TRENUTAČNI TOP PROIZVODI #5

Posted by Dear Skin at 20:16
Prošlo je nekoliko mjeseci otkako sam pisala o trenutnim favoritima i niti sama ne znam zašto nisam tako dugo podijelila sa vama proizvode sa kojima se najviše družim. 
Iako se kod mene stvari izmjenjuju brzinom munje jer testiram mnogo proizvoda, ipak izdvojila sam neke kojima se najviše družim i koji su ostavili odličan dojam na mene.
Kod njege kose sam postala prava izbirljiva osoba, što radi činjenice da se češće feniram nego ranije, što radi toga da mi je kosa postala nekako punija otkako koristim Vichyeve ampule protiv ispadanja.
Sa šamponima se nikako ne mogu pronaći. Trenutno ih je više otvoreno ali najdraži su mi Oro Therapy šampon bez sulfata a namijenjen osjetljivom vlasištu i Olivalov šampon s avokadom koji mi pruža dovoljno vlage prijeko potrebne mojoj trenutno dehidriranoj kosi. Povremeno koristim i odličan proizvod John Frieda 7-dnevni tretman za volumen kose o kojem sam tipkala u ovom postu.
Zaista koristim puno proizvoda za njegu lica ali ono što trenutačno najviše volim su Filorgina Skin Absolute day krema (recenzija) jedina za sada koja zadovoljava moje suhe i masne dijelove na licu a koristim i za dan i za noć. Bez seruma kod mene ne može, trenutno volim Caudalie Reversatol Lift serum kojeg sam nedavno potrošila do posljednje kapi tako da recenziju očekujte uskoro.
Što se tiče okoloočnih krema, otkrila sam dvije fantastične kremice: Ulola Lift koju sam upecala s 20% popusta na prirodnu kozmetiku u DM-u te Avon Nutri-Advance okoloočna koju sam tek nedavno probala i zaista se ugodno iznenadila: kremasta, bogata i taman za suho područje oko očiju poput mojeg. 
Dermalogicin primer HydraBlur je nešto što mjesecima volim a recenziju ste mogli pročitati u ovom postu.
Kod čišćenja lica i dalje sam vjerna Byphasse micelarnoj (recenzija) koja je prepovoljna tako da mi osim čišćenja lica služi i za čišćenje kistova. Tonik koji trenutno najviše koristim je Bocassy o kojem sam pisala u ovom postu a umivalica Biobazina iz linije Hydradiance (recenzija).
Što se tiče ostalih proizvoda koje sam otkrila i ostala vjerna je CL dezodorans koji je po meni najbolji dezić  ikada te sam se dobrano opskrbila zalihama. Fascinantno je da se ponaša poput antiperspiranta a ne sadrži alkohol i cink, tako da ga je trenutno teško srušiti s trona. O CL dezodoransu sam pisala u ovom postu.  Ulje za nokte Dady Oil kojeg trošim drugu bočicu (recenzija), zaslužno je za moje nokte koji se čudom ove zime nisu listali a kad smo kod noktiju, moram pohvaliti Dr Hauschka olovku za zanoktice sa uljem Neema. 
Uskoro ću vam tipkati o jednom brendu "Aromatični kutak" a ne mogu da ne pohvalim njihovu regenerativnu kremu za ruke koja je savršen izbor kod sivih, smežuranih ruku kakve su moje svake zime. 
Znate koliko volim Shea maslac, naravno, pod uvjetom da je čist i bez dodataka te bez njega nikada ne ostajem. Nedavno sam dobila 100% Karite maslac brenda Institute Karite koji je visoke kvalitete pa ga koristim za apsolutno sve: oko očiju, ruke, zanoktice, usnice...iskreno mislim da pravi shea maslac treba svatko imati u kući, posebno tijekom zimskih mjeseci.
Što se tiče mirisa, posljednjih mjesec dana zaljubljena sam u Missoni (recenzija) iz razloga što pokriva sva moja raspoloženja i trenutke tokom dana a vjerujte, znaju jako varirati.

I to bi bilo to od mojih trenutnih favorita. U kojim proizvodima vi trenutno uživate? Dijelimo li koji favorit?

