OSVOJI ADRIATIC BALM

Posted by Dear Skin at 23:08
Stari dobri recepti naših baka oduvijek su in i pomalo im se vraćamo jer znale su naše bake kako sanirati kožne probleme i njegovati kožu. Priča koja me je osvojila je upravo poput uvoda: "Moja baka je izrađivala ovaj melem a ja sam nastavio tu tradiciju", riječi su vlasnika Adriatic Balm tvrtke koji u svom asortimanu nude upravo ovaj originalan hrvatski proizvod s otoka Brača, ručno rađen, proizveden maceracijom ljekovitog bilja u maslinovom ulju, uz dodatak pčelinjeg voska.
Adriatic Balm ima široku namjenu: zacijeljivanje i tretiranje rana, njega nakon sunčanja, sprečava nastajanje strija, hidratizira, ublažava svrab, čireve,  održava kožu elastičnomte sprečava isušivanje i ublaži procese starenja kože.

Tekstura je gusta, balzamasta i vrlo hranjiva tako da je potrebna vrlo mala količina proizvoda. 


Sastav Adriatic Balma je potpuno prirodan a radi se o maslinovom ulju, maceriranom bilju te pčelinjem vosku stoga moram upozoriti da nije pogodan za masnu kožu jer se neće dovoljno upiti. Više o Adriatic Balmu možete pročitati na ovom linku.
Što se tiče učinka o istom ću vam tipkati kada ga dobro istestiram a kako sam vlasnica osjetljive kože itekako ga imam na čemu isprobati.

U suradnji sa Adriatic Balmom darujem tri čitatelja s jednim balzamom.
Kako osvojiti nagradu?


  •  u komentaru napišite zašto vi trebate osvojiti ovaj prirodni melem?
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) i lajk na Adriatic Balm kako biste saznali sve o ovom proizvodu koji želite osvojiti
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK JER ANONIMNE PRIJAVE NE MOGU UZETI U OBZIR
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do subote 02.04.2016. u ponoć, a nakon toga ću izabrati tri dobitnika Adriatic Balma (50 ml) koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Dobitnice Adriatic Balma su Maja Rendulić, Vesna Bilić i Ana Mileusnic 

39 komentari:

  1. Sa strijama se borim još od puberteta, kad sam naglo izrasla, a posebno sad u trudnoći i ovaj bih balzam jako voljela isprobati, sastav zvuči savršeno.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim isprobati ovu kremu jer volim prirodne proizvode a maslinovo ulje mi je jedan od favorita što se tiče njege kože i kose. Imam suhu kožu i borice između obrva tako da bi mi bilo zadovoljstvo isprobati ovaj proizvod.
    Pratim pod imenom Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim prirodne proizvode pa bi htjela isprobati ovaj balzam ..Sviđa mi se što je na maslinovog ulja i ima široki spektar djelovanja..Fb Marija Mare

    OdgovoriIzbriši
  4. Žarko želim isprobati ovaj balzam jer se sa strijama borim otkako sam se naglo udebljala, pa naglo smršavila...
    Nikako da prihvatim svoje tijelo takvim kakvo je sada, stoga mislim da bi mi ovaj proizvod mogao pomoći-zvuči obećavajuće.
    Dear Skin blog pratim pod imenom: Adnas Kuib

    OdgovoriIzbriši
  5. Za baku😊 Muku muci sa suhom kozom a jako voli prirodne proizvode..radi propolis,ulja..ma svasta. Pratim Vas na blogu, Ana Mileusnic

    OdgovoriIzbriši
  6. želim spriječiti nastanak strija i također u ljetnim mjesecima želim svoju kožu maksimalno nahraniti nakon izlaganja Suncu, a ovaj melem je idealan za to :-)
    FB: Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam prirodnu kozmetiku i uvijek joj dajem prednost kod kupnje proizvoda a posebice jer prirodne proizvode koristi i moja djevojcica pa stoga sampone,balzame kao i druge prizvode za njegu djelim upravo s njom.S obzirom da za par dana idem na operaciju lipoma ovaj balzam bio bi idealan kao pomoc u zacjeljivanju rane a tko zna mozda bi pomogao i pri smanjenju oziljka nakon reza.Adriatic Balm jos nisam imala prilike isprobati no po svemu sto citam o njemu vjerujem da je izvrstan u svakom pogledu
    Pratim te na fb kao Gordana Sinjeri

    OdgovoriIzbriši
  8. Htjela bi sprijeciti nastanak strija u trudnoci, a ovo mi se cini kao odlicna stvar za to. Mislim da bi bila i odlicna njega za moju suhu kozu. Fb:Andrea Beljak

    OdgovoriIzbriši
  9. Željela bih osvojiti ovaj melem jer jako volim prirodne proizvode i mislim da bi mi pomogao kod velikog ožiljka od operacije koju sam imala prije nepunih godinu dana. Fb:vlatka filipcic

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim se riješiti strija, mislim da bi ovaj proizvod pomogao.
    Sanja Prenković.

