BRAZILSKA MANIKURA I PEDIKURA

Posted by Dear Skin at 19:47
Lijepe, njegovane ruke i stopala danas su prije svega veliki prioritet jer nekako možemo namontirati frizuru, sakriti nedostatke na licu ali neuredne nokte i grubu kožu na rukama i stopalima ne možemo prekriti već natjerati se redovito obavljati manikure i pedikure. 
Vjerujem da svaka od nas bilo da posjećuje salone za uljepšavanje ili uređuje svoje udove u tišini doma ima jedan problem: namakanje ruku i stopala u vodi u svrhu omekšavanja kože. Mislim, nije to toliki problem jer zaista noge u lavoru pružaju istinski užitak za duh i tijelo ali složiti ćete se sa
mnom: sve nam manje i manje vremena ostaje za takve rituale. 
Nedavno sam dobila na recenziju meni ultra zanimljive setove i odmah sam sa zanimanjem krenula isprobati jer u posljednje vrijeme nemam dovoljno vremena za sebe u smislu da 20 minuta namačem noge i ruke u toploj vodi a ovo je nešto što obećava isti učinak za puno kraće vrijeme.

OPIS PROIZVODAOvi setovi za kompletnu manikuru i pedikuru sadrže jednokratnu rukavicu ili čarapu unutar koje se nalazi ekskluzivna emulzija proizvedena od 100% sirovina iz obnovljivih izvora. Emulzija je obogaćena s aktivnim sastojcima koji brzo omekšavaju kožicu i hidratiziraju ruke i noge te sprečavaju gljivične i bakterijske infekcije. U setu se nalaze još i jednokratna rašpica za oblikovanje noktiju i drveni potiskvač kutikule.
Ono što je vrlo važno kod ovog specifičnog sastava je da omogućuje tako zvanu "suhu manikuru" i "suhu pedikuru" čija je najveća prednost to što nakon završetka tretmana možete odmah nalakirati nokte! Bez upotrebe vode ili acetona. Manikura ili pedikura u svega desetak minuta.Više o NK Cosmeticos setovima možete pročitati na ovom linku. SADRŽAJ SETA I NAČIN KORIŠTENJA: U jednostavnom pakiranju koje razlikuje boja ambalaže (ljubičasti je namijenjen manikuri a zeleni pedikuri) nalaze se jednokratne rukavice ili čarape, jednokratna rašpica te potiskivač kožice na zanokticama. Način korištenja je da jednostavno navučete rukavice ili čarape koje su natopljene emulzijom i tako ostavite nekih 5-10 minuta te uklonite rukavice ili čarape. Ostatak emulzije treba dobro umasirati u kožu te ju nije potrebno isprati, već tada krećete u potiskivanje kožice, uklanjanje tvrde kože i sve što ide nakon što koža omekša. 

DJELOVANJE: Moje ruke se zaista koma i na taj problem sam se više puta žalila kroz postove a ono što se kod mene dogodilo jest da je moja koža popila svu emulziju koja se nalazila unutar rukavice. Zanoktice su bile mekane kao pahulja i nikakav problem nije bio potisnuti ih priloženim štapićem te napraviti da izgledaju uredno i njegovano. Nisam iznenađena takvim efektom jer urea koje ima jako puno u sastavu radi keratolički učinak i jako omekšava kožu ali ono što me iznenadilo je da su ruke bile, usudila bih se reći, pomlađene jer se koža zategnula te postala savršeno elastična i glatka. Nažalost, ovaj efekt traje nekoliko dana kada se sve vraća na staro i teško je očekivati da će vam ruke ili noge biti mjesec dana tako lijepe jer naravno, sve ovisi koliko ih dalje njegujemo kremama te koliko "trošimo" ruke u vodi i deterđentima. 
ruka prije brazilske manikure
nakon 10 minuta 
SASTAV: Aqua, Glycereth-26, Urea, Cetearyl Alcohol, Carbomer, PEG-23 Olivate, Isopropyl Palmitate, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Glycerides, Parfum, Hydrolysed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Potassium Sorbate, Canola Oil, Disodium EDTA, Copaifera Officinalis Resin, Decylene Glycol, Caprylyl Glycol, Benzyl  Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Coumarin, Citronellol.
CIJENA: Setovi se upotrebljavaju za profesionalnu i kućnu upotrebu a cijena jednog seta iznosi 35 kn narudžbom na ovom linku ili u ovlaštenim salonima. Također ako dolazite na Sajam Ljepote u Zagrebu (11-13. ožujka) možete ih pronaći u paviljonu 8A, štand 44A po cijeni od 25 kn

Koliko vremena trošite na manikuru i pedikuru? Kako vam se čini ovaj proizvod? 

