SUHA VS DEHIDRIRANA KOŽA POWERED BY AVON

Posted by Dear Skin at 15:42
U novom postu u sklopu suradnje sa Avon Hrvatska odlučila sam malo pojasniti razlike između suhe i dehidrirane kože jer primjećujem što virtualno što u stvarnom životu kako se ova dva pojma brkaju a samim time odabire pogrešna njega.
Za početak osnovna razlika ova dva pojma:
SUHA koža je TIP kože odnosno nešto s čime se rodite, možete naslijediti genetski ali i starenjem koža može postati sve suhlja te se iz drugog tipa kože pretvoriti u suhu.
DEHIDRIRANA koža je STANJE kože koje može zahvatiti bilo koji tip što znači da možete imati masnu, suhu, mješovitu ili normalnu kožu i biti dehidrirani.
Suhoj koži nedostaju lipidi (masnoća) dok dehidriranoj koži nedostaje vlaga.
Simptomi su vrlo, vrlo slični pa ne čudi zbunjenost jer se radi o zatezanju kože, osjećaju suhoće, perutanju, stvaranju bora, svrbeži i crvenilu.
Kako možeš znati imaš li suhu ili dehidriranu kožu?

  • suha koža nema masnih dijelova osim eventualno vrlo malo sebuma oko nosa
  • dehidrirana koža se najčešće masti pa od tud vrlo česta dijagnoza "koža mi je suha iznutra a masna izvana" jer ako na primjer normalna ili mješovita koža nema vlage, izlučuje sebum kako bi se sama ovlažila pa tada imamo problem: osjećaj suhoće a površina masna i sjajna
  • suha koža se često crveni i svrbi
  • dehidrirana koža se često ljuska oko nosa ili na predjelu oko obrva
  • suhoj koži su hidratantne kreme najčešće nedovoljne dok su dehidriranoj koži hranjive kreme isuviše masne
  • kod stanja dehidriranosti i kod suhe kože treba koristiti dodatne proizvode poput seruma i maski jer na taj način vraćate kožu u stanje normale
  • kada utvrdite kakva je vaša koža, potrebno je izabrati pravilnu njegu.
Kako njegovati suhu kožu? Kod suhe kože, veliki je problem prvi korak a to je čišćenje lica. Suhokošci bi trebali pripaziti na umivanje te ga izbjegavati i po mogućnosti koristiti čistače koji ne isušuju (mlijeka, losioni, micelarne) i moja topla preporuka je odbaciti sve sapune za pranje.
Velika je predrasuda da piling ne treba suhoj koži te obično asocira na masnu, nečistu kožu no činjenica je da treba ukloniti mrtve stanice i na suhoj koži kako bi preparati bolje djelovali. Piling se vrši jednom u dva tjedna i treba izabrati onaj proizvod koji je predviđen za suhu kožu.
Što se tiče njege, kako sam gore napisala, suhoj koži su potrebni lipidi odnosno masnoća koju sama ne proizvodi dovoljno, pa iz tog razloga, osim putem prehrane (maslinovo ulje i kvalitetna uravnotežena prehrana), potrebno je piti dovoljno tekućine a kod kozmetike birati onu koja sadrži tako potrebne lipide.
Prijedlog njege suhe kože:
hranjiva dnevna i noćna krema+njega oko očiju+dodatak maske i seruma prema potrebi

Kako njegovati dehidriranu kožu? Obzirom da ovo stanje pogađa bilo koji tip kože a tako nam se često događa, posebno nakon zime kada je grijanje i suh zrak napravio od naše kože i kose pravu pustinju, vrijeme je da poradimo kako bi vratili kožu u normalu.
U stanju dehidracije, vrlo je važno poraditi na izboru makeup-a te po mogućnosti izbjegavati matirajuće pudere jer badava krema i ostala njega ako vas puder isuviše matira i izvlači svaku kap vlage. Osim konzumiranja što više vode, kozmetika mora sadržavati hidratantne sastojke koji se brzo upijaju te na licu ne smijete imati osjećaj zatezanja niti masnoće nego baš, baš vlage i opuštenu, zadovoljnu kožu.
Prijedlog njege dehidrirane kože:
hidratantna dnevna i noćna krema+njega oko očiju+serum za dodatnu vlagu


Nisi pronašla svoju idealnu kombinaciju? Avon Hrvatska u sklopu ovog posta daruje dva seta za njegu suhe i dehidrirane kože.

