INSTITUTE KARITE PARIS SHEA MASLAC I KREMA ZA RUKE

Posted by Dear Skin at 18:37
Nedavno sam u svojim favoritima spomenula jedan proizvod koji je stalno u upotrebi posljednjih mjeseci a to je čisti karite maslac brenda Institute Karite.
Inače, na blogu sam često spominjala čisti karite kao dodatak i pomoć svemu te godinama u zimskim mjesecima uvijek imam ovaj dragocjeni sastojak. 
Kada govorimo o karite (shea) maslacu, moram napomenuti da uvijek mislim na čisti te na ambalaži mora pisati samo butyrospermum parkii  upravo kako je navedeno na ovom proizvodu.

Institute Karite dolazi nam iz Francuske a ključan sastojak koji koriste u svojim proizvodima je upravo shea maslac. Inače u svom asortimanu nude razne mazalice za tijelo i ruke, sapune, losione i tuširalice a više o brendu možete pročitati ovdje
Da se vratim na shea maslac, radi se o čvrstoj, gustoj teksturi u koju ne možete samo tako umočiti prstić već je potrebno vrhom prsta ili špatulicom izdvojiti potrebnu količinu za korištenje. Čisti shea maslac je teško razmaziv i ne treba pretjerivati sa količinom. Ja ga osobno koristim za njegu tijela, posebno dekoltea i grudi jer je između ostalog,  odličan prirodni anti-age sastojak jer sadrži puno provitamina A, vitamina E i esencijalne masne kiseline. Osim za tijelo, shea je kod mene godinama u upotrebi za dodatnu njegu okoloočnog područja. Naime, zimi kada je koža oko očiju posebno isušena, koristim ga umjesto okoloočne kreme, najčešće za noć a vrlo često njime obogatim trenutnu okoloočnu kremu. Za takvo korištenje potrebno vam je zrno riže karitea koje treba nježno utapkati oko očiju. Također, koristim ga i za vrhove kose ili pojedinačne pramenove koje želim naglasiti samo i tada je potrebna jako mala količina koju treba ototpiti među prstima prije nanošenja na kosu.


Vjerujem da ste barem jednom probali čisti karite i čitali kako njime možete njegovati suhe dijelove poput laktova, ruku i zanoktica, koljena, peta i svih suhih dijelova. Neke osobe koriste karite umjesto kreme za lice a često možete pročitati kako shea maslac sadrži UV zaštitu. Moram napomenuti da korištenje čistog shea maslaca može podnijeti jedino jako suha koža koja nije sklona začepljivanju pora a što se tiče UV zaštite, ista iznosi 6-8 što je premalo za ozbiljnu zaštitu stoga se ne možete potpuno poudati na takve informacije osobito ako ste vrlo svijetlog tena. 
Shea maslac je kozmetička sirovina te se u mnogim formulama i proizvodima  koristi u manjem postotku i tada je shea prihvatljiv i za vlasnike mješovite ili masne kože.
Miris je karakterističan kod svih shea maslaca koje sam do sada probala: blag, pomalo mliječan, ugodan i ne zadržava se predugo na koži. 
CIJENA: 110 kn (50 ml) i 49,90 kn (10 ml)
Osim korisnog i meni dragog čistog shea maslaca, na recenziju sam dobila i kremu za ruke istog brenda. Iskreno, kreme za ruke su kod mene jako u upotrebi i trenutno niti sama ne znam koliki broj posjedujem. Institute Karite Paris u svom asortimanu nudi više vrsta krema za ruke no zajedničko im je čak 20% karite maslaca u sastavu a razlikuju ih različiti dodaci i mirisi. Moj primjerak sadrži badem i med a vjerujem da ćete se složiti sa mnom da nema bolje kombinacije: karite+badem+med.
Pakiranje je već viđeno kod ostalih brendova, alumijska tuba nalik na temperu, preslatkog dizajna. Tekstura kreme je srednje gustoće, niti premasna niti prerijetka no ne treba pretjerivati s korištenjem jer već samo jedan lagani sloj radi svoj posao fantastično!! Mene je zaista teško oduševiti, posebno po pitanju krema za ruke no ovoj dajem čistu peticu: od sastava, do efekta pa samog mirisa koji je božanstven pa cijena od koja nije mala po meni je potpuno opravdana. 
CIJENA: kreme za ruke iznosi 53 kn (30 ml) no nisam sigurna postoji li veće pakiranje.


Proizvodi Institute Karite Paris dostupni su u parfumerijama Martimex a očekuje se dio asortimana u Mulleru. 




Koristite li shea maslac? Koji su vaši omiljeni proizvodi za suhu kožu?

