ŠTO JE ANTI-AGE? POWERED BY AVON

Posted by Dear Skin at 21:27
U posljednjem postu u sklopu suradnje s Avon Hrvatska o kojoj sam vam pisala u ovom postu, odlučila sam objasniti neke pojmove vezano uz starenje i borbu protiv bora.
Ukoliko imaš cca 25 godina i smatraš da ova tema još nije za tebe, nemoj preskakati ovaj post jer se tiče apsolutno svih bez obzira na dob i spol.
Što je anti-age? Kako sama riječ govori, radi se o pojmu PROTIV bora a to je obično dosta rani period. Moram priznati da sve češće viđam vrlo mlade žene i djevojke prerano ostarjele kože i sa dubokim borama a sve što mogu zaključiti osim genetike je neadekvatna njega, stresan način života i loša prehrana. Zaključak je da se pojam anti-age odnosi na početak starenja a to je prema nekim stručnjacima već oko 25-te godine života i predrasuda je da su anti-age proizvodi namijenjeni zreloj dobi jer kada nastupe bore onda je vrlo teško popraviti štetu. Dakle, imate li 25 godina ili 40 potpuno je svejedno, jer sve ovisi u kakvom je stanju Vaša koža i da li primjećujete znakove starenja.
Što anti-age kozmetika mora sadržavati?
  • SPF zaštitu u dnevnoj kremi iz razloga što su UV zrake veliki neprijatelji mladolike kože
  • antioksidante koji štite kožu od štetnih utjecaja
  • serum za lice koji dubinski djeluje jer kreme djeluju poput vanjskog štita a ako želimo djelovati što dublje i koncentriranije onda su u tu namjenu definitivno predviđeni serumi

Primjeri anti-age njege:
 proizvod za čišćenje+dnevna krema s UV zaštitom+serum+noćna krema s antioksidantima
proizvod za čišćenje+dnevna krema s UV zaštitom+serum+noćna njega koja čini kožu blistavijom

Kako izbrati anti-age proizvode?
  • najprije morate gledati stanje kože pa ukoliko je koža masna, birati lagane teksture dok suhoj koži odgovaraju bogatije. Srećom, danas imamo na izbor razne kombinacije i teksture pa ne gledajte oznake na proizvodima prema godinama već prema stanju kože
  • vrlo je važno da dnevna njega sadrži SPF filter jer UV zrake najviše stvaraju bore
  • čišćenje kože mora biti nježno, nemojte previše razvlačiti kožu prilikom čišćenja, posebno ne kožu oko očiju
  • njega mora biti konstantna a najveća pogreška je isušivanje kože i čišćenje koje nije temeljito





Želiš njegovati kožu kompletnom rutinom? Avon Hrvatska u sklopu ovog posta daruje dva seta za njegu kože protiv bora.

Kako osvojiti nagradu?.


  •  u komentaru napišite koji su vaši savjeti u borbi protiv bora?
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) 
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do utorka 05.04.2016. u ponoć, a nakon toga ću izabrati dva dobitnika Avon kompletne njege koji se moraju javiti u roku od 48 sati.

Dobitnice su VaLe Rija i Ivana Mezek









21 komentari:

  1. Uskoro imam 26 godina i već sam primjetila nekakve promijene na svojoj koži. Već sad imam vidljive bore između obrva i oko nosa,što mi moram priznati ruši samopouzdanje.
    Pokušavam nekako što više njegovati kožu a i organizam iznutra sa kvalitetnijom prehranom,vitaminima i vodom
    Koristim bjelanjak za lice kao masku koji kad stavim toliko stegne lice da dobijem osjećaj kao da sam radila botoks :D Provjereno je dobar za kožu i navodno protiv bora pa eto to preporučam svima kao i masku od kurkume. :)

    Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam 44 godine, i jedini moj savjet vezano uz borbu protiv bora je redovito čišćenje lica, hidratacija i njega odgovarajućim proizvodima (meni pašu hranjivije kreme i serumi u zadnje vrijeme), ali i piti dovoljno vode (ili čaja - zeleni čaj, ili rooibos čaj, su izuzetni antioksidansi), te konzumirati voće i povrće svaki dan. Pojavu bora nemoguće je spriječiti u potpunosti (osim kirurškim zahvatima, ali to nije tema), ali moguće ju je donekle usporiti i držati kožu hidratiziranom i njegovanom koliko god je to moguće.
    To je sve od mene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam 34 godine i pocela sam dobivati bore oko ociju. Mislim da donekle mozemo utjecati na dobivanje bora, ali genetika i nacin zivota nose svoje. Moj savjet je gimnastika lica jer i te misice moramo vjezbati kao misice na tijelu, obavezna njega lica (ciscenje koze i koristenje seruma i krema), zdrava prehrana (iako se toliko brzo zivi da rijetko tko moze paziti na to) i sto manje stresnih situacija. FB/ annie chu

    OdgovoriIzbriši
  4. sve sto koristim u njezi koze su pjenice ili gelovi te kreme za lice. nikakve anti age proizvoe do sada nisam koristila. slazem se da genetika tu ima utjecaja kao i prehrana te hidratacija cijelog organizma. FB: Tina Perić

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmm ja se još uvijek ne mogu odlučiti što mi je važnije čišćenje ili hidratacija kad ne mogu ni bez jednog ni bez drugog .
    Bez čiste kože nema ni njege a opet bez dobre hidratacije nema blistave kože...
    Teška pitanja postavljaš u zadnje vrijeme.
    Btw onaj "tvoj" c-serum je mrak!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam 28 godina i nisam do sad koristila nikakve specifične anti-age proizvode, no svakodnevno koristim nježne čistilice za lice i serum. Naime koža mi je osjetljiva i dehidrirana pa neka duga rutina ne dolazi u obzir. Spf je uključen u moju rutinu također :) Nekih vidljivih ili dubokih bora za sad nemam. FB: Sunshine Spacetweezers

    OdgovoriIzbriši
  7. Temeljito čišćenje lica blagim sredstvima, korištenje visokog spf posebno ljeti, i odgovarajuća njega kože ovisno o stanju/tipu kože kvakitetnim kremama i serumima.
    Fb: Ives Babić

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako imam tek 31 godinu :-) mislim da je najbolji anti-age savjet koji mogu dati redovita upotreba proizvoda s SPF-om od 15 pa naviše. Naravno trik je pronaći onaj pravi, ali stvarno dobar SPF koji se redovito nanosi na lice čuda čini. I naravno redovito čišćenje lica blagim sredstvima i sva ostala njega koja ide uz to. E da, još i dobar serum i hidratantna krema. To je otprilike to. SPF na prvom mjestu :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ponekad se užasnem kad vidim mlade cure sa dehidracijskim linijama i borama. NJevjerovatno koliko djevojaka koristi neadekvatnu preparativu (a poneke skoro ništa) i dekorativu.

    OdgovoriIzbriši
  10. imam 23 godine i stvarno pazim što nanosim na lice i kako ga čistim. nježni gel za umivanje, lagani tonik i hidranatna krema s SPF-om za dan tijekom cijele godine (viši SPF od travnja do listopada), a bogatija krema bez SPF-a za noć. koža mi je super jer joj očito jednostavna njega odgovara :)

    FB i blog: Dunja Habulin

    OdgovoriIzbriši
  11. Najbolji antiage savjet koji mogu dati je puno vode, hidratantnih krema i nošenje sunčanih naočala što sam naučila od tebe. Otkako to prakticiram borice oko očiju su puno manje vidljive.
    Ivana Mezek

    OdgovoriIzbriši
  12. Prvo i osnovno, čišćenje čišćenje i čišćenje šminke prije spavanja! OBAVEZNO
    Ukoliko ne očistimo kožu đabe nam sve kreme svijeta ako ispod te kreme su začepljene pore, nečistoće i ostaci šminke.