Kako osvojiti nagradu?.


  •  u komentaru napišite kako njegujete svoju suhu ili dehidriranu kožu, da li ste naučili nešto novo te koji su vaši savjeti za njegu
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) 
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do nedjelje 27.03.2016. u ponoć, a nakon toga ću izabrati dva dobitnika Avon kompletne njege koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Dobitnice su daniela i M.Korajac








19 komentari:

  1. Moja koza je mjesovita, a dehidrirana, guli mi se podrucje oko nosa i obrva, t-zona mi je masna, a obrazi malo zatezu. Redovno je cistim,koristim tonik, jos nisam isprobala puno seruma jer su mi preskupi, ali ljeti mi je dobar aqua serum od balee. Inace vise volim kemijske pilinge, a od mehanickih mi je dobar olivalov jer nije grub. Maske koristim po potrebi, s tim da koristim hidratantne na obrazima, a na problematicnim dijelovima one prevdidjene za akne i mitesere, dobre su mi i povoljne Mullerove maskice. Ne odgovaraju mi hranjive kreme, tj.odgovaraju na obrazima( npr.olivalova hranjiva krema), ali na t-zoni su mi preteske i vec sada primjecujem da moram promijeniti kremu i uzeti neku laganiju( npr. Eucerim aqua light) jer mi se takva krema uopce ne upije npr.na celu i primjetim vise mitesera i zapusene pore. Ono sto sam naucila je ne koristiti ekstra matirajuce kreme i pudere jer ta kombinacija dodatno isusuje, vise volim staviti neki laganiji puder ili bb kremu i fiksirati puderom u prahu ili kamenu.
    A pravo itkrice su mi mineralni puderi, samo jos nisam usavrsila nanosenje jer se treba malo vise potruditi oko toga.
    Daniela Šalunovic, pratim te na fb.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je pomogao ovaj clanak. Uvijek sam brkala ova dca pojma ze sam posezala za hranjivim kremama koje su bile preteske za moju dehidriranu kozu. Naime, ljeti imam normalnu do.mjesovitu kozu no zimi, usljed grijanja, koza postaje dehidrirana, s osjecam suhoce (koja to nije) i zatezanja. Kozu njegujem maskama i enzimskim pilingom, te redovito cistim lice njeznim gelom. Prije kreme nanodom hidratantni serum. Savjetujem uz redovitu njegu, uravnitezenu prehranu i puuuno vode i biljnih cajeva.
    Podijelila na fb, te pratim na fb pod imenom Ivana Mišetić.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam mješovit tip kože, ali je trenutno dehidrirana zbog hladnoće i grijanja. Područje oko nosa mi se guli te je suho, obrazi su mi normalni, a čelo i brada masni. Pokušavam je vratiti u prijašnje stanje avon nutra effect kremama i balea aqua serumom. Mnogo mi pomažu i maske za hidrataciju iz mullera i dma koje stavljam na obraze i nos, a obavezno radim piling koze jednom do dvaput jedno. Ovaj post mi je jos dodatno pomogao razlikovati suhi tip kože i dehidriranost kože. Da koža ne postane dehidrinana jako bitno je imati uravnoteženu prehranu i piti dovoljno tekućine te ju dobro očistiti od šminke svaki dan i njegovati odgovarajucim kremema i serumima.
    Pratim te na fb- Antonija Božić

