MASNA VS MJEŠOVITA KOŽA POWERED BY AVON

Posted by Dear Skin at 17:28
U sklopu suradnje sa Avon Hrvatska i serijom edukativnih postova, danas je na redu post koji je posvećen vlasnicima masne i mješovite kože. 
Možda će mnogi reći kako su ta dva tipa kože isti no ja se ne bih složila te ću vam pokušati objasniti razlike. 
MASNA KOŽA se lako prepoznaje i radi se o tipu kože na kojeg teško možemo utjecati jer hormoni stimuliraju proizvodnju previše masnoće. Loša vijest je da masna koža u pravilu ima proširene pore jer se one šire zbog navale sebuma, često se pojavljuju miteseri i akne a dobra vijest je ta da masna koža sporije stari i bore su puno manje vidljive.
Kako možeš znati da imaš masnu kožu? 

  • puder i makeup skliznu kroz nekoliko sati
  • mastan sjaj na cijelom licu uključujući i obraze
  • široke pore posebno na čelu, bradi i nosu

Najčešće pogreške u njezi masne kože:

  • brutalno matiranje tijekom dana i noći: mogu razumjeti da sebum ne izgleda lijepo na licu te da može stvoriti prave frustracije no ako posežeš za matirajućim proizvodima tijekom dana, barem noću pruži tako potrebnu vlagu kroz hidratantne kreme namijenjene masnom tipu kože
  • izbjegavanje krema za lice: puno puta čujem a imam primjer u obitelji kako masnokošci izbjegavaju kreme za lice vodeći se logikom "što će mi krema kada sam ionako stalno masna". Ovakva praksa je pogrešna iz razloga što je i masnoj koži potrebna vlaga pa ako joj ne pružate dovoljno vlage ona će izlučivati sve više sebuma kako bi se navlažila sama. 
  • pretjerivanje sa čišćenjem kože: masnu kožu treba očistiti temeljito dva puta dnevno no svakodnevno korištenje dubinskih i ostalih pilinga nikako nisu poželjni jer pilinzi stvaraju mikropukotine na koži čime ona stvara ponovno previše sebuma. Piling radite najviše dva puta tjedno a svakodnevna opcija su dobro sredstvo za umivanje i tonik koji će sužavati pore.
  • ne korištenje kreme za područje oko očiju: o ovom problemu sam pisala već u prethodnom postu no valja ponoviti. Masnu kožu njegujemo proizvodima koji uglavnom matiraju a kako je koža oko očiju tanka, događa se da se na tom dijelu prije stvaraju bore i isušenost, stoga je vrlo važna upotreba hidratantne kreme za područje oko očiju. 
  • pretjerivanje puderom u prahu ili kamenu: većina osoba navalu sebuma sanira tako da nanese novi sloj pudera u kamenu ili prahu. Ovaj način nije poželjan jer time isušujete kožu na loš način oduzimajući joj vlagu. Puno bolja opcija je ukloniti višak tapkajući lice papirnatom maramicom ili posebnim papirićima za upijanje sebuma. 

Kada govorimo o masnoj koži, postoje više podtipova: 

  • masna problematična koža a radi se o tipu koji osim suvišnog sjaja ima problem s aknama, miteserima i komedonima
  • masna vulgaris koža što znači da je lice čisto od komedona ali posjeduje proširene pore koje konstantno izlučuju sebum
  • masna dehidrirana koža a to je upravo jedna od onih koje su previše matirale kožu bez hidratantne njege i često mi takve osobe opisuju svoju kožu kao "suha iznutra a masna izvana"
  • masna osjetljiva koža je tip kada se lice masti ali istovremeno reagira na razne podražaje (stres, kozmetika, hrana, vanjski faktori) na način da se crveni ili pecka