    Ja osobno u prevenciji bora volim koristiti više ulja i serume pogotovo u noćnoj njezi.
    Ulje koje volim korisiti kao preventiva protiv bora i za povecanje elastičnosti kože je ulje argana i moja domaća mješavina ulja (maslina, bazga, neven) utrljavanjem tek par kapi dobijem super masažu a koža bude mekana, serum je puno bolji i jači od kreme pa biram rađe serum. 2x tjedno imam masažu lica sa uljem, a ostale dane ubacim serume bilo sa c vitaminom, ili neki anti aging :)

    Ne razvlačiti kožu oko očiju prilikom mazanja, biti nježan i utapkavati kremicu ili ulje..
    Važno je prilikom aplikacije bilo čega na lice biti nježan prema koži jer svaki grubi potez hop evo nove bore..
    Po danu obavezno spf 30-50 da nebi bilo nismo znali iznad matirajuće kreme obzirom da imam masnu kožu.
    Ali evo 3 najvažnija savjeta : 1.TEMELJITO ČIŠĆENJE ŠMINKE
    2. ULJE ZA LICE
    3. SPF ZA DAN
    FCB: VaLe Rija

    OdgovoriIzbriši
  13. Njegovana i sjajna koža sinonim je ljepote i zdravlja. Ubrzani tempo života, nezdrava prehrana, vanjski čimbenici, sve to utječe na najizloženiju i najosjetljiviju kožu lica. Jednom tjedno radim piling kože lica, kako bih uklonila mrtve stanice kože i osigurala joj regeneraciju. Ljeti sunce izbjegavam u periodu od 11h do 16h, a ukoliko moram biti vani kožu štitim kremom s visokim zaštitnim faktorom te kapom ili šeširićem. Kako bi koža lica bila meka i elastična, svaki dan nanosim hidratantnu kremu, koja joj osigurava dovoljno vlage. Hidratacija je izrazito važna a budući da najbolja hidratacija ipak započinje iznutra, trudim se piti što više vode kako bi mi koža bila zdrava i lijepa. Osim toga, jedem puno voća i povrća koji su bogat izvor antioksidanasa koji smiruju kožne upale i bore se protiv slobodnih radikala, te bogat izvor vitamina i minerala koji su potrebni za održavanje i popravak stanica kože. Za lijepu i zdravu kožu zaslužno je i pozitivno stanje uma jer se unutarnja ljepota i zadovoljstvo reflektiraju na vanjsku ljepotu.
    Pored svega ovoga, u borbi protiv bora pomaže mi i recept moje bake za domaći proizvod kojeg sama pravim:
    HRANJIVO ULJE ZA ZRELIJU KOŽU LICA - budući da je ulje od pšeničnih klica bogato vitaminom E (prirodnim antioksidansom) uspješno se bori protiv starenja kože, a eterična ulja potiču stvaranje novih stanica.
    Sastojci: 50 ml slatkog bademovog ulja, 1 čajna žlica ulja od pšeničnih klica, 15 kapi lavandina ulja, 10 kapi ulja od tamjana.
    Priprema i upotreba: Sva ulja dobro pomiješajte i prelijte u tamnu bocu. Navečer, nakon čišćenja, nanesite na lice, vrat i dekolte.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam 33 godine i u zadnjih sam par godina počela primjećivati prve borice na svom licu. Ono što i sama prakticiram i preporučujem drugima je redovito čišćenje kože lica blagim sredstvima za čišćenje i korištenje odgovarajuće hidratantne kreme. Kao noćnu njegu, nakon čišćenja na lice nanosim par kapi ulja za koje sam primijetila da jako godi mojoj koži, doslovce je nahrani te ujutro bude posebno meka i sjajna. Osim toga, jednom tjedno radim i piling kako bih uklonila mrtve stanice i nanosim hranjivu masku. Pijem puno vode i trudim se što zdravije hraniti, volim sve voće i povrće i rado ga jedem i primjećujem da takva prehrana općenito godi mojoj koži kao i cijelom organizmu.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  15. Najvažniji korak mislim da je čišćenje lica od šminke,bez toga ništa.Zatim dobra njega i hidratacija te znati koji proizvodi zbilja odgovaraju nama,a ne ih uzimati zato jer su ''in''.Jednom tjedno radim domaću masku s AHA kiselinama,svako jutro umivanje odgovarajućim proizvodima,navečer nešto hranjivija krema za lice,za dan lakša i matirajuća.Okoločna krema se podrazumjeva,domaći sreum s C vitaminom od tebe i biti pažljiv i nježan prema koži,jer ona sve pamti.I najbitnije SPF zaštita tijekom cijele godine,a od proljeća do jesni visoka SPF zaštita.Piti puno vode,jesti puno povrća i voća i mislim da bi tako mogle ublažiti pojavu bora,spriječit ih ne možemo nikako osim botoxom. ;) Na faceu te pratim pod imenom Mekani Zvekani. ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam 25 godina i imam borice oko ociju, na celu i naravno smijalice. Koza je jos uvijek cvrsta i zategnuta. Sto se tice njege protiv bora mislim da je najvaznije njezno, ali temeljito ciscenje i SPF bar 30 po danu bez obzira na godisnje doba i naravno krema za podrucje oko ociju jer je tu koza njeznija nego na ostatku lica. Bogata nocna njega, serum sa vitaminom C ili ulja koja koristim posebno na podrucju oko ociju( npr.kokosovo koje ne koristim na cijelom licu), kemijski piling i maske za hidrataciju po potrebi. Pogreska koju sam radila ranije dok sam se borila sa aknama je da sam previse isusivala kozu i na takvoj kozi se lakse stvaraju bore.
    Razmisljam da od jeseni ubacim neki proizvod sa retinolom u njegu koze.
    Pratim te na fb: Daniela Šalinović

