BLANX WHITE SHOCK SISTEMI IZBJELJIVANJA ZUBI

Posted by Dear Skin at 22:04
Danas praktički sve možemo napraviti: imati duže trepavice, savršene obrve, veće usne, bujniju kosu no postoji jedna stvar kojoj svi težimo bez obzira na dob ili spol: bijeli zubi.
U tu svrhu postoje mnogi proizvodi i metode no ja nažalost imam jedan problem a to je bruksizam o kojem sam vam pisala u ovom postu. Iz tog razloga ne smijem koristiti agresivne preparate kao ni stomatološke metode jer je moja caklina nježna poput perja te metodama izbjeljivanja riskiram dodatno oštečivanje. Osim što mi je caklina jako osjetljiva i doslovno se raspada, moj problem je što sam pušač (znam, sram me bilo), pijem kavu, čaj i konzumiram sve ono što čini zube žutima iako jako pazim na oralnu higijenu pa se tješim da bi moglo biti i gore :D Šalu na stranu, izuzetno sam ponosna što vam među prvima mogu predstaviti svjetski poznati brend BlanX koji je vani među vodećima kada je izbjeljivanje zubiju u pitanju a upravo je stigao i u Hrvatsku.
Po čemu je BlanX poseban? Laboratorij BlanX predstavlja BlanX White Shock formulu, kompletnu lepezu proizvoda za izbjeljivanje zubi s ActiluX®-om, inovativnim patentiranim sastojkom koji se aktivira pod utjecajem svjetla. ActiluX® je jedina tehnologija u svijetu koja veže mikrokristale na caklinu zuba stvarajući nevidljivu zaštitnu barijeru koja rastvara mrlje koje uzrokuju žutilo. Što ActiluX® primi više svjetla, jače je izbjeljivanje. ActiluX® doprinosi i održavanju desni zdravima i vlažnima, učinkovito uklanjajući bakterije koje uzrokuju plak i propadanje zubi. Caklina zuba je trenutno i vidljivo bjelja bez potrebe za optičkim sredstvima za posvjetljivanje, abrazivnim silikonom, ili peroksidom
  Isto tako, imala sam priliku ekskluzivno isprobati ove proizvode te opisati svoje iskustvo no za početak nešto više o asortimanu i što nas očekuje na policama:

INTENSIVE WHITENING TREATMENT

Ovaj proizvod je namijenjen intenzivnom izbjeljivanju jer je najkoncentriraniji ActiluX®-om, ne sadrži SLS, PEG i parabene a sadržaj paketa uključuje gelastu pastu, LED Bit uređaj i BlanXometar odnosno trakicu pomoću koje možete mjeriti svoje rezultate na zubima. Sistem je jednostavan, pastom jednostavno operete zubiće i potom  stavite BlanX LED Bite uređaj u usta, stavljajući prozirni plastični dio uz zube, a usne na držač kao što je na sljedećoj fotografiji i tako držite oko jedne minute. 

Ukoliko želite jači tretman izbjeljivanja, gel se jednostavno namaže na plastični dio te se postavi na zube i drži 10 minuta jednom tjedno. 
Nakon što ste potrošili pastu, ovaj LED uređaj čuvajte jer njime možete održavati postignute rezultate koristeći ostale proizvode iz BlanX asortimana. 
 CIJENA: 114,90 kn

BLANX WHITE SHOCK+LED 


Stiže kao komplet koji uključuje neabrazivnu svakodnevnu pastu za zube koja uklanja prljavštinu, žutilo i bakterije te pomaže da zubi vrate svoj prirodan sjaj i LED nastavak.


Moram priznati da sam se prvi puta zbunila oko načina korištenja jer ništa slično do sada nisam probala. Naime, ovaj nastavak koji sadrži LED svjetlost se namontira na pastu pa prilikom istiskivanja paste na četkicu za zube pod utjecajem svjetla aktiviraju  se sastojci i potom normalno operete zubiće. Isto tako kada potrošite ovu pastu, LED nastavak čuvajte jer se može namontirati na BlanX Instante white pastu i na taj način održavate svoje rezultate.