Kako njegovati masnu kožu:  Prva stvar na koju morate pripaziti je dnevna rutina. Bez obzira koji tip masne kože posjedujete nikako ne preporučam dugoročno korištenje preagresivne kozmetike koja sadrži iritirajuće sastojke. Nažalost mnogi dermatolozi će vam prepisati upravo takve proizvode ali rijetko naglase da se oni ne koriste duži period a tu prvenstveno mislim na antibiotske pripravke, razne agresivne kiseline, benzil peroxid i slično. Pobrinite se da unosite dovoljno vode i vitamina u organizam a kod njege izaberite lagane teksture proizvoda koji se brzo upijaju i ne maste kožu.
Nekoliko prijedloga: 
dnevna matirajuća krema + noćna hidratantna+ okoloočna krema+temeljito sredstvo za čišćenje
dnevna i noćna balansirajuća krema sa antioksidantima+serum+okoloočna

MJEŠOVITA KOŽA je po meni najzahtjevniji tip kože te zahtjeva mješovitu njegu. Teško ćete pronaći neki proizvod koji će odgovarati u potpunosti mješovitoj koži što u praktičnom smislu znači da ako koristite lagani proizvod, obrazi će vas zatezati a ako upotrijebite masniju kremu, T zona će biti masna i sjajna.

Mješovitu koža ima karakteristike suhe i masne kože. Obično je T zona masniji dio dok su obrazi i vrat suhi no postoje i obrnuti slučajevi (masni obrazi a suha i perutava T zona). Vrlo često vlasnici mješovite kože misle da imaju masnu kožu što je pogrešno jer ako ti se samo nos zasjajio, ne, nemaš masnu kožu. 
Kako njegovati mješovitu kožu:

  • kombinacija i mogućnosti je zaista mnogo no predlažem nekoliko načina koji odlično funkcioniraju kod mene. 
  • najjednostavniji način je koristiti serum kojim dajemo vlagu suhim dijelovima te nakon seruma upotrijebiti laganu hidratantnu kremu dok za noćnu njegu, obavezna je malo bogatija i intenzivnija njega
  • drugi način je da na masne dijelove kože koristite proizvode koji matiraju a na suhe dijelove one koji hrane. malo zvuči komplicirano ali u konačnici ovim načinom radite balans na koži i tako upravo pružate najpravilniju njegu svome licu. 
  • kada masna T zona zasjaji tijekom dana, vrijede ista pravila kao kod masne kože: ne nanosite velike količine pudera u kamenu ili prahu već jednostavno maramicom uklonite mastan trag

Nekoliko prijedloga njege:
vlažna dnevna hidratantna krema+okoloočna njega+hidratantna noćna njega

hidratantna maska za lice+vlažna dnevna krema s antioksidantima+okoloočna njega+hidratantna noćna krema+serum po potrebi



Nisi pronašla svoju idealnu kombinaciju? Avon Hrvatska u sklopu ovog posta daruje dva seta za njegu masne i mješovite kože.


Kako osvojiti nagradu?.



  •  u komentaru napišite kako njegujete svoju masnu ili mješovitu kožu, da li ste naučili nešto novo te koji su vaši savjeti za njegu
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) 
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do nedjelje 20.03.2016. u ponoć, a nakon toga ću izabrati dva dobitnika Avon kompletne njege koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Dobitnice su Nina Andrijata i Silvija Ban Oruči 
.


21 komentari:

