[NAJAVA] BIOVITAL ORGANSKI DODACI PREHRANI

Posted by Dear Skin at 18:20
Nedavno sam na svom Facebook profilu najavila novi projekt i borbu protiv suvišnih centimenatara pa nakon brojnih upita, odlučila sam vam pobliže objasniti o čemu se točno radi.
Naime, u posljednje vrijeme sam skupila nešto viška kilograma ali najveći je problem moja neredovita fizička aktivnost pa samim time oslabljeni tonus tijela i mišića.
Prije nekoliko mjeseci, upoznala sam poznatu inžinjerku nutricionizma i vlasnicu nutricionističkog savjetovališta Biovital Martinu Bačan i požalila se na moje probleme: neredovita stolica, zadržavanje tekućine u organizmu radi čega često imam otečene zglobove, višak od 5 kilograma i jednostavno neredovita i nebalansirana prehrana. Nakon razgovora, gđa Martina predložila mi je nekoliko proizvoda u borbi protiv mojih problema.
Za početak, Biovital su organski dodaci prehrani sa vizijom da pomognu milijunima ljudi u prehrani pravim nutrijentima iz prirodnih izvora bez umjetnih dodataka, GMO i sintetskih sastojaka a evo koji su proizvodi postali dio mog novog režima:

WATER BALANCE je biljna formula koncetriranog ljekovitog bilja, vitamina, minerala i ostalih nutrijenata, dizajnirana da podrži optimalan nivo vode u organizmu.
Nekoliko godina imam problema sa zadržavanjem tekućine u organizmu a samim time i otpadnih tvari, posebno u PMS-u i kao rezultat toga često sam napuhnuta, otečenih podočnjaka, prstiju i zglobova. Ovaj proizvod dolazi u obliku kapsula te se konzumira 2-3 komada dnevno pa doza od 90 komada može potrajati mjesec, mjesec i pol.
SASTAV:
GARNICIA CAMBOGIA UNIQUE BLEND dolazi također u obliku kapsula a radi se o preparatu koji sadrži ciljane sastojke za kontrolu težine. Koristi se kod gubitka težine (sagorijevanje masnoća i izgradnju mišića), povećano sagorijevanje masnoće i ugljikohidrata, brži metabolizam, dijabetes tip 2, za zdravi nivo kolesterola i triglecirida, kontrolu apetita i želje za hranom. Sadrži Garciniu Cambogiu, ekstrakt zelene kave, glukomanan, ekstrakt "kidney" graha, CLA i krom pikolinat a pakiranje od 90 komada može potrajati mjesec, mjesec i pol ovisno da li uzimate dvije ili tri kapsule dnevno. Ja osobno ne vjerujem u nikakve tablete za mršavljenje tako da i ovaj proizvod shvaćam samo kao dodatak odnosno potporu prvenstveno reguliranoj prehrani. Obzirom da sam se požalila stručnoj osobi da ne mogu bez ugljikohidrata iako sam svjesna da za brži rezultat treba povećati unos proteina a smanjiti ugljikohidrate, preporučen mi je ovaj proizvod kao potpora prije obroka u kojim jedem ugljikohidrate. Naravno, one zdrave, ne mislim pri tome na kolače, šećer, bijeli kruh, tjesteninu i slično.

SASTAV:

CONSTEASY dolazi u obliku praha i količini od 180 grama te proizvod kojem sam se najviše veselila jer zaista imam problema sa probavom u smislu da ponekad danima nemam redovitu stolicu. Preporučen mi je ovaj proizvod koji služi čišćenju i detoksificiranju crijeva a baziran je na vlaknima iz ljuski psilijuma a osim vlakana sadrži prirodni L-Glutamin, prebiotike, probiotike, biljke te glutaman.

Korištenje je vrlo jednostavno te se žličica ovog praha umiješa u vodu te popije ujutro i tako količina od 180 grama može potrajati oko mjesec dana. Namjena ovog proizvoda nije samo reguliranje probave već pomaže kontroli apetita, daje sitost, podržava imunitet te uspostavlja ravnotežu trbušne mikroflore.
SASTAV:

VITALITY SHAKE je najvažniji proizvod u mom programu jer zamjenjuje jedan obrok (doručak). Radi se o prahu bez GMO, mlijeka, glutena, šećera a ima vrlo malo masnoće i kalorija. Jednostavno se umiješa u vodu ili mlijeko a može se dodati sezonsko voće i tako se nadograđivati okusima. Sam šejk ima ukusan okus vanilije pa ja osobno nemam potrebu za nadograđivanjem okusa i meni je sam po sebi jako ukusan. Koristim ga na preporuku umjesto doručka a nakon vlakana (Consteasy), sadrži puno proteina a vrlo malo ugljikohidrata i time zamjenjujem obrok koji bi bio krcat ugljikohidratima i šećerima. Proizvod sadrži 300 grama i dostatan je za 10-15 dana.
SASTAV:

Prije korištenja ovih proizvoda napravila sam detaljno mjerenje svojih centimetara te se posliklala prije tako da post o mojim rezultatima i recenziju možete očekivati kada završim s ovim proizvodima i za kraj samo želim napomenuti da nema ništa bez promjene životnih navika i da od ničega ne treba očekivati čuda ako niste spremni promjeniti svoje navike koje nisu na strani naših ciljeva. Prije svega poraditi na obrocima, pokušati jesti više povrća i proteina a manje ugljikohidrata, piti više vode te početi vježbati pri čemu ne mislim na bjesomučne treninge već kretanje i fizičku aktivnost prilagoditi svojim mogućnostima, kondiciji i zdravstvenom stanju.