CIJENA: 59,90 kn (50 ml)

BLANX WHITE SHOCK INSTANT WHITE

Radi se o svakodnevnoj pasti za zube a zamišljena je kao  refil gore opisanom White Shock tretmanu što znači da LED nastavak lijepo namontirate na ovu tubu i koristite kao tretman za izbjeljivanje ili ju koristite uobičajeno kao svaku drugu pastu. Imajte na umu da LED svjetlost aktivira sastojke kako bi efekt bio bolji.
CIJENA: 29,90 kn (75 ml)

BLANX WHITENING GEL PEN

 Idući proizvod stiže u obliku flomastera a radi se o tretmanu za izbjeljivanje bez hidrogen peroxida a služi za izbjeljivanje tvrdokornih mrlja ili jednostavno za održavanje rezultata. Sistem korištenja je jednostavan te aplikatorom prelazite po mrljama na zubima bez straha od uništavanja cakline.
CIJENA: 99,90 kn (1,8 ml)

BLANX WHITE SHOCK ANTIBAKTERIJSKA VODICA ZA ISPIRANJE
Kako bi proces oralne higijene bio kompletan, BlanX u svom asortimanu nudi vodicu za ispiranje usne šupljine koja također sadrži ActiluX® sastojak za izbjeljivanje, a osim toga uklanja bakterije i čisti zube. Način korištenja je da u čep koji služi kao dozator ulijete dovoljnu količinu proizvoda te barem jednom dnevno ispirete zube u trajanju od 30 sekundi. Nakon toga poželjno je upotrijebiti LED Bite uređaj na minutu. 
CIJENA: 39,90 kn (500 ml)

Kako sam napisala, koristila sam ove proizvode posljednih dva tjedna i to na slijedeći način: pranje zubiju BlanX White Shock pastom s namontiranim LED nastavkom tri puta dnevno i potom bih na LED Bite uređaj namazala Intensive Whitening Treatment i držala oko dvije minute. Na poslu kako nemam priliku često prati zube, nosila sam Gel Pen i njime prelazila po površini zubiju i moram primjetiti da je baš praktična za takvu upotrebu i ne zauzima puno mjesta u torbici. Prije spavanja a nakon pranja zubiju ispirala sam usnu šupljinu vodicom koja nema jak okus ali uzmite u obzir da sam ja pušač pa meni nije ništa prejako, niti isušuje usnice i sluznicu jer moram primjetiti da nema alkohola poput mnogih sličnih proizvoda.

ZAKLJUČAK: Kada sam čula i dobila ove proizvode bila sam jako uzbuđena jer iako sam u stalnoj potrazi za nečime čime bih mogla barem malo izbijeliti zube, nisam pronašla ništa što nije preagresivno za moju caklinu. BlanX ne sadrži hidrogen peroksid što me odmah privuklo a još kada sam pročitala hrpu pozitivnih recenzija jedva sam čekala vidjeti rezultate na mojim zubima. Prema BlanXometru, moji zubi su bjelji za dvije nijanse u posljednjih 14 dana što smatram zaista odličnim uspjehom a ono što me najviše oduševilo je činjenica da ovi proizvodi savršeno čiste zube ubijajući bakterije iz hrane i pića koji uglavnom uzrokuju promjene na zubima te se ujutro ne budim s neugodnim zadahom.  Ne mogu garantirati kakvo će biti djelovanje kod ostalih i odmah moram napomenuti da zubarske plombe i karijes ne izbjeljuje te je potrebna disciplina, pravilna i kontinuirana upotreba. Znate one dane kada vam se ništa ne da osim oprati zube i istuširati se?  kod mene je takvih dana mnogo no svi ovi proizvodi su jednostavni za korištenje i nema izgovora kako se nema vremena jer na primjer dok držite LED Bite uređaj u ustima, rukama možete obavljati ostale radnje kao na primjer čišćenje maskare. 
VAŽNO: BlanX proizvodi najbolje djeluju ako se koristi LED svjetlost tako da ako kupite pastu, vodicu ili olovku a nemate aparatić, rezultati mogu biti sporiji.

 prije, danje svjetlo bez blica
nakon 14 dana upotrebe, danje svjetlo bez blica
BlanX proizvodi dostupni su u svim DM trgovinama širom Hrvatske.
*PR proizvodi

Posežete li za proizvodima za izbjeljivanje zubi ili ste sretnica kojoj ovakvi proizvodi nisu potrebni? Koji proizvod vam je najviše privukao pažnju?