  1. Masu puta sam pročitala da je masna koža super jer koža ne stari (moram priznati nije mi to baš "jaka" utjeha). Ja moram priznati da netko ko nije imao masnu kožu nema pojma kako je boriti se sa njom. Masu puta sam bila jadna jer naprosto svaki puder sklizne na t zoni, pa si u potrazi da sebum držiš pod kontrolom pa kupiš prejaku kremu, pa se na licu desi takvo stanje da dva tjedna vraćaš kožu u normalu.. Uh, muke po masnoj koži. Rado bih da znam kako je imati normalnu kožu ili suhu pa vlažnost nadopunjavati kremicama...
    Moram priznati da još uvijek sam u potrazi za onom savršenom kremicom- koja masne dijelove drži pod kontrolom a ne isušuje. Ponekad mislim da sam pronašla tu kremicu, pa nakon mjesec dana korištenja vidim negdje suhe dijelove.
    Moram priznati da me najviše muči unos vode u organizam, pa moguće da kad bih unos vode imala onakav kakav bi trebao biti bi koža izgledala lijepše i nebi bilo tih suhih dijelova.
    Mislim da je najbitnije dati si vremena, istražiti internet, pročitati iskustva i krenuti u kupnju kremmice.
    I naravno testirati je, i paziti na unos vode i općenito načinu života jer i način života utječe na našu kožu.
    Fb: Ana Vučković :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njega moje masne koze se trenutno sastoji od: umivanje Loko make up remover, osvjezenje sa Avon ruzinom vodicom, hidratacija Afrodita multiaktivni fluid i Garnier BB krema. Za vecernju njegu koristim Avon nutra effects nocnu kremu (ljubicasta ambalaza), Alverde ulje od sipka i Balea urea krema za podrucje oko ociju. Kao dodatnu njegu bar 2 puta tjedno koristim Afrodita hyaluron ampule i Avon overnight masku. Naucila sam da ne matiram i ne isusujem kozu sa grubim pilinzima, matirajucim kremama, losionima s alkoholom i teskim puderima, samo sam ju stimulirala na proizvodnju jos vise sebuma. Matirajuci papirici i BB kreme su mi najbolji prijatelji. Smeta me pretjerani sjaj ali bar nemam nikakvih nepravilnosti.
    Pratim te putem bloglovina: Mare76 i facea: Ascic Marija

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam zrelu kožu, od puberteta problematičnu,masnu, sa puno akni i proširenih pora.
    I sada još uvijek imam isti problem, proširene pore, masno lice i dosta ožiljaka.
    Koristila sam stvarno svakakve kreme za ublažavanje mojih problema i često pravila pogreške točno opisane ovdje.
    Iako vodim brigu o čišćenju lica, često sam zapostavljala hidrataciju i izostavljala kreme (baš zbog masnog sjaja) te sada vidim posljedice toga. Mada mi je koža masna često se peruta i na mjestima svrbi i crveni se.
    Svakodnevno čitam tvoje savjete iako ih često ne komentiram. Svakako sam puno naučila.
    Počela sam koristiti vitaminske serume koji su me oduševili. Baš mi fino nahrane lice.
    Mada sam još u fazi pronalaska idealne hidratantne kreme za svoje lice, svakodnevno ih koristim mijenjajući ih, u nadi da ću naići na svoju, koja će mi odgovarati.
    Svakako je najvažnije ( kako si i ti preporučila), a i sama sam se uvjerila, dobro očistiti lice i upotrijebiti pravu kremicu.
    Za čisto i lijepo lice ponekad je potrebno i odreći se loše hrane, piti puno tekućine i stavljati dva puta tjedno neku dobru masku.
    Ja volim prirodne maske i baš sam si pripremila jednu od avokada i meda.
    Prakticiram i Zogan masažu i mogu reći da sam jako zadovoljna.
    Željela bih u budućnosti svoju kožu održati zdravom, zato ću joj, nadam se, priskrbiti najbolju moguću njegu.
    Fb Irena Karabajić