    OdgovoriIzbriši
  4. Pošto mi je koža dehidrirana tek dva tjedna, koristila sam Nivea baby kremu. Ovaj članak mi je uvelike pomogao jer sam mislila da mi je koža iz normalne prešla u suhu, ali po objašnjenjima koje sam našla sam shvatila da je dehidrirana i to zbog zime i zatvorenosti u grijanom prostoru sa suhim zrakom. Hvala puno na objašnjenju razlike! Moj savjet za njegu je korištenje odgovarajuće kreme i seruma (ovaj navedeni mi se jako sviđa) te ako imate suhu ili dehidriranu kožu, pijte što više vode.
    Pratim na FB - Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se znalo dogoditi da se u jutro probudim sva sjajna,a iznutra me jako jako zateze.Dugo sam mislila da mi je koza jako suha i koristila extra rich kreme dok nisam kod tebe procitala i skuzila da mi je koza vjerojatno dehidrirana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, sad mi je napokon jasna razlika između suhe i dehidrirane kože. Bila sam uvjerena da je moja suha, ali po ovome vidim da je ipak dehidrirana, posebno zimi, kad se svakodnevno borim s perutanjem i ljuskanjem. Moja njega kože obuhvaća piling i masku jednom tjedno i redovito čišćenje navečer i nanošenje hidratantne noćne kreme navečer, odnosno lagane dnevne ujutro. Osim toga, trudim se piti što više vode jer vidim da mi zaista godi, ne samo koži, nego i cijelom organizmu.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh da... Još uvijek ne znam je li mi koža suha ili normalna. Dehidrirana sigurno je. Pročitala sam more tvojih postova i ne mogu odrediti. Imam osjećaj da je ljeti normalna, a zimi suha i dehidrirana, ako je to uopće moguće :) Dok nisam naletila na tvoj blog prije nekih dvije godine, mislila sam da je suha. Nisam znala da koža može biti dehidrirana. Ti si me naučila kako pravilno njegovati kožu. Do tada sam radila takve gluposti da sam sama sebi smiješna sada kada znam koliko sam novaca bacila u vjetar. Tada nisam znala koliko je čišćenje kože važno. Samo sam se umivala jer sam mislila da ću ju proizvodima za čišćenje dodatno isušiti. Tu i tamo sam lice oprala sapunom (jaaaaao) i poslije toga krema (tu nisam nikad štedila). Od tebe sam saznala za serume, micelarne, mlijeka za čišćenje. Sada ju njegujem pravilno, bar se nadam. Koža mi se bitno popravila. Lice čistim dva puta dnevno. Koristim razne serume, maske za hidrataciju. Prije mi je krema bila jedina njega, a sada znam da nije najbitnija na svijetu. Više ulažem u serume. Otkrila sam prije par mjeseci i azijsku kozmetiku. Dosta se držim njihove rutine (osim odlaska na tretmane). Naručila sam si tonik, emulziju i kremu od Etude house. To je bio pun pogodak. Kakva sreća kad naletiš na nešto što ti potpuno odgovara. Još uvijek učim od tebe i još dugo ću. FB:M.Korajac.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jos uvijek nisam sigurna da li mi je koza suha ili dehidrirana. Imam 34 godine, osjetljivu kozu sklonu crvenilu i borice oko ociju. Pokazalo se da mi laganije kreme u pravilu ne daju dovoljno njege, posebno navecer, i da me lice zateze nakon sat vremena od stavljanja iste. Lice ne umivam vodom jer me nakon toga jako zateze nego ga cistim micelarnom od bioderme (AR) i poslije s termalnom vodom pa nanosim serum od darphin-a intral (za osjetljivu kozu i kozu s crvenilom) te kremu maria galland 17b koja je bogata i savrsena za navecer, a ujutro l'occitanne crema viso alla pappa reale(hranjiva i za crvenilo). Nisam znala koliko su vazni serumi dok nisam pocela citati tvoj blog i sad jedva cekam nove recenzije. Za okoloocno podrucje koristim ujutro i navecer uriage isoliss no cini mi se mrvicu preslab. Jednom u dva tjedna radim peeling s lierac gommage douceur s kojim sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Htjela bi dodati kao preporuku povremenu detokdikaciju organizma (2 puta godisnje po 3 dana). Cini cuda za kozu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Molim vas za pomoć.Imam 18 godina i koristim kreme brotiv bora sa Q10 koenzimom.Može li mi to ikako naškoditi?