75 komentari:

  1. Ovo je super! Kupujem!!!
    Iskreno očekivala sam veće cijene,ali zaista je povoljno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Od kad znam za sebe imam žute zube još uz to jako osjetljive. Isprobala sam hrpu pasti koje obećavaju dobre rezultate al na žalost bez uspjeha. Jako si me zainteresirala za ove proizvode, a i cijene su ok, očekivala sam puno veće. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu! Idem odmah u shopping :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post :) zanima me jel bi se postigli rezultati da kupim samo ovaj paket od 115kn i to koristim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, onda koristiš na način da gelom opereš zube potom ga malo namažeš na aparatić i držiš na zubima oko 2 minute i za još bolji efekt, jednom tjedno namažeš na aparatiš i držiš 10 minuta.

      Izbriši
    2. Hvala puno na odgovoru :D jel bi mogla koristit npr svaki dan po 5min? Da ubrzam rezultate?

      Izbriši
    3. Piše u uputstvima da se nakon pranja koristi barem 1 minutu ili jednom tjedno 10 minuta ali pošto nema agresivne sastojke mislim da možeš koristiti svaki dan po 5 minuta.

      Izbriši
  5. Odlična recenzija, sve detaljno objašnjeno a prvom prilikom kupujem, čitala sam na internetu o ovom ali nisam znala da je došlo kod nas.
    Nada

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvuči zanimljivo, hvala na recenziji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme, ovo izgleda i zvuci savrseno. Definitivno treba nabaviti!!

    OdgovoriIzbriši
  8. kupovala sam njihvoe proizvode u italiji, pretezito ovu pastu sa led lampicom koja se namontira na pastu, bilo mi je ok. sad sam sa feelunique uzela neku novu u tvrdom pakiranju na pumpicu pa cu bas nju malo isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. lijepo se primjeti efekt! :)
    Baš si me zainteresirala sad za isprobavanje, a inače ne volim uopće te stvari za izbjeljivanje jer mi je zubno meso jako osjetljivo i na sve reagira..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji zubi i meso su užasno osjetljivi i zabranjeno mi je korištenje svega što sadrži peroxid no s ovim proizvodima nisam imala nikakvih problema.

      Izbriši
  10. Super recenzija. Jedva cekam isprobati, nisam do sada cula za ovu firmu, ali tvojim recenzijama vjerujem.
    Nazalost, vidjela sam ponudu u jednom kozmetickom salonu gdje se kao moze naruciti set za izbjeljivanjem u formi ovog prvog proizvoda kojeg si spomenila i cijena je bila bas paprena. Vjerojatno ima na ebayu dosta varijacija na ovo sto ljudi iskoristavaju da zarade.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo se čini super i rezultat se zaista vidi :D Probat ću čim ću moći!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vec duže vrijeme namjeravam naručiti Crest trakice čija je cijena puno viša od ovih proizvoda tako da definitivno kupujem ovo! Nadam se da će pomoći i meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam davno Crest trakice i morala sam odustati nakon par dana jer su me boljeli zubi od njih a ja imam zaista jako osjetljive zube.

      Izbriši
    2. Odradila sam turu od 2 tjedna... I zaista se primjeti razlika!!
      JA sam koristila pastu 2 x dnevno i navecer nakon paste po cca 5-8 min gel s LED-om!
      Nastavljam i dalje koristit pastu i po nekoliko puta tjedno LED s gelom! Preporučam svima :D

      Izbriši
    3. Hvala ti puno na povratnoj informaciji! Jako sam sretna da si zadovoljna <3