    OdgovoriIzbriši
  17. Moja koža, zbog činjenice da bolujem od atopijskog dermatitisa, zahtjeva posebnu pažnju. I upravo sam zbog te bolesti poprilično rano počela stvarno brinuti o svojoj koži. Osnovna rutina mi uključuje hranjivu noćnu kremu, dnevnu ili BB kremu s SPF-om, redovito čišćenje lica ujutro blažim sredstvom, a navečer jačim i piling lica jednom tjedno. To je osnovna njega koju bih preporučila svim curama neovisno o godinama. Često u tu njegu ubacim i njegujuće ulje, koncentrat ili serum što izvrsno djeluje na moju kožu jer se tada i hranjivi sastojci iz krema bolje upijaju. Moj savjet curama koje rade piling lica je da to čine u kadi dok se kupaju i to pred kraj kupanja jer nam se tada lice "napari" pa se i pore prošire zbog čega ih piling, ali i sredstvo za čišćenje bolje očiste. ;)
    FB: Kristina Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  18. Imam 33 godine i počela sam se intenzivnije baviti svojom kožom unazad možda 5 godina, koža mi je mješovita, imam borice oko očiju, ali su dosta diskretnije sada nego prije 5 godina. Osnovna rutina mi uključuje čišćenje blagim gelom za čišćenje, micelarnom, nakon toga obavezno tonik te krema za lice ili fluid i obavezno krema za područje oko očiju. Noćna njega uključuje serum, ponekad ulje te intenzivniju kremu za područje oko očiju. Ne koristim puder ali mi je obavezna bb krema. Jednom do dva puta tjedno ubacim peeling plus masku....Mislim da je uz ove stavke koje sam napisala jako bitna i prehrana ( voće i povrće, zdrave bjelančevine i zdrave masti, unos dovoljne količine vode te obavezno zaštita od sunca. Također ono što sam vidjela da meni pomaže je boravak u prirodi što više i kad god mogu i naravno držati se što dalje od dima cigarete.
    Dok sam bila mlađa mislila sam da je moja koža masna te sam je isušivala i na kraju dobila mješovitu dehidriranu kožu...trebalo mi je neko vrijeme da je dovedem u red i zato mislim da je hidratacija osnova njege svake kože bez obzira na tip. Također otkad sam u rutinu uvela i neka ulja primjetila sam vidljivo poboljšanje elastičnosti kože.
    Eto, svašta sam napisala, malo je zbrda zdola, ali to je uglavnom to..::)
    Pratim te na faceu pod Martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  19. Moj savjet, posebno za one s masnom i mješovitom kožom koji najčešće koriste matirajuće kreme, je da paze da kreme za lice ne nanose na područje oko očiju,već da za to područje koriste posebne kreme za područje oko očiju. Treba piti puno vode, zdravo se hraniti i dovoljno spavati. Najvažnije je preko dana koristiti kreme sa spf-om.
    Pratim pod imenom Mea Horvat:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Evo,26 je jos malo tu.Jos uvijek je koza zategnuta i mlada ali primjetila sam male borice oko ociju kao i veca na celu (ta veca je obiteljska,ima je i tata)Dakle,primjetila sam i sama da su sitne borice nesto izrazenije nego pre.Citajuci blogove shvatila sam da je glavni pocetak njege zapravo skidanje kompletne sminke na kraju dana.Dok sam bila mladja to su u glavnom cinile vlazne maramice i umivanje lica na kraju.Sad je vec ta njega drugacija,bude me strah da mi ostane puder koji nisam dobro skinula pa onda posezema za gelovima za umivanje,tonikom i na kraju kremom.Moja koza je normalna no uvijek joj fali neka doza hidratacije pa koristim bogatije kreme.Bitno mi je da krema nije masna i da se brzo upija.Treba konzumirati dosta tecnosti sto svi mi danas slabo cinimo.Pronaci kremu koja odgovara svom tipu koze,obavezno skidati sminku prije spavanja,dati kozi ponekad dan odmora (bez sminke)izbjegavati kvarcanje,pretjerana suncanja tijekom ljeta jer sunce lose djeluje na kozu.Zastititi kozu s vecim spf-om i suncanim naocalama. :D Koza sve pamti.Ako vam je koza normalna kao moja,ne zanemarujte je.Ona treba njegu kao i ostali tipovi koze u protivnom bit ce suha.Bilo bi cak dobro i koristiti neka uljna sredstva za skidanje sminke oko ociju kako bi njegovali to podrucje.Njezno,blago,nikako ne zatezati (trljati) prejako blazinicu kad uklanjate makeup.Nije potrebno ni pretjerivati s proizvodima kod normalnog tipa koze,jednostavno pratite stanje svoje koze,osluskujte je i ona ce vam sve sama pokazati.Ljudi s normalnom kozom lica obicno nemaju vecih problema osim po kojeg pristica (ponekad jel :D) i potrebno je samo odrzavati je cistom i nahranjenom.Meni je recimo zao sto nisam povela malo vise racuna o okolocnom podrucju ali da se to popravit,zelim popravit. :)Jos jedan savjet je da uzmete kakve vitamine za kosu,kozu i nokte.Dobro ce doc.
    FB: Tamara Č.