36 komentari:

  1. Jeee za novi post... zelim isprobati tretman za volumen i dermalogica primerdjeluju dobro. A ono sto je mene odusevilo jeste Farmaci puder - natural serum fondation- lijepo sjeda, ne oksidira, nije tezak,jako lijepo prekriva.Jesi probala neke njihove proizvode ili cula za njih uopce ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam za Farmasi i čitala na blogovima u BiH i Srbiji ali ga nema još kod nas :(

      Izbriši
    2. Po informaciji koju ja imam, u ovoj godini Farmasi stize i u HR. Jedva cekam da ga probas i podijelis utiske sa nama :)

      Izbriši
    3. Odlično, baš se veselim :))

      Izbriši
  2. Nemam ništa od gore navedenih proizvoda, ali evo, mene je nedavno iznenadilo Avonovo Supreme ulje za kosu u spreju.Mmmmmm prekrasan miris, lako nanošenje, a kosa sjajna, meka i zaglađena! Predivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ulje planiram dugo probati i baš sam ga neki dan naručila od moje Avon lady

      Izbriši
  3. Dali ste mi nekoliko ideja :)
    Koristila sam samo Ulola okoloočnu i mislim da je dobra samo su meni suzile oči od nje...možda je nisam nanosila kako treba.
    Ako Olival šampon nema silikona, odmah ga kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulola okoloočna me pozitivno iznenadila, jako dobar sastav i k tome moj omiljeni avokado ali svakako ne treba preblizu oka niti jednu kremu stavljati. Olivalove šampone do sada nisam koristila i nemam pojma kako su mi promaknuli a ovaj sa avokadom mi je trenutno najdraži.

      Izbriši
  4. I mene zanima tvoje misljene o farmasi proizvodima : :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nažalost nisam ništa do sada probala jer ih nema u mojoj zemlji ali koliko sam vidjela malo, čini se da se također reklamiraju pod prirodno a zapravo su daleko od toga no ne znam ništa o djelovanju.

      Izbriši
  5. zanima me što je u ovoj okrugloj kutijici (ili što već je) dr. hauschka? na zadnjoj slici! i zanima me gdje ima za kupiti ovaj avokado šampon za kosu? već neko vrijeme dosta ga ljudi hvale ali nigdje ga nisam uspjela naći a obišla sam dosta trgovina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah da, to u okrugloj kutijici je Dr Hauscka balzam za usnice koji sam zaboravila spomenuti. Šampon od Olivala sam ja našla u Dm-u ali u većoj trgovoni, možda u manjima ga nema.

      Izbriši
  6. Zbog vase preporuke i ja sam uzela CL roll on i to je zaista najbolji prirodni antiperspirant kojega sam probala, a tragala sam dugo, dugo za njim.
    Relativno sam zadovoljna i Ulolilim uljnim serumom. To je novitet kojega koristim. Kroz koji dan mi stize Skinceuticals ce ferulic serum i zivo me interesira djelovanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZA Skinceuticals ce ferulic serum imam samo riječi hvale, postoji i njegova recenzija na blogu a drago mi je da dijelimo CL dezić kao favorita :)

      Izbriši
  7. Dijelimo nešto favorita. Ulola mi je super brend, imam okoloočnu, i ulje i dnevnu. Moram Ovaj CL kupiti, uvijek zaboravim na njega. I šampon od Afrodite mi je dobar. Od parfema trenutno Roses de Chloe izvrsno odgovara mom raspoloženju. :) Goga B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo neke favorite, obavezno moram probati taj tvoj Chloe :)

      Izbriši
  8. Ovaj CL dezic danas odmah kupujem. Sto se tice kremica trenutno sam na biljnim uljima,piling radim sama kod kuce..sa Caudalie proizvodima sam isti jako zadovoljna ali zanima me koju masku za lice preferirate ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče maski nemam neku novu kojom sam oduševljena. Nedavno sam dobila čak tri koje tek trebam testirati ali za sada se držim Gentle cream exfoliant od Dermalogice i hidratantne od Caudalie

      Izbriši
  9. Ovaj CL dezic danas odmah kupujem. Sto se tice kremica trenutno sam na biljnim uljima,piling radim sama kod kuce..sa Caudalie proizvodima sam isti jako zadovoljna ali zanima me koju masku za lice preferirate ?

    OdgovoriIzbriši
  10. Martina, da li još uvijek koristite Toppik fibere za kosu? Ja sam ih kupila, međutim, ne znam da li paralelno mogu koristiti i ampule protiv opadanja kose (npr. spomenuti Vichy)? Eto, čisto me zanima kako Vi koristite taj proizvod, ako ga još uvijek koristite. Hvala, najljepša!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, Toppic koji sam koristila prije godinu dana sam potrošila a i boju kose sam promijenila tako da moram kupiti drugu nijansu. Inače, ampule od Vichya koristim navečer prije spavanja a Toppic i slične proizvode danju po potrebi s tim da moram prati kosu navečer nakon takvih kamuflaža.