      Izbriši
  13. Wow, sjajno! Iako bih volela nešto svetlije zube obično me ne privuče nikakav sistem izbeljivanja upravo zbog agresivnosti, moji su zubi osetljivi i računam da je bolje da ih imam pa makar malo tamnije nego da ih oštetim, ali ovo deluje prilično blago i neriskantno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Promjena zaista vidljiva a cijena povoljna!Da li znaš da li djeluje i na keramičke krunice.Bojim se da mi ne posvijetle samo prirodni zubi a da krunice koje imam na dvojci i četvorki ostanu kakve su sada.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Zeljka, nisam sigurna. Mislim da krunice nista ne moze izbijeliti

      Izbriši
  15. zvuči i izgleda super! ja imam problema jer su mi ogoljeni vratovi i zubar se nije želio upustiti u izbjeljivanje-više problema nego koristi. imam i parodontitis. da li možda znaš da li je to kontraindikacija za korištenje? makar, spomenula si da ubija bakterije pa mi to zvuči savršeno...hvala
    daniela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema kontraindikacija na paradontis niti na ogoljele vratove koji su uostalom i moj problem :(

      Izbriši
  16. Divn.Nemam problema sa žutim mrljama ali svakako kupujem jer sam ovisnik o lijepim bijelim zubima. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Da li se moze prati LED lampica posle svake upotrebe ili ne?

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlična recenzija :) Jedno pitanje, da li nakon pranja treba prvo isprati usta vodom pa onda koristit LED Bit uređaj ili se prvo zubi osvijetle LED Bit uređajem pa tek nakon toga ispiru vodom? Hvala na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, prvo opereš i ispereš zube a onda stavljaš LED aparat. Hvala ti :)

      Izbriši
    2. Pozdrav evo ja upravo kupila i idem usprobat. Ni meni nije jasno dali se stavlja lampica na taj tretman ili kad se ispere pa onda samo na zube? To su bas nejasno objasnili

      Izbriši
  19. Odlicno izgleda, mene samo muci jedna stvar. da li sa ovom pastom svakodnevno perem zube, kad operem stavim ovu LEDicu u usta ili perem sa pastom koju inace koristim pa sa ovom premazem plasticni dio LEDice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki dan pereš zube normalno s ovim gelom i iza pranja staviš LED Bit aparatič na minutu-dvije. Ja osobno operem zube i isperem ih i potom još dodatno namažem gel na aparat i stavim na nekoliko minuta na zube.

      Izbriši
  20. Svi imaju pitanja patako i ja... pola prednjeg zuba mi je umjetno (pukao pa se ga nadostiklali).. fal i to moze pobjeliti il bi mi zub bio saren?
    Marijana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ovi proizvodi ne izbjeljuju keramiku i plombe već samo prirodne zube.

      Izbriši
  21. Ovo je savršeno! voljela bih probati. Ponekad operem zube sodom bikarbonom i limunum, ali bjelina je kratkog vijeka!

    OdgovoriIzbriši
  22. Predobra recenzija, objasnjeno do u detalje i nadam se da cu uskoro kupiti i poceti koristiti! Zubi su mi dosta zuti i ako izbijele za barem jednu nijansu ce biti odlicno!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala na divnom pojasnjenju svakog proizvoda.Razlika se kod tebe vidi.I ja volim kavicu i cigaretu i zato cu probati i javiti dojmove.Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  24. Divna recenzija! Ovo trebam definitivno probati. Uvijek sam imala neku prirodno zuckastu boju zubiju i uvijek mi je bila zelja izbijeliti ih da blistaju a da ne moram skupo platiti. Ovo je za mene! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala na recenziji prije svega :) Ovo bi vrijedilo koristiti,čini se odlično a opet cijena skroz ok.

