sadrže no svakako bi mi bilo zanimljivo da probam ovu kremu, obećanje hidratacije meni može sve da proda :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve zvuči odlično, mislim da ću baš uzeti tonik. Moja mama ima onaj gel i nekoliko puta sam ga koristila, budući da imam flekove od akni, ali nisam ga dovoljno koristila da bih mogla reći djeluje li. Većinom mi kiseline pomažu u tome. Vjerojatno ću i kremu uzeti, možda nagodinu, kad potrošim zalihe koje imam doma :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam još jer koristim dermokozmetiku pošto mi je suha i osjetljiva koža, no riskirat ću jer već duže vrijeme razmišljam. Sebi ću kupiti kremu za lice, dok ću losion i mlijeko uzeti da brata, koji ima problematičnu i aknastu kožu. Vidjet ćemo. Javim rezultate. Cijena je više nego povoljna. Goga B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Da li mozeš komentirati sastav kreme? Tebi vjerujem,a imam osjetljivu kožu. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš znati da puževa sluz sadrži prirodne kiseline a u kremu je još dodatno dodan alantoin koji umiruje ali i djeluje keratolički tako da kod osjetljive kože predlažem obaveznu probu kreme na nekom dijelu kože (vrat ili iza uha).

      Izbriši
  11. Nisam isprobala ovakve proizvode. Cijenom su vrlo pristupačni, pa ću svakako obratiti pažnju na njih tijekom posjeta dm-u, a pogotovo na kremu za lice. Jer ja sam uvijek sam svoj doktor, izvanredan za ostaviti ožiljke i izmasakrirati se.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mene zanima sastav kreme :) hvala

    OdgovoriIzbriši
  13. Mozes li mi molim te malo prokomentirati sastav? U jednom od svojih postova pisala si da je cetearyl alkohol komedogen pa me iznenaduje sto ovu kremu preporucuju za aknastu kozu. Takoder, da li isusuje?
    Imam 26 i problema s aknama. Kupila bi tonik i kremu, ali htjela bi cuti tvoje misljenje o sastavu. Hvalaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik je pogodan za aknastu kožu dok je krema više za ublažavanje ožiljaka, mrlja i bora. Ne bih ju preporučila za kožu sa aktivnim aknama, za to je pogodniji gel istog proizvođača.

      Izbriši
  14. imam njihovu kremu za lice no ne koristim je često već ponekad

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam njihov gel i zadovoljna sam s njim. Tonik kupujem obavezno, a i kremu vjerojatno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Bok.
    Vidim da si upoznata sa sastavima i kombinacijom koristenja razlicitih proizvoda pa me zanima jedna stvar.

    Koristim aha gel plus retinol A313 kremu. Ne korisitm zajedno vec par dana jedno par drugo. Je li to prihvatljiva kombinacija za koristenje ili jedno u potpunosti iskljucuje drugo.

    I kupila sam bas ovaj set pa me zanima jel kod koristenja ovih proizvoda isto bitno koristenje kreme sa zastitnim faktorom i smije li se ovo koristiti po ljeti.

    Hvala puno
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha kiseline i retinol nikako ne idu zajedno. Npr dva puta tjedno retinol a dva puta aha kiseline i oboje iskljucivp navecer a danju spf. Ovo se moze koristiti konstantno jer nije tako agresivno a spf je uvijek alfa i omega tokom dana

      Izbriši
    2. Da tako ih i korisitim. Odredjene dane retinol, a ostalo aha. Teta mi je u ljekarni rekla da jedno u potpunosti treba iskljuciti drugo u primjeni nevezano za dane koristenja pa me to malo zagolicalo vezano za primjenu. Ne znam jeste culi za ovu A313 kremu. Koliko je bliska onoj verziji retin A do koje se vise ne moze doc

      Hvala
      Ivana

      Izbriši
    3. Čula sam za A313 ali ne znam koji je sastav pa ne mogu reći koliko je ista kao RetinA ali svakako i sa njom oprez i po pravilima.

      Izbriši
  17. zanima me da li je bolji gel ili krema za pigmentacijske mrlje koje se pojave ljeti, dosada sam koristila gel jer nisam znala da ima i krema, hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjededno je skroz, jedino što je krama hranjivija pa bolja za suhu kožu-

      Izbriši
  18. Jel mislis da bi mi krema mogla rijesit mitesere i male ostatke od pristica po licu? :)
    Btw super clanak!!👌👌

    OdgovoriIzbriši
  19. You are beautiful, no matter what the say27. svibnja 2016. u 16:29

    Znaci ako sam dobro skuzila krema je na prirodnoj bazi? :) Čitala sam negdje na internetu da na mladoj kozi nije dobro koristiti kreme koje inace sluze protiv bora i tako to.. jer kao moze se stvoriti kontra efekt..ne znam jel to istina, jel lažu... ali precizna sam, jer imam lice puno crvenih mrlja od akni, na bradi cak imam i nekakve udubine, pa kad stavim puder, lice mi ne izgleda dobro uopce...Pa me zanima bi li trebala koristiti tu kremu za lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje mišljenje je da ne postoje sastojci za mladu ili staru kožu, treba se gledati stanje kože a ne dob. Ovi proizvodi namjenjeni su bilo kojoj dobi i koži koja je sklona mrljama, hiperpigmentacijama i stvaranju bora jer radi svojevrsni piling kože. Puder na licu bez ikakve kreme ne izgleda dobro jer koža nije hidratizirana niti elastična pa puder više istakne nepravilnosti

      Izbriši
  20. probala sam kremu, ali mi lice ostaje zategnuto i mrvicu ljepljivo nakon nje...Zanima me ova krema A313 , može li se naći u ljekarnama u RH

    OdgovoriIzbriši