    OdgovoriIzbriši
  11. Koristim prirodnu kozmetiku i pri kupnji im dajem veliku vaznost i posvecujem se citanju jer me zanima sve o prirodnoj kozmetici.Borim se sa suhom kozom,nema sta nisam isprobala i nikako naici na pravi proizvod,ostali su mi oziljci od akni :( takoder i strije,zelim ih se rijesiti kao i svaka zena..

    Fb: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  12. Htjela bih probati ovaj proizvod prvenstveno zbog strija,a i imam osjetljivu kozu te vjerujem da ce mi uvelike pomoci.
    Na fb-u pratim pod imenom Antonija Božić

    OdgovoriIzbriši
  13. Proizvod upravo za moju kožu, suhu i osjetljivu! Vjerujem da bi mi pomogao u otklanjanju manjih ožiljaka i strija, sa kojima se bori gotovo svaka žena. Fb: Tihana Raguž

    OdgovoriIzbriši
  14. Nakon 2 trudnoće i 2 poroda iza sebe, ostale su mi strije.
    I želim ih se riješiti ili barem ublažiti.
    Nadalje, imam neke ožiljke i od akni i toga bih se htjela riješiti.
    A budući da nam Vi dajete priliku za to- eto me. Javljam se.
    Dear Skin Blog pratim pod imenom Aneta Služek.

    OdgovoriIzbriši
  15. suha,osjetljiva i dehidrirana koža!
    fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  16. Volim prirodnu kozmetiku a ovaj proizvod bi koristila u borbi protiv strija i suhe kože
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  17. Rodila sam troje djece u manje od 3 godine i svako je od njih ostavio trag na mom trbuhu. Voljela bih isprobati ovaj proizvod na svojim strijama te na svojoj suhoj i osjetljivoj kozi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Bolujem od psorijaze, pa mislim da bi dobro njegovao suhu i perutavu kožu.

    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  19. Imam problema sa strijama koje sam dobila u trudnoci.. Visak kila otislo, ali njih se nikako ne mogu rijesiti sto me jako muci jer ne izgledaju ni malo lijepo, te smatram da bi mi ovaj odlican proizvod zasigurno pomogao.i rijesio me tih muka sa strijama.

    Fb: Marija Habuš

    OdgovoriIzbriši
  20. Želim probati ovaj melem jer skoro da nema kreme koja meni odgovara, imam, zavisno od vremenske prognoze i danu na poslu :) jako suhu do suhu kožu... Zimi hrapavo grozno ljuskastu kožu koju treba Natapati kremom... Melem bi mi bio od veeeeeeelike pomoći, a i radim u vodi pa su mi ruke vječno ispucane i u zanokticama... i da, ni najskuplje kreme za ruke to ne mogu popratiti i izlječiti...
    FB: Nada Mlačić

    OdgovoriIzbriši
  21. Za moju suhu i osjetljivu kožu uvijek biram samo prirodnu kozmetiku jer moja koža zaslužuje samo najbolje.
    FB- Kulaš Branka

    OdgovoriIzbriši
  22. Ovaj balzam bi kod mene bio u full upotrebi, korstila bih ga na svom zaručniku koji siroti ima strije jos od djetinstva pa bih ga mazala da mu se barem malo povuku, zatim bi ga prosljedila mami koja ima na šaci ožiljak od operacije da prije zacijeli i da nestane, onda bih ga prosljedila malo sestri za bebinu guzu i za nećakinjin dermatitis koji plane svako malo,pa bi sestra mazala također svoju kožu vrata koja je zahvaćena vitilgom i dermatitisom, pa bi se onda vratio do mene i sebi bi priustila spa lica sa ovim balzamom, malo na prištiće, malo na suhe obraze, pa na koljeno gdje imam ožiljak od operacije i mislim da bi ga jako dobro potrosili i da bi brzo nestao.. :)
    Valerija L.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ljiljana Gligorevic Zeljela bih isprobati ovaj balzam jerimam problema sa strijama. Fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo bih htjela isprobati jer imam strije na bedrima, i htjela bi ih se riješiti da budem samopouzdanija tokom ljeta i prilikom nošenja kratke odjeće :)

    FB: Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  25. Voljela bih osvojiti jer nisam imala prilike isprobati ove proizvode a muku mučim sa strijama tako da bi ovo bilo idealno za mene :) fb Violeta Radić

    OdgovoriIzbriši
  26. Poklon za moju kćerku koja je proje tri mjesec dobila prekrasnu curicu.