    OdgovoriIzbriši
  4. Imam mjesovitu kozu i najvaznija stvar koju sam naucila i promijenila u odnosu na mladje dane je da ne tretiram kozu preagresivnim sredstvima koji je dodatno isusuju, da proizvode protiv akni koristim samo na problematicnom podrucju, a ne na cijelom licu, da posvetim posebnu paznju okoloocnom podrucju,kao i da se prehrana odrazava na izgledu koze.
    Umivam se obavezno dva puta nekom cistilicom bez sapuna i deterdzenta( trenutno zeleni Avene), dvofazno sredstvo za sminku sa ociju( nivea mi je najbolji dvofazni), micelarna za lice( trenutno garnier), nakon toga se obavezno umijem sa spomenutom avene cistilicom, posudim kozu tapkanjem, nanosim tonik( trenutno olivalov), nanosim njegu oko ociju( nikel ulje protiv bora), nakon toga na lice nanesem neku hidratantnu kremu( trenutno olival ekstra h.). Nekoliko puta tjedno u sklopu nocne njege koristim i paula's choice bha exfoliator prije kreme. Ujutro nakon umivanja nanosim tonik i hidratantnu kremu sa sph te kremicu oko ociju.
    Ako se sminkam neki dan, cim dodjem kuci, skidam sminku.
    Daniela Š.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam 32 godine i mješovitu kožu lica, sa proširenim porama oko nosa i na čelu. Nakon umivanja koža cijelog lica me zateže, dok se kroz dan zamasti t-zona.
    Glavna stvar koju sam naučila je da izbjegavam umivanje i vruću vodu, te da je primer prije nanošenja šminke ključna stavka.
    Što se jutarnje njege tiče, ona je kratka jer nemam puno vremena - pranje lica Foreo jogurtm za čišćenje i Foreo Luna aparatom, nakon toga Nikel tonik Lavanda, na još vlažno lice Bocassy light day cream, na područje oko očiju Dermalogica Total eye cream. Prije šminkanja nanosim u tankom sloju Dermalogica Skinperfect primer ( jedini primer od kojeg mi se koža ne sjaji kroz cijeli dan ), Jane Iredale Pure Pressed puder u kamenu ( ostala šminka također JI) te na kraju JI Pomist sprej.
    Navečer prvo skinem šminku micelarnom otopinom, pa opet Foreo sa Foreo noćnim gelom za umivanje, tonik lavanda, Estee Lauder Advance night repair serum, Bocassy hydrating night cream ( čekam da ju potrošim, da uzmem serum jer mi je prejaka i probudim se masna ), oko očiju Dermalogica Agesmart age reversal eye complex. Nedjeljom navečer stavljam masku ( med, jogurt, maslac i par kapi ulja marelice ) umjesto Estee Lauder seruma koristim VITAMIN c serum napravljen po tvom receptu.
    Naučila sam da je glavna stvar hidratacija kože. Koža mi se najviše popravila nakon prelaska na prirodnu kozmetiku sa što manje štetnih sastojaka i moram naglasiti FOREO od kojeg mi je koža PUNO čišća, pore čiste i smanjene. Definitivno investicija koja se isplati.
    Za blog dobivam obavjesti na email,a na fejsu te pratim pod imenom Nina Andrijata.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iskreno dugo sam zivjela u uvjerenju da zbog svoje masne koze smijem koristiti samo matirajuce proizvode ali prateci blogove(pa tako i tvoj) naucila sam jako puno o njezi lica. Sada znam da mojoj kozi ne odgovaraju preagresivna sredstva koja sam nekada znala koristiti u nadi da ce mi se koza manje mastiti. S time sam postigla samo kontra efekt, koza mi se jos vise mastila a uz to je zapravo bila dehidrirana pa se na nekim mjestima znala i ljuskati. Iskreno prije nisam uopce puno obracala paznju na hidrataciju, sto izvana, sto iznutra. Sada znam da je bez obzira na masni tip koze hidratacija najbitnija pa se trudim pruziti joj to kroz proizvode za njegu i pijenjem sto vise vode. Od kada koristim sminku drzim se onog zlatnog pravila da ju OBAVEZNO skidam i temeljito cistim prije spavanja. Ispod sminke koristim serum i matirajucu kremu ali ako sam doma onda koristim hidratantu kremu a preko noci obavezno bogatiju hidratantnu kremu. Koristim blage umivalice i micelarne otopine za ciscenje lica te obavezno i tonik. Dubinski piling jedan put tjedno i onaj blazi uljni takoder jedan puta tjedno. Za okoloocno podrucje preko dana laganiju gel kremu a za noc imam jednu puno bogatiju. U zadnje vrijeme sve vise ubacujem i ulja u svoju njegu a nekad sam bjezala od njih kao vrag od tamjana :D Takoder sam pomalo naucila citati i sastojke i birati proizvode sa sto prirodnijim sastavom.Od jedne kozmeticarke sam davno naucila da uopce ne koristim rucnike nego poslije umivanja samo lagano tapkajuci obrisem lice sa ubrusom. Uglavnom, imam samo jednu kozu i trudim se sto vise ju paziti i njegovati jer smatram da ce mi to jednoga dana vratiti.
    Blogovin: MajaS

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa, ja sam naučila sve... uvijek sam mislila da imam mještovitu kožu sklonu nepravilnostima... a sada shvaćam da imam ili masnu problematičnu ili masnu dehidriranu, nemrem se odlučiti...