      Izbriši
  11. Dijelimo Byphasse micelarni i CL dezić.Odlični proizvodi.Ušli su u moj popis proizvoda koje ponavljam.
    Parfem sam također kupila i divan mi je.
    Kako sam i ja ovisnoca o serumima , jedva čekam recenziju Caudalie seruma..Rado bih probala i ovaj Olivalom šampon s avokadom jer stalno maltretiram kosu s fenom i peglom pa pretpostavljam da joj fali vlage.
    Hoćeš li napisati recenziju Vichy Dercos protiv opadanja kose ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, uskoro tipkam o tim ampulama a drago mi je da dijelimo neke favorite :))

      Izbriši
  12. Koristim naturasiberica šampon i odličan je. Kozmetika Natura Siberica je prirodna (ako vjerujemo cetifikatima). Planiram još isprobati i neku od krema za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam već pohvale za njihove šampone tako da planiram probati

      Izbriši
  13. Martina, moze jedno off topic pitanje, naime stigla mi posiljka -instant eye tuck - ali bocica blijeda,a tekucina bijela(nije zuta ) da li je i tvoj takve boje ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj ej bio žut, možda su nešto mijenjali u zadnje vrijeme. Jel datum ok?

      Izbriši
    2. Nadam se da su nesto mijenjali...a datum ne vidim nigdje na bocici,bez kutijice samo na papiru napisana uputa..a i ne radi mi najbolje,tjesim se da jos ne znam nanijeti...:-(

      Izbriši
    3. Ja sam se dugo mučila dok se nisam ispraksirala. Bitno je da je tanak sloj i suho područje ispod očiju. Koristi kistić, biti će ti puno lakše

      Izbriši
  14. Među tvojim favoritima mi uvijek neki upadne u oko. Caudalie mi je strašno napet i nadam se da ću nešto uskoro kupiti. Bilježim si i okoočne jer nikako da si nađem pravu kremicu s kojom ću biti zadovoljna. Od Byphasse planiram kupiti toner (toneri su mi nova opsesija), iako sam u početku bila zainteresirana i za micelarnu, ali s tim tipom proizvoda se baš i nisam pronašla.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zajednički favorit nam je trenutno Biobazin Hydradiance gel za umivanje. Ja ga koristim ujutro i navečer u kombinaciji sa tonikom iz iste linije i moram reći da sam zaista zadovoljna kako mi očisti lice. Naravno njega ne koristim u svrhu skidanja šminke (za to koristim micelarne otopine) već kao završni dio u njezi kože, prije tonika i kreme. Sviđa mi se kako mi se koža osjeća nakon njega, potpuno čisto i glatko bez zatezanja. Od tvojih ostalih favorita napisala sam si mali popis stvari koje želim probati, a to su: Olivalov Avokado šampon za kosu, Ulola lift okoloočna krema i CL dezodorans. Najviše se veselim ovom posljednjem jer već duže vrijeme tragam za prirodnim dezodoransom koji će raditi svoj posao bez štetnih sastojaka tako da držim fige za ovaj. :) Trenutno također koristim Byphasse micelarnu za skidanje šminke no moram priznati da nisam baš oduševljena s njom, ostavlja mi pomalo mastan trag na licu nakon korištenja. Njihov tonik mi je s druge strane jedan od najboljih koje sam probala do sada, nježan, umirujućeg mirisa i ne sadrži alkohole. Među tvojim favoritima uvijek nađem neke nove proizvode koje bih mogla uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu, bez straha da mi neće odgovarati, jer su mi tvoje preporuke do sada davale samo dobre rezultate. :) Karmen

    OdgovoriIzbriši
  16. Koristim byphasse miceralnu i nikakve razlike od Bioderme. Stvarno super.

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve mi se dopada jako ali Olival avokado mi je zapao za oko baš :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Volim postove sa favoritima :) Planiram da sledeće godine isprobam Vichy ampule, biće mi neophodne, bojim se, a mislim da ću kupiti i Bocassy tonik, deluje da mu je sastav krajnje jednostavan i blag što mi sada odgovara.

    OdgovoriIzbriši