    OdgovoriIzbriši
  21. Imam 38 godina i masnu kožu po cijelom licu pa čak i po vratu i dekolteu, proširene pore po svuda i vrlo malo bora oko očiju. Godina se borim sa miteserima i komedonima . S obzirom na moj problem mogu s te strane preporučiti ono što je meni donekle kožu dovelo u nekakav red. Sve je počelo kad sam naišla na ovaj blog i upoznala retin, C serum i kreme sa zaštitnim faktorom. Ujutro kožu čistim gelom Byphase. Nakon toga stavljam C serum, kremu s faktorom 50, pa kremu od puževe sluzi. Navečer čistim lice sa miceralnom Byphase, gelom, a nakon toga koristim retin. Piling radim dva puta tjedno nakon kojeg koristim masku od zelene gline i masku od pivskog kvasca. Nakon nekoliko mjeseci koža mi je svjetlija, pore su pliće, manje se pune, a bore gotovo da i nemam. Pigmentacijske mrlje su svjetlije. Moram priznati da mi je to više pomoglo od silnih dermoabrazija i aha kiselina. Sve sam to naučila zahvaljujući ovom blogu. Tako da i dalje vjerno sljedim blog, pa i u odabiru dekorativne kozmetike.
    Ivana Dragović

    OdgovoriIzbriši