    Svakodnevno koristim Nivein pilling za lice - za masnu kožu, svaka tri dana koristim malo jači Nivein pilling 2u1 - pilling i maska. Inače sam koristila i Nivein tonik za čišćenje lica isto za masnu kožu, ali sam potrošila i sada sam dala priliku nekom iz Avona tonik sa 2posto salcilnom kiselinom i iskreno malo me strah jer smrdi kao da je 100posto alkohol. Na kraju, kupila sam pred mjesec dana Garnierovu Magic night cream (ili nekakav sličan naziv - znam da bi trebala biti magična) i iskreno, iako mi navodno treba ta noćna hidratacija, toliko mi se pojavilo prištića da sam odustala. Sada sam samo na ove prve tri stvari...

    Pratim te na FB kao Magdalena Linde, a upravo sam bacila lajk na instagramu kao MickaFoxLicka

    OdgovoriIzbriši
  8. Kao prvo htjela bih pohvaliti ovaj članak jer si u relativno kratkim crtama navela toliko korisnih informacija koje sam samo potvrdila, a pročitala sam i neke nove koje ću početi primjenjivati. Nakon dugo vremena promatranja svoje kože i testiranja koji proizvodi mi najbolje odgovaraju zaključila sam da imam mješovitu kožu iako mi se dogode periodi kada primjećujem i suhe dijelove i izrazito masne dijelove na licu. Trenutno u svojoj njezi koristim Avonovu light moisture Refreshing Face Gel-Cream sa krastavcom i zelenim čajem (Avon Care linija) i pokazala mi se odličnom kada ju koristim prije nanošenja podloge, dakle najčešće ujutro. Nije masna, hidrira i vrlo se brzo upija. Za okoloočno područje koristim Avon naturals Herbal gel za područje oko očiju sa sjemenkama grožđa i pšeničnim klicama.Iako je ova krema namijenjena dobnoj skupini +50, dakle nije još definitivno za mene (što sam previdjela kada sam je naručivala) sviđa mi se kako se ponaša na mojoj koži. Okoloočno područje mi je konstantno hidrirano i nahranjeno te kada je nanesem osjetim lagano zatezanje. Kada stavljam korektor ispod očiju primjećujem minimalno uvlačenje istog u sitne borice. Tokom vremena naučila sam redovito koristiti listiće za matiranje lica (trenutno koristim Essence all about matt), a ne nanositi velike količine pudera u kamenu u nadi da mi se nos, čelo i brada neće sjajiti. U noćnoj njezi trenutno koristim Olivalovo čarobno suho ulje za tijelo, lice i kosu. Jedna pumpica dovoljna mi je za lice i vrat, miris je prekrasan, a ujutro se ne budim sa masnom T-zonom što mi govori da mi ovo ulje odgovara te da mi trenutno nije preteško. Također redovito koristim tonike nakon čišćenja lica, piling radim jednom tjedno, a maske za lice se trudim koristiti dva puta tjedno (jednom hranjivu, a drugi puta neku za čišćenje pora). Nakon što sam pročitala ovaj članak zainteresirala si me da probam ubaciti i serum u svoju svakodnevnu njegu. Dati ću si neko vrijeme da se malo informiram o tome koji bi mi mogao odgovarati,a onda se bacam na kupnju. :) I za kraj spomenula bih da redovito pijem dovoljno vode dnevno te da mi to puno pomaže u njezi kože.
    Karmen
    Na FB te pratm kao Kutak sreće i Karmen Radović, a na blogu kao Kutak sreće :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joooj hvala ti na ovome članku , već sam nedje pisala kod tebe što koristim tj. to je do sada masnije noćne kreme i laganije dnevne, okoloočnu uopće ne koristim premda mi je suha i malo sepetura ispod oka i stavim Melem uvečer. T- zona mi je masna,obrazi ja to zovem polumano,hahhaah i imam miteserića na čeljusnom dijelu,pregibu lica i vrata ... koristim ali ne stalno piling za lice Balein, trenutno dvije kreme za lice Evelinova dnevna i Avonova care uvečer :) Ako mi se ne posreći kod tebe dobiti Avonove proizvode , usrećit ću svoju Avon Lady hahaha ... hvala na članku :) zbilja korisno, pogotovo za okoloočnu njegu ... na faceu te pratim pod Josipa Jerković ... do slijedećeg čitanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Da nije bilo tebe puno toga bih pogresno radila...čitajući tvoje postove puno sam naučila o njezi kože..nedavno sam počela koristiti prirodnu kremu na bazi aloe vere,krema je odlična(Sonya Aloe Balancing Cream). Na mojoj mješovitoj koži ona savršeno funkcionira,s njom postižem balans kože.. uz kremicu koristim i njihov serum na bazi aloe i bijelog čaja..nakon dva mjeseca korištenja moja se koža preporodila..sad ima onaj lijepi zdravi sjaj,preko dana se jako malo zasjajim,pore su manje vidljive,mitesera i ožiljaka je manje,isto tako posebnu njegu pridodajem okoločnom području kremicom o vishy-a,voljela bih uskoro kupiti i prirodnu kremicu za oko očiju. osim njihovih krema,pijem svaki dan njihov sok od aloe vere,radim detoksikaciju organizma,što mi uvelike pomaže stanju kože lica..toliko toga sam isprobala,na sve načine,al ništa mi nije pomoglo kao ova prirodna kozmetika..napokon sam našla svoje must have proizvode za njegu lica koje svima toplo preporučam..pusa draga
    FB:SILVIJA BAN ORUČI