    Marica Opačak

    OdgovoriIzbriši
  27. nakon trudnoće su mi ostale strije kojih bi se svakako voljela riješiti._Isprobavala sam svašta,ovaj balm još nisam probala pa bih voljeal a i dodatni plus je što je prirodan a ja sam se nedavno prebacila na prirodnu kozmetiku i jako sam zasad zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  28. Da ga isprobam na ,,ispucaloj,, koži lica (posljedica psorijaze. Marijana Šimić

    OdgovoriIzbriši
  29. Imam cijeli spektar gdje bi ga mogla koristiti. Od strija do ispucale koze..Tako da je ovo idealno za mene.
    Ivana Dragovic

    OdgovoriIzbriši
  30. Volim jako maslinovo ulje i korisitim ga za sve prilike. Strije sam dobila u pubertetu kada sam naglo smršavila i nikako da ih se riješim. Sada sam mišiće i kilograme vratila a ukoliko osvojim ovaj melem pomoći će mi u uklanjanju strija pa ću u ljetnim mjesecima uživati bez ikakvih kompleksa :)

    fb: Lea Martinko

    OdgovoriIzbriši
  31. pročitala sam već nekoliko recenzija za ovu mazalicu i koliko vidim samo riječi hvale,nije da je ne vjerujem vama ali voljela bih se i sama uvjeriti u moć i djelotvornost iste pa mislim da sam idealan kandidat (ne izmišljam razloge već iskreno kažem)

    FB: marija strkalj

    OdgovoriIzbriši
  32. Adriatic Balm najbolji je melem na svijetu,
    A kad bi moj postao, bila bih sretna kao ptica u letu.
    Želim Adriatic Balm jer želi ga svaka žena,
    Kvalitetan i nezamjenjiv, moja je velika želja.

    Adriatic Balm sadrži sastojke prirodnog podrijetla
    I nije testiran na životinjama – to je prava kvaliteta!
    Ne sadrži konzervanse, iritanse ni boje
    Jer je prilagođen osjetljivoj koži poput moje.

    Koža moja osjetljiva je jako i treba joj odgovarajuća njega,
    Uz Adriatic Balm bila bi preporođena i lijepa.
    Ne mogu zamisliti dane bez ovog divnog dara,
    Jer bio bi moj vitalni, obnavljajući ritual – kao iz raja!

    Adriatic Balm za mene proizvod je pravi,
    Primjena je jednostavna, kožu njeguje i hrani.
    Idealan je za njegu kože,
    I najosjetljivijoj koži sklonoj crvenilu pomoći može.

    Obogaćen je s mnogo dragocjenih biljaka i ulja,
    Kožu čini svilenkastom jer sadrži sve najbolje što priroda pruža.
    Koža mi je osjetljiva, ima i ožiljaka čak,
    Ali za Adriatic Balm to je posao lak.

    Njeguje i regenerira kožu svaku,
    I zato ja želim, trebam njegu takvu.
    Samo je zdrava i njegovana koža zaista lijepa,
    Nježna, blistava i meka – zato meni Adriatic Balm treba!

    Lijepa i zdrava koža uz Adriatic Balm nije mit
    Jer moja će koža podatna i baršunasta bit’!
    Brzo se upija, pruža potrebnu dnevnu dozu hidratacije,
    Kožu čini blistavom, mekom i spremnom za maženje.

    Blistav sjaj prati me tijekom cijeloga dana,
    Uz Adriatic Balm ja ostavljam sve bez daha.
    Adriatic Balm san je svake žene
    Jer prilagođava se svakoj ženi i ispunjava sve želje i potrebe.

    Sve poznate dive Adriatic Balm koriste prije svakog koncerta, bala,
    Voljela bih da i koža moja osjeti komadić tog glamura tog sjaja!
    Objavu rezultata čekam s nadom i sa strepnjom –
    Ispunite veliku želju običnoj ženi jednoj…

    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  33. Imam rosaceu koja mi radi prave probleme a kako se zahvaljujući tebi okrecem prirodnoj kozmetici, voljela bih isprobati ovaj balzam.
    Pratim kao Vesna Bilić

    OdgovoriIzbriši
  34. Mene samo interesira gdje ga mogu kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Imam izuzetno suhu kožu lica i ruku i više ne znam kako ju nahraniti.
    Željela bih probati s ovim melemom.
    Đurđica P.

    OdgovoriIzbriši
  36. Mislim da bi bio rješenje za čitavu moju obitelj. Pratim te preko BL Maja Rendulić

    OdgovoriIzbriši
  37. Prirodni melem bih željela osvojiti jer imam jako osjetljivu kožu kao što si i sama navela za svoju. Koža mi je jako osjetljiva, puna je nekih ranica za koje ni sama ne znam kako su nastale, a o strijama da i ne govorim. Jako želim osvojiti ovaj prirodni melem! =D
    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  38. Imam osjetljivu kožu koja se buni dolaskom novog godišnjeg doba i nadam se da bi mi ovaj melem mogao pomoći.
    Nemam FB, pratim te preko gmaila Kristina Ninčević

    OdgovoriIzbriši
  39. FB: Darija Orlović
    Želim probati ovaj balzam jer se borim sa dermatitisom otkad znam za sebe :-(

    OdgovoriIzbriši