    OdgovoriIzbriši
  11. moja koža je i suha i dehidrirana. to sam zaključila/naučila nakon jednog tvog posta o stanjima kože :)
    ja se pilingiram 1 tjedno jer mi se čini da mi je koža finija. koristim blagi kemijski piling ili uljnati mehanički. šminku skidam micelarnom, ali poslije ide umivalica, neka blaga neisušujuća, hidratantni serum obavezan, navečer i ulje. kreme su mi sve za suhu kožu, čak su nekada i preslabe. ubi me ova zima :)
    sve u članku mi je već poznato od prije; čitam čitam blogove :)
    imam te u bookmarku, komentiram rijetko, anonimno, pod imenom daniela.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Uvijek sam imala masnu kožu s nepravilnostima. Onda je odjednom jedne zime postala suha (barem sam tako mislila)
    Kupila sam masne kreme, ulja i trackala se s tim... Prištića je bilo sve više.
    Otišla sam kozmetičarki na čišćenje i ona mi je rekla da ja ustvari imam dehidiranu kožu

    Od tada koristim La roche termalnu vodu i Hydreane ili Hydraphase kremu!
    Koža mi se od onda očistila i postala je normalna.
    Zato, svatko ko nezz kakva mu je koža neka se obrati stručnjaku!

    FB: Pizeta Suzana

    OdgovoriIzbriši
  13. Hej! Darivanje je krasno i post je baš poučan jer nekad ni sama ne znam što mi je licu potrebno. Inače mi je koža tijela u super stanju, nikad nisam trebala neku pretjeranu njegu, osim standardno povremenog pilinga i mazanja mlijekom. No s licem je skroz drugačije. Mastim se užasno, ovisno o godišnjem dobu. Ljeti se zamastim mnogo brže nego zimi, ali to mi je mnogo manji problem. Najgore je u sezoni grijanja jer mi se tada lice počinje ljuskati, i to ne samo oko obrva i nosa, već mi se ljuskaju obrazi i brada, a povremeno i čelo! Prošlu zimu sam počela u njezi lica koristiti ulja i do sad mi je jedino to donekle pomoglo da se ne ljuštim. Naravno, u proljeće se okrećem kremama jer bi mi ulja možda bila preteška. Imam skroz detaljnu rutinu i ako je se jedan dan ne pridržavam, sutradan se koža već počinje perutati i tad moram sanirati štetu. Piling mi je u takvim danima prijatelj broj 1. :) Koristim već dugo Olivalov piling od smilja koji mi jako odgovara zbog uljne faze nakon koje mi je koža mekana, a i blag je pa ga se može koristiti više puta tjedno. Ja ga koristim cca 2-3 puta tjedno. Maske jako volim i mijenjam ih - s njima sam još uvijek u fazi isprobavanja. Prije 2 tjedna sam kupila neku Afroditinu s keratinom i mogu reći da je izvrsna, jako je hranjiva, i sigurno ću ponoviti kupnju. Za čišćenje lica koristim Eveline mlijeko za čišćenje i zadovoljna sam s njim jer me ne isušuje dodatno. Nakon čišćenja obavezno stavljam Byphasse tonik od ruže i dok je lice još mokro, stavljam ili Alverde ulje od divlje ruže (prvi put sam ga kupila ove zime i jako mi se svidjelo) ili čisto kokosovo ulje kojim sam također jako zadovoljna i nikad mi nije izazvalo nikakve prištiće. Eto, to je moja rutina i baš bih voljela isprobati ove Avonove proizvode. Sretno svima!