    OdgovoriIzbriši
  11. Trenutno se njega moje mješovite kože sastoji od sljedeceg : Umivanje lorealovom umivalicom za mješovitu kožu jutro-večer, zatim toniziranje kože lica sa mojim home made tonikom od lavande, i nakon tog nanosim hidratantnu kremu za područje oko okica od nikela od kenstena i za lice avene clenance mat emulziju za masne dijelove a za obraze loreal extra ordinari kremica i za vrat ide ona. 1-2 tjedno obavezno piling vecinom ujutro sa salicilnom kiselinom iz mullera marke CV, ili volim napravit piling sa sodom odlican je i lice je bas super mekano :).. Maska za lice od čička na 2 tj jedamput ovisno kako se sjetim nekad da nekad ne :( morala bi češće.. Unatoc tome pojavi se pristic protiv hormona se nemoze ali se sve to ljepo drzi pod kontrolom. Savjet, hmmm..puno vode, voća, tjelovjezbe, povrća manje masnoća i čkolode :) Uvijek nešto iz ovih članaka naučim i volim čitati takvu vrstu članaka.. Pusaa
    FB VaLe Rija

    OdgovoriIzbriši
  12. moja je mjesovita. imam ovu jenicu od avona i ovu laganu kremu (sv.plavo pakovanje) ona krema o kojoj sam pisala u komentaru na tvojoj stranici sad se upije za tren. nakon čišćenja lica pjenicom i umivanja u malkoj vodi, skoro pa hladnoj lice mi nakon brisanja bude kao da sam glavu stavila u brasno. kremu stavljam pod hitno jer me lice zateze. trenutno sam prestala koristit BHA i miceralnu jer mi se lice ujutro peruta i bude malih bjelih mrvica po licu koje kada grebem lagano noktima sve se više mrve. ne grijemo skoro uopće, uzimam tekućine koliko mogu a promjene na kozi u mjesec dana su vidljive i osjetne

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne ucestvujem u igri,ipak sam iz BiH :)

    Najveca greska koju sam pravila sa svojom masnom kozom je izbjegavanje kreme i to godinama,agresivne umivalice i sl...Danas to vise nije slucaj...alkohol u proizvodima koje nanosim na lice u potpunosti izbjegavam,alkohol u proizvodu = vise sebuma,lagana umivalica za lice i bas ova pjenica iz avona su moji vjerni drugari i da,piling za osjetljivu kozu koji radim jednom tjedno jer mi tako najvise prija...kreme u dnevnoj varijanti prije make up-a koristim,na bazi vode,jer su lakse...u vecernjoj rutini za lice koristim kokosovo ulje i savrseno mi je :) lice ne matiram pretjerano kamenim puderima,skroz lagano i onda u toku dana pokupim masnocu maramicama...i to je to...