14 komentari:

  1. Ne trosim nista vremena. Jednom dnevno nalakiram nokte Eveline lakom i to je to. Nekad nalakiram u nesto vidljivo nokte i to potraje 2,3 dana. S obzirom na to koliko koristim kokosovo ulje za sve, zavrsi mi na rukama pa mi super izgledaju. Prije sam imala i zanoktice i pucala mi je koza, da ne govorim kako je bila suha i ko raspica. Sad ko bebina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokosovo ulje je super ali nisam probala na noktima, svakako budem

      Izbriši
  2. Da li se meni čini ili ti je i posvetilo ruku?
    Ja volim da stavim u kupku (pre kupke, uklanjanje laka), gel za tuširanje, morsku so i limuntus, malo sode bikarbone, da držim 20 minuta isečem nokte, isturpijam stopala,piling talogom od kafe i maslinovog uljea, stavim hiper urea krem, kesu, čarape i prenoćim. Na ruke mešavinu jekoderma i pantenola. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kako sam napisala urea radi keratolički tako da je uklonila površinski mrtvi sloj pa je koža automatski svjetlija. Ritual ti je super, i ja tako volim ali sve manje i manje imam vremena

      Izbriši
  3. Trosim jednom tjedno oko sat vremena i to sto u pet minuta skinem stari lak i nalakiram novi a ostatak vremena cekam da se osusi :D Imam srecu pa imam dobre nokte i kozu oko nokti i ne moram nista posebno njegovati, namazem obicnom kremom i to je to. Samo jos da napomenem da mi svaki lak na noktima traje minimalno tjedan dana, bez okrhotina, kao da je nalakiran taj dan, doslovno svaki koji sam do sada isprobala i to sve uz svakodnevno pranje suda, tusiranje, pranje ruku... valjda je do samog nokta nesto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti samo reći da si prava sretnica i da ti zavidim. Na fotkama možeš vidjeti moj jad od noktiju i zanoktica :/

      Izbriši
  4. Woww, tacno se vidi efekat, koliko koza djeluje soft i izbijeljeno nekako..bas si dobro rekla- kao bebina.. Steta sto jos uvijek nema, makar ja nisam pronasla nesto sto bi na duze staze odrzavalo takvo stanje nasih rucica i nozica.. Ja o njima sama brinem, na pedikir nikada u zivotu jos nisam otisla u salou ( malo se rumenim zbog tog sada ) iz razloga sto su me kao mladju isprepadali 'bapskim' pricama kako ce poslije struganja stopala zileticima koji se koriste u salonima, vremenom ona biti sve grublja, pa onda upitnost higijene u salonima i blah blah..tek, sama to radim sto je moguce njeznijim turpijama.. i bude ok sve. Prije poduhvata natapam stopala u obicnu kupku..i ponekad par kapi nekog biljnog ulja koje mi se nadje pri ruci. Mada, mislim da sam dovoljno velika sada, haha, da mogu nekom provjerenom pedikiru povjeriti taj zadatak..vidjecu jos. Ruke takodje sama njegujem, i nokte.. svaki put kada me je dohvatila manikirka, i stavljala neki trajni lak, gel i sl. nokti su mi nakon toga bili bili unisteni, te vise to ne praktikujem.. Kada su u losoj fazi, grijem maslinovo ulje i u njega dodam malo limunovog soka, u to drzim nokte, a zatim razmazem i na cijele ruke.. Dopada mi se parafinsko pakovanje, to sam jednom radila u salonu.. i jos jednom, da zakljucim, ovaj brazilski pakung koji si nam predstavila mi je jako dopao, lajkujem..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti priznati da ni ja ne posjećujem salone ali kako me po prvi puta u životu uhvatilo kurje oko, trenutno sam u potrazi za medicinskom pedikurom da me riješe tog gada. Inače, rituali su ti odlični i sama ih radim na sličan način ali nažalost, svbe manje i manje vremena tako da su mi ovakva čuda baš praktična

      Izbriši
  5. Ja redovito nakon tuširanja skinem suvišne naslage sa peta i poslije obilno namažem bilo kojom kremom. .Znaš ja još od djetinjsta patim od toga,,strašno se ježim i grozim suhih stopala odnosno peta., umirem od toga. Nedaj bože da obujem najlon čarape na suha stopala uuu ja bi crkla.Tako da čitav život kad bih računala potrošila sam na tone krema samo za mazanje stopala.A i sa rukama je isti slučaj .Jednostavno mrzim kad su suhe .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suhoća stopala i ruku je jako neugodna i točno znam o čemu pišeš, odmah se naježim od same pomisli suhih stopala u najlonkama :(((

      Izbriši
  6. Stvarno VAUUU efekt!
    Zbog suhoće stopala i sklonosti zadebljaloj koži redovito jednom tjedno namačem nožice u mlakoj vodi u koju dodam kupku za tuširanje.Rašpicom uklonim višak kože , isperem čistom vodom i namažem nekom masnijom kremom. I meni je dobro poznat osjećaj suhih stopala od kad znam za sebe pa zato ne štedim na hranjivim kremama.Za manikuru baš i nemam vremena koliko bih htjela.Skinem lak,isturpijam i ponovo nalakiram.Tješim se da imam lijepe ruke iako mi nokti baš i nisu neke kvalitete,

    OdgovoriIzbriši
  7. Efekt na rukama me baš oduševio! Ja njezi stopala posvećujem puno vremena, jer ne volim kada su mi stopala suha, pere grube, a moram obuti najlonske čarape. Najbolje su kreme koje sadrže ureu, a nedavno sam kupila profi rašpicu za pete, pa je sada sve lakše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Gdje se može kupiti profi rašpica ?
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidi se efekt. Cool je kad proizvodi rade :D. Mene zanimaju korejske maske u sličnom obliku za šake i stopala. To mi je dostupnije :).

    OdgovoriIzbriši