    OdgovoriIzbriši
  26. Nisam samo shvatila da li kroz ta dva tjedna se svaki dan drži minutu-dvije pa uz takvo korištenje se još za dodatni učinak jednom tjedno produži na 10minuta.Ili se tih 10 minuta smije držati jedino ako se ne koristi svaki dan?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki dan se drži minutu, dvije ali ako se nema vremena onda jednom tjedno 10 minuta

      Izbriši
  27. Bok, tribala bi sta hitniji odgovor, posto za dva dana iden na put. Ugl...sta bi od ovoga bilo, nekako 'na brzinu'? Zubi mi nisu nesto jako zuti, al bi volila da su mi bar za nijansicu biliji... dal bi ona olovka dale neke brze rezultate bar za tri dana, il radije paste za zube (i koja je bolja ona instant white il ona prva sa led lampicon).. Zubar mi je reka da neman kamenac i da nema sta cistit (ja san misla i da on kamenca zubi malo pozute) zubi i meso su mi osjetljivi (rodean osjetljiva, svugdi i na sve XD ), posebno se brinen za caklinu, oce lit caklina ostat ziva od ovoga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za najbrže rezultate uzmi komplet s LED aparatom pa namaži gel na aparat i drži svaki dan oko 10 min

      Izbriši
    2. aha, samo to mi je zasad malo skuplje (trenutno) ali dali bi barem priblizno pomogla koja pasta s onim nastavkom?

      Izbriši
    3. Pomogla bi ali pitaš me za najbrže rezultate a kod mene je komplet najbrže djelovao, u 2 tjedna 2 nijanse

      Izbriši
    4. okay, fala puno na odgovorima

      Izbriši
  28. Pozdrav, s obzirom da se ne razumijem u sastav proizvoda ovog tipa zanima me koliko je dobar/los i blag prema zubima i zubnom mesu? Napisali ste da proizvodi nisu agresivni, da li bi se to isto odnosilo na nas s osjetljivim zubnim mesom i zubima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče sastojaka ne moraš brinuti jer nisu štetni za caklinu i/ili zubno meso.

      Izbriši
  29. Ovo je odlično! Napokon nešto i za moje osjetljive zube, definitivno ću isprobati prvom prilikom! Koristila sam Crest trakice i bilo je efekta, ali zubi su me lagano boljeli i pojavile su mi se diskoloracije bijele koje nekad znam imati kad se probudim. U konačnici ipak nisam bila zadovoljna s njima jer sam htjela nešto što nije ni malo agresivno, a kako mi se čini ovo bi moglo biti baš to! :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Pitanjce cure dal se ova lampa moze koristit i u trudnoci?

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdrav, evo sam i ja kupila. Ma ja sam uvik bila skepticna na ovakve aparate i sl. Pise da tri puta dnevno se peru zubi i da ce ucinak bit prepoznatljiv. Vi i da perete zube s bilo kojom pastom tri puta dnevno bili bi vam bjeliji i sl. Al ajde evo ja cu kao i uvjek prat dva puta dnevno tj jutro i vecer s ovim proizvdom i bas me zanima pomak ovoga. Svakako javim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, ja od kada znam za sebe perem zube tri puta dnevno, nekad i više pa nisam primjetila značajnije izbjeljivanje. Osim sa nekim namjenskim abrazivnim pastama ali njih ne smijem zbog osjetljive cakline.

      Izbriši
  32. Jedna stvar me samo zanima, nakon što se potroši pasta koja je s aparatićem, koji od ovih proizvoda kupiti da se koristi uz aparatić?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon što potrošiš, kupuješ pastu Instant White (29,90 kn-75 ml) i nju koristiš kao svaku drugu pastu ali nakon pranja staviš aparatić na dvije minute za održavanje rezultata.

      Izbriši
  33. Zanima me samo jel moze ostetit plombu? S obzirom da su mi prednja dva zuba nadograđena strah me da bi mi moglo uništiti nadograđene dijelove.

    OdgovoriIzbriši
  34. Zanima me jedino jel može uništiti plombu? S obzirom da su mi prednja dva zuba nadograđena strah me da bi mi se mogao uništiti nadograđeni dio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne brini, nema nikakvih štetnih sastojaka ni za zube niti za plombe.

      Izbriši
  35. Evo ja sam kupila jucer samo ovaj prvi proizvod (zasad) blanx led bite, pa se javim sa svojim dojmovima :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Dali se mogu navedeni proizvodi koristiti u trudnoći?

    OdgovoriIzbriši
  37. Upravo kupljeno, pa imam jedno pitanje. Kad namontirate led nastavak na pastu koliko dugo drzite da se aktiviraju ti sastojci?
    Usput odlicno napisano i objasnjeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim počneš istiskivati pastu, led lampa osvjetli i na taj način se sastojci aktiviraju. Hvala ti puno!