    FB: Ana Dabić

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam suhu (i ponekad) dehidriranu kožu lica). Ljeti je to sve manje izraženo. Zimi obavezno koristim bogate, hranjive kreme, ponekad ako mi je lice isušeno burom (živim u Primorju) navečer prije spavanja nanesem masnu plavu Niveu, i moja koža sve to popije. Ljeti koristim više hidratantne kreme. Ne koristim matirajuće pudere. Kožu čistim mlijekom za čišćenje i tonikom (trenutno koristim Avonov od bijelog čaja, i baš mi je ok). Lice nikad ne perem sapunom. Piling koristim jednom tjedno, maske za lice otprilike isto toliko, uglavnom neke hranjive ili anti-age. To je sve.

    FB: Ksenija Bilić

    OdgovoriIzbriši
  15. Moja je koža mješovita, stanje dehidrirano često, osobito zimi zbog vjetra i centralnog grijanja. Šminku skidam umivalicama,zatim na čisto lice nanosim noćnu kremu (trenutno Babylove sa suncokretovim uljem - odlična!), kremu za njegu okoloočnog područja (Afrodita kamilica ili Balea urea), a danima kad mi treba i dodatne hidratacije masku (Avon Blissfully nourishing). Ujutro se umijem, nekad umivalicom, nekada i samo cistom vodom, ovisno o osjećaju na koži, te nanosim neku laganiju kremu koja je dobra podloga puderu (trenutno Alverde jabuka i limeta; znam da nema SPF :( ) i okoloočnu kremu.Uz to otprilike jednom tjedno radim piling nakon kojeg obožavam svoju kožu (nema mi neke razlike između tih mehaničkih pilinga, tako da vec neko vrijeme umjesto kupovnih koristim obicnu sodu na vlažno lice ili med+šećer).
    Iz posta sam više manje sve informacije već znala jer me njega kože zanima detaljnije već neko vrijeme. No, ovo da je perutanje kože oko nosa i obrva jasan pokazatelj dehidriranosti sam trebala pročitati prije par godina, onda bih isključila pretpostavku da mi je koža ponekad suha :)
    Moj savjet bi bio da bez obzira na tip i stanje kože s posebnom pažnjom tretirate područje oko očiju. Ja sam to dugo zanemarivala, ali sam se preporodila kupovinom prve takve kremice, tim više što sam u to vrijeme neprestano koristila lagane ili matirajuće kreme. Zato mi je sad okoloočno područje u znatno boljem stanju.
    Pratim te kao Jelena Lovrić na fb i jelena.lo na IG.
    P.s. Vidim da piše da je samo za čitateljice iz RH, ali mi se nagrada mnogo sviđa pa sam odlučila svejedno pokušati iako sam iz BiH za slučaj da je ta odrednica zbog težine paketa (imam kome to poslati u Zg). Ako je strogo za RH čitateljice, ispričavam se i prihvaćam diskvalifikaciju ;) Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Martina, samo sam ti htjela reci da je super ovo sto radis! Toliko poucno i puno podataka na jednom mjestu, lektira za svaku djevojku i zenu, kako se njegovati i brinuti o sebi! Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Tanja na prelijepom komentaru, drago mi je da se moj trud i želja za edukacijom prepoznaje :)

      Izbriši
  17. Moja koža je masna i dehidrirana. Nekad sam izbjegavala koristiti bilo kakve kreme osim matirajućih i onih protiv prištića jer sam se bojala će mi koža od kreme biti još masnija. Od kada sam počela koristiti hidratantne kreme koža mi se puno manje masti.
    Pratim pod imenom Mea Horvat:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Martina,tvoji savjeti i komentari su vrh!!Uz pomoć tebe sam otkrila kremu za suhu kozu anew nutri-advance rich/light koju si preporucila i prezadovoljna sam.Toliko sam propusta u izboru prije imala ,a čitajući tvoje postove postala sam zadovoljna izgledom moje koze.Hvala ti jos jednom.
    jos imam problema sa borama na celu zbog mimike,ako imas sta za preporuciti :*
    Aida

    OdgovoriIzbriši