    OdgovoriIzbriši
  14. Nakon što sam tri puta detaljno pročitala ovaj post, potvrđujem da imam mješovitu kožu lica!
    Najveće greške sam radila u pubertetu, tada se govorilo da je lice dobro oprati običnim sapunom za ruke, čak ostaviti da se sapun osuši na području brade. Sada znam da je to bilo strašno glupo, ali to su bila neka druga vremena

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam masnu kožu s otvorenim porama i miteserima koja reagira na stres.Trenutno koristim Anew Ultimate Supreme iz Avona i većinom koristim Avonovu Anew kolekciju.Ne zamaram se masnim sjajem,stavim kremu,puder i rumenilo i pazim da je kvalitetna kozmetika koja odgovara mojoj koži,a u 43 svoje godine otkrila sam da su to Anew kreme,Avon ili Chanel puderi i Sleek,Catrice ili Bourjois rumenila.Sjenilo tu i tamo...nisam pobornik sjenila svakodnevno u žena te dobi.Lice perem vodom i sapunom,najčešće nekim home made sapunima sa maslinovim uljem ili shea maslacem.Pilinge djelim sa svojim sinom u pubertetu ili ga napravim sama s medom,morskom solju i kojom kapi ulja čajevca.Kaj se tiče akni i slično,s tim nikad nisam imala problema,osim ak ne operem kistove (bakterijska infekcija) i zahvaljujući primjeni organskog ulja čajevca bez kojeg već 20 godina ne živim.

    Moj face:https://www.facebook.com/visnja.besednik

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam mjesovitu kozu.i nema sta nisam probbala.dosta san krema promjelila nadajuci se da cu nesto postic.koristila san rosal,nivea,loreal kremu za lice,medutim masnoca se smanji al onda imam problem s perutanjem koze oko nosa.Pa sam kupila Garnier 3in1 pa cemo vidjeri oce li bit poboljsanja.voljela bi probati ove proizvode da rjesim vise ovu svoju kozicu na licu.super ste i sve pohvale 😀

    OdgovoriIzbriši
  17. I zab.s napisati da vas pratim pod imenom na fb.Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  18. Imam se potrebu očitovati o tvom komentaru prilikom objave rezultata avon nagradne igre. Osjećam se prozvano( mada ne znam, a nije ni bitno na koga si konkretno mislila) jer sam se prijavila u sve tri nagradne igre. U prvi članak sam se prijavila jer je vrijeme da započne sa ant-age njegom( 25 godina i linije oko očiju, usta i na čelu), u drugi članak sam se prijavila jer mi je koža dehidrirana( a ne suha) i u treći članak sam se prijavila jer mi je koža mješovita( a ne i masna), tako da prijave u sve tri nagradne igre ne moraju isključivati jedna drugu.
    I da, čestitke dobitnicama ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da si se našla prozvanom no nije se odnosilo na tvoje komentare koji su argumentirano objasnili sve već na pojedince koji učestvuju ne samo u ovim igrama nego u svima sa komentarima kako baš oni imaju užasno suhu kožu, pa onda akne pa masnu kožu itd. Onak, budimo realni

      Izbriši
    2. Osjetih se prozvano jer sam ostavila komentar na sve tri igre, ali da, razumijem šta hoćeš reći, sigurno da si to mogla skužiti pažljivim čitanjem komentara. Pa ljudi žele bilo šta osvojiti, bez obzira hoće li im koristiti :-/

      Izbriši
    3. Zao mi je sto si se bas ti osjetila prozvanom a oni na koje sam mislila vjerojatno nisu ni procitali moj komentar. Molim te, javi mi se na moj mail

      Izbriši