      Izbriši
  38. Prvi tekst u kojem sam napokon shvatila kako se primjenjuje! Svaka cast! :D
    Zanima me samo, jel se mora onda uvijek poslije koristiti samo ta pasta za zube? Ponisti li se ucinak jako brzo ako se prestane sa tim preparatima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da je korisno:) Nakon što postigneš željeni efekt možeš nastaviti s ovom pastom od 29,90 ili nekom drugom pa ako opet dođe do žutila onda napraviš tretman s led svjetlom.

      Izbriši
    2. Evo, danas sam kupila treatment i shock+led pa krecem s tretmanom :) Javim se sa mojim postignucima xD Nadam se sa ce biti necega, jer sam koristila ponekad sodu bikarbonu i mislim da sam si pomalo nastetila zubima s time :/

      Izbriši
  39. Pozdrav :.
    Danas dobila Blanx s aparatićem i zubnu white shock Protect led.. Pitanje .. Da li koristiti samo gel i aparatić ili prati s Protect pa onda aparatić malo sam zbunjena
    :( hvala unaprijed na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  40. Pozdrav .. Trebam pomoć, danas dobila blanx s aparatićem i blanx shock Protect led, pomoć, da li upotrebljavam samo gel i aparatić pa nakon sto potrošim gel onda pastu ili kombiniram odmah oboje, malo sam zbunjena,
    Unaprijed hvala

    OdgovoriIzbriši
  41. Moze pomoc ?! Kupila sam svih 4 proizvoda. Led aparatic i gel uz njega,, 2 paste (jedna sa nastavkom) i olovku. jedna cura mi je rekla da koristim sve to dva puta dnevno. Rekla je da prvo operem zube gelom i ne ispirem te stavim aparatić na 2 min. Potom da isperem zube. Onda da operem zube sa onom pastom koja ima led nastavak te isperem. Potom da stavim olovku koju drzim 15-ak min i onda operem zube onom drugom pastom. To sve ukupno traje dosta dugo. Pa me zanimalo dali se to zaista koristi tim redoijedom ili ne?? Plizz odg.. pozdrav,
    Valentina

    OdgovoriIzbriši
  42. Bokić.. moze pomoc.. kupila sam sva 4 proizvoda i platila sve skupa 300kn.. znaci led aparatic plus gel, 2 paste (jedna je sa led nastavkom) , i olovku. Jedna cura mi je rekla da to sve moram koristiti dva puta dnevno. Znaci sva 4 proizvoda. Ali neznam kojim redoslijedom?! Moze li mi netko napisati kako koristiti sve to odjednom.. valle

    OdgovoriIzbriši
  43. Moze pomoc ?! Kupila sam svih 4 proizvoda. Led aparatic i gel uz njega,, 2 paste (jedna sa nastavkom) i olovku. jedna cura mi je rekla da koristim sve to dva puta dnevno. Rekla je da prvo operem zube gelom i ne ispirem te stavim aparatić na 2 min. Potom da isperem zube. Onda da operem zube sa onom pastom koja ima led nastavak te isperem. Potom da stavim olovku koju drzim 15-ak min i onda operem zube onom drugom pastom. To sve ukupno traje dosta dugo. Pa me zanimalo dali se to zaista koristi tim redoijedom ili ne?? Plizz odg.. pozdrav,
    Valentina

    OdgovoriIzbriši
  44. Pozdrav, kupila san paket blanx sa gelastom pastom i led uredajem te san jos kupila i blanx pastu za zube. Koristim to vec tri tjedna no nema nikakvih rezultata. Pastu koristim svaki dan kao obicnu pastu za zube, a svaku vecer operen zube opet s ton pastom zatim isperen, onda namazen prstom na zube gelastu pastu i stavin malo na led uredaj i stavin u usta i drzin tako 4min. Jednom tjednom drzin i 10min. Zanima me zasto nema nikakvih rezultata? I dali radin nesto krivo? Hvala na odgovoru
    Lp,
    Ivona

    OdgovoriIzbriši