DEAR SKIN BEAUTY CHALLENGE

Posted by Dear Skin at 21:02
Drage moje, inspirirana raznim fitness izazovima, odlučila sam pokrenuti mali projekt te vas izazvati na 30-dnevni beauty izazov. Naime, ideja je da kroz idućih 30 dana svakodnevno izvodimo razne rituale koje vjerujem, mnoge od vas ionako obavljaju a cilj je da nakon 30 dana:
-riješimo se dehidracije
-dubinski očistimo kožu
-smanjimo pore i bore
-smanjimo flekice i mrljice
-smanjimo podočnjake
-naučimo što bolje njegovati svoju kožu
Sve što vam je potrebno kroz idućih 30 dana od proizvoda je:
-hidratantna krema
-hranjiva maska ili krema
-sredstvo za čišćenje lica (mlijeko, micelarna, losion, gel za umivanje ovisno što inače koristite)
-piling
-proizvod sa AHA/BHA kiselinama ili retinolom
-proizvod sa C vitaminom ili multivitaminski proizvod
-krema za područje oko očiju
-serum
-biljno ulje

Ukoliko nešto s popisa ne posjedujete, ne brinite, u svakom postu napisati ću alternativu koju možete koristiti u svrhu rutine određene tog dana. 
Za sudjelovanje u izazovu potrebno je sljedeće:

  • pratiti jednu od mojih društvenih mreža Facebook (klik) ili Instagram (klik) gdje ću svakodnevno objaviti post sa dnevnim zadatkom najvjerojatnije u večernjim satima te će se odnositi na ono što trebate napraviti idućeg dana
  • fotografirajte se prije i poslije izazova radi vas samih kako biste primjetili razliku na svojoj koži
  • na kraju izazova, tko želi može poslati svoje rezultate a moji beauty partneri i ja ćemo u međuvremenu organizirati lijepe nagrade za one koji izdrže do kraja ali o tome ćete biti na vrijeme obaviješteni.
Počinjemo sutra u večernjim satima (petak, 05.02.) kada ću objaviti prvi korak :)


Kako vam se sviđa ideja? Hoćete li se pridružiti?

47 komentari:

  1. Koja odlična ideja!! Pratim te naravno :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna ideja! Sudjelujem vec mjesecima u fitness izazovima Girly fitness i veselim se ovom izazovu!!!!! Plus jucer sam dobila Clarisonic Miu 2 👏

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja! Ideeemooo! Imam skoro sve, jedino me muči biljno ulje. Može li tu proći Nuxe suho ulje ili Vichy neovadiol magistral elixir?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja će nam trebati za dane masaže tako da može proći i jedno i drugo :)

      Izbriši
  4. Dobra ideja. Bar cu biti azurnija u njezi.. inace samo malo tonik, krema i u krevet. Nekad mi se i to neda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva čekam, pridružujem se i ja 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja. Sudjelujem. Nema neke proizvode sa popisa ali nadam se adekvatnoj zamjeni 😬

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja!!!! Sudjelujem!!! I ne mogu vjerovati, gledam popis i imam SVE!!! I to zahvaljujući tebi i blogu, prije njega sam imala otprilike pola toga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jao, meni se jako svidja ali ne znam hocu uspeti ceo izazov da ispostujem zbog porodjaja krajem meseca...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga ti sad imaš druge preokupacije ali kada budeš mogla škicni i pridruži se :)

      Izbriši
  9. Yaaaay! :D
    Ovako nesto mi je trebalo!
    Super ideja....pratim Vas!
    Gaga

    OdgovoriIzbriši
  10. Prihvaćam izazov i veselim se rezultatima. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I sama sam početkom tjedna odlučila malo se više posvetiti njezi lica, pogotovo pilingiranju i maskama, tako da mi je ovo došlo kao naručeno :D Baš se veselim sudjelovanju jer vjerujem da će mi pomoći da ostanem na pravom putu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svakako. Jedva cekam. Bice veselo. Pozdrav.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  13. Definitivno iako nemam ništa s vitaminom C (ponestalo). Opsjednuta sam preparativom i inače jako vodim brigu o koži iako mi ona i ne uzvraća baš istom mjerom (nezahvalna k*ja).

    OdgovoriIzbriši
  14. SUper! Ja inače koristim svašta, ali me baš zanima kako bi smislena njega kroz mjesec dana mogla napraviti razliku. Jedino što nemam je proizvod s retinolom, a AHA proizvoda imam još malo, ali mislim da će biti dovoljno za mjesec dana...

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja se pridruzujem :)

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja se pridruzujem :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Divna ideja.Pridružujem se !
    Imam sve proizvode i jedva čekam da provjerim da li ja sve dobro radim.

    OdgovoriIzbriši
  18. jedva čekam, previše sam zanemarila njegu kože :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Uuu pa ovo je super ideja, jedva cekam :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ok,draga,evo ja sam već u niskom startu.

    OdgovoriIzbriši
  21. Pridružujem se izazovu jer mi je ova ideja super!

    OdgovoriIzbriši
  22. Super ideja ali nekom drugom prilikom.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlična ideja, već sam počela da pratim Vaš izazov. :) Međutim, da bih bila spremna za sledeće dane, želela bih da nabavim proizvode koji mi nedostaju. Možda je suviše očigledno drugima, ali mene zanima koja je razlika između hidratantne i hranljive kreme? Kako da znam koja pripada kojoj grupi? Ja npr imam Eucerin ultrasensitive soothing cream, mislila sam da je hidratantna, ali sad više ne znam. Hvala na odgovoru. :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlična ideja, već sam počela da pratim Vaš izazov. :) Međutim, da bih bila spremna za sledeće dane, želela bih da nabavim proizvode koji mi nedostaju. Možda je suviše očigledno drugima, ali mene zanima koja je razlika između hidratantne i hranljive kreme? Kako da znam koja pripada kojoj grupi? Ja npr imam Eucerin ultrasensitive soothing cream, mislila sam da je hidratantna, ali sad više ne znam. Hvala na odgovoru. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Odlična ideja, već sam počela da pratim Vaš izazov. :) Međutim, da bih bila spremna za sledeće dane, želela bih da nabavim proizvode koji mi nedostaju. Možda je suviše očigledno drugima, ali mene zanima koja je razlika između hidratantne i hranljive kreme? Kako da znam koja pripada kojoj grupi? Ja npr imam Eucerin ultrasensitive soothing cream, mislila sam da je hidratantna, ali sad više ne znam. Hvala na odgovoru. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično pitanje! Hidratantna krem aje uglavnom brzoupijajuća, vlažna i kao više vodenasta dok su hranjive prilično teže kreme, masnije i uglavnom se ne upijaju brzo već sjede pomalo na koži. Ova tvoja je hidratntna

      Izbriši
  26. Sve pohvale za ovu ideju...nadam se samo da će svi koji usvoje nova znanja, ista nastaviti primjenjivati i ubuduće :) kao što nema utegnutog tijela bez kontinuirane tjelovježbe i regulirane prehrane, tako nema ni zdravog lica bez advekatne njege ;)
    Na nama je da odlučimo kakve želimo biti kada vrijeme pokaže zube!

    OdgovoriIzbriši