Više o Biovital organskim dodacima prehrani možete pročitati ovdje ili na Facebook stranici a sve informacije i narudžbe putem maila support@biovital-nutrition.com


12 komentari:

  1. Smatram takve proizvode beskorisnima. Ako promijeniš prehranu, uspjt ćeš i bez gluposti i marketinških trikova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za mene je marketinški trik kada ti netko obećava brda i doline kao na primjer smršavit ćete bez gladovanja i muke i bla bla. Ovdje ne vidim nikakva takva obećanja, ovo su DODACI prehrani a na meni je da prvenstveno prehranu reguliram inače jako dobro znam da ništa neće izbrisati moje probleme.

      Izbriši
    2. Slažem se sa Flores, uz sve što si si zadala: više vode,povrća i proteina,manje ugljikohidrata, početi vježbati (kretati se)sigurno ćeš imati rezultate. Dodaci prehrani su naravno ok iako sam protivnik zamjene doručka ili bilo kakvog obroka sa takvim tipom dodatka prehrani.

      Izbriši
    3. Poznavajući tvoj način prehrane i života znam što misliš ali isto tako znam da voliš dodatke prehrani. Kako sam rekla ovo su samo dodaci, nije nešto što zamjenjuje hranu već pomaže da se prebacim na zdravi način hranjenja te reguliram procese u organizmu koji ne rade dobro kao npr odlazak na wc :P

      Izbriši
  2. Želim ti puno sreće! Inače meni jako lijepo izgledaš i jako si zgodna,ali naravno da ti sama najbolje znaš kako se osjećaš!
    Ja sam osobno često bila "napuhana",meni je jako pomogao čaj od đumbira kojeg sam pila 2,3 puta dnevno,također je odličan kao detox i odično djeluje na kožu lica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komplimentu i drago mi je da me razumiješ. Prvenstveno mi je cilj dovesti ritam i tempo jedenja i probavu a onda će sve ostalo biti popratna nus pojava. Nisam probala čaj od đumbira, kakav mu je okus?

      Izbriši
    2. Kao da piješ papar sa limunom :)
      Meni se sviđa taj okus,1 korijen đumbira platim 3 kn,a od njega jedno 5 dana pijem čaj 3 puta dnevno.

      Super je što ćeš promjeniti navike,to je najbitnije,a ovi dodaci ti svakako mogu pomoći.
      Naravno da samo uz njih,bez promjene preh.navika nema nista.

      Smiješno mi je kad netko osuđuje dodatke,da postoji nešto čarobno davno bi to Oprah koristila.

      Imam osjećaj da je bitno samo nekoga popljuvati iako je i sama Dear skin u blogu naglasila da mjenja navike,a ovo joj je samo pomoć. Treba svakoga podržati tko odluči živjeti zdravije,zato sretno i radujem se rezultatima!! :)

      Izbriši
    3. Ljudi osuđuju dodatke jer su skeptični radi toga što nikada nitko nije od nekog preparata smršaviuo a da nije nešto mijenjao u svom životu i navikama. Ista stvar je kod Biovitala, sastav je odličan, ali nije čarobno ako ne promijenim one korake koji su za mene kobni.
      Hvala ti, svakako ću početi i sa čajem od đumbira. Nisam znala da se kuha korijen, mislila sam da se kupuje baš poseban čaj.

      Izbriši
  3. Svi znamo da se treba zdravo hraniti ali kako to ostvariti , nama laicima često i nije baš jednostavno.Nešto nam preporučuju, pa onda zabranjuju, kolesterol nas ubija pa onda postaje preduvjet dugovječnosti.Nisu dobre masnoće životinjskog podrijetla pa onda opet trebamo se vratiti slanini i čvarcima...Na žalost ne postoji univerzalni recept.Neke u osnovi zdrave namirnice za nekoga su dobre a za nekoga ne.Ako imaš zdravstvene probleme , dobar nutricionist zaista može pomoći.Složit će ti jelevnike kojih se ne moraš slijepo prisržavati ali iz kojih ćeš vidjeti kako točno i u kojim količinama kombinirati namirnice koje ti čine dobro.Sviđa mi sastav ovih dodataka o kojima si pisala.Sigurna sam da ne mogu naškoditi.Nadam se da ću među nima pronaći i nešto za sebe.
    Želim ti da ustraješ i ostvariš sve što si zaželjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom. Javnost nas zbunjuje sa svakodnevnim preporukama i u moru svega smo pomalo izgubljeni. Od dodataka prehrani očekujem da pomognu u ostvarivanju cilja kada ja osobno promijeniom neke loše navike a sve ostalo je bajka.

      Izbriši