18 komentari:

  1. Uvijek imam shea maslac doma i to od Pranaroma. To je bio prvi koji sam kupila i svidio mi se tako da nisam druge ni isprobavala. Zaprvo sam ga prvi put kupila zbog nekog dermatitisa jer me koza uzasno svrbila i ljuskala se na unutrasnjoj strani lakta. Par dana sam mazala shea maslac i to je proslo. Od onda ga uvijek imam i cim osjetim da mi je koza suha, da me svrbi ili zateze na nekim mjestima, namazem shea maslac. Koza lica mi je masna pa ga tamo izbjegavam koristiti ali mi se pokazao kao odlicna stvar ako mi se napravi pristic ili jos gore upala na licu. Tada preko noci namazem shea maslac preko pristica, stavim flaster i puno brze prode i ne ostane nikakav trag, crvenilo ili oziljak. Probala sam ga staviti i na vrhove kose ali mi je ipak premasan za to pa mi se bas nije svidjelo.. Ali za suhe dijelove na kozi, iritacije ovo je izvrsna stvar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shea maslac ima zaista višestruko djelovanje i načine korištenja i mislim da bi svatko trebao imati u kući čisti karite

      Izbriši
  2. Stalno ga koristim i isprobala sam puno marki ali ovaj tvoj nisam. Čini mi se možda malo preskup u odnosu na količinu , ali vidim da je lijep bijeli i da je obrađen. Najgori koji sam probala je od Kemiga neobrađen i smrdljiv do besvijesti, Pranarom je odličan ,L'occitane je isto preskup. Uglavnom trenutno koristim onaj od Aroma - zone 500 ml za 15€. Ali je brut i neobrađen, ne smrdi jako ali mislim da bi bio bolji onaj obrađeni od 500ml za 9€.( nisam bas dobro čitala pa sam se povodila s time skuplje je bolje!!!) Uglavnom jako mi se sviđa ambalaža ovih proizvoda i ako ga nađem na popustu mogla bih ga i kupiti. U Italiji postoji Karite maslac 100 ml za 10€ od linije proizvoda Omnia botanica i taj je zbilja odličan jako sliči teksturi ovog tvoga maslaca. Kako god karite maslac je odličan maslac, i hvala majci prirodi na njemu. Recenzija ti je kao i uvijek odlična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala jednom Kemigov ali je bio sličnog mirisa poput ovog, nadam se da nije tvoj bio užegnut. U svakom slučaju, ovaj bar nema dodataka parfema i ostalih sastojaka. Što se tiče cijene, slažem se da ima puno povoljnijih opcija i koji god se izabere vjerujem da će koža biti prezahvalna.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Ja sam preko amazona kupila organski 100% shea maslac... Prljavo je bijele boje, miris podsjeca na margarin/mileram/kajmak/.
    Koristim ga za pete, ruke, i donji dio nogu... A probati cu i kao nocnu okoloocnu zimsku njegu 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično si opisala miris, toga se ne bih sjetila a zaista ima nešto u tome

      Izbriši
  4. Zar nije bolje da je shea maslac smrdljiv i neobradjen? Vjerujem da mu je djelovanje jace kao takvom a i koliko sam skuzila puno je jeftiniji. A i mislim da je kvalitetniji neobradjeni jer se obradom gube bitni sastojci... Ispravite me ako grijesim??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala puno 100% tnih karite maslaca i niti jedan nije bio smrdljiv. Vjerojatno misliš na čistu sirovinu netom izvađenu iz drveta ali nemam pojma kako takva miriši niti da li se može igdje kao takva kupiti

      Izbriši
  5. Nerafinirani maslac ima pomalo neugodan miris,nekome vise nekome manje, ali su zbog toga svi korisni sastojci sacuvani. Ako je miris jako neugodan, vjerojatno je uzegao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj odnos sa shea maslacem je pomalo čudnovat :) 100% karite me isušuje, ali ako je dominirajući sastojak kreme, onda mi savršeno paše. čudno....
    Institute Karite Paris ima i kreme za lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema, samo proizvodi za tijelo s shea maslacem. Idem ovih dana vidjeti ostatak asortimana

      Izbriši
  7. Pranaromin kupila i koristila .Prije nekoliko godina kad sam na velikoj hladnoći hodala gologlava, pojavio mi se problem s ušima.Ušne školjke su mi se perutale,izgledale su kao da nisam oprala uši zadnju godinu.Dermatolog mi je prepisao kortikosteroide koje sam smjela mazati samo 4-5 dana.Poboljšanje je bilo tu ali ni blizu dovoljno.Onda sam kupila ovaj maslac i s njim mazala ušne školjke.Vrlo brzo je neugodno perutanje prestalo.Podsjetila si me koliko je shea maslac koristan.Svakako ću isprobati ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shea je po meni nešto što vrijedi imati u kući, posebno u zimskim mjesecima i njime se može zaista puno toga njegovati i sanirati.

      Izbriši
  8. Imam izrazito suho podrucje oko ociju, zimi je uzasno. Mogu li koristiti shea butter oko ociju? Nije ti izazvao milije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nije ništa izazvao jer nije od onih maslaca koji samo sjede na koži već se odlično upija.

      Izbriši
  9. Molim da mi preporucis koji shea da uzemem da je pravi a da nije preskup

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj u Kemigovoj ponudi ili Pranarom. Mislim da imaju super odnos cijene i količine

      Izbriši
  10. pozdrav. moram te razocarati al ovaj shea maslac koji ti koristis je rafinirani,vidi se po boji. nerafinirani ima zuckastu boju dok rafinirani je bijelo zuti...s time da rafinirani shea maslac nema u sebi nikakve vitamine,mineralne niti uv faktor ni nikakve hranjive sasjtojke...
    i jos jedna stvar..shea maslac ne zacepljuje pore! dapace,zbog svog sastava moze pomoci u upalnim stanima koze kao sta su npr akne.
    lp, mr.pharm

    OdgovoriIzbriši